Wat : 10 gram wiet.
Waar : op een pleintje, niet al te ver van mijn huis.
Met wie : vriend (G) en vriendin (K)
Wanneer : gisteren, hele dag door..
Allereerst wil ik vermelden dat wiet nog een onbekend gebied was voor mij dankzij mijn gezellig boerendorp, waar je al lang moet zoeken naar lange blaadjes, laat staan wiet
Gelukkig had mijn vriend wat connecties om aan paf te geraken, hij kon alles voor mij regelen. Voor K was het haar 1ste keer.
We begonnen met 1 normale joint, die ik thuis zorgvuldig had voorgerold om mijn rolkunsten eens te laten zien In 2 minuten hebben we hem opgerookt, wat in mijn ogen een wereldrecord is. Niet zoveel effect gehad, maar K duidelijk wel..
Dus besloten ik en G om achter wat meer te gaan. OG Kush zei de dealer, totaal onbekend voor mij, maar ik vertrouwde hem en plots was ik 10gram rijker! 1 probleem: lange blaadjes op, dus sigaren openknippen dan maar, G rolde ze 1 voor 1 prachtig toe. In totaal hadden we 5 blunts uit 10gram gehaald, lekker dik . We gingen terug naar het pleintje en begonnen aan de 2de joint, en direct daarna de 3de. Man, ik was high.. Filosoferen over het leven, ons bestaan, geloof en reïncarnatie. Lachkicks, vreetkick, rode oogjes, ik had alle symptomen, maar ik was nog redelijk helder vond ik. Toen we ons 4de wilden opsteken, voelde K zich al beter, maar ze wou nuchter blijven, dus : meer wiet de man! Na de 4de werd alles eenoormm sloooom, had hartkloppingen en opeens BAM! flauwgevallen op de glijbaan Toen ik terug rechtkwam was alles erg helder, maar ook weer niet.. ik hoorde wat K en G tegen mij zeiden, maar kon het niet vatten, ik was gevangen in mijn eigen lichaam. Het kostte enorm veel moeite om de vijfde op te roken, misschien was het slimmer geweest om over te slaan. Ondertussen was K volledig de oude en G is denk ik immuun aan wiet, je merkte niet eens dat hij iets op had Ik daarentegen kon bijna niets meer zeggen, ik bleef naar de wolken kijken, ik was niet meer in staat om recht te staan, zelfs communiceren was moeilijk. Had ongeveer 1uur in die toestand gezeten, wel redelijk eng om mentaal bijna dood te zijn. Na nog 2uur bekomen en eten ging ik naar huis en ik viel op de bank in slaap.
Ik kan me niet veel meer herinneren, wat ik jammer vind. Het laatste dat ik weet is dat mijn kat op mij lag op de bank, ik was bang van mijn kat
Dit was dus mijn eerste tripreport, ik hoop er nog meer en betere te schrijven in de toekomst..