Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

1e Bad Trip van Paddo´s

Voor al je psychedelische avonturen.

1e Bad Trip van Paddo´s

Berichtdoor TechnoT » do aug 07, 2014 5:57 pm

Beste trippers,

Ik dacht dat het mij niet zou overkomen, maar helaas: ik ben voor het eerst in mijn leventje bad gegaan, en flink op mijn eigen Golden Teacher paddo's. :eek:

Ik dacht al redelijk ervaren te zijn en aangezien mijn laatste batch niet erg goed werkte, besloot ik 3 gram paddo's te pakken dit keer. Samen met een goede vriendin van me zijn we naar het stukje privébos gefietst met enkel een fles water en flink wat paddothee op zak. (achteraf had ik geen enkel idee waarom ik zo weinig mee had genomen...)

Het zou de eerste keer zijn dat ik in het bos zou trippen en ik vond het wel een leuk idee. Niemand kon zomaar dat terrein op, dus ik hoefde niet paranoïde te worden dacht ik bij mezelf. Dat heb ik namelijk van psilocine, ik heb dan geen idee meer hoe ik me moet gedragen tegenover 'normale' mensen, dus die mijd ik dan liever :)

Maar goed, ik en mijn vriendin dronken allebei twee glazen paddothee. We hadden al wat vreemde insecten opgemerkt daar in dat bosje en ik ben niet zo van de insecten, dus dat vond ik al niet zo'n goed begin. We besloten om te gaan chillen op het grasveldje met een muziekje tot de paddo's hun werk begonnen te doen. Het begon bij ons alletwee al behoorlijk heftig met hele flinke bodyrushes en lichte visuals. De bodyrushes waren bij mij zo heftig dat ik niet meer op kon staan. Ik werd er even stil van en begon te twijfelen: "Gaat dit wel goedkomen?" :| Ik zei meteen daarop tegen mezelf dat ik zulke dingen niet moest gaan denken, aangezien het dan alleen maar fout zou kunnen gaan. Toch raakte ik lichtjes in paniek. Vriendin M vond het ook flink heftig en begon apen te zien in het bos. Dat stelde me verder ook niet gerust. De muziek begon ook onwerkelijk te klinken en toen ik een slok water wilde nemen voelde het niet alsof ik zelf degene was die het dopje van de fles afdraaide en het water inslikte. Dat is natuurlijk niet vreemd van paddo's, maar zo heftig had ik dat eerdere keren niet meegemaakt. Teveel prikkels in één keer.

Alsof dat nog niet genoeg was zag ik ineens veel creepy insecten zitten in het gras en op mijn been. Ze leken 10x groter dan normaal en dat zorgde ook voor een paniekaanvalletje. Ik voelde me ook redelijk ingesloten toen, het leek alsof de bomen om het grasveld een flink aantal stappen dichterbij hadden gezet. De picnictafel waar we onze thee hadden gedronken kon ik niet meer zien, het pad was ineens volledig begroeid. Ik had hierdoor het gevoel dat ik nergens heenkon. Nadat vriendin M een poging had gedaan me gerust te stellen, begon ze zelf een beetje te flippen. Ze zag een poort naar de hel en vertelde me dat ze het allemaal veel te heftig vond. Tsjah we waren elkaar dus een beetje aan het "opvutten" richting een bad trip. We besloten een poging te doen onze setting te veranderen. Ik wist dat er net buiten de omheining van het privéstukje een prachtige open hei was. Ik besloot daar heen te gaan met haar. Intussen werd ik gek van de insecten, ik dacht ze overal te zien en als ik liep dacht ik dat ze achter m'n rug om me achterna vlogen. Redelijk eng... :keta:

We zijn toen op een heuveltje gaan zitten met een mooi uitzicht op de hei. Het ging alleen nog steeds niet lekker en ik voelde alweer een flinke "paddogolf" op komen zetten. Er leek geen einde aan te komen en het werd alleen maar heftiger. Alles bewoog en alles voelde vreemd en onnatuurlijk aan. Het hallucineren werd best beangstigend. We waren er allebei nogal klaar mee, we wilden graag dat het op zou houden maarja we hadden pas een uur ofzo gehad. Dat zorgde voor redelijk wat uitzichtloosheid. We konden ook niet weg uit dat bos, we waren met de fiets en aan het verkeer deelnemen vonden we geen strak plan. We voelden ons nogal opgesloten en waren intussen met z'n tweeën bad aan het gaan. Ik appte een vriend of die ons kon komen ophalen met z'n auto omdat het niet goed ging, maar helaas die zat op z'n werk. Mijn ouders opbellen vond ik verder ook geen slim plan. We bleven nog even zitten. vriendin M vertelde dat dit misschien onze ultieme straf was voor alle slechte dingen die we hadden gedaan. Het voelde ook echt als een hel aan... Verschrikkelijk hoe paddo's emoties zo heftig kunnen maken. Er viel ook niks aan te doen... geen sinaasappelsap/vitamine c, geen suiker... alleen maar water. We moesten het dus ook maar uitzitten.

In ons verloren gevoel zijn we weer teruggegaan naar het privébosje en daar gefrustreerd onze trip uitgezeten. Ik heb nog rondjes zitten lopen zodat het gevoel een beetje zou wegzakken (werkte niet). We hebben woordspelletjes gedaan om onze aandacht ergens anders op te vestigen maar het was allemaal al te laat. We konden niet meer uit onze negatieve spiraal raken die we voor onszelf hadden gecreeërd... Erg k.u.t. :oops:

Na een oneindig lange tijd kwam de vriend die we hadden geappt ons ophalen. De trip was nog steeds niet klaar maar het hielp al zoveel dat die gast er was... Toen zijn we in de auto gestapt en teruggereden. Superfijne natrip gehad, redelijk happy gevoel en alles was weer redelijk ok, ik kon eindelijk wat merken van de nabootsing van serotonine

De wijze lessen die ik had geleerd:

- Altijd vitamine C mee
- Tripsitter mee
- Zorgen voor afleidende dingen
- Zorgen dat je de setting kan veranderen. Insecten zijn buiten overal.
- Oppassen met de dosis

Ik pas op met trippen in het bos... Er zijn dan zoveel dingen waar je je eventueel druk om kan maken... Een ZWAAR heftige ervaring... Ben er inmiddels denk ik een beetje overheen maar het blijft toch een beetje als een trauma in je kop hangen. Klote ervaring...

Verder is dit mijn eerste tripreport ooit :P Hoop dat jullie je een beetje in kunnen leven in wat ik doormaakte :grin: Tips zijn welkom!

Groetjes,

TechnoT
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: 1e Bad Trip van Paddo´s

Berichtdoor Tripomaniac » do aug 07, 2014 6:45 pm

Mischien anxiety pilletjes achter de hand altijd wel handig. En zoals je zelf al zecht betere setting de volgende keer ;)
I`ve got the goodies.
Tripomaniac
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za jul 12, 2014 11:03 pm
Woonplaats: Zwolle

Re: 1e Bad Trip van Paddo´s

Berichtdoor wakkerdier » do aug 07, 2014 6:47 pm

zoveel bijnemen dat je blijft hangen
Avatar gebruiker
wakkerdier
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: di jun 03, 2014 3:31 am

Re: 1e Bad Trip van Paddo´s

Berichtdoor Perry » vr aug 08, 2014 12:52 am

Blijven hangen bestaat niet, een psychose wel.
Flashbacks schijnen ook te bestaan.
Het enige wat sowieso werkt tegen een bad trip zijn benzo's.
Voor mij werkt pep altijd, omdat dat de mindfucks vermindert (je denkt helderder), maar niet de visuals en gevoelsintensiteit erg beïnvloedt.
Anderen ervaren juist meer chaos als ze dat laatste combineren.

Verder: Mooi report van een kut ervaring.
Hopelijk verpest deze ene ervaring de prachtige drug niet!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 1e Bad Trip van Paddo´s

Berichtdoor Schepje » vr aug 08, 2014 1:12 am

Vind dat altijd zon gelul met dat ascorbinezuur.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: 1e Bad Trip van Paddo´s

Berichtdoor TechnoT » vr aug 08, 2014 1:23 pm

@Druks Ik dacht ergens gelezen te hebben dat psilocine zich bindt aan bepaalde serotonine receptoren (waarschijnlijk omdat het dus een beetje op serotonine lijkt). In de good trips die ik heb gehad sta ik soms wel versteld van de intens machtige geluksontploffingen in mijn hoofd :P maar inderdaad, verder is het een totaal andere drug :)! You are right ^^!

@tripomaniac Wat voor pilletjes bedoel je dan? Valeriaan ofzo? En heb je daar zelf ervaring mee?

@Jonggeleerd Ik heb zo'n idee dat pep bij mij zo'n soort zelfde effect zou kunnen hebben! Ik voel me altijd weer op en top helder in verschillende combi's :). Goeie tip! Ik laat voorlopig de paddo's nog even met rust, maar ben zeker niet van plan me er weer eens aan te wagen! Inderdaad superspul, maar volgende keer houd ik me toch maar weer netjes aan de 2.5g!

@Naphtha Nouja, ik dacht -voor dit topic- dat ascorbinezuur een serieuze werking kon hebben. Maar toch zijn er wonderlijke verhalen te vinden over de werking van placebo's :)! En dan niet alleen bij drugs.
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: 1e Bad Trip van Paddo´s

Berichtdoor Schepje » vr aug 08, 2014 1:48 pm

Wat je beschrijft zijn wel typisch P Cubensis idd. Zo dat al die armpjes dan samenkomen in een knoop en bang!, serotonine oxitocine, :lol:.

Maar volgens mij doet zon vitamine drankje niet zo veel, ik vind het ook een goede combi daar niet van.. Lekker met de smaak van truffels.. Maar.. "Vooral ontstekingsremmend in je maag en zo"
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: 1e Bad Trip van Paddo´s

Berichtdoor Tripomaniac » vr aug 08, 2014 3:34 pm

Benzos zoals flubromazepam deze werkt wel lang heb ik zelf een aantal keer geprobeerd nu en werkt wel degelijk angstremmend verder zou je volgens mij Diazepam en Alprazolam kunnen halen
I`ve got the goodies.
Tripomaniac
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za jul 12, 2014 11:03 pm
Woonplaats: Zwolle

Re: 1e Bad Trip van Paddo´s

Berichtdoor Einstein » za aug 09, 2014 1:06 pm

TechnoT schreef:@Druks Ik dacht ergens gelezen te hebben dat psilocine zich bindt aan bepaalde serotonine receptoren (waarschijnlijk omdat het dus een beetje op serotonine lijkt). In de good trips die ik heb gehad sta ik soms wel versteld van de intens machtige geluksontploffingen in mijn hoofd :P maar inderdaad, verder is het een totaal andere drug :)! You are right ^^!

Psilocine bindt zich inderdaad aan serotoninereceptoren, maar van die receptoren bestaan vele types :) Psychedelica als psilocine binden voornamelijk aan een paar specifieke receptortypes, terwijl MDMA in principe (via een indirect mechanisme) álle serotoninereceptoren activeert. De receptoren die betrokken zijn bij het verwarrende effect van paddo's hebben zodoende een veel kleinere rol in het effect van MDMA, terwijl de receptoren die de euforie van MDMA teweegbrengen slechts voor een deel geactiveerd worden door psilocine. De overeenkomst is dus niet toevallig, maar het effect is ook niet helemaal equivalent :)

TechnoT schreef:@Naphtha Nouja, ik dacht -voor dit topic- dat ascorbinezuur een serieuze werking kon hebben. Maar toch zijn er wonderlijke verhalen te vinden over de werking van placebo's :)! En dan niet alleen bij drugs.

Er is voor zover ik weet geen serieuze biochemische verklaring voor een eventueel heilzaam effect van ascorbinezuur bij bad trips. Als placebo kan het heel goed werken :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 1e Bad Trip van Paddo´s

Berichtdoor cojiro » za aug 09, 2014 2:12 pm

jammer alleen dat placebos alleen werken als je niet weet dat het een placebo is :P
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: 1e Bad Trip van Paddo´s

Berichtdoor Perry » za aug 09, 2014 2:17 pm

cojiro schreef:jammer alleen dat placebos alleen werken als je niet weet dat het een placebo is :P

http://sync.nl/ook-als-je-weet-dat-je-p ... er-voelen/
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 1e Bad Trip van Paddo´s

Berichtdoor Etzla » vr aug 22, 2014 11:49 pm

Mooi report! Ik ben bad gegaan met truffels terwijl ik er zeker van was dat m'n vorige goeie ervaringen dat onmogelijk maakten. Al was mijn bad trip toch wat minder angstaanjagend dan jouw ervaring. Heb er niks van mee gekregen! Hahaha

Je report leest overigens lekker weg. :hulde:
Nemo liber est qui corpori servit.

No one is free who is a slave to his body.
Avatar gebruiker
Etzla
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za jun 07, 2014 12:29 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner