ma jun 06, 2011 4:17 pm
ma jun 06, 2011 4:24 pm
ma jun 06, 2011 4:49 pm
ma jun 06, 2011 4:53 pm
ma jun 06, 2011 5:19 pm
ma jun 06, 2011 5:45 pm
Tomaat schreef:ik moet zeggen, meestal vind ik de tripreports van wiet zeer flauw (ondanks dat wiet veruit mijn meest favo drug is) omdat het meestal gaat van: "ja jongeeeuuuu, we hebbeuuu gesmoked, en gelacheeee. En kelsey heeft een neger gepijpt dan ahahahahahahah".
Maar dit is een mooie
ma jun 06, 2011 5:52 pm
Einstein schreef:Tomaat schreef:ik moet zeggen, meestal vind ik de tripreports van wiet zeer flauw (ondanks dat wiet veruit mijn meest favo drug is) omdat het meestal gaat van: "ja jongeeeuuuu, we hebbeuuu gesmoked, en gelacheeee. En kelsey heeft een neger gepijpt dan ahahahahahahah".
Maar dit is een mooie
Kom de laatste tijd juist steeds meer goede tripreports van wiet tegenDit is ook weer een goede. De "we waren echt heul erg stoned whahahaahhah" reports heb ik al even niet langs zien komen.
di jun 07, 2011 10:47 am
di jun 07, 2011 7:21 pm
di jun 07, 2011 8:03 pm
Tomaat schreef:Einstein schreef:Tomaat schreef:ik moet zeggen, meestal vind ik de tripreports van wiet zeer flauw (ondanks dat wiet veruit mijn meest favo drug is) omdat het meestal gaat van: "ja jongeeeuuuu, we hebbeuuu gesmoked, en gelacheeee. En kelsey heeft een neger gepijpt dan ahahahahahahah".
Maar dit is een mooie
Kom de laatste tijd juist steeds meer goede tripreports van wiet tegenDit is ook weer een goede. De "we waren echt heul erg stoned whahahaahhah" reports heb ik al even niet langs zien komen.
Je moet eens op .nl zoeken naar SpaceGirly. Hilarisch was dat!![]()
di jun 07, 2011 8:56 pm
do jun 09, 2011 10:53 am
Tikkels schreef:ik schrijf trouwens dit weekend even een reportje over xtc, ik ga deze vrijdag heerlijk spacen op dubstep in Paradiso
vr jun 10, 2011 2:35 pm
Pacman schreef:Tikkels schreef:ik schrijf trouwens dit weekend even een reportje over xtc, ik ga deze vrijdag heerlijk spacen op dubstep in Paradiso
Nou moet je natuurlijk doen wat je niet laten kunt, maar of het verstandig is om op je 15e te beginnen met XTC, dat lijkt mij niet. Hou het lekker bij een puur jointje tijdends die dubstep, kan je ook lekker heerlijk op spacen.
Als je het dan toch doet, heel veel plezier, maar hou het dan bij die ene keer en wacht een paar maanden als je van plan bent het vaker te doen. Je wil echt niet op je 15e 1x per maand XTC gebruiken, daar zal je spijt van krijgen.
vr jun 10, 2011 3:08 pm