Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tramadol - De hypnotiserende roes

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

Tramadol - De hypnotiserende roes

Berichtdoor Selem » do mei 12, 2016 11:10 am

Algemene informatie
Spoiler! :
Setting:
Een huis waar ik op pas in Frankrijk. Niet veel bijzonders te melden. Heb de Tinychat aanstaan ter vermaak. Beetje muziek over mijn koptelefoon en ik moet straks nog even een rondje lopen met de hond.
Wat neem ik:
175mg Tramadol, 650mg Paracetamol, klein glaasje alcohol en een jointje richting het einde van de avond.
Over mezelf:
Jongen, 22 jaar. Veel ervaring met psychedelica. Geen tot heel lichte (naar mijn idee verwaarloosbare) tolerantie voor opiaten. Verleden van MDMA en speed misbruik.
Afgelopen tijd gebruikt:
4 dagen geleden 6mg Bromazepam, verder niks interessants om hier te melden.


Report
Spoiler! :
Begintijd:
20.00

T+00.00
175mg Tramadol en 650mg Paracetamol oraal ingenomen.
Het liefste had ik geen Paracetamol erbij genomen maar de tabletten voor handen waren 37,5 mg Tramadol en 325mg Paracetamol. Daarnaast had ik nog wel 2 capsules van 50mg Tramadol liggen. Zo gezegd, zo gedaan. Paracetamol zou het effect van de Tramadol moeten versterken. Tenminste, dat is mijn ervaring als ik het als pijnstiller gebruik. Ik ben benieuwd of dat ook zo is op het moment dat ik het, zoals nu, recreatief gebruik. Sorry, als dit een beetje een saai report wordt, mijn ervaring met iets lagere doseringen (denk aan 100mg) Tramadol waren niet denderend.

T+00.15
Ik voel een kleinschalige rust over mijn lichaam komen, maar dit kan net zo goed placebo zijn. Spieren voelen wat moe aan, en mijn gedachtegang gaat wat langzamer.

T+00.34
Weinig verandering op het moment. lichaam voelt wel nog iets zwaarder dan eerst, maar daar blijft het dan ook wel bij. Hoop toch dat het effect nog sterker gaat worden het aankomende uur.

T+01.04
Alvast een klein rondje gelopen met de hond, hij was nogal springerig. Tramadol lijkt nu wel goed te werken, heerlijk relaxt. Zin om rustige downtempo muziek op te zetten om me te laten hypnotiseren door de geluidsgolven. Er zijn geen bijwerkingen als misselijkheid te bemerken. Biertje erbij. Wel op een normaal tempo drinkende, gewoon omdat het lekker is en niet om dronken te worden. Het is een relaxte lichamelijke space tot nu toe, helder in mijn hoofd maar wel wat traag van begrip. Naast dat mijn lichaam en geest lekker indalen, krijg ik ook de neiging een beetje slap te gaan praten op de Tinychat. En probeer ik mij te bedenken wat er zou gebeuren als je bepaalde filosofische concepten door zou trekken naar het echte leven. Wat nou als echt alles wat je denk, werkelijkheid werd? Dat zou verdomde lastig leven zijn, dat zou betekenen dat je totale controle over je gedachten gang zou moeten leren krijgen. Dat lijk me best onmogelijk. Dit bedoel ik nou met wat slap ge ouwehoer.

T+01.30
Er komt een lichte euforie opzetten. Vrolijk en lekker aan de praat. Daarnaast is het indalen van mijn lichaam overgeslagen naar een fijne allround prikkeling. Alsof mijn spieren van binnenuit gemasseerd worden. Een erg fijn gevoel. Niet dat ik zou willen gaan rennen en springen, eerder een soort van heerlijke relaxt mode die mijn spieren nu erkennen. Door mijn koptelefoon klinkt nog steeds hypnotiserende downtempo bass muziek. Ik verheug mij eigenlijk al op straks even relaxt de beentjes te strekken met de hond. Het leven lijkt een heel klein, gevoelsmatig, rooskleurig randje te hebben gekregen.

T+02.50
De euforie houdt redelijkerwijs aan, komt echter wel een beetje met vlagen. Spieren voelen nog steeds heerlijk. Mijn maag is wat onrustig dus ik drink toch nog maar wat langzamer mijn bier op. Zit nu op 4 flesjes. De muziek ga ik waarschijnlijk niet meer veranderen vanavond, alles wat mijn hypnotiserend in de oren klinkt draagt bij aan het feit dat ik wordt gewiegd in het effect van Tramadol. Bij nader inzien is mijn maag niet echt onrustig, het zijn eerder kriebels in mijn maag zoals ik die ook gewend ben van MDMA. Een onverwacht, doch wel lekker effect.

T+03.20
Ik heb het plateau wel bereikt geloof ik. Effecten worden niet zwaarder dan hiervoor beschreven. Al met al een heerlijke roes zo. De dosering was precies goed, ik wordt er niet slaperig van en behoudt mijn vrolijke karakter. Hoewel ik wat traag van begrip ben, ben ik wel helemaal helder in mijn hoofd. Zo een heerlijk jointje roken, waar ik nu al zwaar naar uitkijk. Gevoel in mijn maag wordt al minder. De muziek is zoals gezegd onveranderd. Ik kom er net achter dat ik blijkbaar al 3 keer hetzelfde album luister met maar vijf nummers. Hoezo traag van begrip....

T+03.44
Toch een switch in de muziek, overgestapt op oen klassiek. Plateau lijkt omlaag te komen, also know as, effecten lijken minder te worden. Hopelijk vergis ik me, want ik zat wel lekker. Dan nog maar een drankje en hopen dat de roes nog even lekker voortkabbelt. Euforie is zeker gedaald, spieren daar in tegen voelen nog steeds heerlijk aan. En het is nu zeker tijd voor dat jointje.

T+04.14
Vermoeidheid begint toe te slaan. Weird genoeg komt er ook een soort euforie terug. Maar dat kan ook te wijden zijn aan mijn joint. Love my joint ^^. Klassiek klinkt nog steeds heerlijk, en ik ben zonder twijfel nog steeds lekker aan de praat en in een bui flauwe opmerkingen te maken. Gelukkig kan ik een beetje slap ouwehoeren op de Tinychat, anders zou het redelijk saai worden, er is verder niemand thuis behalve de hond. Die praat ook niet echt terug helaas.

T+04.30
De tijd lijkt langzamer te gaan en mijn ogen worden wat moe. Zo maar eens even met de hond uit. Lopend zweef ik lekker dus dat wordt geen probleem. Naast vermoeide ogen lijk ik ook enigszins wazig te zien, maar of dit nou de rook is van mijn sigaret of dat ik echt een beetje wazig zie weet ik niet zeker.

T+04.51
Het effect begint een beetje saai te worden. Straks maar eens richting bed gaan. Muziek klinkt niet persee heel boeiend meer. En ik begin redelijk moe te worden.

T+06.00
Gaan slapen. Vermoeid lichaam.

Rond 09.00 werd ik wakker. Nog steeds erg moe. Slapen ging slecht, het inslaap moment liet lang op zich wachten en ik heb een tijd lang liggen woelen in bed. Een vreemd voorval wat ik zelf niet gewend ben van Tramadol. Voor de rest heb ik naar mijn idee heel licht geslapen.


Conclusie
Spoiler! :
Conclusie:
De roes die ik kreeg van deze dosering Tramadol in combinatie met Paracetamol en een beetje drank was erg aangenaam. Mijn lichaam voelde alsof ik op een roze wolkje zat en mijn moodlift was aanzienlijk hoger dan ik had verwacht. Hoewel een kleine moodlift te verwachten was, aangezien Tramadol de heropname van serotonine tegen gaat, was de moodlift echt aanzienlijk. Verder is er een grote kans op verslaving. Ik zou dit zo vanavond weer doen. Aangezien er snel resistentie wordt opgebouwd voor opiaten kan het einde hierdoor snel zoek raken met hoge doseringen. Binnenkort ga ik hetzelfde proces met Codeïne doen. Kijken hoe deze twee tegenover elkaar staan.
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: Tramadol - De hypnotiserende roes

Berichtdoor Poseidon » do mei 12, 2016 11:35 am

Goed verslag 8-)

Je had de paracetamol eenvoudig uit die tabletten kunnen wassen via koudwater-extractie.
Paracetamol voegt niets recreatiefs toe en vormt een zware aanslag op je lever. Zeker in combinatie met alcohol.
Slaapproblemen zijn veel voorkomend bij het gebruik van opiaten. Heb maandenlang soms nachten wakker gelegen in mijn bed op oxycodon.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Tramadol - De hypnotiserende roes

Berichtdoor Selem » do mei 12, 2016 12:26 pm

Ooh tuurlijk, koudwater extractie. Dat ik daar zelf niet aan dacht. Zelfde procedure als met Codeine toch?

Aah, ik heb bij lagere doseringen (50 tot 100 mg Tramadol) dat ik juist wel lekker in slaap kom.
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: Tramadol - De hypnotiserende roes

Berichtdoor Fool » do mei 12, 2016 9:17 pm

Zo slecht is 600mg paracetamol niet voor je lever, het wordt pas schadelijk bij hogere doseringen. :#:
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Tramadol - De hypnotiserende roes

Berichtdoor Poseidon » do mei 12, 2016 11:00 pm

Heb het ook maar van horen zeggen Fool maar een briljant scheikundige onthulde me dat paracetamol zo schadelijk is dat het niet eens meer door de actuele toetsing van de geneesmiddelenwet heen zou komen.
Als ik mijn lever sloop, dan doe ik het goed :snort: :beer:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Tramadol - De hypnotiserende roes

Berichtdoor Selem » vr mei 13, 2016 10:26 am

:rock:
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron