Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Testrun Phenazolam

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

Testrun Phenazolam

Berichtdoor Jmths » zo jun 01, 2025 1:34 pm

Wat
T0:00 - 11:45 +3mg Phenazolam oraal
T6:15 - 18:00 +3mg Phenazolam
T7:15 - 19:00 +3mg Phenazolam

Phenazolam

Flubromazolam
Spoiler! :

Voorwoord
Spoiler! :
Wat je wellicht al had afgezien is dat Phenazolam bijna exact hetzelfde oogt als Flubromazolam, echter dat er een fluor atoom is vervangen met een chloor atoom. Flubromazolam is/was de meest potente benzodiazepine is bestaan, je had slechts 1mg nodig om sterk merkbare effecten te ondervinden. Flubromazolam was sowieso een benzodiazepine die meer nadruk legt op sedering dan anxiolitische / recreatieve effecten. Met de vervanging van een fluor door chloor atoom is de verwachting dat dit niet veel anders zal wezen.
Dat gezegd hebbende is het natuurlijk ook de vraag of de synthese van hetzelfde niveau is als de Flubromazolam destijds. De verpakking stelt dat er ook 2mg Clobromazolam blotters bestaan, dat zou een stevige / merkbare doseringen moeten wezen lijkt mij.

De benzodiazepine markt is aardig opgedroogd, hoog geprijsde pilletjes, de meer potente budget varianten zijn niet meer, Flubromazepam en Norflurazepam zijn al lange tijd opgedroogd/uitverkocht. Over Flubrotizolam hoorde ik 2 mensen vrij enthousiast, de thieno ring analoog op Flubromazolam. Maar die is enkel in prijzige pilletjes verkrijgbaar. Gezien het gebrek aan ieder ander alternatief lijkt Phenazolam een geschikte optie in deze tijden.
Tolerantie
Aantal maanden geen (GABA A) tolerantie

De avond vooraf van 00:01 tot 10:00 geslapen, prima uitgerust.

Het Rapportje
12:45 - +3mg poeder oraal
Niet helemaal orthodox maar ik weeg op zijn klootjes ongeveer 9mg af, verdeel deze in wat oogt als 3 gelijke delen. 1 deel daarvan dip ik op met mn vinger en slik ik door.
Een aantal maanden geleden had ik al eens een beetje lopen experimenteren met Phenazolam en vervolgens het overgrote deel weggegooid. Het viel me destijds op dat Phenazolam zeer water hydrofoob was. Zelf met 50% PG 50% water leek het nauwelijks/niet op te lossen. Misschien dat glycerine een betere optie kan wezen.

13:15 - Ik merk nog niets na 30 minuten natuurlijk, eigenlijk duurt het sowieso 3-5 uur voordat het volledig op gang komt. Rond 15:45 is het denk ik pas de moeite om nog eens te kijken hoe ik mij voel.
Om 14:30 heb ik afgesproken Giggolo te helpen verhuizen, dat wordt voornamelijk meubels slepen. Als 3mg Clobromazolam iets doet dan zou ik er vanmiddag zeker achter moeten komen.

Ik vul het rapportje gedurende dag (vanavond) een beetje aan, mocht ik later op de dag nog niet zo onder de indruk zijn doseer ik bij.

16:00 -
Ik lig op een bank, sterke behoefte om op de bank te slapen, maar we moeten weer verder en ik ben op zich prima in staat op te staan en weer een beetje functioneel te wezen.

18:00 - +3mg Phenazolam
Ik heb de indruk dat het vrij weinig doet anders dan dat het mij wat vaker laat gapen doorheen de dag, ik had iets meer verwacht na 3mg.

19:00 - +3mg Phenazolam
Wijs is anders maar ik ben ondertussen weer thuis en wel nieuwsgierig of dit mij plat gaat leggen, alles voor de wetenschap. Nog steeds wel wat moe, frequent gapen, als ik op bed zou gaan liggen dan ben ik snel in lalaland gok ik.

22:30 - Nog altijd wakker dus, wel wat gaapjes en wat vermoeider en gaar dan normaal. Ondertussen voel ik wel de behoefte om braaf op tijd naar bed te gaan.
Rond 13:00 ging ik naar bed. rond 11:30 werd ik weer wakker, een solide 10 uur slaap.
De uren na het wakker worden kan ik nauwelijks mijn evenwicht houden al trekt dit weer weg na enkele uren.

12:00 - De volgende dag werd ik deze tijd wakker met een enorme slaapkop. De rest van de dag 0 motivatie iets te ondernemen behalve op bed liggen. Nog kort even rotzooi bezoek opgeruimd, iemand geholpen met bed verplaatsten waar ik de halve dag op lag. Later die dag weer op bed gaan liggen en door een afspreek / etentje heel geslapen.
Krijg ik meteen weer gezeik: 'je zit aan de drugs ik kan het online zien, zoek een leven.

Conclusie
Spoiler! :
Het viel een beetje tegen hoe potent in gewicht dit stofje aanvoelde, 9mg zelfs in delen zou mij wel aardig KO moeten leggen al kan ik niet zeggen dat het geen effect op mij lijkt te hebben. Waarschijnlijk niet dezelfde kwaliteit als dat ik die van de Flubromazolam gewent ben.

Dat gezegd spant Phenazolam poeder op vlak van bang for buck momenteel echter alsnog veruit de kroon. Lang verhaal kort dit doet hetzelfde als Flubromazolam, het legt je plat en je slaapt overal doorheen. Misschien niet iets minder potent vanwege synthese / zuiverheid maar dat ga je toch niet merken.

WAARSCHUWING / PS: De halfwaardetijd van Phenazolam is extreem (16uur per 'mini dosering'), als je niet uitkijkt krijg je stapeling van effecten. Hoogmoed komt voor de van, als je iets te jovel een herdosering neemt krijg je al snel een halve dag blackout binnen waarvan je je niets herinnert.
Rekening houdende echter met de prijs per dosering en de manier waarop je de bij werkingen kunt maskeren zal ik hier afronden.

TLDR; Doet veel hetzelfde als Flubromazolam maar Phenazolam/Clobrazolam met 75% potentie in gewicht ofzo, deze batch in ieder geval. Alsnog meer dan potent genoeg om een paar olifanten neer te halen in ieder geval.
Veel plezier. Have Fun. :wave:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Jmths
Zwerver.info
Donateur

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers