Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Testrun Buprenorfine [2mg]

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

Testrun Buprenorfine [2mg]

Berichtdoor Jmths » di jul 06, 2021 12:23 pm


Spoiler! :

Dit was dus blister 8mg Bupenorfine Blister.
Spoiler! :


Wie
Man
1.81m
87kg

Psychonautwiki Info: https://psychonautwiki.org/wiki/Buprenorphine
Buprenorphine is a semisynthetic opioid of the morphinan chemical class. It functions as a mixed partial agonist opioid receptor modulator. At higher dosages, it is used to treat opioid addiction in opioid-dependent individuals. In lower dosages it is used to control moderate-acute pain in non-opioid-tolerant individuals and in even lower dosages it is used to control moderate chronic pain.

Dosage Guidelines
Spoiler! :
Light
0.2 - 0.4 mg
Common
0.4 - 0.8 mg
Strong
0.8 - 1.5 mg
Heavy
1.5 mg +
Sidenote: Geen tolerantie aanwezig

Chemistry
Spoiler! :
Buprenorphine is a semi-synthetic morphinan derivative of the opioid alkaloid thebaine. Like many opioids, such as codeine or hydrocodone, it is has a morphinan backbone.

Buprenorphine and other molecules of this class contain a polycyclic core of three benzene rings fused in a zig-zag pattern called phenanthrene. A fourth nitrogen containing ring is fused to the phenanthrene at R9 and R13. Buprenophine (along with other morphinans) contains an ether bridge between two of its rings, connecting the benzene and opposite cyclohexane ring through an oxygen group.

Buprenorphine is unique to human medical opioids as it contains an addition fused ring which connects to the lower cyclohexane ring at R6 and R14. This structure is called a endoethenotetrahydrooripavine backbone, often found in veterinarian opioids. It contains a hydroxy group (OH-) substituted on the benzene ring and a methoxy group bound to the lower cyclohexane ring. The backbone of buprenorphine is also substituted with a methyl cyclopropyl moeity on its amino group. Adjacent to its methoxy attachment, the cyclohexane ring is bonded to R2 of a 2-butanol chain.

Rapportje
Spoiler! :
T0:00, 12:10 - +2mg Buprenorfine
Ik bijt een kwartje van het kleine pilletje af, het is moeilijk voor te stellen dat dit sterke effecten gaat faciliteren gezien het minimaal ogende formaat. Het is mij toch echter bevestigd dat dit aangeraden wordt wat overeen lijkt te komen met de doseringsindicaties van Psychonautwiki.

Ik maakte initieel nog het grapje of ik niet gewoon 2 van die schattige pilletjes achterover kon werpen waarop de bron zei dat dit voor een opiaat / opioïde naïef persoon dit toch echt wel eens iets minder wenselijk kon uitpakken.

Op aanraden hou ik het kwartje Buprenorfine (2mg) eerst 10 minuten onder de tong waarna ik deze doorslik.

T0:30, 12:40 - Ik denk vaag iets te merken maar het is dermate zwak om er op dit punt nog überhaupt zeker van te kunnen wezen. Tot zover lijken de effecten zeer traag op te komen zoals aangegeven op PNW.

T1:00, 13:10 - Ik heb het idee de effecten iets sterker te merken maar na een uur nog steeds vrij zwak / vrij minimaal.

T1:30, 13:40 - Effecten zijn licht merkbaar, op dit moment lijkt er weinig twijfel meer mogelijk.

T2:00, 14:10 - Effecten duidelijk merkbaar en lijken nog verder toe te nemen in merkbaarheid.
Op dit punt begin ik ook aardig te zweten van de toenemende Buprenorfine effecten.

T2:30, 14:40 - Een braakje in het toilet is gelegd waarna ik mij (tijdelijk) iets minder misselijk voel. De rest van de dag jeukt m'n neus als een malle.

T3:00, 15:10 - De trage opkomst aangegeven op PNW lijkt aardig te kloppen, 3 uur na inname heb ik nog altijd de indruk dat de effecten nog lijken toe te nemen.

T3:20, 15:30 - Omdat de effecten van 2mg Buprenorfine toch wel dermate sterk zijn besluit ik op bed te gaan liggen, ook om de misselijkheid wat beter draagbaar te maken.

T6:20, 18:30 - Rond dit tijdstip word ik wakker gemaakt voor het avondeten. Ondanks dat ik vrijwel de gehele dag niet gegeten heb en er een lekker avondmaal voor mijn neus staat krijg ik slechts 2 happen naar binnen.

T7:20, 17:30 - Ik presteer het alsnog om 5x achter elkaar flink over m'n nek te gaan op het toilet. Kort hierop drink ik een glaasje rabarber limonade welke ik eveneens niet lang binnen weet te houden. De laatste keer dat ik dermate misselijk was van een opioïde was van de 4-MeO-Butyr-Fentanyl. Stevig spul de Buprenorfine.

7:50, 18:00 - Op dit moment ben ik maar weer op bed gaan liggen, eenmaal ik weer op bed lig is de misselijkheid niet zo'n ding en zijn de effecten op zich wel aangenaam.

Ondanks dat ik de avond ervoor goed had geslapen en al een middagtukje had gedaan word ik 9:00 's ochtends zo'n 19 uur na inname van de 2mg Buprenorfine pas weer wakker. Lekker geslapen verder wel.

T20:00, 10:10 - Ondertussen net een uurtje wakker dus, de rest van het rapportje uittikken aan de hand van wat notities die ik had gemaakt op een kladje. Ik heb het idee dat ik nog lichte na effecten. Ik voel me op zich wel rustig en ontspannen nog al zijn de effecten op dit punt toch wel aardig op zijn retour en lange na niet meer zo sterk merkbaar als gisteren.

Conclusie
Ik ben nog steeds een beetje flabbergasted dat een kwartje van zo'n pietluttig wit mini pilletje zulke sterke en lang aanhoudende effecten teweeg brengt. De effecten waren iets prettiger geweest had ik de Buprenorfine iets lager gedoseerd, ook met oog op mijn afwezige tolerantie.

De misselijkheid was toch wel een beetje vervelend wanneer ik niet op bed lag waar misselijkheid naar mijn ervaring ook afneemt naarmate er meer gewenning plaats vindt.

Disclaimer: Ik tik de rest van het rapportje later vandaag even. :wave:
Laatst bijgewerkt door Jmths op wo feb 02, 2022 9:51 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Testrun Buprenorfine [2mg]

Berichtdoor АЛ-90 » vr jul 30, 2021 11:25 pm

Ja is goed spul dat buprenorfine :kleuter:. Werkt als een stoomtrein met genoeg kool om minimaal 48 uur aan één stuk door te beuken :stoned:

Ik wacht met smart op de rest van het report :oops:
АЛ-90
Donateur
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di nov 17, 2020 2:00 pm

Re: Testrun Buprenorfine [2mg]

Berichtdoor Jmths » wo feb 02, 2022 9:54 pm

АЛ-90 schreef:Ja is goed spul dat buprenorfine :kleuter:. Werkt als een stoomtrein met genoeg kool om minimaal 48 uur aan één stuk door te beuken :stoned:

Ik wacht met smart op de rest van het report :oops:

Ik had na pak em beet 6 uur nog 2mg extra Bupenorfine bijgenomen en ik lag 12 uur op mn bed geplakt. Leuk spul ook erg sterk. Ik heb te weinig middelen voor handen om een fatsoenlijk rapportje uit te kunnen werken.

Morfine basisstructuur, kan mooi voor surrogaat Methadon op meer natuurlijke wijze fungeren.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner