T0:00 - 11:45 +3mg Phenazolam oraal
T6:15 - 18:00 +3mg Phenazolam
T7:15 - 19:00 +3mg Phenazolam
Phenazolam

Flubromazolam
Spoiler! :
Voorwoord
Spoiler! :
De avond vooraf van 00:01 tot 10:00 geslapen, prima uitgerust.
Het Rapportje
12:45 - +3mg poeder oraal
Niet helemaal orthodox maar ik weeg op zijn klootjes ongeveer 9mg af, verdeel deze in wat oogt als 3 gelijke delen. 1 deel daarvan dip ik op met mn vinger en slik ik door.
Een aantal maanden geleden had ik al eens een beetje lopen experimenteren met Phenazolam en vervolgens het overgrote deel weggegooid. Het viel me destijds op dat Phenazolam zeer water hydrofoob was. Zelf met 50% PG 50% water leek het nauwelijks/niet op te lossen. Misschien dat glycerine een betere optie kan wezen.
13:15 - Ik merk nog niets na 30 minuten natuurlijk, eigenlijk duurt het sowieso 3-5 uur voordat het volledig op gang komt. Rond 15:45 is het denk ik pas de moeite om nog eens te kijken hoe ik mij voel.
Om 14:30 heb ik afgesproken Giggolo te helpen verhuizen, dat wordt voornamelijk meubels slepen. Als 3mg Clobromazolam iets doet dan zou ik er vanmiddag zeker achter moeten komen.
Ik vul het rapportje gedurende dag (vanavond) een beetje aan, mocht ik later op de dag nog niet zo onder de indruk zijn doseer ik bij.
16:00 - Ik lig op een bank, sterke behoefte om op de bank te slapen, maar we moeten weer verder en ik ben op zich prima in staat op te staan en weer een beetje functioneel te wezen.
18:00 - +3mg Phenazolam
Ik heb de indruk dat het vrij weinig doet anders dan dat het mij wat vaker laat gapen doorheen de dag, ik had iets meer verwacht na 3mg.
19:00 - +3mg Phenazolam
Wijs is anders maar ik ben ondertussen weer thuis en wel nieuwsgierig of dit mij plat gaat leggen, alles voor de wetenschap. Nog steeds wel wat moe, frequent gapen, als ik op bed zou gaan liggen dan ben ik snel in lalaland gok ik.
22:30 - Nog altijd wakker dus, wel wat gaapjes en wat vermoeider en gaar dan normaal. Ondertussen voel ik wel de behoefte om braaf op tijd naar bed te gaan.
Rond 13:00 ging ik naar bed. rond 11:30 werd ik weer wakker, een solide 10 uur slaap.
De uren na het wakker worden kan ik nauwelijks mijn evenwicht houden al trekt dit weer weg na enkele uren.
12:00 - De volgende dag werd ik deze tijd wakker met een enorme slaapkop. De rest van de dag 0 motivatie iets te ondernemen behalve op bed liggen. Nog kort even rotzooi bezoek opgeruimd, iemand geholpen met bed verplaatsten waar ik de halve dag op lag. Later die dag weer op bed gaan liggen en door een afspreek / etentje heel geslapen.
Krijg ik meteen weer gezeik: 'je zit aan de drugs ik kan het online zien, zoek een leven.
Conclusie
Spoiler! :
TLDR; Doet veel hetzelfde als Flubromazolam maar Phenazolam/Clobrazolam met 75% potentie in gewicht ofzo, deze batch in ieder geval. Alsnog meer dan potent genoeg om een paar olifanten neer te halen in ieder geval.
Veel plezier. Have Fun.