De Taurus 1998 schreef:al met al een vette ervaring en zeker voor herhaling vatbaar volgende keer misschien iets hogere dosis proberen
Gman007 schreef:De Taurus 1998 schreef:al met al een vette ervaring en zeker voor herhaling vatbaar volgende keer misschien iets hogere dosis proberen
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Dik Tromsn0r schreef:Gman007 schreef:De Taurus 1998 schreef:al met al een vette ervaring en zeker voor herhaling vatbaar volgende keer misschien iets hogere dosis proberen
Ik weet nog wel dat jij iemand met psychoseverschijnselen aanraadde om MDMA te nemen.
Gman007 schreef:Dik Tromsn0r schreef:Gman007 schreef:[quote="De Taurus 1998"]al met al een vette ervaring en zeker voor herhaling vatbaar volgende keer misschien iets hogere dosis proberen
Ik weet nog wel dat jij iemand met psychoseverschijnselen aanraadde om MDMA te nemen.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
De Taurus 1998 schreef:al met al een vette ervaring en zeker voor herhaling vatbaar volgende keer misschien iets hogere dosis proberen
Dik Tromsn0r schreef:Ja man je posts zijn veel te heftig.
Binkie
Gman007 schreef:De Taurus 1998 schreef:al met al een vette ervaring en zeker voor herhaling vatbaar volgende keer misschien iets hogere dosis proberen
TruffelMarokkaan schreef:Hahahahaha!
Ja, wat voor drugs kan je anders regelen als je 14 bent..
Dit is echt zo'n moment waar je 10 jaar later op terugkijkt en denkt, jemig, hoe heb ik ooit leren lopen?
ze bracht me naar de huisartsenpost en daar dachte ze dat ik een hersenvliesontsteking had en woude ze me naar de spoedeisende hulp brengen maar toen had ik eerlijk vertelt wat ik heb gedaan
al met al een vette ervaring en zeker voor herhaling vatbaar volgende keer misschien iets hogere dosis proberen :rock
vr maart 22, 2013 5:11 pm
Keer terug naar Tripreports - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten