Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

bad gaan van licht?

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

bad gaan van licht?

Berichtdoor fellebel » ma dec 29, 2014 5:10 pm

Het klinkt misschien vreemd maar als ik rook waar er te veel licht is ga ik verschrikkelijk fout!
Ik ging laatst na het smoken wat te eten halen bij de de kfc, ging gewoon helemaal prima, totdat ik naar het verlichte menu keek. Binnen 5 seconde lijkbleek, ogen helemaal rood en het enige wat ik wil is even rust. Zou je denken dat het misschien lag aan de dosering of aan de wiet. Ik rook overigens al 5 jaar en ik weet wel hoeveel ik aankan, buiten dat had ik maar een joint nodig om verschrikkelijk fout te gaan. Ik had precies het zelfde probleem bij Pathe, toen ik in de rij stond om popcorn te halen. Nou ligt het ook niet aan kunstmatig licht. Ik ging 2 jaar geleden gewoon out in de zon op een terras. Ik zoek al een tijdje rond op forums maar kon hier niks over vinden. Zijn er andere die hier ook last van hebben of zit et allemaal tussen me oren en kan ik de wiet gewoon niet aan :s
fellebel
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma dec 29, 2014 4:32 pm

Re: bad gaan van licht?

Berichtdoor User1337 » do jan 01, 2015 3:05 pm

Sommige mensen zijn er gevoeliger voor dan andere mensen. Ik zelf had er nooit last van, maar natuurlijk is de wiet van tegenwoordig veel sterker. Dus probeer een keer met wat minder wiet, kijken of het er dan nog steeds is.
User1337
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: di sep 23, 2014 1:57 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner