Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Jup, blowen verlaagt je bloedsuikerspiegel. Daarom is een AA-tje zo fucking geil als je stoned bent.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Huf schreef:Hey iedereen. Ik ben een meisje van 16 en ik heb een paar maanden geleden een bad trip gehad. Ik had veel te veel geblowd, blunts, amne,... Ik heb dat gedaan op een verlaten plein met een jongen die ik amper kende. Na het blowen voelde me ik me al heel slecht en die jongen was dus naar een winkel om water, maar het moment dat hij weg was begon ik te trippen. Het was alsof ik vast zat in een tunnel en alles was zwart en soms met rare lichten. Ik kom niet meer bewegen en ik wist niet wat er gebeurde. Het enige wat ik wou, was uit die trip gaan maar ik dacht dat het onmogelijk was en dat ik voor altijd zou trippen. Ik wou dus dood. Na uren trippen was ik beter, maar ik daarna wel heel veel moeten overgeven. Ik heb nog steeds flashbacks en iedereen dat ik terug blow ga ik terug bad al zijn het maar enkele trekjes, ik vind het echt jammer want ik wil geen 2de keer in een bad teip terecht komen! Heeft iemand misschien tips? Help me aub xxx
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Keer terug naar Tripreports - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten