Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

AH-7921, De RC opioid

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

AH-7921, De RC opioid

Berichtdoor Fool » di jul 01, 2014 7:30 pm

Ik heb een klein beetje met deze stof geëxperimenteerd en omdat er zo weinig op het internet te vinden is heb ik besloten om mijn ervaringen hiermee te delen. Ik wil wel eventjes waarschuwen dat ik niet echt een held in schrijven ben, maar ik zal mijn best doen er een duidelijk, leesbaar geheel van te maken. Dit report heb ik ook op de .nl gedeeld.

Inleiding
Ik ben al een tijdje geïnteresseerd in de zogeheten research-chemicals en ben dan ook de persoon die voor vrienden RC's besteld. De interesses van mijn vrienden gaan niet veel verder dan 6-APB, etizolam, MXE of 'iets dat ik in mijn neus mag stoppen', ik ben in tegenstelling tot hun veel meer geïnteresseerd in de onderlinge verschillen tussen stoffen en hoe deze werken. Stiekem ben ik de laatste tijd een beetje fan aan het worden van de verschillende benzodiazepines op de RC-markt en een legale opioid klonk dus wel als muziek in mijn oren. Bij de volgende bestelling die gehaald moest worden heb ik dus ook voor mij een grammetje AH-7921 besteld, de synthetische opioid die volgens verhalen geen rotzooi was.

Toen begon het onderzoeken, er waren veel verschillende verhalen op het internet te vinden. De één vond de stof vreselijk in de neus branden terwijl de andere daar nauwelijks iets van merkte. Na een beetje speculeren bedacht ik mij dat dit verschil zou kunnen liggen aan het feit of ze de freebase óf het hcl-zout hadden gekocht. Na een beetje verder zoeken op deze stelling bleek dat meer mensen dezelfde gedachte als mij hadden en na het vergelijken van de CAS-nummers bleek dat ik de hcl-variant had, gelukkig. :)

De beschreven doseringen liepen vrij uiteen en waren vooral gebaseerd op mensen met een aardige opiaten-tolerantie. Mijn ervaringen met opiaten/opioids kwamen niet verder dan kratom, dus ik had besloten om de dosis heel rustig af te gaan tasten en daar een latere keer iets verder mee te gaan doen. Twee ervaringen, daarna minstens 3 weken deze stof laten liggen. We hebben het namelijk nog steeds over een opioid en hoeveel mensen zijn er wel niet verslaafd aan deze categorie stoffen?

De eerste ervaring
De eerste ervaring was de dag dat ik terugkwam van een kamp. Ik had 2 nachten ongeveer 6 uurtjes geslapen, maar de koffie hield me aardig op de been. 2 nachten niet veel slapen overkomt me tegenwoordig vaker. Ik was wel een beetje moe, maar ik had er verder geen last van. Eerder had ik al een allergietest gedaan van een klein korreltje oraal, hier hoefde ik mij dus niet meer druk over te maken.

Omdat mijn weegschaal nog niet echt goed werkt had ik besloten te doseren op het oog. Ik had een klein sleutelpuntje AH-7921 op mijn bureau gelegd en met een pasje 3 lijntjes gemaakt. Ééntje van nog geen 1/5e van het sleutelpuntje en 2 gelijke lijntjes van het restant.

Ik begon met het kleine lijntje en dook lekker mijn bed in, het brandde totaal niet. Het enige wat ik bij deze en ook alle volgende lijntjes merkte, was dat mijn neus een beetje droog werd, het deed totaal geen zeer! Ik heb de 20 minuten die hierna volgden een beetje lopen chatten op de Tinychat, waarna ik een iets groter lijntje heb gesnoven. Tot hier merkte ik nog vrij weinig.

Om het zekere voor het onzekere te nemen heb ik toch 3 kwartier gewacht voordat ik bij zou nemen, mede op aanraden van anderen op de tinychat. Ik ervoer al lichte effecten/placebo? van rust. Na 1 uur en 10 minuten had ik dus een klein sleutelpuntje AH-7921 in mijn neus zitten. Ik bleef rustig in gesprek op de Tinychat, terwijl ik rustige muziek aan het luisteren was. Ik had steeds het idee dat de effecten aan het opbouwen waren in 10 tot 30 minuten tijd. De effecten bestonden voornamelijk uit 'echte' rust en meer appreciatie van muziek.

2 uur vanaf het begin, 50 minuten na mijn laatste dosis wou ik wel wat meer. Ik had toen een ietsiepietsie groter sleutelpuntje uit het zakje gehaald en deze verdeeld over 2 lijntjes, ééntje naar binnen gesnoven en ik was snel weer in mijn bed gedoken. Na tien minuten voelde ik al weer wat meer rust opkomen. Nog tien minuten later had ik het andere lijntje gesnoven, heb ik me afgemeld van de chat en ben ik gaan liggen met dopjes in mijn oren. Ik voelde de rust al snel toenemen en belandde in een soort droomtoestand. Ik was volledig bewust van het feit dat ik wakker was, maar alles was zwart en rustig. Ik heb een dikke anderhalf uur lopen genieten van deze droomtoestand, voordat ik in slaap sukkelde.


De dag hierna was ik een beetje wazig, maar dat had waarschijnlijk iets te maken omdat ik te lang in bed heb liggen nodden en het weekend ervoor een actief kamp gehad had. De neus had gelukkig weinig schade opgelopen. :)

Ervaring nummer twee
Ik had net training gehad, drie flesjes bier gedronken en poef iedereen ging naar huis. Het was een uurtje of 11 's avonds en ik had nog geen zin om te gaan slapen. Stiekem had ik in mijn achterhoofd dat je niet teveel alcohol moest combineren met opioiden, maar dat praatte ik al snel goed door uit te rekenen dat het eerste flesje al weer verwerkt was en dat ik wel veel sport en dat mijn ademhaling best wel wat kan hebben. Ik hield wel mijn hartslag goed in de gaten en heb deze niet (ver) onder de 60 laten komen.


Omdat de vorige keer de effecten zo lang op zich lieten wachten had ik nu besloten dat elk sleutelpuntje in twee lijntjes achter elkaar werd gesnoven. Zo gezegd, zo gedaan: ik had een klein puntje opgesnoven om het weer een beetje aan te voelen.

Ik had in mijn achterhoofd zitten dat ik er nog 'iets' meer uit wou halen dan bij de vorige ervaring. De vorige was erg prettig, maar ik had de hele tijd het gevoel dat er 'meer' inzat. Dus na een half uur had ik het volgende sleutelpuntje al klaargelegd en opgesnoven. Ik heb in de tussentijd eventjes op de Tinychat lopen praten, maar ben er daar al snel vandoor gegaan en ben verder wezen appen op mijn mobiel. Vast een beetje rustige muziek uitgekozen en lekker aan het nodden, ik ging al langzaam richting mijn droomtoestand.


Een half uurtje later voelde ik dat de effecten al weer stopten met groeien, maar ik vond het nog niet sterk genoeg. Zelfs mijn droomtoestand had ik nog niet bereikt, dus ik wou er wat meer uit halen en prepareerde nog een puntje. Dit keer een ietsjes grotere, verdeeld in twee lijntjes en ook beiden opgesnoven. Ik dook snel mijn bedje weer in en ben gaan genieten van de muziek, de droomtoestand naderde al binnen tien minuten. Ik begon mij ook euforisch te voelen en voelde tintelingen door mijn hele lichaam, het leek een heel klein beetje op kippenvel.

Weer een half uurtje later, anderhalf uur na de eerste inname, besloot ik dat ik toch nog wel wat meer wou ervaren. Na mijn hartslag te checken had ik weer een puntje geprepareerd, dit keer van normaal formaat, en deze ook naar binnen gewerkt. Hierna kreeg ik een heerlijke droomtoestand, met vlagen euforie die door mijn lichaam trokken. Ik was compleet zorgeloos aan het genieten van de muziek, alles was goed en heerlijk. De jeuk maakte me ook niets uit, het was wel lekker om een beetje te krabben en als ik het eventjes negeerde kon het me eigenlijk ook niet schelen. Ik heb 3 uur lang lopen genieten van deze rust en vlagen euforie, die overigens héél langzaam in intensiteit, frequentie en duur afnamen.


Hierna heb ik heerlijk 8 uur geslapen en werd ik een beetje duf wakker. Toen ik mijn neus snoot kwam er een heel klein beetje rode snot vrij, niets om je druk over te maken. Er waren geen opstartproblemen die een kop koffie en een lekkere douche niet op konden lossen, ik had alleen nog een beetje last van kleine opiaat-pupillen. Ter vergelijking had ik die ochtend/middag geen auto willen rijden uit principe, maar ik geloof dat het dus 's avonds prima zou kunnen.

Conclusie
Ik heb heerlijk genoten van AH-7921 en zal dit in de toekomst ongetwijfeld weer proberen, maar het is en blijft een opioid en dus zal dat nog wel een tijdje duren. Ik ben benieuwd wat voor effecten ik oraal hiermee zal kunnen bewerkstelligen en hoop dat mensen wat aan dit report hebben. :)
Laatst bijgewerkt door Fool op di jul 01, 2014 7:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: AH-7921, De RC opioid

Berichtdoor Perry » di jul 01, 2014 7:34 pm

Fool schreef:lzal dit in de toekomst ongetwijfeld weer proberen


Hij wordt binnenkort verboden, just a heads-up
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: AH-7921, De RC opioid

Berichtdoor Fool » di jul 01, 2014 7:37 pm

JongGeleerd schreef:Hij wordt binnenkort verboden, just a heads-up

Ja klopt, ik weet het, ik heb nog wel genoeg thuis liggen voor een aantal ervaringen. Meer dan dat wil ik liever niet thuis hebben liggen vanwege potentieel verslavingsgevaar, dus als het op is zal ik wel een andere opioid/opiaat ergens vandaan moeten toveren (of het eventjes laten zitten, natuurlijk). ;)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: AH-7921, De RC opioid

Berichtdoor xastur » di jul 08, 2014 6:14 pm

Mooi report en leuke ervaring lijkt mij dat. Zal kijken of het nog steeds legaal is.. Wil het graag eens testen. Dan zal ik er ook een report overschrijven.
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: AH-7921, De RC opioid

Berichtdoor Fool » di jul 08, 2014 6:19 pm

Thanks!

Het is nog steeds legaal, maar pas wel op voor een verslaving! Vooral als je dit gaat gebruiken om van je pijn 'af te zijn' kan het wel eens nadelig voor je uit gaan pakken!
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: AH-7921, De RC opioid

Berichtdoor Fret » di jul 08, 2014 6:26 pm

Nee luister niet naar fool, ik zie graag uit naar je tripreport :) stuur me een PMmetje wanneer je hem online zet ja?
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

Re: AH-7921, De RC opioid

Berichtdoor xastur » di jul 08, 2014 6:45 pm

Fool schreef:Thanks!

Het is nog steeds legaal, maar pas wel op voor een verslaving! Vooral als je dit gaat gebruiken om van je pijn 'af te zijn' kan het wel eens nadelig voor je uit gaan pakken!


Verslaving zit meestal tussen de oren.. Het is meer een gewoonte net als roken.. Ik heb een ijzeren sterke wil.. Ik ken het verhaal van berbatov en zo ben ik niet. Ik ben gelukkig getrouwd heb een leuk leven en dat ga ik niet zomaar vergooien als ik het koop, waarschijnlijk wel dan is een kleine voorraad net genoeg om het ff te testen. Pijn wegnemen zou goed mogelijk zijn maar moet ook normaal kunnen functioneren op mijn werk en niet high rondlopen daar.
Maar is het een sterke opiaat, waarmee is het te vergelijken?
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: AH-7921, De RC opioid

Berichtdoor Fool » di jul 08, 2014 6:56 pm

Een opiaat-verslaving zit niet tussen je oren, die is ook lichamelijk. Ik vind het afschetsen als 'dat is niet op mij van toepassing, ik ben sterk genoeg' een behoorlijk gewaagd statement, het gaat het vaakst fout bij mensen die denken de uitzondering te zijn.

Ik heb echter geen vergelijkingsmateriaal qua opiaten, maar het wordt vaak vergeleken dat de potentie gelijk is aan 80% van de potentie van morfine. Toen ik echter mijn ervaring deelde met Fret, vond hij dat het verdacht veel leek op de dingen die hij bij heroïne ervoer. Zo sterk zal het wel niet zijn, maar toch geeft het wel een indicatie.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: AH-7921, De RC opioid

Berichtdoor xastur » di jul 08, 2014 10:48 pm

Dat een opiaat verslaving lichamelijk is dat wist ik,en ik zal zeker geen uitzondering zijn. Ik weet dat ik verslavingsgevoelig ben. Maar ik er altijd zelf bij en als ik niet te veel in huis haal dan kan ik ook niet te veel pakken. Als ik 1 gram haal van het een of het ander dan moet dat vaak ook op. Zelfde geldt met pillen. Maar dat was ruim 10 jaar geleden dat zou ik nou nooit meer doen denk ik. Eens moet de eerste keer zijn met proberen van medicijnen dus ook met deze. Ergste wat gebeuren kan is goed ziek worden. En je raakt ook niet in 1 keer verslaafd. Roken en alcohol vind ik de meest verslavende druga en tievallig worden deze over heel de wereld getollereerd.
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: AH-7921, De RC opioid

Berichtdoor Fool » di jul 08, 2014 11:01 pm

Meh, ik heb zo'n voorgevoel dat opiaten een stukje verslavender zijn dan roken of alcohol. Het probleem is dat áls je die gram een beetje teveel binged je nogal snel de neiging kunt krijgen om andere opiaten te regelen. Dan heb je wel een probleem.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: AH-7921, De RC opioid

Berichtdoor Fret » di jul 08, 2014 11:04 pm

xastur schreef:Eens moet de eerste keer zijn met proberen van medicijnen dus ook met deze.


AH-7921, De RC opioid

Eens moet de eerste keer zijn met proberen van medicijnen dus ook met deze.

medicijnen
medicijnen
medicijnen
medicijnen
AH-7921, De RC opioid
medicijnen
AH-7921, De RC opioid

wat snap jij niet?
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron