Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tripreport: AM-2201 of synthetische wiet, Update

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

Tripreport: AM-2201 of synthetische wiet, Update

Berichtdoor FranX » wo feb 01, 2012 5:28 pm

Om een lang verhaal kort te maken kwam het allemaal hier op neer;

Gelezen over AM-2201, nieuwsgierig geworden, betrouwbare 'research chemical vendor' gezocht en gevonden en uiteindelijk kregen we een zakje (500 mg) AM-2201 in bezit. Hoera! AM-2201 is een stofje die de cannabinoide receptoren in je hersenen aanspreken en zodoende een effect oproepen dat men kan vergelijken met een flinke cannabis joint. (Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/AM-2201 of anders Google.) Hebben we met AM-2201 dan te maken met een soort synthetische wiet zoals sommige menen? We gaan het gewoon testen.

De grap van een research chemical is dat niemand precies weet wat het stofje allemaal kan en doet. Zeker bij langdurig gebruik of op lange termijn. Met die wijsheid in het achterhoofd besloot ik me eerst wat in te lezen in wat men zoals schrijft over AM-2201.

Het belangrijkste wat men schrijft en waar velen het wel over eens schijnen te zijn is dat je vooral niet moet overdoseren. Zo een 2 mg per keer zou voldoende moeten zijn. Wie meer gebruikt zou volgens onze vrinden van Bluelight aanbelanden in een soort nare stonedheid die kenmerken van een bad-trip zouden hebben. Misschien wel, misschien niet.

Tripreport.

Pijpje gevuld met een klein beetje longkruid en daarover 2 mg. AM-2201 gesprenkeld.
Vrouwlief bijt de spits af en houdt de vlam boven het pijpje. Het gaat niet helemaal goed. Een grote pluim rook ontsnapt en een ander deel krijgt ze binnen.

T. 0.05: ze laat weten dat haar "ogen zwaar voelen".
T. 0.10: ze ervaart een milde stonedheid. Prettig.
T. 0.20: ze ziet alles wat scherper, stonedheid met een trippy randje.
T. 0.40: effecten nemen af.
T. 0.60: ze voelt zich soort van nuchter en prima.

Bij het inhaleren ging het niet helemaal goed en we denken dat een deel van de 2 mg. letterlijk in rook is opgegaan. Over het deel dat ze wel binnen kreeg oordeelde ze positief en ze zei in deze hoeveelheid niet het verschil tussen AM en een klein jointje te kunnen aangeven. Alhoewel... de AM-2201 voelde wat meer trippy.

Hij nu.

Pijpje gevuld met een klein beetje longkruid en daarover 2 mg. AM-2201 gesprenkeld.
Vlam ruim boven de pijpenkop en rustig maar diep inhaleren. Er ontsnapt nauwelijks rook en na twee teugen is het pijpje leeg en zijn de longen vol.

T. 0.05: Wow, het gevoel een flinke jonko gerookt te hebben.
T. 0.10: Tis goed dat ik zit, weke knieën en stoned als een aap.
T. 0.15: Kleuren intenser, visuele verstoringen (alles lijkt beetje bol en heeft een pasteltintje, leuk.)
T. 0.20: Vastgezogen aan de bank, relaxed, geniet van het trippy randje. Heftig spul. Stoned x 2.
T. 0.35: Effecten nemen af, geen visuele verstoringen meer. Diepe stoned is nu wat milder.
T. 0.45: Licht stoned nu, prettig.
T. 0.60: Seks gehad met vrouwlief (geen erectie problemen.)

De tweede ronde:

Enkele uren later besloten we om 2 mg. AM-2201 te verwerken in een gewone sigaret. De verwachting is dat een deel in rook opgaat en de rest wat rustiger opgenomen kan worden. Wat er gebeurde laat zich simpel vertellen. Beide lekker mild stoned. Het trippy randje is niet aanwezig. De totale duur ook ongeveer een klein uurtje. Prima te doen voor als je nog wat te doen hebt... zoals dit verslag schrijven.

Voorlopige conclusies:

1) AM-2201 is een potente stof en het is raadzaam spaarzaam te doseren en eventueel in kleine stapjes te verhogen om je eigen grens te vinden.

2) AM-2201 blijkt bij gebruik zo goed als geur en smaakloos.

3) AM-2201 is goedkoop

4) AM-2201 laat zich vergelijken met een stonedheid zoals een vette Sativa die kan geven.

Natuurlijk staan we met onze twee ervaringen slechts aan het begin van het AM-2201 avontuur en met nog 242 mg. te gaan is bovenstaand verslag alles behalve volledig.

Update:

Inmiddels een kleine week en wat ervaringen met AM-2201 verder en we kunnen het volgende aan het lijstje met voorlopige conclusies toevoegen:

5) Doorgaans is stoned zijn niet bevorderlijk voor de helderheid van geest maar we hebben beide het idee dat we onder invloed van AM-2201 we (nog) 'dommer' zijn (zelfs simpele taken kunnen een hele uitdaging blijken.)

6) We hebben beide geen enkel moment de behoefte gehad om bij te doseren danwel na het roken opnieuw een pijpje te stoppen. Ook de andere dagen hebben we geen gevoelens van craving gehad.

7) De effecten van AM-2201 blijken onder genoemde omstandigheden (pijpje of in een sigaret) heel constant te zijn.

8 ) We hebben besloten dat AM-2201 nooit echte cannabis zou kunnen vervangen omdat de laatste een veel breder spectrum aan stonedheid kent. Bij ons was het ontbreken van het high-gevoel het grootste gemis bij de AM.

Anderzijds... voorgedraaide sigaretjes met AM kunnen een uitkomst bieden om daar stoned te worden waar de geur van cannabis niet gewenst is.
Laatst bijgewerkt door FranX op do aug 09, 2012 7:56 am, in totaal 4 keer bewerkt.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Tripreport: AM-2201 of synthetische wiet, First run

Berichtdoor Intoxication » vr feb 03, 2012 3:41 pm

Een echte blower zweert bij organisch materiaal 8-)
dit kan toch niet goed zijn?
ik doe het half voor de stonedheid maar ook voor de smaak
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: Tripreport: AM-2201 of synthetische wiet, First run

Berichtdoor Ivo » vr feb 03, 2012 4:14 pm

Ziet er een heel interessant stofje uit, maar ik ben niet zo'n held in doseren, dus dan verkies ik toch gewone joints :P
De prijs is ook wel interessant, maar die hier posten is niet toegestaan ;)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Tripreport: AM-2201 of synthetische wiet, First run

Berichtdoor Doc » vr feb 03, 2012 4:16 pm

is inderdaad wel goed alternatief als ik het zo lees, als je ff snel stoned wil worden voor weinig geld!

alleen net zoals Ivo, met 1/2 miligrammetjes gaan doseren is niet aan mij besteed, 30mg kan nog wel maar dit klote gepriegel....
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Tripreport: AM-2201 of synthetische wiet, First run

Berichtdoor FranX » ma feb 06, 2012 11:36 am

Ivo schreef:De prijs is ook wel interessant, maar die hier posten is niet toegestaan ;)


Oops.. excuus. :oops:
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Tripreport: AM-2201 of synthetische wiet, First run

Berichtdoor FranX » ma feb 06, 2012 11:50 am

Doc schreef:is inderdaad wel goed alternatief als ik het zo lees, als je ff snel stoned wil worden voor weinig geld! alleen net zoals Ivo, met 1/2 miligrammetjes gaan doseren is niet aan mij besteed, 30mg kan nog wel maar dit klote gepriegel....


Mjah 2 mg. afwegen is inderdaad priegelwerk. Tel daarbij op dat nauwkeurige weegschaaltjes buiten duur ook nog eens dun gezaaid zijn en dus zal het doseren voor de meeste een lastig karwei zijn. Op het oog afwegen is niet raadzaam gelet de verhalen dat met overdoseren het doel voorbij geschoten zou worden.

Sommigen dippen het puntje van een tandenstoker enkele millimeters in het goedje en gaan ervan uit dat wat zonder moeite op het puntje blijft liggen ongeveer 2 mg. is. Ik heb voorgaande niet getest en ik zou ook niet weten of de bewering klopt. Misschien dat iemand anders ervaring heeft met "guerilla-weegtechnieken" en de bewering kan bevestigen of ontkrachten.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Tripreport: AM-2201 of synthetische wiet, Update

Berichtdoor Einstein » ma feb 06, 2012 9:12 pm

Zal wel ergens in de buurt van 2 mg zitten, maar erg nauwkeurig is het natuurlijk nog steeds niet :P Als je daar vrede mee hebt zal het mogelijk wel zo te doen zijn.
Als je het in water zou kunnen oplossen zou het nog wel te doseren zijn (al kan je het dan niet meer roken), maar dat is volgens mij niet zo :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Tripreport: AM-2201 of synthetische wiet, Update

Berichtdoor Sunseed » za maart 31, 2012 11:38 pm

Je moet die blend van BRC eens proberen, haze noemt hij, stukken beter!
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Tripreport: AM-2201 of synthetische wiet, Update

Berichtdoor Speed » di aug 07, 2012 6:19 pm

Heb je AM-2201 of MAM-2201 getest?
In het begin van je report praat je over AM-2201 maar later typ je MA-2201...
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Avatar gebruiker
Speed
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:16 pm

Re: Tripreport: AM-2201 of synthetische wiet, Update

Berichtdoor Sunseed » di aug 07, 2012 8:06 pm

Speed schreef:Heb je AM-2201 of MAM-2201 getest?
In het begin van je report praat je over AM-2201 maar later typ je MA-2201...

AM-2201, van MAM-2201 was toen amper sprake. Ben ook wel benieuwd naar MAM-2201, ik mis de oude AM-694, als iemand nog verkoop adressen weet, mag altijd gedeeld worden.
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Tripreport: AM-2201 of synthetische wiet, Update

Berichtdoor FranX » do aug 09, 2012 7:58 am

Speed schreef:Heb je AM-2201 of MAM-2201 getest?
In het begin van je report praat je over AM-2201 maar later typ je MA-2201...


Mijn bad! Ik had de verkeerde tekst onder de copy/paste gezet het moet natuurlijk AM zijn.
Artikel aangepast. Excuus!
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron