endorr schreef:Mxe heeft inderdaad een duistere kant , maar tevens geniet ik wel van het duistere eraan.
TruffelMarokkaan schreef:Heel erg herkenbaar.
Het spijt me als het bot klinkt, maar ik vond het echt super grappig om te lezen.
Jammer dat je jezelf verwond hebt (heeft vast niet veel pijn gedaan gok ik? ), maar middernacht onder invloed van van MXE emmers door de kamer heengooien is gewoon hilarisch
Zelf ook wel eens rondgekeken onder in vloed van MXE en heel sterk de behoefte gehad een reality check te doen. 'Alles even op een rijtje zetten' zeg ik dan tegen mezelf.
En je dan enige tijd later realiseren dat je er helemaal niets meer van snapt
endorr schreef:Eenmaal de lichten uit waren en ik stil lag begon ik de hele kamer door te vliegen , steeds lager en lager in de grond getrokken worden.
Tot het punt dat ik geen besef meer heb van wat ik doe.
TruffelMarokkaan schreef:endorr schreef:Mxe heeft inderdaad een duistere kant , maar tevens geniet ik wel van het duistere eraan.
Amen! Zo'n WTF-element zeg maar. Maar je geniet er op een of andere manier toch van!
TruffelMarokkaan schreef:Whahahaha ja die post over het wandelen in de velden heb ik ergens gelezen ja.
Hoevaak gebruik je MXE eigenlijk? Heeft het je blaas schade aangericht?
Stel je toch eens voor dat MXE illegaal wordt.. dan heb jij vast nog een berg? xD
TruffelMarokkaan schreef:Zomg dagelijks.. Hoe krijg je het ooit voor elkaar een martelkamer te onderhouden?
TruffelMarokkaan schreef:Hahahah endorr
Komen die wekelijkse pauzes door gebrek aan geld? Het lijkt mij dat je dan een stuk minder geld kwijt bent als je gewoon continu aan een infuus ligt met een zak MXE en een pompje
Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten