Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Mijn ervaring met 400mg Tramadol (ER!)

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

Mijn ervaring met 400mg Tramadol (ER!)

Berichtdoor Sh1zz4h » do feb 13, 2014 9:55 am

Hallo! Vooraf wil ik even kwijt dat ik normaal helemaal niets heb met 'downers' en zelfs van alcohol maar in mindere mate kan genieten maar ik moet bekennen dat Tramadol voor mij echt een uitzondering vormt.

Mijn eerste ervaring met Tramadol was vorig jaar. Mijn moeder was in Januari 2013 geopereerd aan een cyste in haar onderrug waar door ze eigenlijk altijd al last van heeft gehad. Na de operatie, heeft ze o.a. Tramadol voorgeschreven gekregen. Ik weet nog heel goed dat ze dit medicijn pas net slikte, en uitgebreid vertelde hoe het was om voor het eerst in haar leven high te zijn.

Dit maakte me heel nieuwsgierig, maar ik wou natuurlijk niet uit m'n moeder's medicijnkastje pikken terwijl ze er afhankelijk van was. Gelukkig voor mij had ze na een tijdje afbouwen nog anderhalve strip over, en die heb ik onderweg naar de afvalbak weten te onderscheppen. :grin:

De eerste keer dat ik het nam begon ik met 2 pillen van elk van 200mg met vertraagde afgifte. Dat wil zeggen dat niet alle Tramadol in één keer vrijkomt maar over een langere periode gedurende de dag.

Ik begon op een zaterdag ochtend rond een uur of half 10 na het ontbijt, en een kwartier tot 20 minuten later begon ik al wat 'apart' te voelen. Niet echt euforisch (nog) maar ook zeker niet negatief. Toen ik 20 minuten later (ja ik neem de tijd :grin: ) onder de douche vandaan stapte, viel me op dat ik het niet meteen koud kreeg zoals normaalgesproken. Ik merkte tijdens het afdrogen ook dat ik erg veel energie had en dat was iets wat ik niet had verwacht van dit middel.

Een uur later ben ik een computerspelletje (BF3) gaan spelen terwijl ik aan het wachten was op mijn (ex)vriendin met wie ik mee de stad in zou gaan. Ik voelde me goed en best euforisch en verdoofd maar gek genoeg merkte ik ook dat ik tijdens het spelen me veel sneller geïrriteerd voelde als iets niet ging zoals ik het wou. Als ik door een incompetent teamgenoot dood ging werd ik al snel kwaad, maar zolang dingen gingen zoals ik wou voelde ik me vrolijk en kiplekker!

Toen ze er eenmaal was waren alle irritaties weg en gingen we een kwartier later op de fiets weg richting het centrum.

Op de fiets merkte ik dat ik weer dat ik geen last had van kou. Het vroor maar ik had weinig last van de kou. M'n vriendin vroeg nog of ik geen last had van koude handen omdat ik geen handschoenen aanhad maar zelfs dat merkte ik vrijwel niet. Ook merkte ik dat ik de neiging had stevig door te trappen zonder echt moe te worden. Ik merkte weer dat ik snel geïrriteerd raakte toen we werden afgesneden door een stadsbus. :roll2:

Ik voelde me erg spraakzaam en merkte ook dat ik last kreeg van een droge mond. Toen we na een aantal winkels bezocht te hebben gingen lunchen, merkte ik dat ik eigenlijk helemaal niet zo'n trek had. Ik probeerde toch 2 tostis met curry te eten en dit ging me best goed af! Wat te drinken hielp wel voor de droge mond en achteraf nam ik een kauwgompje om het effect vast te blijven houden.

Toen we weer verder gingen had ik nog altijd alle energie van de wereld. Het gevoel bleef onveranderd tot na het avondeten. Na het toetje voelde ik me wat slaperig worden en had moeite om m'n ogen open te houden. Gelukkig stelde m'n vriendin voor om samen op bed een film te gaan kijken.

Lekker knuffelen en elkaar vasthouden voelde veel fijner dan normaal. Ik ben normaal helemaal niet zo'n knuffel persoon maar met Tramadol achter de kiezen is dit wel anders. :love:

van het één komt het ander, en halverwege de film kwam de seks en kwam ik achter een groot nadeel van dit middel.

Een erectie krijgen en houden is geen probleem maar klaarkomen was voor mij absoluut niet mogelijk. Nu kom ik tijdens de seks wel vaker niet klaar omdat ik daar dan zelf voor kies en het voor mij niet altijd nodig is om het fijn te vinden (ik ben met seks een geval apart, don't ask), dus het was voor haar niet vreemd.

Na het knuffelen achteraf kwam ik in een soort dromerige toestand waar ik veel nadacht over van alles en nog wat maar niet helemaal aanwezig was. Gelukkig sliep zij al en Ik volgde uiteindelijk een uur later (of zo). Ik werd 's nachts wel een aantal keer wakker en kwam weer in die dromerige toestand om vervolgens weer inslaap te vallen.

De ochtend erna heerlijk uitgeslapen en tijdens de lunch voelde ik het nog heel aanwezig en tegen 3 uur was het helemaal weg.

Dit wou ik gewoon even kwijt! :grin:
I know my limits, do you?
Avatar gebruiker
Sh1zz4h
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma feb 10, 2014 11:38 pm
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Mijn ervaring met 400mg Tramadol (ER!)

Berichtdoor Perry » do feb 13, 2014 10:02 am

Dit is gewoon n opioïde tripreport :D
Leuk en erg interessant.
Hierover lees je veel minder, maar t is veel interessanter dan altijd weer die xtc
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Mijn ervaring met 400mg Tramadol (ER!)

Berichtdoor daywalker » do feb 13, 2014 10:48 am

Ja ben het met je eens JG, hoort ook bij tripreports te staan. Ik vind MDMA een superleuke stof, maar vind ook dat er meer reports mogen zijn over zoveel mogelijk verschillende stoffen.

Het is een leuk report, die energie die je kreeg is door het adrenerge en ook serotonerge effect van tramadol. Het remt de heropname van adrenaline en geeft extra serotonine vrij,correct me if I'm wrong.....zelf vind ik er niet zoveel aan, maar komt ook omdat ik een hoge tolerantie heb, gezien k methadon neem elke dag.

Thanx for sharing!!! :hulde:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Mijn ervaring met 400mg Tramadol (ER!)

Berichtdoor Sh1zz4h » do feb 13, 2014 10:56 am

Oeps verkeerd forum zie ik nu idd. Maar graag gedaan. :grin:

Kan iemand 'm misschien verplaatsen?
I know my limits, do you?
Avatar gebruiker
Sh1zz4h
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma feb 10, 2014 11:38 pm
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Mijn ervaring met 400mg Tramadol (ER!)

Berichtdoor Einstein » do feb 13, 2014 1:14 pm

Dat kan :)
Leuk report en leuk om eens een report over dit middel te lezen :grin:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Mijn ervaring met 400mg Tramadol (ER!)

Berichtdoor Dopamientje » do feb 13, 2014 1:16 pm

Leuk verhaal.

Ik zat stiekem te wachten dat het fout ging en je opgenomen werd, omdat ik 'ER' zag staan. Maar dat betekent dus Extended Release en geen Emergency Room! :lol:
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Mijn ervaring met 400mg Tramadol (ER!)

Berichtdoor Abysmal » do feb 13, 2014 1:37 pm

Dopamientje schreef:Leuk verhaal.

Ik zat stiekem te wachten dat het fout ging en je opgenomen werd, omdat ik 'ER' zag staan. Maar dat betekent dus Extended Release en geen Emergency Room! :lol:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: Mijn ervaring met 400mg Tramadol (ER!)

Berichtdoor sensei » do feb 13, 2014 6:23 pm

Kreeg dit ook voorgeschreven voor accute rugpijn en moet zeggen dat ik ze zodra ik ze had eigenlijk elke dag nam 2 weken aan een stuk :p alles wordt gewoon een stuk aangenamer, ik ging steeds stralend de dag door en deed meer dingen in het huishouden. Ook films kijken werd echt een ervaring, ik ging steeds op in het verhaal en huilde zelfs een keertje bij 'Das Leben der Anderen' bij Duits op school :D
"mensen zonder ziel,
wij zijn het allemaal,
het is kanker debiel." (c) WK
Avatar gebruiker
sensei
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 78
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 12:05 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Mijn ervaring met 400mg Tramadol (ER!)

Berichtdoor sensei » do feb 13, 2014 6:27 pm

Alleen spijtig dat je de bodyhigh niet echt kon doen stijgen, aangezien je bij een hogere dosis echt ongemakkelijk werd en het benauwd kreeg (bij mij toch), en m'n rugpijn stillen deed het eigenlijk ook niet hahaha :D
"mensen zonder ziel,
wij zijn het allemaal,
het is kanker debiel." (c) WK
Avatar gebruiker
sensei
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 78
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 12:05 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Mijn ervaring met 400mg Tramadol (ER!)

Berichtdoor Sh1zz4h » do feb 13, 2014 9:26 pm

Dopamientje schreef:Leuk verhaal.

Ik zat stiekem te wachten dat het fout ging en je opgenomen werd, omdat ik 'ER' zag staan. Maar dat betekent dus Extended Release en geen Emergency Room! :lol:


Haha nee dat zou wat zijn.. :grin:
I know my limits, do you?
Avatar gebruiker
Sh1zz4h
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma feb 10, 2014 11:38 pm
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Mijn ervaring met 400mg Tramadol (ER!)

Berichtdoor Sh1zz4h » vr feb 14, 2014 10:57 am

sensei schreef:Alleen spijtig dat je de bodyhigh niet echt kon doen stijgen, aangezien je bij een hogere dosis echt ongemakkelijk werd en het benauwd kreeg (bij mij toch), en m'n rugpijn stillen deed het eigenlijk ook niet hahaha :D

Ja je moet idd opletten dat je niet teveel pakt want dat is niet echt prettig! Ik was vergeten neer te zetten dat als je op je ademhaling let tijdens het gebruik, het ook 'anders' aanvoelt. Alsof je minder diep ademt denk ik.
I know my limits, do you?
Avatar gebruiker
Sh1zz4h
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma feb 10, 2014 11:38 pm
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Mijn ervaring met 400mg Tramadol (ER!)

Berichtdoor psychotrance » vr feb 14, 2014 2:43 pm

Druks schreef:Tof report. Tramadol staat vanaf nu op de wishlist.
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner