Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wiet & Hasj, gekke ervaring.

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

Wiet & Hasj, gekke ervaring.

Berichtdoor pax » zo jun 24, 2012 1:34 am

Allereerst zou ik even willen zeggen dat dit mijn eerste tripreport is en dat onderbouwde kritiek zeer welkom is. :lol:



Het was een regenachtige dag laatste winter en een maat vraagt me om mee te komen feesten in zijn "kotje". "Ik kom wel ik heb toch niets te doen" zei ik. Ik was net 5 gram amnesia gaan halen dus het zou wel leuk worden dacht ik toen. :kleuter:

Toen ik aankwam bleek dat er maar 5 mensen waren maar iedereen had wel zijn eigen wietje bij en 1 iemand had ook nog hasj. Alles bij elkaar zo een 20 gram en 2 gram hasj. We vlogen er meteen in en we rookten wat joints. Ik voelde zoals gewoonlijk een rush van 5 seconden waar ik mijn lichaam door de grond voel zakken. Ik werd ook al een beetje paranoia zoals gewoonlijk.
Het was er wel chill vond ik: een beetje playstation spelen, wat muziek, en een bong :love: .
Toen iemand die bong bovenhaalde zat de sfeer er meteen in en iedereen nam een paar serieuze bonghits. Toen kwam iemand met het geweldige idee om naar de shoarma te gaan voor een vreetkick.
Maar het was een behoorlijk eind stappen dus zei men maat: "We gaan gewoon via de achtertuin van onze achterburen dan zijn we der direct!" Zo gezegd zo gedaan, toen we over het hek heen waren was iedereen opeens stil. We wandelden rustig door de verrassend grote achtertuin.
Ik zag in mijn ooghoeken de hele tijd honden zitten die ons ieder moment konden gaan aanvallen maar niemand anders zag de honden blijkbaar. :woeh: Toen we bijna bij de achterkant van het huis waren hoorde we plots iemand roepen: "Ela wa zedde gulle dar allemaal ant doen?! uit menen hof!!!"
Ik stond 5 seconden helemaal verstijfd stil en besloot dat het een goed plan was om weg te lopen.
Iedereen liep in een andere richting maar toch lukte het om elkaar op straat terug te vinden.


Toen we bij de shoarma aankwamen vroeg de kerel van de zaak aan me wat ik moest hebben toen heb ik 15 minuten lopen na te denken wat nou lekker zou zijn om dan vervolgens te zeggen dat ik toch niet zo'n trek had. :stoned:
Toen we terug waren zei de maat: "Ist goed da er nog wa maten komen?" Dat vonden we allemaal oké. Ze kwamen wat later en dus gingen we nog wat blowen wat echter niet zo een goed idee bleek te zijn omdat ik al paranoia genoeg was. Wel begon ik lichtjes te hallucineren: ik zag alle kleuren veel intenser en voelde me echt vliegen boven de bank.
Toen kwamen er 3 meisjes : baksteen, B en x en 2 jongens : G en D. De playstation en muziek werd uitgezet. En ze begonnen 2 uur lang te praten over mensen die ik niet kende. Ik dacht steeds: zijn ze nu over mij bezig ? of toch niet of toch wel ...
G was aan het opscheppen hoe hij geld ging verdienen met de tienduizenden en hoe hij een ipod had gestolen en hoe hij iemand ging neerknallen die hem lastig had gevallen.
G had een paar XTC pillen en nam er 3 tegelijk. Het meisje dat baksteen werd genoemd had ook wat pillen bij.
Toen ik haar bijnaam hoorde kreeg ik een harde lachkick maar die probeerde ik in te houden omdat de sfeer erg gespannen was.
Ze waren weer over de kerel bezig die ze wilden neerknallen en plots haalt G een geweer boven. "kijk hiermee ga ik het doen" - doodse stilte-
B begon zich slecht te voelen en toen kotste ze haar 2 vriendinnen en heel de bank onder. Ik moest heeelll hard lachen maar ik dacht: "Gewoon niemand uitlachen die gast heeft een geweer." :woeh:

Ik begon slecht te denken en ik wou liefst van alles gewoon thuis lekker in mijn bed spacen :mad:
Toen haalde G een zak wiet boven die onwaarschijnlijk groot was. Zo'n grote zak wiet had ik nog nooit gezien. Hij rolde er een heel dun jointje van wat ik totaal niet begreep :|
Hij vroeg aan mij waarom ik zo stil was. Dit gebeurde er in mijn hoofd : :woeh:
Ik antwoorde met de waarheid en zei dat ik heel stoned was. Hij lachte flauwtjes, pakte zijn spullen en hij was weg.
Er was echt een opluchting in de groep en iedereen vroeg zich af wat er nou net gebeurd was.
Ik wou alles zo snel mogelijk vergeten met wat jointjes. Toen werd ik alleen nog gekker in men hoofd dus ik maar besloot om naar huis te gaan. Vannaf toen weet ik niets meer. :keta:



Ik was toen nog geen lid van df maar ik las al wel veel trip reports enz. En ik heb toen foto's getrokken met dit report in mijn achterhoofd. Dit heb ik gedaan door te doen alsof ik aan het sms'en was.

EDIT : foto's verwijderd.


Ik hoop dat jullie het goed vonden :kleuter:
Laatst bijgewerkt door pax op zo jun 24, 2012 12:41 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Wiet & Hasj, gekke ervaring.

Berichtdoor Tripkip » zo jun 24, 2012 11:40 am

Doet me denken aan de tijd toen ik 15 jaar was en mijn eerste contacten met drugs. Was een echte kutperiode, daarom dat ik niets meer te maken wou hebben met drugs. Maarja, nu heb ik goeie vrienden met wie ik kan blowen, en geen kansloze types in mijn buurt. :kleuter:
Ik weet wel niet of het zo slim is om foto's van andere mensen hier te plaatsen 8-)
Avatar gebruiker
Tripkip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 359
Geregistreerd: wo apr 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: België

Re: Wiet & Hasj, gekke ervaring.

Berichtdoor Tripkip » zo jun 24, 2012 11:42 am

En ik zat indertijd ook te blowen in zo'n kraakpand, bah.
Avatar gebruiker
Tripkip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 359
Geregistreerd: wo apr 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: België

Re: Wiet & Hasj, gekke ervaring.

Berichtdoor Dreuge » zo jun 24, 2012 12:28 pm

hahahaha lijkt het je verstandig om foto's van iemnd online te zetten waarvan je net verteld dat hij een illegaal vuurwapen heeft en dreigt iemand neer te schieten?? :lol: wel grappig report, maar denk niet dat ik het zelf had volgehouden met die mongolen erbij. al was het wel grappig dat ze alles onder begon te kotsen.

snap alleen niet waarom je zo overdreven veel joints rookt terwijl je elke keer al zegt dat je para begint te worden. stop dan gewoon :conf:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Wiet & Hasj, gekke ervaring.

Berichtdoor pax » zo jun 24, 2012 12:40 pm

Tripkip schreef:Doet me denken aan de tijd toen ik 15 jaar was en mijn eerste contacten met drugs. Was een echte kutperiode, daarom dat ik niets meer te maken wou hebben met drugs. Maarja, nu heb ik goeie vrienden met wie ik kan blowen, en geen kansloze types in mijn buurt. :kleuter:
Ik weet wel niet of het zo slim is om foto's van andere mensen hier te plaatsen 8-)

Oke je hebt gelijk het maakt het report wel veel intresanter maar ik haal ze meteen weg :grin:
En ja ik ben nu 16 en ik weet bijna zeker dat ik dit nooit meer hoef mee te maken (:
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Wiet & Hasj, gekke ervaring.

Berichtdoor pax » zo jun 24, 2012 12:47 pm

Dreuge schreef:hahahaha lijkt het je verstandig om foto's van iemnd online te zetten waarvan je net verteld dat hij een illegaal vuurwapen heeft en dreigt iemand neer te schieten?? :lol: wel grappig report, maar denk niet dat ik het zelf had volgehouden met die mongolen erbij. al was het wel grappig dat ze alles onder begon te kotsen.

snap alleen niet waarom je zo overdreven veel joints rookt terwijl je elke keer al zegt dat je para begint te worden. stop dan gewoon :conf:


Nee dit was niet echt verstandig en heb ze weg gehaald. Dit was uit de gedachte dat alle namen nep waren. Hoe zou iemand dit kunnen vinden? Maarja toch maar weg gehaald. (:
Zal ik misschien de mensen onherkenbaar maken of hebben de foto's dan geen toegevoegde waarde meer ? :stoned:
En ik weet het niet meer, misschien wou ik nog meer halucineren ofzo. :conf:
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Wiet & Hasj, gekke ervaring.

Berichtdoor Dreuge » zo jun 24, 2012 12:50 pm

heb t zelf ook wel gedaan, dus dat ik het niet snap is niet helemaal waar eigenlijk :P en inderdaad, de kans is heel klein dat het gevonden wordt maar je weet maar nooit
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Wiet & Hasj, gekke ervaring.

Berichtdoor -ArKady. » zo jun 24, 2012 7:25 pm

klinkt als een heftige avond..
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Wiet & Hasj, gekke ervaring.

Berichtdoor pax » zo jun 24, 2012 7:52 pm

-ArKady. schreef:klinkt als een heftige avond..

was het ook :stoned:
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Wiet & Hasj, gekke ervaring.

Berichtdoor Davinci » ma jun 25, 2012 11:38 am

Beetje kort en eenvoudig report, maar het wekt wel de nodige nostalgie op :love:
Helaas kan ik tegenwoordig surfen op de zee van paranoia.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Wiet & Hasj, gekke ervaring.

Berichtdoor pax » ma jun 25, 2012 6:28 pm

Davinci schreef:Beetje kort en eenvoudig report, maar het wekt wel de nodige nostalgie op :love:
Helaas kan ik tegenwoordig surfen op de zee van paranoia.

Ja daarom probeer ik mijn gebruik wat te minderen want ik kan ook niet zo goed tegen de paranoia :(
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Wiet & Hasj, gekke ervaring.

Berichtdoor Azy » ma jun 25, 2012 8:10 pm

pax schreef:
Davinci schreef:Beetje kort en eenvoudig report, maar het wekt wel de nodige nostalgie op :love:
Helaas kan ik tegenwoordig surfen op de zee van paranoia.

Ja daarom probeer ik mijn gebruik wat te minderen want ik kan ook niet zo goed tegen de paranoia :(


Hoe zou dat toch kunnen komen, ik denk als je ergens rustig op een grasveldje zit, meertje ernaast, muziekje erbij, chille maten, je je al een pak beter amuseert dan met een stel kotsende idioten die zich met vuile zaakjes bezighouden en een frickin geweer hebben. In zo'n situatie wil je toch niet komen.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Wiet & Hasj, gekke ervaring.

Berichtdoor Davinci » di jun 26, 2012 12:35 am

Azymuth's advies is echt wel goed.
Set/setting zijn de meest belangrijke factoren die er zijn.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Wiet & Hasj, gekke ervaring.

Berichtdoor pax » do jun 28, 2012 12:05 am

Azymuth schreef:
pax schreef:
Davinci schreef:Beetje kort en eenvoudig report, maar het wekt wel de nodige nostalgie op :love:
Helaas kan ik tegenwoordig surfen op de zee van paranoia.

Ja daarom probeer ik mijn gebruik wat te minderen want ik kan ook niet zo goed tegen de paranoia :(


Hoe zou dat toch kunnen komen, ik denk als je ergens rustig op een grasveldje zit, meertje ernaast, muziekje erbij, chille maten, je je al een pak beter amuseert dan met een stel kotsende idioten die zich met vuile zaakjes bezighouden en een frickin geweer hebben. In zo'n situatie wil je toch niet komen.

Met een paar maten wat jointjes gerookt gisteren en helemaal geen paranoia :D
Setting was iemand die "home alone" was en alleen maar goede maten.
was wel chill :stoned:
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Wiet & Hasj, gekke ervaring.

Berichtdoor Desperado » do jun 28, 2012 4:28 pm

pax schreef:Met een paar maten wat jointjes gerookt gisteren en helemaal geen paranoia :D
Setting was iemand die "home alone" was en alleen maar goede maten.
was wel chill :stoned:


Zo hoort het :stoned:
Heftige ervaring met die gozer met dat pistool :s Toch wel goed van je dat je je paranoia in de hand kon houden, lijkt met toch wel een slijtageslag met zo'n setting :shock:
Avatar gebruiker
Desperado
>9000
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 208
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 8:44 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner