Ik ga proberen mijn zeer bizarre ervaring neer te typen wat ik 3 dagen geleden snachts heb ervaren met deze middelen, 275mg tramadol retard + 30mg zolpidem, zou kunnen dat er een beetje xanax bij was ook.
Ik had deze middelen dus genomen maar na de 3rde zolpidem begon ik precies minder te beseffen waar en wie ik was, ik was op die moment aan het bellen met een vriendin en terwijl zij dingen vertelde, zakte ik steeds weg in een slaap/waak roes maar veel intenser dan de 'nodding' roes die je krijgt van trama alleen.
De ene keer was ik in een sneeuwlandschap, werd wakker, zakte weer weg, stond ik ergens in de woestijn dingen uit te delen, de laatste keer dat ik wegzakte werd het echt heel bizar maar ik bleef ontspannen doorheen dit alles, ik zakte weer weg en ik hoorde 10 of meer stemmen in mijn hoofd vanalles onverstaanbaar roepen en sissen in mijn hoofd, ik herriner niks van wat ze allemaal verteld heeft en we hebben 2uur of langer gepraat...
Ik heb 2mg xanax genomen dus dit rapport kan nogal vaag overkomen, maar ik wou dit toch eens delen en zien of iemand al bizarre dingen heeft meegemaakt met deze combi?