Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Trip report: Groene Thee (wiet-thee)!

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

Trip report: Groene Thee (wiet-thee)!

Berichtdoor Radical » wo aug 14, 2013 2:20 am


__________________________________________________________
GROENE THEE
_________________________________________________


Lang report! Voor de liefhebber! Beschrijf graag liever te veel dan te weinig, daarnaast vind ik het erg leuk om te schrijven. :grin:
Tips zijn altijd welkom.


Wat: Wiet
Welke: White-Widdow
Hoeveel: Ik gók op 300-400 ml (0,3-0,4 gram)
Toediening: Oraal doormiddel van theedrinken.

Wiet-ervaring: 3x spacecake.
(Nog nooit gerookt, ook niet geblowd dus.)

Op internet las ik dat THC kanker kon genezen en vond dit een interessant onderwerp waarop ik verder ik googlen. Ik kwam uiteindelijk op verhalen van patiënten neer die wiet-thee namen tijdens hun ziekteproces. Hier ga ik verder niet op in, vond het alleen reuze interessant waarom!

Ik had eerder nooit van wiet-thee gehoord dus ging eens recepten opzoeken. Ik kwam er snel achter dat je een gram wiet per liter water moest hebben. Vóór de wiet wat boter erin. En het gehele proces niet 'hard' laten koken.

Vervolgens whatsappte ik een vriend of hij het goed vond dat ik wiet-thee ging maken bij hem. (Ging toevallig bij hem chillen vanavond, hij was home-alone)

Vrienden van mij blowen regelmatig en ben altijd benieuwd wat er in hun hoofd omgaat. Ik kon er wel een inschatting van maken aangezien ik 3x spacecake heb gedaan waarvan ik 2x te veel heb genomen (+ bad ging) en 1x een prettige ervaring heb gehad. Maar toch 'snapte' ik het leuke van deze drug niet.

Nooit eerder wiet gekocht (op de kant en klare space-cake na) liep ik de coffeeshop binnen om eerst te vragen of ze ook 'afval' van wiet verkochten zoals de stokjes enzo. De man keek me raar aan en begon een beetje te lachen... Waarop hij zei: 'Nee, dat verkopen we niet.' :#:
Ee vriend van me was mee en had al tegen me verteld dat als ze dat niet hadden ik 1 gram white-widdow moest kopen. Dit bleek goed te zijn. Ik dus 1 gram white-widdow kopen en de meneer vroeg toch nog heel voorzichtig-nieuwsgierig waarom ik het afval wilde kopen. Hierop antwoordde ik dat ik wiet-thee wilde maken. De meneer gaf direct basale informatie met betrekking tot het maken van wiet-thee.

__________________________________________________________
Het report:
_________________________________________________

21:30:
Aangekomen bij een vriend.
Eventjes gepraat en vervolgens snel begonnen met de bereiding van de thee, aangezien het wel even duurt voordat het klaar is etc.

22:00:
Pan met 1 liter water was bijna aan de kook; net voor het koken wat boter erbij. (THC hecht zich niet aan water, wel aan vetten).
Intussen de wiet beetje verkruimeld in de pan gegooid toen het water begon te koken. Heb het water op heel zacht vuur gezet en bijna de hele tijd geroerd.
Oh-oh wat begon het lekker te ruiken!

23:00:
Klaar! Shit hij heeft geen zeef... Dus maar een soort zeefje geïmproviseerd wat niet heel goed werkte maar waar we wel grotendeels de wiet-stukken eruit konden vissen. :mrgreen:

Inschenken maar! :beer:
Ik en een vriend namen een kopje thee met ieder 4 klontjes suiker.
De thee was iets afgekoeld en begonnen te proeven. Het was erg vet van structuur. Iets te veel boter dus. De smaak, ja die was wel lekker alleen té zoet... Hoe wiet ruikt, zo proeft het. Anders kan ik het niet omschrijven. Best lekker. Alleen de kleine stukjes wiet waren erg vervelend, omdat we deze er niet uit konden zeven. Gewoon lekker die stukjes meedrinken dan maar. Je wilt stoned worden of niet... :roll:
Hierna namen we nog een kopje, dit keer met minder suiker. Deze was écht lekker, als je de wiet-stukjes wegdenkt.
(Aan de grote wietstukken die we eruit 'gezeefd' hadden zat veel boter, wat ik 'los' vanaf de vinger opsnoepte, niet lekker maar wel THC-rijk! :woeh: )

0:00
We waren een film aan het kijken waarin mensen 1 voor 1 dood gingen met een man die visioenen had ofzo haha. Beetje een Saw idee maar dan anders. Spontaan moest ik erg lachen, omdat er een gevoel opkwam wat ik niet kende. Dit was na een paar minuten weg en was iets licht in mijn hoofd. Dit voelde wel fijn, alsof je een paar slokken bier op hebt zegmaar. :lol:
Ik vroeg aan de vriend die ook thee had gedronken wat hij voelde, hij was ook iets licht in zijn hoofd.
Na de film vertelde hij te willen slapen, omdat hij morgen om 6:00 opmoest om te werken... Ik spoelde nog even de pannen af en maakte de keuken schoon voor hem. Ik ben heel lief... :roll2:

1:00 +/- :
Nog iets licht in ons hoofd maar niet veel erger ofzo... Effect was nauwlijks te voelen, maar was er wel!
Op naar huis, fietsend samen met een vriend die 3 straten verder woont. We moesten ongeveer een minuut of 20 fietsen naar huis.
Máár net voordat ik wegging zei ik tegen die vriend die ook thee had gedronken: 'Zie het al voor me, straks word ik helemaal wappie als ik op de fiets zit en jij als je in bed ligt.'

Ja, mijn gevoel/grapje was juist. :mrgreen:

Tijdens het fietsen begon de wiet op te komen, ik begon allerlei gekke verhalen te vertellen aan degene met wie ik fietste (hij had iets geblowd, uurtje geleden ofzo.). Hij keek me af en toe raar en had het gevoel dat ie me soms uit zat te lachen, maar dat vond ik helemaal niet erg. :rock2:
Ik fietste mee naar zijn huis, omdat ik eigenlijk nog geen zin had om naar huis te gaan. Bij zijn huis gaven we elkaar een hand. En hij zei: 'Je bent stoned he?'
Op dat moment realiseerde ik het me pas eigenlijk wat er met me aan de hand was. Ik begon eindelijk te trippen! :mrgreen:

Ik naar huis fietsen, over een weg van ongeveer 300 meter. Whatsappende tijdens het fietsen en voor mijn gevoel leek de weg wel kilometers lang alsof ik er uren over deed. Dit was echt een vet gevoel en had zin om thuis even te gaan chillen!

1:30 +/- :
Thuis aangekomen deed ik alles heel sloom; poort- en schuurdeur opslot etc.
Ik had erg dorst en vooral honger. Ik keek in de koelkast en zag tot mijn verbazing een kopje tomatensoep staan! :woeh:
Op dat moment voelde ik me heel slim; laat ik de soep nemen. Soep = eigenlijk eten en drinken in één. Laat ik dit nemen! (Achteraf spijt aangezien ik wist dat er ook nog babi pangang met rijst in de koelkast lag).
Maar eerst plassen...
Zittend op de WC om te plassen, ja zittend, had echt niet kunnen richten! :lol: Op de WC pakte ik mijn telefoon en deed mijn camera aan, de voorcamera. Ik keek naar mezelf en ging helemaal stuk om mezelf, maar moest me wel iets inhouden aangezien mijn ouders sliepen. Ik heb denk ik 15 minuten zitten lachen om mezelf (later gecontroleerd, bleek zo te zijn.) En nog eens 15 minuten van mijn trip aan het genieten. Merkte wel dat de wiet nogsteeds aan het opkomen was.

Soep in de magnetron gooien. Maar bij het uithalen gaat het mis! :xtc:
Voor mijn gevoel gooide ik de halve kom om IN de magnetron maar was maar een paar lepeltjes zegmaar. Ik dat wegdeppen met keukenrol terwijl ik nog pijnlijke vingers had van het verbranden aan de soep, hahaha! :lol:

Toen zat ik op de bank met mijn kopje soep hoor...
Ik werd alleen maar stoneder en stoneder terwijl ik op de bank zat. De soep was echt verrukkelijk, maar voor mijn gevoel weinig terwijl ik er weer voor mijn gevoel lang over deed. :mrgreen:
Toen de soep opwas ging ik whatsappen in voornamelijk groepsgesprekken, hele verhalen wat om helemaal niets ging. Ik kreeg ook een whapje RANDOM van iemand; 'wat doe je nu?' waarop ik antwoordde dat ik moeilijk stoned was waarop hij de meest grappige foto ooit van zichzelf stuurde. Meest erge kop die ie maar kon trekken. Ik ging heleeemaaal stuk. Heb hier ook zeker 30 minuten om zitten lachen. Maar ook echt volop om gelachen. Ik stuurde ook een half uur lang alleen maar 'HAHHAA' naar hem op momenten dat ik even adem moest halen. Wilde graag aan hem laten weten dat het erg grappig was. :grin:
Later ging hij smiley's sturen van aliens (standaard whatsapp smiley), waarop ik ook helemaal stuk ging. Dit ging nog eens een kwartier zo door.
Op een gegeven moment zei ik, ik ga slapen, doei, truste!
Ik ging niet slapen, ik ging ik mijn eentje op de bank zitten, telefoon naast me. Genieten van mijn trip. Heb ongeveer een uur voor me uit zitten staren wat helemaal geweldig was, maar voelde me ook wel erg nutteloos. De wiet was op dit moment nogsteeds aan het inwerken en werd nog steeds erger.
Na dat uur besloot ik maar eens om naar bed te gaan, standaard ritueeltje, tanden poetsen, flesje water, lenzen uit en hoplakee bed induiken.
WAUW wat lag mijn bed lekker :mrgreen:

Hier ongeveer een half uur gelegen, liggen lachen om niets en beetje met de dekens gespeeld.
Op een gegeven moment werd ik erg moe en besloot ik maar om te gaan slapen, had daar erg veel zin in. Plus de trip nogsteeds erger word en maar ging slapen om badgaan te voorkomen. * kuch* space-cake ervaring die pas 's nachts inkickte *kuck*

Ik werd de volgende dag wakker en leek wel herboren, HEERLIJK geslapen! :mrgreen:

Dat was mijn report. Hopelijk was het leuk om te lezen, ik heb tijdens mijn trip veel plezier beleefd en wilde dit graag delen met jullie! :kleuter:

Reacties en vragen zijn welkom en leuk om te lezen!

De vriend die om 6:00 moest opstaan werd stoned wakker en was stoned aan het werk, hij vertelde dat het een goede space was. (Hij had al veel blow-ervaring)

Ik kan wiet-thee aanraden mits je het goed bereid en goed op de dosering let. Lees je dus eerst goed in!
Het is een goed alternatief in plaats van blowen, het is ook een stuk minder ongezond. Mocht je niet (willen) roken, net als mij kan ik dit zeker aanraden als je benieuwd bent naar het effect van wiet/THC.
_________________________________________________
Laatst bijgewerkt door Radical op wo aug 14, 2013 3:52 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Trip report: Groene Thee (wiet-thee)!

Berichtdoor daywalker » wo aug 14, 2013 2:38 pm

Andere manier om wiet een keertje te consumeren, kan soms handig zijn :P ( als je van je ouders of wie dan ook geen wiet mag roken), maar ik neem aan dat je weinig tot geen tolerantie hebt met wiet :conf: ?

Ik rook liever zelf gewoon een joint of van de bong, maar wel een mooi, gestructureerd (eerste?) report van je vind ik en leuk dat je zo hard erop ging voor jou :) !!!
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Trip report: Groene Thee (wiet-thee)!

Berichtdoor Radical » wo aug 14, 2013 2:43 pm

daywalker schreef:Andere manier om wiet een keertje te consumeren, kan soms handig zijn :P ( als je van je ouders of wie dan ook geen wiet mag roken), maar ik neem aan dat je weinig tot geen tolerantie hebt met wiet :conf: ?

Ik rook liever zelf gewoon een joint of van de bong, maar wel een mooi, gestructureerd (eerste?) report van je vind ik en leuk dat je zo hard erop ging voor jou :) !!!


Ik heb zo goed als geen tolerantie inderdaad. Ik mag gerust blowen enzo van mijn ouders ze weten tenslotte ook dat ik zo af en toe een pilletje pop :lol:

Ik wil zelf gewoon nier roken en doe het dus maar op deze manier.

Her beviel me wel en bij nader research bleek wietthee zelfs gezond! (Correct me if im wrong)

Bedankt dat je het mooi en gestructureerd vind. Het is wel lang maar ik laat me graag uit over drugservaring, zodat mensen die bijvoodbeeld nog nooit stoned zijn geweest een duidelijk beeld kunnen krijgen van het effect.

De vriend met wie de thee nam blowt meerdere malen per week, hij had een half kopje meer op en ging er ook erg goed op, wel pas toen hij wakker werd dus misschien voor iedereen leuk om eens te proberen.

Ik ga het misschien binnenkort nogmaals maken alleen dan met wat minder boter.

Voor degenen die dit (buiten het forum) lezen zonder ervaring met wiet oraal: Let wel op dat het uren kan duren voordat de thc zijn werk begint te doen :grin:
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Trip report: Groene Thee (wiet-thee)!

Berichtdoor ParadijsVogel » wo aug 14, 2013 3:39 pm

Leuk report! Ik vind 't eigenlijk wel leuk om te lezen hoe een mindstate die voor mij heel normaal is, toch zo leuk kan zijn voor anderen. Misschien moet ik toch maar wat minderen met de wiet. Mocht je overigens van koffie houden, dan is wietcappuchino ook nog een optie om te maken.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Trip report: Groene Thee (wiet-thee)!

Berichtdoor Radical » wo aug 14, 2013 3:51 pm

Het was inderdaad leuk, maar niet geweldig ofzo.
Ik snap dat voor velen dit bijna een dagelijks gevoel is. Ik vertelde het gevoel aan vrienden om te vergelijken met blowen. Ze vertelden dat dit inderdaad overeenkwam (het gevoel van stoned zijn).
Heb inderdaad ook al andere recepten gezien met betrekking tot wiet. De wiet-pizza leek me erg leuk om eens te proberen, de cappuchino trekt me niet zo. Koffie is wel lekker, maar alleen op het werk! ;)

Snap dat het verslag niet heel bijzonder zal zijn voor de meesten hier, maar daarom heb ik het ook zo uitgebreid mogelijk proberen te vertellen. Plus dat mensen zonder ervaring met wiet een duidelijk report kunnen lezen. Ik zelf vind een report lezen van iets wat ik nooit heb gebruikt heel erg fijn.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Trip report: Groene Thee (wiet-thee)!

Berichtdoor ParadijsVogel » wo aug 14, 2013 4:20 pm

Ik denk ook dat het eerder wat over mij zegt, dat ik teveel blow, dan over jou. Elk tripreport heeft zijn eigen waarde en misschien moet ik maar eens wat minder gaan blowen om het leuke gevoel terug te krijgen.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Trip report: Groene Thee (wiet-thee)!

Berichtdoor Radical » wo aug 14, 2013 4:23 pm

Blowen wordt al heel snel een 'normale' gang van zaken bij velen. Minder blowen is altijd goed. Helemaal niet blowen is het beste.
Ik ben er van overtuigd dat je drugs moet afwisselen en niet te vaak achter elkaar moet nemen om het leuk te houden. Dit geld ook voor de softdrugs en alcohol.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Trip report: Groene Thee (wiet-thee)!

Berichtdoor knetterspetter » di sep 24, 2013 3:24 pm

thc geneest kanker....? :lol:Leuk report hoor verder, herkenbaar .
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Trip report: Groene Thee (wiet-thee)!

Berichtdoor Radical » di sep 24, 2013 4:01 pm

Thanks. Ja snap ik, maar is geschreven voor de mensen waarbij het niet herkenbaar is, haha. :)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Trip report: Groene Thee (wiet-thee)!

Berichtdoor RaaFkOnIjN » do mei 28, 2015 11:37 pm

Echt leuk om te lezen man. Heb zelf wel een paar geer geblowd en spacecake geprobeerd. De eerste keer blowen was inderdaad ook de heftigste, weet er alleen niet meer zo veel van. De spacecake ben ik ook al lang vergeten. Leek me tijd voor iets nieuws.
Ik wist al dat er wiet thee was voor vooral medische doeleinde, maar wist niet dat je er echt van ging trippen. Ben nu zelf erg benieuwd hoe het voelt. Dus dit ga ik zeker zelf ook een keer maken.

Hier je 'logboek' vertel je dat je bij het koken van de wiet de geur al goed kon ruiken. Nu vraag ik me af of dit echt zo sterk was en of die geur ook bleef hangen. Ik wil liever niet dat mijn huis naar wiet thee gaat ruiken :D
RaaFkOnIjN
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do mei 28, 2015 11:28 pm

Re: Trip report: Groene Thee (wiet-thee)!

Berichtdoor Radical » do mei 28, 2015 11:42 pm

Als je er boven hangt met je hoofd ruik je het. Verder niet, haha! Je huis zal er zeker niet van gaan stinken. Je moet wel uitkijken dat je je thee niet te vet maakt (boter?) dan is het echt niet meer te drinken. Verdiep je er even rustig in. Houd er ook rekening meer dat het zeker een paar uur kan duren voordat het inkickt. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel er al in je maag zit/zat. :)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Trip report: Groene Thee (wiet-thee)!

Berichtdoor goejezuen » vr mei 29, 2015 7:46 pm

wat voor boter had je gebruikt? :stoned:
goejezuen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 111
Geregistreerd: za maart 12, 2011 10:01 pm

Re: Trip report: Groene Thee (wiet-thee)!

Berichtdoor Radical » vr mei 29, 2015 7:54 pm

Weet niet meer, volgensmij van dat bak en braad troep uit een spuitbus... Er was niks anders, maar weet ik niet zeker meer!
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron