Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

zolpidem on xtc

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

zolpidem on xtc

Berichtdoor Eriksson » ma maart 07, 2011 7:46 am

Hey kerels,

Ik schrijf normaal geen reports, aangezien ik verre van creatief ben.
Echter heb ik vandaag een ervaring gehad die ik nooit verwacht had en heel intens was, waardoor het van mn hart moest .

Vooreerst heb ik over een aantal uurjes 0,5 gram mdma gepakt(laatste keer illegale drugs was het).
Tegen 12.30 ongeveer voelde ik amper nog iets, dus wou gaan slapen en nam rustig 3 zolpi's in.
Dit zal ongeveer rond 1 uur geweest zijn. Geen lange slaap echter, tegen 2 uur werd ik wakker. Ik weet dat ik toen een intense droom had, maar kan me niet meer herinneren wat erin gebeurde.

Vervolgens nam ik de omgeving waar en zaten er 3-4 hippies in mn appartement. die ik totaal niet kende. Vooraleer ik ze iets vroeg, eventjes bedenken of ik gewoon niet strontzat was geweest de avond ervoor oid. Echter besefte ik dat ik enkel mn pilletjes had ingenomen . Waardoor ik uitvloeg en hun uit mn appartement wou smijten. Maar, ze claimden dat ze vrienden waren van mn huisgenoot.. Toen was ik ook al aan het twijfelen of ik wel een huisgenoot had. Er lagen wel gigantisch veel kleren, die niet van mij waren, dus het leek aanvaardbaar dat ze de waarheid spraken.

Nu wou ik spreken met mn huisgenoot en telkens ik naar hem toestapte, sprong hij de hoek om en kon ik hem nooit niet pakken, analoog bij de hippies. Ineens zat ik alleen ng in mn appartementje. De kerels waren naar beneden gelopen en dacht na 5 min om ook een peuk te gaan roken.
Kom ik daartoe,( beneden appartement) staat daar niemand, verbaasd want ze waren hier net toch. Dus ga eventjes om de hoek kijken, nog niemand. Dit leek me weer eigenaardig en op de weg naar boven, of toen ik zelf in mn kamer was, drong het ineens tot me door dat ik helemaal geen kamergenoot heb en het feit dat die personages, altijd zo bizar konden verdwijnen, leide me ertoe dat ik echt aan het hallucineren was van de zolpidem.

Ondertussen besefte ik dus dat het enkel hallucinaties waren, en toen ik rond me keek zag ik snel schaduwen bewegen, de deur kwam een stuk uit de muur, ed.. Vermits ik wist dat ik niet nuchter aan het denken was, probeerde ik er niet te veel aandacht aan te besteden.Totdat ik serieus aan mn deur wat gepruts hoorde. Toen wou ik toch ff gaan kijken, en keek eerst door het piepgatje. Nu keek ik recht op recht in een ander zijn oog. Ik verschoot sterk en probeerde een breder beeld te krijgen en hij stapte toen ook achteruit, waardoor ik verschoot omdat hij een eng eendenmasker aanhad. Dit model , maar echt 10 keer zo eng.

Vervolgens bukte ik me snel, en wou kijken of ze er nog stond, waarop ik echt bang begon te krijgen, bij het zien van dit gezicht. Nu lijken die beelden helemaal niet eng, maar toen was ik toch ongerust. Na 10 min, stonden ze daar nog, mss wel een half uur. En dan heb ik de politie gebeld, die binnen het kwartier zijn toegekomen. Toch stonden ze wel met drie man er, en hebben heel het gebouw verkend in de gangen , maar er was niets te vinden.

Aldus vertrokken ze weer en zat ik rustig op mn app. Totdat ik WEER hetzelfde geluid hoorde aan de deur, terug gaan kijken en toen zag ik niemand, de volgende keer echter wel, en vanaf dan heb ik eigenlijk nooit meer mensen door het kijkgat gezien ( in die situatie). Dit gaat over een tijdspanne van 4-5 uur totaliteit. Het rare was ook altijd, dat het kijkgat vaak verplaatste, wat ik eerst niet zo speciaal vond, enkel een teken dat er echt iemand was. Totdat ik besefte dat zoiets helemaal niet kan verplaatsen over heel de deur. Alsook had ik enkele keren een stokje in het kijkgat gestoken en mn handertegengehouden. Bij het eerste hadden ze dat in brand gestoken, want ik zag rook van het stokje komen. Toen ik mn hand op dat kijkgat hield, dan voelde ik iets trillen en veel macht zetten om er toch door te geraken. Iets later kom ik te weten dat je helemaal niet door dat kijkgaatje kunt met je vinger of stok, ergo kon er ook nooit druk op hebben gestaan of in brandgestaan hebben.

Binnen enkele minuutjes gwn 1tje pakken, aangezien ik ng altijd niet geslapen heb, en nu nog steeds bang om in slaap te vallen.

Misschien toch belangrijk erbij te vermelden dat ik de nacht hiervoor ook max. 2 uur geslapen had. Dus de combinatie van x + zolpidem (+ slaaptekort) zal het hem gedaan hebben. I

Spoiler! :
voorgeschiedenis met ZolpidemIn het verleden nam ik wel een 3 tal pilletjes op een avond. Eerste maanden van gebruik, zag ik mn scherm altijd helemaal bewegen en bewoog mn arm zo trraag. Nog een keer heb ik blijkbaar naar een vriendin gebeld, en was ik naar haar aant het zwaaien en zei ik bepaalde zaken van de koning ed, maar die laatste ervaring is me enkel verteld, want zoals zij die zolpidem al eens gepakt hebben, weten dat de laatste acties meestal verdwnenen zijn. Ik ben ook eens gaan slaapwandelen, had mooi mn kleertjes aangedaan om te gaan shoppen, 2 uur snachts. Ik stond ineens in mn moeder haar kamer, met kleren aan toen ze vroeg wat ik ging doen. Waardoor ik ontwaakte en zelf heel verbaasd was. Dit is allemaal leuk, maar vrij standaard denk ik bij zolpidem. Zulk soort hallucineren heb ik nog nooit meegemaakt.

voorgeschiedenis met zolpidem+ xtc

Dit heb ik een 2-maaltoe meegemaakt. Echter was dit in een droomfase of toch iets in die aard. Telkens ging het om hetzelfde concept, alleen andere plaatsen. De keren dat ik het meemaakte, trof ik mezelf rechtstaand voor de muur aan, en was ik verbaasd wat ik thuis was. Ik zat namelijk juist in een andere wereld, op café met mn maten. Die swtich resulteerde ook in het verderzetten van het gesprek dat ik dan in mn dromen aan het voeren was, aangezien ik telkens tegen de muur stond te praten.

Van die combinatie ben ik wel niet zeker of ik aan het slapen was ofniet. Immers heb ik al enkele keren zulk fenomeen meegemaakt (die laatste 2), en dat was toen na 4 dagen niet slapen, waardoor ik dus vaak in 2 werelden tegelijk zat, en ik merkte dit pas toen ik tegen mn vriendin zei, -toen we aan het neuken waren- dat ik in een academiejaar zat. Ze bekeek me raar en ik had ook totaal geen idee vanwaar het kwam, maar lijkt toch op zolpi+xtc

Hierbij mn reportje.
Avatar gebruiker
Eriksson
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 86
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 4:09 am

Re: zolpidem on xtc

Berichtdoor Yung Dagobert » ma maart 07, 2011 5:18 pm

Haha, wazige shit.
Fok du maatschappij.
Avatar gebruiker
Yung Dagobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:13 pm

Re: zolpidem on xtc

Berichtdoor Jack Daniels » ma maart 07, 2011 11:16 pm

zeker wel wazig ahhahaha
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: zolpidem on xtc

Berichtdoor Oppepper » ma maart 07, 2011 11:27 pm

Zolpidem heeft mijn interesse getrokken!
Maar vond je het een vervelende ervaring, dat lijkt me immers toch wel?
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: zolpidem on xtc

Berichtdoor Eriksson » di maart 08, 2011 12:24 am

Ja, zowizo. Dit was echt een 'bad trip'.
Het gedeelte met de hippies niet, maar daarna heb ik enkele uren non-stop met schrik gezeten dat ze me gingen vermoorden of inbreken ed.

Echter toen ik dezemiddag wakker werd, begon ik wel te twijfelen of ik het niet gedroomd had, maar toen ik daarstraks in de buurt rondliep, vond ik ineens mijn pot platte kaas enkele meters verderop. Die ik dus had meegenomen toen ik buiten achter de hippies en mn 'kamergenoot' ging zoeken. Dus ik veronderstel dat ik in het openbaar tegen mezelf heb liggen praten ed.

Het heeft me ook doen beseffen dat zo'n shit echt niet meer kan gebeuren. Dit was totaal onverwachts, en daardoor dat ik misschien ook zo'n schrik heb gekregen. Dit had fouter kunnen aflopen. Toen de politie immers op mn deur klopte deed ik de deur open met een gigantisch keukenmes in mn handen gereed en trokken ze snel naar hun wapens. Moest ik hun ook als gevaarlijk hebben aanzien, was ik er misschien op ingegaan.

Ik weet/denk trouwens ook niet dat veel mensen al echt gehallucineerd hebben op de zolpidem, maar het is zeker wel het proberen waart voor zij die willen, maar ik denk dat de xtc wel een noodzakelijkheid is om dit te bereiken. Ik heb immers al heel hoge hoeveelheden zolpidem op zich gebruikt, en dan val je gewoon op de grond in slaap :p
Avatar gebruiker
Eriksson
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 86
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 4:09 am

Re: zolpidem on xtc

Berichtdoor Balance » di maart 08, 2011 2:27 am

500 mg mdma * 0.07 conversie naar mda geeft 35 mg mda en dat kan ik combinatie met de andere 2 ook een rol hebben gespeeld lijkt mij. Waarom zou je 500 mg mdma nemen en dan gaan slapen? Of was het toen al uitgewerkt?
Fire
Spoiler! :
Oeps niks te melden hier :P
Avatar gebruiker
Balance
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:12 pm

Re: zolpidem on xtc

Berichtdoor Eriksson » di maart 08, 2011 10:49 am

Het was al uitgewerkt :) En 500 mg mdma zijn amper 3 snoepjes, en ik heb een enorm hoge tolerantie, nee eigenlijk had ik ook gwn al praktisch geen serotinine meer eergisteren. Maar weet niet hoe mda werkt, dus kan niet zeggen of het daar van zou komen.
Avatar gebruiker
Eriksson
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 86
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 4:09 am

Re: zolpidem on xtc

Berichtdoor Yung Dagobert » di maart 08, 2011 12:17 pm

Van zolpidem heb ik ook wel eens schaduwmensen aan m'n bed zien staan. In hoge dosis kun je er echt rare dingen van zien en doen.
Fok du maatschappij.
Avatar gebruiker
Yung Dagobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:13 pm

Re: zolpidem on xtc

Berichtdoor Sublimo » do maart 10, 2011 6:25 pm

Heftige ervaring ! :eek:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: zolpidem on xtc

Berichtdoor Tripkonijn » do maart 10, 2011 9:27 pm



Die eend is toch leuk niet? :(

nee kan het best begrijpen als je bad gaat dat deze vies is :shock:
'leer uit een slechte ervaring' zei grootvader konijn
Avatar gebruiker
Tripkonijn
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 362
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:02 pm
Woonplaats: in't Konijnenhol

Re: zolpidem on xtc

Berichtdoor kevin » zo feb 01, 2015 2:29 pm

ja...vooral zolpidem laat een mens vreemde dingen doen...echt de moeite waard om te stoppen met dit "geneesmiddel" stoppen kan ook vertaald worden door overleven bij sommige gebruikers...zelf zonder het nemen van een fatale dosis.
kevin
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: zo jan 18, 2015 12:04 am

Re: zolpidem on xtc

Berichtdoor de Tails » vr feb 06, 2015 3:51 am

kevin schreef:ja...vooral zolpidem laat een mens vreemde dingen doen...echt de moeite waard om te stoppen met dit "geneesmiddel" stoppen kan ook vertaald worden door overleven bij sommige gebruikers...zelf zonder het nemen van een fatale dosis.


Neger je reageert op een bijna 4 jaar oud topic :beer: denk dat TS zich allang heeft vergiftingd met mdma :xtc: :xtc: :xtc:
Avatar gebruiker
de Tails
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: ma maart 10, 2014 11:07 am

Re: zolpidem on xtc

Berichtdoor FeestTijd » za feb 07, 2015 10:13 am

Ja een beetje laat om te reageren. Zelf denk ik dat dit door de MDMA komt. Heb een soortgelijke ervaring gehad met 800MG mdma in de uitspace. Ik zag telkens iemand uit mijn achterdeur komen en richting de schuur gaan. Ik hoorde hier ook letterlijk het sleutelgat draaien. A fijn dit herhaalde zich zo'n 5x. Later zag ik een vrachtwagen aankomen die ging laden en lossen bij mij. Huis en hoorde ik de 2 chauffeurs met elkaar praten. Dus ben benieuwd wat het bij jou getriggert heeft.
FeestTijd
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo dec 17, 2014 10:46 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner