Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor knetterspetter » di jan 15, 2013 4:11 pm

Man, 74kg, 186 lang
Thuis.
Half nuchtere maag (5 u na laatste maaltijd)

wat: green malay kratom poeder
hoeveel: 7 gram en 3 gram (+1.08)

t+0.01

+- 7 gram green malay weggedronken met een glas fristi, de smaak viel me alleszins mee.

''Dit ras van Kratom (Green Malay) is werkelijk uniek en heeft zijn eigen "karakter". De effecten zijn euforisch, stimulerend, ontspannend en kalmerend op hetzelfde moment. De effecten zijn duidelijk meer dan andere Kratom (muv ons Kraatje extract poeder) en houden 7 tot 8 uur aan.
''

de werking zou moeten starten vanaf een half uur volgens de site

dit zegt mijn vendor erover, ik ben benieuwd, en keep you guys updated 8-)

+0.10

grappig, dat placebo 'ik ben beniewd wat er gaaat komen' rillinkje ff door mijn lichaam. Erg herkenbaar, net als bij andere drugs heb ik vlak na inname dit gevoel. Ik herken het dus duidelijk als een placebo effect.

Kaarsjes aan, kamille theetje, ontspannen.

+0.25

er gebeurt iets...een hele milde vlaag van relaxatie begint door mijn lichaam te bewegen. Ook een wat weeig gevoel in maag, geenzins misselijkheid, maar een soort gevoel waneer je lahcerig bent. Handen wat slapjes. Ik begin te buzzen. Ook wat druk op mijn gezicht.

+0.30

het beeld gaat wat vertraagd mee wanneer ik van links naar rechts kijk en ik merk dat ik wat wegzak in mijn kussen op een lekkere manier :).
Mijn hele lichaam begint wat slapper te worden. Begin me al merkbaar chiller en een beetje euforisch te voelen. Als een hele trage come-up van een stimulant bijna!!

+0.37
wtf ik begin echt te spacen. EEn vleugje wiet, een vleugje drank, een vleugje tramadol, een vleugje xtc...niets wat er met kop en schouders bovenuit steekt. maar didelijk voelbaar. Ik ben lekker warm, relaxt, blij. Het nbeeldscherm schijnt wat feller lijkt wel en de kleuren van de lampen om me heen lijken wat te gloeien.

typen gaat moeilijke en .

Het opkomen lijkt wel wat te stabilisieren. als dit het is zou het jammer zijn mag nog wel wat sterker worden :)

+0.40. oei ik gloei echt heb t warm. JA...dit lijkt VERDOMD veel op tramadol. Ik raak mijn gezicht aan en het voelt anders, fijn. Het euforische relaxerende effect blijft nog steeds groeien toch wel hahaha loll....

+0.48

whaha ik lipe naar de wc en ik was echt een beetje uit balans, tevens zijn mijn pupillen kleiner. Ik lig uitermate lekker weer nu op mijn bed. Bedden zijn echt tof eigenlijk.
Ik vind mijn appartementje een stuk knusser dan normaal eigenlijk hahaha
misschien zo de overige 3 gram er maar bij.
Ik voel me nu alsof ik 100mg tramadol heb geslikt, bijna tot gewoon niet van elkaar te onderschijden.

geen misselijkheid ofzo trouwens.

volgens mij ben ik bijna op het plateau

+0.50

oei muziek komt anders binnen zeg. Mystiek.
zojuist een vlaag van genot door mijn luichaam hmmmmmmm heerlijke.

zeer prettig stofje tot nu toe ME LIKe!!!

+0.55
het gevoel wordt NOG STEEDS STERKER. Waar eindigd het? Ik voel me me echt gruwelijk ontspannen, fijna, knus, lief, happy. Mijn lichaam ervaart ook een gevoel van genot. Damnit dit doet veel en veel meer dan ik had verwacht.,


+1.08 ja ik zit nu echt op plateau en het voelt identiek aan tramadol. Veel meer kan ik er dus niet meer over zeggen dan dat ik me supergoed en spacey voel. Geen misselijkheid en ik denk dat ik ook best wat kan eten zo. Misschien een lekker biertje haha ja nice.

de overige 2/3 gram ook weggetikt net. :stoned:

+1.20

kan ik hier eigenlijk gewoon alcohol bij drinken? of is dat schadselijk net zoals bij tramadol bijv.?

man het pure genot komt echt in vlagen

haha shit, net een pizza besteld maar fuck ineens heb ik geen honger meer lol nouja ik zie wel koude pizza als ontbijt morgen dan maar hihi

+1.37

ahhh de 2e dosis kickt in...euforie!!!!!! :rock:

+1.44

nou ik weet t niet hoor waarom andere niets kunnen eten , maar mijn pizza smaakt als een motherfucker :love:

+1.55

ok die pizza had ik niet zo naar binnen moet schrokken, ben nu mild misselijk. :lol:

+2.00

hahah dave chapelle is zo fucking grappig, en ik ga helemaal stuk nu, maar ik lach niet ofzo. Pure binnenpret zonder dat ik het uit. Apart.

+2.15

dee nieuw dosering dus de overige dosis wat in totaal op 10 gram maakt valt los van de eerste euforische minuten niet zo fijn. Ik ben misselijk, niet alleen van de pizza maar ook van de kratom voel ik.

Ik ben ook gods moe ineens.

+2.20

nee, biertje maakt me niet losser of zo.

+2.30

het kratom werkt nog steeds erg hard maar minder met euforie helaas.
ik ben zos slap als een vaatdoek maar raar genoeg kan ik super makkelijk opdrukken.
de blije sferen zizjn bijna weg omg ik begin te mindfucken.



ik heb hierna nog ongeveer 2 uur misselijk en dysforisch op bed gelegen. Vervolgens met krankzinnige en lucide sex en geweld dromen de nacht volgemaakt tot ik om een uur of 10 wakker werd en me alleszins lusteloos en moe voelde.

in retroperspectief: schijnbaar had ik met de 7 gram meteen mijn gouden dosering te pakken (van deze soort uiteraard) want man o man wat voelde ik me lekker, zoals je kunt lezen. Ik had geen trek, maar kon wel makkelijk eten, en dat had ik achteraf gezien niet moeten doen. Heb die pizza echt met amper te kauwen maar binnen gewerkt. De resterende 3 gram kratom voegde ook niets toe, behalve 10 minuten ueforie, maar daarna misselijkheid, slapte en dysforie.
Het was een zeer aangename ervaring, maar ik heb meteen ondervonden dat re-dosen wss weinig toevoegt (iig niet bovenop een hoge doses), vet en slecht eten een matig plan is, alcohol niets toevoegd (iit bijv. tramadol) en het een potente en lang durende stof is.

Voor herhaling vatbaar, maar wel wat voorzichtiger.

Bedankt voor het lezen :wave:
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor FranX » di jan 15, 2013 5:35 pm

Heerlijk rapport om te lezen en leuk onderwerp.
Ikzelf heb wat wisselende ervaringen met Kratom maar ik begreep heel goed wat je beschreef al bleef ikzelf denk ik meer aan de stoned/dreamy kant hangen.
Thanks for the post!
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor Einstein » di jan 15, 2013 7:55 pm

Mooi dat het (grotendeels) leuk is geworden :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor Hi-Hat » di jan 15, 2013 8:22 pm

Leuk en interessant report om te lezen. Staat zeker nog op m'n to do lijstje, erg benieuwd naar het effect.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor knetterspetter » di jan 15, 2013 8:51 pm

FranX schreef:Heerlijk rapport om te lezen en leuk onderwerp.
Ikzelf heb wat wisselende ervaringen met Kratom maar ik begreep heel goed wat je beschreef al bleef ikzelf denk ik meer aan de stoned/dreamy kant hangen.
Thanks for the post!


ja dat zou denk ik aan de soort kunnen liggen. Welke heb jij geprobeerd dan?
volgens mij vendor zou de rode tai namelijk veel minder stimulerend en ontspannender moeten zijn, de witte en groene juist wat meer stimulerend en euforisch.
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor FranX » di jan 15, 2013 9:36 pm

knetterspetter schreef:
FranX schreef:Ikzelf heb wat wisselende ervaringen met Kratom maar ik begreep heel goed wat je beschreef al bleef ikzelf denk ik meer aan de stoned/dreamy kant hangen.
Thanks for the post!


ja dat zou denk ik aan de soort kunnen liggen. Welke heb jij geprobeerd dan?
volgens mij vendor zou de rode tai namelijk veel minder stimulerend en ontspannender moeten zijn, de witte en groene juist wat meer stimulerend en euforisch.


Ik had de Kratom Bali van onze site sponsor Azarius en die was chill
Later ergens in een of andere smartshop Sumatra gekocht... dat gaf weinig tot nix.
Thai heb ik nog niet gehad geloof ik.
Eigenlijk heb ik Kratom nooit echt serieus genomen.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor Taxi. » do jan 17, 2013 4:26 pm

Tof report! Erg leuk om te lezen
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor knetterspetter » za jan 19, 2013 2:39 pm

momenteel de rode tai aan het proberen. Gemixt met een flesje chocomelk, ideaal, het lost prima op en je proeft vrijwel niets van de kratom.

Nu, na ongeveer +40 minuten, een zelfde gevoel als de groene malay, alleen minder euforie, minder stimulatie maar wel een meer ontspannen gevoel. Ik voel ook geen pijn, keihard met mn nagels in mn arm knijpen en ik voel er eigenlijk niets van :) Oei dat wordt een blauwe plek lol.

Straks een hasjjointje roken kijken wat die combo me opleverd, schijnt namelijk wel prettig te zijn :)
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor Einstein » za jan 19, 2013 4:51 pm

Nice, veel plezier en kijk uit met in je arm knijpen :grin:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor Vinnie » za jan 19, 2013 4:58 pm

goed report
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor knetterspetter » za jan 19, 2013 5:51 pm

zo zeg..dit is echt heerlijk met een hasjjointje zeg. Ultimate chilling, laid back filmpje kijken of muziekje luisteren, muziek is echt super zeg. Soort high van de hasj maar dan met een prettige Opioïden bodyload ipv die van wiet.

De tai is beduidend anders dan de groene malay, amper stimulatie wat ik wel prettig vind ik eigenlijk. De euforie die ik vooral het eerste anderhalf uur voelde van de malay bleef echter wel achterwege. Maar de wat wiet achtige mellowness doet t ook heel goed.
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor knetterspetter » zo jan 20, 2013 1:28 pm

itt de groene malay heb ik op de rode tai icm hasj (marrakech) wel heel goed en lang geslapen, voel me ook amper brak, energiek, lekker huisje opgeruimd, zo ff hardlopen en daarna de klassieker kijken :rock:

nu rest mij dus alleen nog de witte variant. Die doe ik over een weekje ofzo denk. Volgens de reports is dit een meer stimulerende variant die het beste overdag genomen kan worden, voor fucntioneel gebruik als fitness, studeren of werken.
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor knetterspetter » za jan 26, 2013 4:15 pm

Ondertussen ook de witte Sumatra geprobeerd. Deze soort is voor mij het minst interessant. Voornamelijk stimulatie, een beetje ritalin achtig, geen euforie, weinig sedatie. Voor functioneel gebruik (schoonmaken, studeren en misschien sport?) prima, maar voor een lekkere space moet je er niet aan beginnen. Met afstand de beste soort van de drie voor mij persoonlijk is de groene malay. Deze voelt een beetje als een mild wietje, met de bodyload en space van tramadol.
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor Hi-Hat » do feb 14, 2013 6:50 pm

Is de witte sumatra iets als leuke afwisseling op een (techno)feest, denk je?
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor knetterspetter » vr feb 15, 2013 12:07 am

nou...ja lastig te zeggen. Misschien in een iets hogere dosering (10 - 12 mg) met een jointje of een biertje. Maar dat is puur speuculatief. Ik ga het niet proberen, ik houdt een max op 7/8 g, anders wordt ik misselijk. :puke:

het zal vermoed ik niet echt lijken op speed oid, totaal geen sero gevoel, klein beetje dopa misschien. HEt voelt echt als een opiaat. Het voelt een beetje als een kop warme shoco na een dag op het ijs :)
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor Lizard King » di sep 03, 2013 2:54 pm

Leuk reportje, nu krijg ik er ook zin in :o .
vraagje: kan je het roken? En op een feest/festival lijkt het me precies ook chill. Op reggae ofzo...
Avatar gebruiker
Lizard King
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 9:24 pm

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor Basshoven » di sep 03, 2013 8:37 pm

Kratom is fuckin lekker spul :grin:

Mijn favoriet is de rode sumatra en de rode borneo :)

Echter, de laatste tijd krijg ik wat nare dromen nadat ik kratom heb gebruikt, geen nachtmerries maar gewoon erg lucide gewelddadige dromen die niet normaal overkomen.
Ergens ben ik blij dat ik in je report lees dat jij dat ook hebt na gebruik - ligt het dus niet aan mij. Voor mij zijn die dromen wel een reden om er een tijdje mee te kappen, jammer!

Wel leuk report om te lezen :kleuter:
Basshoven
Offline
 

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor knetterspetter » vr sep 06, 2013 2:54 pm

geen last gehad van tolerantie?
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor Lizard King » vr sep 06, 2013 3:04 pm

Welke van Dave Chapelle was je aan het zien trouwens, Killing Them Softly? Die gast is inderdaad platgaan,
met of zonder Kratom :lol:
Avatar gebruiker
Lizard King
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 9:24 pm

Re: Kratom - Green Malay 10 gram (1e keer)

Berichtdoor Maus » ma sep 16, 2013 10:05 am

Mooi tripreport :hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner