Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Badtrip met space-cake

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

Badtrip met space-cake

Berichtdoor meissie_1 » ma maart 19, 2012 10:49 am

Ik ben een meid van 22 en gebruik op feestjes wel eens drugs , niet vaker (xtc - coke - ghb)
Even mijn report over space-cake, zaterdagavond, niet echt een avond om thuis te zitten, ben deze avond samen met mijn zus naar haar vriend gegaan, hij kwam op het idee om zelf space-cake te maken, we hadden een kant en klare pak en de boter had hij al helemaal -klaar voor gebruik- in de diepvries liggen. Binnen 3 kwartier waren ze klaar en afgekoeld, ik heb een muffin genomen en had de smaak ook niet in mn mond van wiet. Ik zou overigens niet weten hoeveel gram erin zat ?

Op een gegeven moment ging iedereen naar bed en ik ging nog ff tv kijken, oh wat begon ik mij in een keer goed te voelen, alles ging langs me heen en ik wou alleen maar liggen, mijn lichaam was zo zwaar ! Ik was comedy central aan het kijken en wou eigenlijk wel gaan slapen, ik liep naar de wc en ik merkte dat ik begon te zweten, ik trilde helemaal en was bang, bang dat ik dood ging, ik heb mijn zus en haar vriend wakker gemaakt en hij zei dat ik maar veel zoetigheid moest eten, ik heb red bull gedronken - 2 boterhammen met pasta en 4 suikerklontjes, nog steeds werd ik helemaal gek, ik ging liggen deed mijn ogen dicht en had het gevoel dat ik in een achtbaan zat, ik schrok van mijn eigen adem wakker en begon te hyperventileren, het zweet droop van mijn voorhoofd af, Ik ben nog nooit zo bang geweest, ik ging ijsberen in de slaapkamer en zat mezelf in te denken dat ik rust zou hebben als ik dood was, mijn hoofd werd nog zwaarder en ben gaan liggen op mijn zij (voor mijn gevoel was het minder dan )...
Ik ben naderhand wel in slaap gevallen, toen ik wakker werd voelde mijn benen nog Zo zwaar aan, shit dacht ik, alles draait nog steeds !
Vannacht op tijd gaan slapen en ik kan zeggen dat ik nu op mijn werk zit met nog steeds een heel wazig gevoel, alles gaat langs mij heen, ik kan me niet concentreren en wil het liefst in bed liggen. Dit was de eerste keer en seriues nooit meer !!
meissie_1
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma maart 19, 2012 10:34 am

Re: Badtrip met space-cake

Berichtdoor Jamess » ma maart 19, 2012 10:52 am

Je hebt gewoon te veel gehad, wiet is een plezierige drug mits het in de juiste setting/dosis wordt gebruikt.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Badtrip met space-cake

Berichtdoor Zout » ma maart 19, 2012 11:45 am

Ik heb dit zelfde een keer meegemaakt met spacepernoten.. Je proeft helemaal niet dat er zo veel in zit, en het duurt best lang tot je er iets van merkt dus je neemt makkelijk teveel. In het begin voelde ik me lekker maar daarna draaide alles, en ik had heel de tijd het idee dat ik uit mijn lichaam trad enzo. Ik durfde ook niet te gaan slapen omdat ik bang was dat ik niet meer wakker zou worden.

Het ergste vond ik nog dat ik niet wist of het nog erger zou worden. Ik ben uiteindelijk onder de douche gaan staan zodat het gevoel van het water op mijn lichaam me bij mezelf hield ofzo. En ik ben gaan slapen terwijl ik tv keek, zodat er nog iets was van de "normale" wereld waar ik me op kon focussen.
Avatar gebruiker
Zout
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: do dec 08, 2011 5:50 pm

Re: Badtrip met space-cake

Berichtdoor Karhu » ma maart 19, 2012 11:51 am

Arme meiden! :lol:
Ik heb altijd heerlijke ervaringen op space cake!! maar misschien ook wel omdat ik wat vaker wiet gebruik!

En ik zit nooit alleen, denk dat dat ook veel verschil maakt!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Badtrip met space-cake

Berichtdoor Zout » ma maart 19, 2012 12:30 pm

Xeloc schreef:Arme meiden! :lol:
Ik heb altijd heerlijke ervaringen op space cake!! maar misschien ook wel omdat ik wat vaker wiet gebruik!

En ik zit nooit alleen, denk dat dat ook veel verschil maakt!

Haha :) Nouja, normaal heb ik ook altijd goede ervaring met spacekulaas etc. Alleen dat was mijn eerste keer en ja, die spacepernoten waren erg lekker, en je hebt helemaal geen idee van hoeveel je er kan eten, dat is wel gevaarlijk!
Avatar gebruiker
Zout
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: do dec 08, 2011 5:50 pm

Re: Badtrip met space-cake

Berichtdoor Davinci » ma maart 19, 2012 5:09 pm

Bij oraal gebruik van wiet (spacecake etc.) moet je af en toe wel opletten met dosering,
het duurt ook veel langer dan gewoon wat smoren.
De bodyload is ook niet altijd even plezierig bij hogere dosis.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Badtrip met space-cake

Berichtdoor Einstein » ma maart 19, 2012 7:33 pm

Er zijn ook mensen die überhaupt al slecht reageren op wiet, al is het wel een stuk makkelijker als je spacecake gaat eten. Wordt toch behoorlijk onderschat ook.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Badtrip met space-cake

Berichtdoor -ArKady. » wo maart 21, 2012 9:15 pm

ik heb al eens een avond flink moeten :puke: op spacecake..
gelukkig geen bad trip, wat voor mij goed werkt is om in mijn hoofd te herhalen dat het vanzelf over gaat en het niets ernstigs is.
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Badtrip met space-cake

Berichtdoor Ollie » do maart 22, 2012 8:27 pm

Jammer dat het niet zo leuk was, ik kreeg altijd een vreetkick na een uur en dan gaat er altijd te veel cake in, beetje dom ik heb denk ik altijd te veel gehad, laatste keer is wel al jaren geleden. Misschien maar weer eens doen :mrgreen: Ik was dan een dag of 2-3 erg sloom/stoned maar dat lag misschien ook aan de dosis. Volgende keer echt 2 uur wachten voor het 2e plakje!
Opa: Jongen, vrouwen da ben net paddestoel'n. A j de verkeerde het geat oe d'r an kapot.
Avatar gebruiker
Ollie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 128
Geregistreerd: za jan 21, 2012 10:21 pm

Re: Badtrip met space-cake

Berichtdoor NiandraLades » do maart 22, 2012 9:05 pm

De eerste keer dat ik spacecake had gemaakt had ik ook veel te veel gehad, je onderschat echt snel hoeveel je binnenkrijgt. Ging niet zo bad als in dit verhaal, maar was wel erg heftig en voelde niet fijn. Nu kan ik af en toe wel eens genieten van een plakje cake, maar met roken voel ik me altijd een stuk beter, dat komt tenminste niet keihard tegelijk en je hebt veel meer controle over de dosering.
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: Badtrip met space-cake

Berichtdoor Pilletje » vr maart 23, 2012 10:09 pm

Klinkt als een paniekaanval. Moet je gewoon beseffen dat het door de wiet komt en dat het tussen je oren zit.

Heb ik ook wel eens gehad na veel slapeloze nachten (pep) en dan flink wat wiet.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Badtrip met space-cake

Berichtdoor endymion » vr maart 23, 2012 10:21 pm

Ik heb het ook gehad. 1 keer gedaan space cake en daarna nooit meer.
Het begon pas te werken toen ik thuis kwam en daarna een hele nacht hel en ellende.

THC is om te roken, dan merk je het gelijk en kan je goed inschatten of je genoeg hebt gehad. Wie wil er nou uren wachten op het effect van zn ingenomen dope?
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: Badtrip met space-cake

Berichtdoor vork » zo maart 25, 2012 12:02 pm

Ik,met Dob bijvoorbeeld :mrgreen: Space cake vind ik persoonlijk erg lekker. Meestal gooi ik er hasj in i.p.v wiet. Het lijkt erop dat je teveel hebt genomen,wiet word nog wel eens onderschat.
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Badtrip met space-cake

Berichtdoor endymion » ma maart 26, 2012 1:16 am

Lijkt... :mrgreen:

Was natuurlijk veel te veel. Maar wist ik dat. Ik zal maar niet zeggen hoe lang dat geleden is, sommige op dit forum zaten toen nog in hun vaders verrekijker denk ik...
Was in de cremers in den haag, donderdagavond, biertje drinken, blowtje erbij en voor de gein alle 3 eens een plakje spacecake uit de snoepautomaat.
Hele leuke avond, niks aan de hand. Kom thuis, woonde nog bij mn ouders, sta iets te eten te maken in de keuken en ga ik totaal uit mn plaat. Snel gedag gezegd en naar mn slaapkamer en daar de hele nacht stront misselijk de ellende uitgezeten.
Dag erna weer naar school en de maten van me waarmee ik weg was geweest hadden precies hetzelfde gehad, we waren alle 3 helemaal van de kaart gegaan toen we inmiddels thuis waren.

Schiet toch niet op zo dan? Kan je beter een lekker blowtje roken en een normaal plakkie cake erbij eten als je cake zo lekker vind :smokin:
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: Badtrip met space-cake

Berichtdoor Theoldbum » vr apr 06, 2012 12:07 am

Zelf nooit spacecake gegeten, weel flink wat jointjes gerookt. :stoned:

Heb 2 keer een soortgelijke bad-trip als jij gehad. een keer met een grote groep vrienenden die veel gewend waren ( was toen nog een groentje ) had een paar hijsjes op dus verwachtte er niet zoveel van. Binnen een half uurtje zat ik compleet verlamd op de bank, was ik volledig in paniek over het feit dat ik nog naar huis moest op die manier ( een beetje para dus ) en voelde ik me heel erg zwaar in mijn ledematen.. Dit gevoel hebben veel mensen enkele keren meegemaakt, en ik heb het idee dat naarmate je lichaam gewend raakt aan de stof THC dat het niet ( of zeeeer zelden ) voor komt.

Als het gebeurd vindt ik het persoonlijk de ergste manier van bad gaan die er is. Ik ga nog liever bad op truffels, en lig 3 uur peentjes zwetend in bed mezelf te mindfucken dan dat ik dat verschrikkelijk gevoel van wiet hebt als je bad gaat :grin:

Volgende keer gewoon lekker een jointje roken, dan weet je hoever je bent op de schaal van stonedheid.. Is altijd beter voor de niet-ervaren gebruiker.

:rock:
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner