Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer space cake

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

Eerste keer space cake

Berichtdoor Marky » zo feb 12, 2012 11:31 pm

Ik had met vriend D afgesproken om space cake te doen. Dit was mijn eerste keer space cake en we hadden afgesproken dit bij mij thuis te doen(ik was alleen thuis). Hieronder volgt nu een reportje hiervan

13:30

Ik was en dag alleen thuis en ik had met D afgesproken om bij mij thuis spacecake te doen. D kwam omstreeks 13.30 bij mij. We gingen gelijk een jonko rollen en die opsmoken in de tuin onder het genot van lekkere reggea muziek. We gingen weer naar binnen en D belde R op om te vragen of hij spacecake kon halen.

14:00

We hadden met R bij de shop afgesproken en hij haalde 2 plakjes spacecake en nog een 6je. Daarna zijn we naar een cafe gegaan en hebben daar gesmoked en lekker chill gezeten. Er zaten wel meer mensen te smoken en ik werd gek van die rokerige lucht. Ik had het gevoel dat ik ‘’bad’’ zou gaan nadat de 2de joint op was, daarom probeerde ik aan andere dingen te denken en me in het gesprek van R en D te voegen. Ik hoorde wel wat R en D tegen elkaar zeiden en probeerde ook wel mee te doen in het gesprek maar het ‘’slechte’’ gevoel ging niet weg. R stelde voor om een pakje kaarten te kopen en een kaartspelletje te doen. Dat vonden D en ik een goed plan. Toen we het spelletje aan het doen waren voelde ik me al beter, denk dat dit soort afleiding mij goed deed. Hierna hebben we nog 2 joints gerookt en zijn we het cafe uitgegaan.

16:15

D en ik moesten toen nog spacecake eten,dat wou ik liever bij mij thuis doen(rustige omgeving). R moest ook werken om 5 uur dus namen we afscheid van R.

16:30

D en ik kwamen bij mijn huis en ik kwam erachter dat mn ouders er al weer waren. Het kwam totaal onverwacht want ze zouden pas na etenstijd terug zijn. Dit heeft D en mij doen besluiten om beide een half plakje te doen. We vonden het niet fijn om nu stoned thuis te zijn en D ging naar huis.

18:45

Ik dacht ik ben nu echt op m’n piek en zo voelde het ook. Ik zag heel wazig en voelde me anders stoned als wanneer ik had geblowd. Telkens als ik dacht dat ik niet meer hoger kon pieken werd het met de minuten erger. Het mindere was dat ik ook zo met mn ouders aan tafel zat te eten, die hadden niks door voor zover ik weet.

20:30

Ik had nog een half plakje over en ik vroeg vriend S of hij zin had om te chillen. Hij wou zeker een stukje eten en dat hebben we dan ook gelijk
gedaan.

21:15

We liepen wat rond en opeens zegt vriend S: ‘’zullen we op het ijs gaan?’’. Ik stemde hiermee in en we gingen glijden op het ijs. Op de een of andere manier beleefde ik hier op dat moment veel plezier aan. Na het avontuur op het ijs zijn we op een bankje gaan zitten en hebben nog even gerookt. Ik had het gevoel dat de cake uitgewerkt was omdat ik het gevoel als minder intens ervoer. Ik was ook vrij moe en vriend S en ik namen afscheid van elkaar.

22:00

Ik ben veilig thuis aangekomen en heb genoten van een mooie middag/avond. De planning liep wat in de war maar het was toch een gweldige ervaring. Ik had het effect minder erg verwacht en vooral niet zo anders als ‘’gewoon’’ blowen.
MarkyNewbie Berichten: 2Geregistreerd op: 13 maart
Marky
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: zo feb 12, 2012 11:29 pm

Re: Eerste keer space cake

Berichtdoor Shaggattack » do feb 23, 2012 12:52 am

Leuk tripreport. ;)
Avatar gebruiker
Shaggattack
paperboy
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1086
Geregistreerd: do maart 17, 2011 2:50 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron