Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

horror trip (wiet)

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

horror trip (wiet)

Berichtdoor skyhigh » do jan 10, 2013 11:10 pm

hallo ik kreeg veel goede tips om een goede tripreport te schrijven dus dacht laat ik het is proberen

setting: zomer lekker heet zonnetje kortje broek zonnebrilletje op t-shirtje en natuurlijk een paar hasjblowtjes en skunkblowtjes

Ik had die dag niks gegeten wat heel dom natuurlijk is maar had ruzie gekregen thuis over de normale probleempjes je kent ze wel kamer opruimen de was niet doen etc. Dus zat daar nog een beetje over in en dacht ik ga gwn is lekker stoned worden. had afgesproken met R, M, G en C en later kwammen twee jongens bij maar die kende ik niet. Eenmal in ons vaste parkje aangekomen en langs de shop te zijn geweest gingen we is lekker smoken :stoned:

de space
Ik voelde me egt super stoned na 2 hasjblowtjes ik had 2 weken niet gesmoked en ik voel het als ik een tijdje niet smoke voel ik gewoon dat ik super stoned word drm laat ik altijd wat tijd tussen zitten omdat ik dan gwn super stoned word weet niet of dat normaal of onzin is maar vind het wel beter zo. Het begon bij het derde blowtje (amnesia) het was egt een toeter die we gedraaid hadden en ik neem een heis en voel me meteen misselijk ik zeg dat tegen R en die zei gewoon rustig blijven zitten en komt het goed.

1 van de meest enge dingen die ik meegemaakt heb
opeens zie ik allemaal gele vlekken voor me ogen dit had ik nog nooit ervaren dus dacht egt wauw moet egt super stoned zijn. Op een gegeven moment zijn er twee nieuwe gasten bij gekomen die zich voorstellen en ook een blowtje beginnen te draaien. Die gele vlekken gingen maar niet weg en vond het egt heel irritant worden. Op een gegeven moment word ik gewoon bang van een man die bij een boom staat en word echt heel paranoide en wil het liefst zo snel mogelijk weg. G gaat naast me zitten en begint over allemaal dingen te praten ik kalmeer steeds rustiger en ben weer normaal. Dit was het domste wat ik kon doen en nam natuurlijk weer een hit van de blow. domdomdomEn op dat moment worden de gele lichtvlekken zwart egt piepklein en ze worden steeds groter en me ogen waren bijna helemaal dicht was ook erg paranoide en dacht dat ik dood ging ik zeg dit tegen G en zegt zo wtf moet ik doen ik had bijna me ogen gesloten tot ik opeens water in me gezicht gegooid voel worden en kijk op en zie dat het 1 van die gasten is. Hij doet dat nog een keer en op de een of andere manier werkte dit want de zwarte vlekken werden kleiner en en kreeg een sportdrankje tegen me mond geduwd en eigenlijk ging het wel weer lekker. Ging naast 1 van die jongens zitten en hij heet Leo en hadden goed gesprek over koetjes en kalfjes tot ik oppeens uit het niets moest overgegeven ik schaamde me heel erg maar Leo zei dat het niks uitmaakte en hem zovaak was overkomen (ik schaamde me op het moment zelf heel erg maar achteraf denk had de beste kunnen overkomen en schaam ik me er niet meer voor). Ik was echt nog steeds super stoned ''zo stoned ben ik nooit meer geweest'' en ging maar richting huis omdat ik dat beter vond Leo stond erop mee naar mijn huis te rijden want hij wauw dat ik goed thuis kwam. Dat wilde ik niet maar hij stond erop en achteraf vond ik dat heel lief van hem en is hij nu een hele goede maat van me. Eenmal thuis ben ik eigenlijk meteen in slaap gevallen op de bank ook al was het 4 uur smiddags en was voor het avondeten weer wakker en was alleen een beetje duf

conclussie
ik vond dit zelf persoonlijk heel eng en weet nog steeds niet wat er gebeurd is en hoe het kwam. Ik zelf denk door het niet eten en de ruzie thuis maar als het iets anders is hoor ik het graag. Hoop dat dit report beter is dan me vorige en met meer details , nog maals srry als er veel spellingfouten inzitten ik kan er echt niks aan doen door mijn dyslectie
skyhigh
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: wo jan 09, 2013 11:02 pm

Re: horror trip (wiet)

Berichtdoor FuntCase » vr jan 11, 2013 12:31 am

Teveel blowen onder slechte omstandigheden ja. Na twee weken niet blowen 3 joints roken is een fout die meerdere hebben gemaakt, ik ook. Leer ervan.
Demons run when a good man goes to war
Night will fall and drown the sun
When a good man goes to war

Friendship dies and true love lies
Night will fall and the dark will rise
When a good man goes to war

Demons run, but count the cost
The battle's won, but the child is lost
Avatar gebruiker
FuntCase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 229
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 6:33 pm

Re: horror trip (wiet)

Berichtdoor Dennenboom » vr jan 11, 2013 12:53 am

FuntCase schreef:Teveel blowen onder slechte omstandigheden ja. Na twee weken niet blowen 3 joints roken is een fout die meerdere hebben gemaakt, ik ook. Leer ervan.

En als je weet dat je hier extra vatbaar voor bent (inderdaad, het kan iedereen overkomen), EET DAN OP VOORHAND :)
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: horror trip (wiet)

Berichtdoor ParadijsVogel » vr jan 11, 2013 1:34 am

Tsja, dat kennen we allemaal denk ik wel. Mijn meest extreme geval was dat ik na 2 hijsjes van een bubblegum-joint compleet instortte. Was wel na enkele drankjes, maar ook weer niet exorbitant veel. Ben toen letterlijk naar huis gedragen, omdat ik helemaal niks meer kon. Zelfs staan was teveel. Ik merk ook dat het van wiet vaak harder aankomt en je sneller bad gaat, ik rook tegenwoordig ook alleen nog hasj.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: horror trip (wiet)

Berichtdoor lemonhaze » vr jan 11, 2013 2:53 am

Ik heb dit ook een keertje gehad, dat ik allemaal vlekken voor me ogen had na teveel geblowd te hebben, ook zat ik gewoon echt als een of ander standbeeld op een bankje omdat ik dacht dat ik niet meer kon bewegen, heel vaag!
Heb gelukkig zelf nog nooit overgegeven van wiet/hasj en ik voel het nu ook wel gewoon aan wanneer ik genoeg heb gehad!
Als je slecht gaat kan je (volgens mij) 't beste suiker eten. Een vriend van mij ging een keer echt heel erg bad, uren kotsen etc. Toen heb ik suiker in z'n mond gegooid en echt na een kwartier stond ie gewoon weer vrolijk overeind haha!
x
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: horror trip (wiet)

Berichtdoor san am » vr jan 11, 2013 5:51 pm

Overkomt iedereen wel eens, valt niet altijd lekker. Voor mij is het de reden dat ik bijna niet meer blow, en als ik wel blow, voornamelijk hasj.
san am
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:47 am

Re: horror trip (wiet)

Berichtdoor DamnFine69 » vr jan 11, 2013 7:40 pm

Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt. Ik was bij een maatje van me en had al een paar maanden niet meer geblowd. (daarvoor blowde ik vanaf het moment dat ik uit het werk kwam totdat ik ging slapen) Omdat ik eerst continue kon blijven blowen dacht ik dit nu ook nog wel te kunnen. Binnen een kwartier was mijn eerste jointje op, een half uur daarvoor had ik nog wat g genomen die ook al flink was op komen zetten. Toen nog een joint gedraaid maar die was nog niet half op en ik voelde me eigen niet zo lekker worden. Toen een sprintje naar de wc gemaakt en die mijn avondeten gedoneerd. Was geen leuke ervaring maar wel geleerd iets voorzichtiger met blowen om te gaan na een tijdje niet geblowd te hebben.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: horror trip (wiet)

Berichtdoor Dryad » do mei 16, 2013 3:33 pm

Heb op een of andere manier nog nooit zo veel kunnen blowen dat t ook maar echt werkte zoals ik anderen er over hoor. Maar ik blow ook amper :kleuter: . Daarnaast ken ik wel wat mensen in mijn omgeving die ook wel is bad zijn gegaan op wiet ook bij mij in de buurt. Toffe actie van die jongens om je gelijk aan sportdrankjes te laten slurpen. Is in mijn ogen het middel voor als iemand bad gaat op wat dan ook haha :hulde:. Alles wat ik kan zeggen is: hou zelfs bij een middel als wiet in je hoofd dat je gewoon moet stoppen als 't mis gaat. Dat extra heisje is dan echt linke soep, maar dat had je zelf ook al door. Daarnaast zeg je in je conclusie over een ruzie thuis, ik hoef eerlijk gezegd niks over je privé leven te weten maar kijk uit met welke drugs dan ook als je nuchter al niet helemaal stabiel bent. Sluit dat soort dingen als eerst af!

Daarnaast wel tof reportje, moest wel lachen bij het idee dat je water in je gezicht kreeg :twisted:

- Dryad out, use responsible!
Oh you, laddergoat, you so random
Avatar gebruiker
Dryad
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 88
Geregistreerd: wo mei 30, 2012 4:04 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron