Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Depersonalisatie/derealisatie
Iets wat wel eens voor komt na gebruik van marihuana.
Het gaat normaal gesproken weer over.
Het is wel een goed idee om het voorlopig niet opnieuw te nemen.
Een psychose of schizofrenie is minder waarschijnlijk.
Druks schreef:Hoe oud ben je? Ik herken deze verhalen vooral van de echt jeugdigen.
TripIeks schreef:Druks schreef:Hoe oud ben je? Ik herken deze verhalen vooral van de echt jeugdigen.
Ben 15 jaar, eerste jointje gerookt toen ik 13/14 was, niet over mn longen maar toch
Ano schreef:Je hebt wel lekker kunnen spacen en je hebt er alleen wiet voor gebruikt. Aight!
TripIeks schreef:Het rare is, ik trip vaker van wiet, een keer is het zo ver gekomen dat ik met mijn kast praten en overal blauwe paddestoelen en flappy birds zag, maar dat was wel lachen dus...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Weet je zeker dat het geen salvia was?
TripIeks schreef:Het rare is, ik trip vaker van wiet, een keer is het zo ver gekomen dat ik met mijn kast praten en overal blauwe paddestoelen en flappy birds zag, maar dat was wel lachen dus...
Partypipo schreef:TripIeks schreef:Het rare is, ik trip vaker van wiet, een keer is het zo ver gekomen dat ik met mijn kast praten en overal blauwe paddestoelen en flappy birds zag, maar dat was wel lachen dus...
Ik doelde op deze JG
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Keer terug naar Tripreports - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten