Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

1e keer trippen: 15g Hydra + >1g White Widow + vermoeidheid

Voor al je psychedelische avonturen.

1e keer trippen: 15g Hydra + >1g White Widow + vermoeidheid

Berichtdoor stuiterbal » wo apr 01, 2015 5:41 pm

Inleiding

Achteraf misschien te intens en te kort voorbereid voor een eerste keer zonder sitter. Gelukkig wel een interessante trip gehad. Absoluut voor herhaling vatbaar, zeker als ik een volgende trip door deze ervaring beter kan sturen. Ik heb alles wat in me op kwam van me af geschreven, en zo is mijn TR veel langer geworden dan de bedoeling was. Maar ik merkte dat ik de herinnering zo beter kon plaatsen, dus als je het te lang vindt dan lees je het toch lekker niet? :-P

Verder ben ik van plan vanaf nu elke drugservaring een titel te geven die de kern van m'n ervaring goed omschrijft in de hoop hem zo beter te kunnen onthouden en onderscheiden van andere ervaringen, zodat ik er met meer plezier aan terug kan denken. Deze eerste, (veel te) lange report doop ik om tot:


"I'm not sure of the universe anymore"


  • Wat: 15g Truffels (Sclerotia Hydra), en 1g+ wiet (White Widow).
  • Waar: Slaapkamer.
  • Wanneer: Afgelopen zaterdagnacht.
  • Gemoedstoestand: Vermoeid, beginnende griep (wist ik niet), toch vrolijk en enthousiast.

Aanloop

Ben pas sinds kort actiever bezig met het verkennen van drugs. Ondanks redelijk wat pogingen met oraal wiet innemen, heb ik nooit echt goed gescpacet of getript. Eerste poging was in 2012 en sindsdien knaagt het. Als ik ergens aan begin, moet het af!

Ik moest en zou dus godverdomme trippen. :rock:

Toen ik zaterdagavond dus thuis kwam en mijn huisgenoot een pakketje voor me had, kon ik er eigenlijk diezelfde avond niet meer vanaf blijven. Ik had wat dingen besteld zoals een grote bong, gaasjes, een nieuwe grinder, en tot mijn verrassing kwam ik in de shop ook truffels tegen. Ik heb toen 15g Hydra maar toegevoegd om te proberen... En mede omdat ik nog 15 euro nodig had om een betere 'freebie' bij m'n bestelling te krijgen. :roll2:

De nacht voor ik ze had ingenomen, was ik hard gegaan op alcohol en wiet bij een verjaardagsfeest in een kroeg. Ik kon in de buurt overnachten, en ik had er 5 uur over gedaan om er te komen vanwege die kutstroomstoring, dus toen ik er was moest ik het er ook goed van nemen. Die ochtend slechts anderhalf uur geslapen voor ik met een kater weer aan het ontbijt zat. Had ik maar gekotst toen ik nijgingen had die nacht, maar nee ik moest groot zijn en het binnenhouden...

Bij thuiskomst was ik dus nog een beetje hungover en eigenlijk wel toe aan mijn bed. Afgezien van dat, zat ik wel lekker in m'n vel en was ik enthousiast. Ook chronische depressie daar twijfelde ik even over, maar dat was niet echt omdat ik heftige dingen te verwerken heb, maar vanwege de gefokte hormoonhuishouding in m'n harses, dus ik besloot dat dat me ook niet zou mogen tegenhouden.


19:30: Voorbereiding

Eerder had ik me al kort verdiept in trippen op paddo's en truffels (o.a. wat te doen als je 'bad' gaat), maar voor de zekerheid zocht ik snel nog even wat dingetjes op. Ik maakte me echter totaal geen zorgen, want het was immers een legale tripdrug uit een legale Nederlandse webshop. Zo hevig zou het dus wel niet zijn.

Daarna nog even verse sinaasappelen geperst. Ik had verder helaas niets meer in huis en voor nog onbepaalde reden kwam het niet in me op om nog even boodschappen te doen. Waarschijnlijk was ik te enthousiast en ongeduldig. :kleuter: Ik zette een grote fles water naast m'n bed, en grindde wat wiet voor (een topje White Widow) en deed dat in een bakje met deksel, zodat ik het eenvoudig in mijn bong kon doen als ik motorisch gestoord zou raken en het ook niet zou wegwaaien bij het open raam. Ik zette een bureaulamp aan en richtte die op de muur, waardoor m'n slaapkamer mild diffuus belicht was en een aangename sfeer had. Ik deed de balkondeur van het slot zodat ik makkelijk naar buiten kon als ik wilde.

Heel provisorisch en gehaast voorbereid allemaal, want ik wilde niet lang meer wachten met het innemen gezien het tijdstip. Na nog wat andere dingen gedaan te hebben, was het dan eindelijk tijd om truffels te peuzelen.


20:00: Tastes like chicken wallnut

Om stipt 8 uur besloot ik de truffels in te nemen, zodat ik voor mezelf de tijd makkelijk kon bijhouden, want ik had begrepen dat tijdsbesef lastig is als je tript. Ik merkte dat ik waarschijnlijk gelijk als een blok in slaap zou vallen als ik zou gaan liggen, maar dat maakte me alleen maar enthousiaster, want uit eigen ervaring wist ik dat ik véél intenser door substanties in de greep kom als ik vermoeid ben (dom dom dom!). Ik at eerst de ene helft (7 a 8 gram). Er zaten 2 grote stukken in en de rest was allemaal kleine meuk, dus dat laatste besloot ik eerst te nemen. Beste voor het laatst bewaren, toch? Ik bereidde me voor op een vreselijk nare smaak, maar dat viel hartstikke mee. Het smaakte gewoon naar walnoot. Wel zat er een raar nasmaakje aan, maar na een slokje water was dat weg. En dan wachten maar... Uit ervaring weet ik dat drugs altijd heel lang moeten inwerken bij mij, MDMA normaal ook ruim een uur. Ik had geen zin in duimdraaien, dus dan maar wat wiet erbij. Flink bong hitje genomen, want inwerken zou wel erg lang gaan duren.

Na tien minuten schonk ik een glas verse sap in, zette ik een nieuw album op van een maat die IDM maakt, en leunde ik achterover in m'n bureaustoel. Na een tijdje voelde ik me nog nuchter, hooguit een beetje raar. En toen ben ik in slaap gevallen...


21:??: Dames en heren. De SPRINTER van NUL UUR vertrekt van SPOOR VRAAGTEKEN

Ik werd wakker van een wending in de muziek die ik aan het luisteren was. Er klonk zo'n meldingtoon die je op NS stations hoort en die overdreven gearticuleerde vrouwelijke robotstem kondigde het vertrek van een trein aan. Daarna hoorde ik een menigte. Ik was ervan overtuigd dat ik in slaap was gevallen op een bankje op een station onderweg naar huis... Tot ik m'n ogen open deed, en me besefte dat ik achter m'n bureau zat. Op het moment zelf dacht ik dat ik me dat had ingebeeld, maar ik kwam er vandaag achter dat dat letterlijk in de muziek op het album voorkwam haha.

Ik voelde hem. Ik dacht YES, EINDELIJK. :love: Maar dat gevoel werd snel onderbroken door een plotselinge hevige nood om m'n blaas te legen terwijl ik nieteens zo gek veel gedronken had. Ik donderde van m'n bureaustoel af en merkte dat ik behoorlijke bodyload had. Maar ik kon als ik me concentreerde nog wel prima bewegen. Dus muziek op pauze, dichtknijpen, en als een malle naar de WC gerend. Zodra ik zat explodeerde het zowaar de pot in, en het bleef maar gaan, Eerst was het lichtgeel, maar al snel was het volledig transparant en geurloos. En ik bleef maar leeglopen. Ik denk dat die truffels uiteindelijk iets van een detox-achtige werking hebben gehad. Hier kom ik later nog op terug.

Na vervolgens dubbel te hebben gecheckt dat ik de WC netjes achterliet, ging ik naar de badkamer om eens in de spiegel te kijken. Man, wat vond ik mezelf opeens een knapperd. En ik moest lachen over hoe groot m'n pupillen waren geworden. Toen ik dat zag, merkte ik ook dat ik een beetje aan het kaakschaatsen was. En, krijg nou, het voelde ook een beetje bekend. Ik had iets van een pep/mdma achtige rush, weliswaar energiek maar toch met die rare bodyload. Ik herinnerde me dat er kauwgom in de kast in de woonkamer lag, dus die ging ik maar pakken. Ik nam een stukje, en keek ondertussen op m'n telefoon. 21:49.

Terug onderweg naar m'n slaapkamer, kwam m'n huisgenoot zijn kamer uit en begon tegen me te praten. Ik raakte in paniek en dacht echt SHITSHITSHITSHITSHIT. Waarom weet ik niet, want hij experimenteert zelf ook met drugs. Ik probeerde weg te kijken en terwijl ik terug naar m'n kamer liep, gaf ik slechts kortaf antwoord op hem en wilde ik zo snel mogelijk weer terug. Maar toen voelde ik me opeens intens triest. Waarom doe ik nou zo gemeen tegen die jongen? Voor mijn eigen slaapkamerdeur draaide ik me dus om en keek hem aan, en ging wat dieper in op het gesprek. We kletsten wat over het feestje waar ik de nacht ervoor was. Na voor mijn gevoel een kwartier geluld te hebben, ging hij naar het balkon om te roken en ging ik weer m'n kamer in. Ik keek op m'n telefoon. 21:50. :shock:

Dit was 1 van de eerste vele "oh, ik SNAP het nu" momenten. Ik heb me nooit kunnen voorstellen hoe het zou moeten voelen om een raar besef van tijd te hebben. Nou, zo dus.

Eenmaal weer binnen plofte ik op m'n bureaustoel, die hevig protesteerde. Ik sloot m'n ogen en bewoog een beetje heen en weer. Woei, ik zweef. Maar wat nu? Ik begon opeens allemaal dingen te verzinnen die ik wilde proberen terwijl ik aan het trippen was. Er verscheen een lijstje in m'n gedachten dat ik kon afwerken. Er verschenen hele onbenullige dingen op zoals "begin met het schrijven van een boek over je leven".

Ik voelde me echter te suf om op te staan, alsof ik een gigantische lading haze had gerookt. Ik wilde een hoop doen maar voelde me alsof ik niets kon. Ik werd er bijzonder triest en paniekerig van, en raakte in een neerwaardse spiraal van nare gedachten. Ik realiseerde me dat dit een moment was om m'n trip te 'resetten' als het ware, en begon hevig met m'n ogen te knipperen en ging maar even mijn schoolmail checken, rooster bekijken, etc. Afleiding zoeken. Werkte perfect. Ik was er weer. Toen verfrommelde ik het lijstje in mijn gedachten, en was het verdwenen. Ik zei tegen mezelf "Niets moet, alles mag", en daar voelde ik me vervolgens heerlijk door.


22:00: Bijnemen, waarom niet! ... :conf:

Eenmaal weer rustig keek ik op de klok en de secondewijzer passeerde precies de 12. Stipt 10 uur. Dat was voor mij zo'n enorme mindfuck dat ik weer even moest knipperen. "What are the odds?!" dacht ik, en daar moest ik om lachen.

Ik voelde me op dat moment heerlijk, want niets hoeft en alles mag. Mag ik dan ook bijnemen? Tuurlijk mag jij dat! Neem maar lekker bij... Ik weet niet echt meer waarom me dit een goed idee leek, maar ik denk dat het te maken had met het gebrek aan visuals. Iets anders wat ik kan verzinnen, is dat ik net deed als bij een nieuwe xtc pil die ik nog niet kende een keer. Een derde afbijten, en als die lekker viel de rest ook erbij. Maar dat kickt natuurlijk veel abrupter in dan dit.

De resterende truffels eten was fijn. De smaak vond ik niet onaangenaam en ik had weer iets om op te kauwen. Na een slok water liet ik me vanuit m'n bureaustoel op bed ploffen en heb ik hier de laatste minuten van het album afgeluisterd, en vervolgens had ik zin in een bong hitje. Nam een kleine om te kijken wat het deed... En oh man, wat was dat heerlijk. :love: Een paar minuten later stampte ik het ding zo vol met wiet als maar kon en rookte ik het op in 1 hit. Ja, ik ben en blijf een eeuwige sukkel...

Toen hoorde ik m'n huisgenoot de balkondeur in de keuken dichtdoen, blijkbaar klaar met z'n smoke break. Het voelde echt alsof het gisteren was dat ik met hem voor m'n deur wat had gepraat, terwijl het maar een kwartier geleden was. In een 'nuchter' momentje besloot ik hem een smsje te sturen en hem te vertellen dat ik aan het trippen was. Just to be safe. Ik plofte weer neer op bed, en toen ik opzij keek van mijn kussen lag daar mijn telefoon al klaar. Woah. :eek:

Vervolgens een kwartier erover gedaan om dat bericht te typen (en dit weet ik zeker want ik had op de klok gekeken :grin:). Typen op m'n telefoon ging nog wel, maar ik bleef maar veranderen wat ik zei. Ik was ontiegelijk zelfbewust van alles, overanalyseerde alles, catastrofeerde over hoe m'n huisgenoot het zou opvatten (ik denk dat ik erg paranoïde was van de grote hit White Widow in combinatie met de trip). Toen voelde ik een vlaag over me heen komen en was alles opeens goed. Ik voelde me heerlijk en zelfverzekerd, had een enorme grijns op m'n gezicht, en ik drukte op send, en stuurde er een paar seconden later nog een berichtje achteraan. Daar moest ik vervolgens om grinniken, omdat het eerdere berichtje me zo oneindig veel langer had gekost.

SMS met huisgenoot:
Spoiler! :


??:??: "I'm not sure of the universe anymore" (piek)

Het feit dat m'n huisgenoot wist dat ik aan het trippen was, was een enorme geruststelling. Hij heeft immers veel meer ervaring dan ik. Hij had de volgende dag wat kritiek over hoe ik het had aangepakt, maar de "have fun" op het moment zelf... Poeh, hoe lekker je je kunt voelen van twee woorden. Ik denk dat hij me (terecht) op het moment zelf er niet mee geconfronteerd heeft, want volgens mij zou ik dan juist bad zijn gegaan. Ik was namelijk heel erg emotioneel instabiel. Ik ging van grijns naar frons en weer terug in enkele seconden. Het kaakschaatsen werd ook erger, en ik propte heel droog gewoon een stuk deken in mn mond zodat ik niet m'n gebit zou verbrijzelen. De grote bong hit kwam snel richting z'n piek...

Wat ik toen bijzonder merkwaardig vond, was dat ik aan de ene kant me heel emotioneel voelde, maar aan de andere kant deed het me weinig. De schommelingen intrigeerde me, en hoewel ik een aantal keer doemscenarios in elkaar aan het filosoferen was en nihilistisch over mijn eigen bestaan dacht, liet ik m'n gedachten gewoon hun gang gaan. Ze interesseerde me, en ik wilde zien hoe ver ik kon komen. Ik zat met m'n gedachten buiten het universum, vond ik, en begon te twijfelen of het leven niet een trip was, of dit m'n trip was of juist de realiteit was, hoe het met m'n lichaam ging, enzovoorts. Ik was bang dat het universum was ingestort omdat het volledig uitgedijd was. Maar aan de andere kant voelde ik me wel op m'n gemak, dus als de eeuwigheid zo zou voelen dan kon ik daar wel mee leven.

Soms hoorde ik in de verte nog wat gestommel op een balkon, in de keuken, in de hal. In feite was dat mijn huisgenoot die nog een keer of 2 a 3 een smoke break hield, maar het voelde alsof hij over mijn geest waakte. Dat was erg geruststellend, en daarom durfde ik mijn gedachten paden af te laten gaan die ik het anders niet laat bewandelen. Geen paniek, geen angstzweet, geen zorgen, alleen mijn gedachten volgen en kijken wat ze in hun mars hebben.


01:08: KWAAK... KWAAK... KWAAK!

Plots hoorde ik luid gekwaak naast me en schrok ik me wezeloos. Ik zat meteen recht overeind, voelde mijn hart bonzen, en ik zag eventjes helemaal niets meer. Alleen maar zwart. Hierdoor raakte ik in paniek en voelde ik om me heen. Het voelde alsof ik in bed zat, dus ik tastte om me heen om te kijken of ik de muur kon vinden, en gelukkig daar was die. Nog nooit was ik zo blij om een muur te voelen. Dit duurde slechts een paar seconden, en was gewoon omdat ik zo snel overeind kwam, maar als je aan het trippen bent is dat wel ff extreem eng zeg, tering. :keta:

M'n zicht kwam langzaam terug, en ik herinnerde me het extreem luide gekwaak waar ik wakker door was geworden. Ik keek naar m'n kussen. Het gloeide wazig groen in plaats van het normale blauw. Maar nog feller was mijn telefoon waarvan het scherm bijna zeer deed aan mijn ogen. Het gekwaak was mijn berichttoon, en het klonk luid omdat hij pal naast me op m'n kussen had gelegen.

Het bericht kwam van mijn vriend uit Amerika. Die leefde nog 6 tijdzones in het verleden (nog wel, binnen een klein uurtje later zou dat weer 7 zijn).

[29/03/15 01:08:02] P: Hi there
[29/03/15 01:08:11] P: are you around?


Ik moest voor m'n gevoel best wel nadenken over een geschikt antwoord. Ik voelde me vergeleken met een minuut eerder ontzettend nuchter, maar voor normale begrippen was ik nog knetterstoned. Ik dacht aan de 'trip' waarin ik net was beland, en probeerde alles op een rijtje te zetten, maar daar was geen beginnen aan.

[29/03/15 01:11:45] Ik: I’m around, and having a good time :3
[29/03/15 01:11:52] Ik: Although I'm not sure of the universe anymore
[29/03/15 01:11:54] Ik: how’s you?


Toen vroeg ik me af waarom ik zo'n nare droge kutsmaak in m'n mond had, en welja, m'n deken zat er nog gewoon ingepropt.

Lachkick. :mrgreen:

Ik pakte mijn laptop erbij, om vervolgens overweldigd te worden door de kleuren op mijn scherm. Hij stond nog op zijn felst... Goede voorbereiding man. :s Ik moest hard mijn best doen om het juiste knopje te vinden, maar na wat gerommel kon ik weer naar m'n scherm kijken. Ik zette de chat met m'n vriend voort via Skype, die zich verwonderde over hoe groot m'n pupillen waren. Toen voelde ik me gelijk heel zelfbewust en kwetsbaar, dus heb ik de video chat uitgezet. Hij had er gelukkig begrip voor en we kletsten even verder. (Hier heb ik geen log van want het was voicechat, hiervoor zul je toch echt naar de NSA moeten)


01:5?: Fucking grappig, man...

Ik was heel erg onder de indruk van mijn trip, en meende dat die eerder heviger was geweest vanwege mijn bong hit. Ik had wel zin om nog een keertje op reis voorbij het universum te gaan met m'n gedachten, dus ik wilde weer wat smoken. Maar helaas, mijn lichaam wilde blijven liggen. Toen was ik boos op mijn lichaam. Waarom doe je dat nou?! Je moet doen wat ik zeg godverdomme, alleen mijn geslachtsdelen hebben autoriteit boven mijn hersenen! :mad:

Met veel moeite kwam mijn lichaam vervolgens weer overeind, geïntimideerd door het gezag van mijn brein. In mindere mate was daar ook weer het zwart voor m'n ogen, maar dat boeide me nu niet want ik wist waar ik was, en verder was ik te druk bezig de tintelingen over mijn hele lichaam te ervaren. Het waaide buiten, en een stiekeme windvlaag had zijn weg naar binnen gevonden. Het ruisde zachtjes langs m'n naakte lichaam (wanneer had ik me uitgekleed? :mellow:), en voelde als een euforische rush. Ik voelde me zelfverzekerd, en stond op. Dit keer zonder oriëntatieproblemen, want ik had een doelwit: De bong bij het open raam.

Mijn wietzakje was leeg, dus ik leegde mijn grinder in de bong. Ik wilde ook het poeder uit het compartiment eronder erbij doen, maar daar vond ik mezelf te motorisch beperkt voor op dat moment. Ik wilde het niet verspillen. DAT zou pas drugsmisbruik zijn. Ik vond mijn gedachtegang bijzonder grappig, en wederom verscheen een enorme grijns op mijn gezicht. Zo eentje die in het daglicht als enorm creepy beschouwd zou worden.

Goedenavond dames en heren, en welkom bij Trip & Cooking. Vanavond bakken wij verse longen. :stoned:

Ik zou stand-up comedy moeten doen.

Vond ik toen dan.

...

Ik bedoel maar, staan was al moeilijk genoeg, laat staan 'stand-up'.

......

Voor m'n gevoel dwaalde ik heel erg lang af met m'n gedachten, en ik voelde me alsof ik 'triptijd' aan het verspillen was. Een blik op de grote klok aan de muur stelde me gerust, het was hooguit een minuutje.

Alles in een keer geïnhaleerd, en ik liep moeizaam en proestend terug, zoekend en tastend naar de fles water die zich ergens verborg. De volgende keer doe ik er geen water in, want een doorzichtige fles met een doorzichtige vloeistof in het donker zoeken terwijl je spacet is nogal een opgave.

Zo voelde het in ieder geval, want ook dat had nog geen minuut gekost.


01:55: Doodsschreeuwen

Ik plofte weer in bed, en zocht een nieuw recent album op van 1 van mijn favoriete muzikanten. Ik klikte een samenwerking met een andere toffe muzikant aan. Het was een erg trippy album, en dit nummer was door de samenwerking met een industrial hardcore producer een stevige klapper op laag tempo.

De snoeiharde kicks waren erg intens, ik voelde mijn geest gewoon schokken met de pulsen. Vervolgens kwamen er schreeuwende hoge geluiden bij waarvan ik vond dat het klonk alsof iemand doodsschreeuwen had opgenomen en die aan afspelen was over een oversturende gitaar amp. Het verbaasde me niets als dat het daadwerkelijke productieproces zou zijn geweest. Ik voelde er op de een of andere manier een interessante vorm van angst door, alsof je een horror film kijkt. Een rare mix van interesse, intens genieten van de muziek, en geïntimideerd en bang zijn van het geschreeuw. Als dat nog niet genoeg was, was de video een plaatje van een gefotoshopte kat waar ik rare visuals bij had. De kleuren waren normaal al erg verzadigd maar nu dus extra, en het was zo gefotoshopt dat het er erg trippy uitzag. De kat keek in mijn ziel, en nam die over terwijl ik verdronk in zijn ogen, aangemoedigd door de doodsschreeuwen. Werd ik gehersenspoeld door de duivel? Had die rode "Jezus redt!" bus nu niet mooi uitgekomen voor mijn deur? Gelukkig was het tijd voor de breakdown. De kicks en schreeuwen verdwenen, en maakte plaats voor kalmte.

Het leek alsof er opeens een heel ander nummer draaide. Het klonk als een mooie trance build-up maar dan met veel originelere sound design. Het kwam erg langzaam op. Net zoals mijn trip, vond ik. De melodie was supermooi, ik voelde me er helemaal lekker door. Vervolgens kwam daar de build-up, en leek het erop alsof de melodie overging in iets hevigers. Ik zat al anticiperend mee te trommelen in de lucht aangezien mijn lichaam er blijkbaar weer zin in had, en ja hoor daar waren die knallende kicks en doodsschreeuwen weer. Ik was deze keer echter voorbereid, en ging lekker los. Terwijl ik in bed lag, schoof ik heen en weer op de beat en pompte ik m'n vuisten de lucht in. Lekker losgaan.

Ik zeg trouwens wel "op de beat", maar dat viel wel mee... Lekker boeiend. ;) Ga maar los hoor, geniet maar lekker. Niets moet, alles mag...


02:00 ... 3:00: W h a t . . . T h e . . . F l y i n g . . . F U C K !

Dat alles duurde maar liefst 5 minuten, en wederom verwonderde ik me erover hoe van de kaart mijn tijdsbesef was. Ik sloot de video af van volledig scherm, en daar was mijn browser weer. Ik keek naar de rechter bovenhoek, maar daar greep de klok mijn blik.

3 Uur. Wat? HOE?!

Dat was voor mij een enorme mindfuck. Met handen in mijn haren probeerde ik uit te vogelen hoe mijn bewustzijn ruim een uur lang gegrepen is geweest door dat filmpje van 5 minuten. Dat kan toch niet? Ik ging weer rap knipperen en dacht aan de afwas van afgelopen donderdag die er nog lag, schoolwerk, het avondeten van morgen. En ja hoor, daar was ik weer. Trip gereset. Ik keek op naar de grote klok aan mijn muur, en ook die gaf 3 uur aan. Toen lachte ik, want ik begreep wat er was gebeurd. Mijn klok stond nog op zomertijd, en eindelijk klopte hij weer. Sorry dat ik je een half jaar verwaarloosd heb, klok. Voortaan zet ik je gelijk goed. Ik ben blij dat je weer klopt. Geniet van je zomer. :)

Terwijl mijn klok van de zomer genoot, kletterde het zonnescherm tegen de raamkozijnen van de gure wind, en vond een vlaag koude vochtige lucht zijn weg weer naar binnen.

Zomer zoals we het gewend zijn in Nederland dus, vond ik.


03:03: Moet je horen man, dit smaakt naar felle kleuren!

Ik had nog een livesetje van een feest dat ik gemist had klaarstaan, en wilde dat eigenlijk alsnog wel even beleven. Koptelefoon op en liggen maar. Het was erg energiek, intens en trippy. De muziek had direct invloed op mijn geest. Met gesloten ogen leek het alsof ik naar de visualizer van Windows Media Player zat te kijken, en ik liet me volledig opgaan in de barrage van geluid. Wat was dat fijn zeg.

Het nummer met de doodsschreeuwen kwam ook weer voorbij, maar deze keer deed het me denken aan huilende bloeddorstige monsters. Ik was er één van. Ik kon het bloed proeven in mijn mond terwijl ik voorzichtig headbangend op mijn kussen lach. Ook kwamen er wat nummers voorbij op hogere tempos, zo ook wat industrial hardcore, en ik ging daar zo ontzettend lekker op. Ik kreeg gelijk zin in het festivalseizoen, lekker hard gaan op de dansvloer...

Verder was er nog een electro house nummer wat eerder in de set waarvan mijn brein niet wist wat het ermee moest. Ik werd overweldigd en kon het niet meer volgen, werd op heel veel manieren geprikkeld, maar het was niet storend. Juist erg trippy.

Toen de set voorbij was, deed ik mijn ogen weer open en liet ik een diepe zucht van verlichting. Ik was nog steeds niet helemaal nuchter, maar had wel het gevoel dat ik helder kon denken. Ik besloot de muzikant die me net anderhalf uur lang had laten genieten een berichtje op Facebook te sturen met lovende woorden en wat kritiekpuntjes. Het was geen groot bericht maar ik deed er toch 20 minuten over, vergelijkbaar als met het SMSje naar mijn huisgenoot. Ik wilde zeker zijn dat ik niet waus overkwam.

Dit stuurde ik uiteindelijk:
Spoiler! :
Hi R!

Normaal laat ik mensen als 'artiest' of 'muzikant' lekker met rust aangezien ze immers al genoeg gezeik van onbekende mensen te slikken hebben. Maar ik wilde je toch graag complimenteren met je album.

Ik vind het fijn dat je de 'formule' niet doodsimpel gebruikt, maar ermee speelt, soms overdrijft, en niet bang bent er volledig vanaf te stappen. Laat je nooit door wie dan ook vertellen wat je wel of niet met je muziek moet doen. Of je nu minimal techno, industrial, of whatever-the-fuck?!1 maakt, ik geniet er in ieder geval van.

Verder hebben je sets een duidelijke groove en rode draad, superveel variatie en toch consistent, goed doorgemixt, kortom bijzonder fijn. Persoonlijk vind ik het zelf soms nog wel vervelend als er in een build-up weer zo'n 13-in-a-dozen snare rush voorbij komt, maar goed over smaak valt niet te twisten. The pros definitely outweigh the cons.

Keep it up!



05:00: Alles gebeurt op de hele uren

Het moment van verzenden was stipt 5 uur, en ik schudde mijn hoofd. Voor mijn gevoel had elke wending van mijn trip plaatsgevonden op het hele uur. 8 Uur begonnen, 10 uur bijgenomen, 11 uur was ik buiten het universum getreden (dat begon niet op het hele uur), om 1 uur werd ik gewekt (was eigenlijk 1:08), en om 2 uur had ik een tijdreis gemaakt naar 3 uur.

Nu dan, stipt 5 uur, vond ik het mooi geweest na de ervaring van exact 6 uur. Ik kon niet meer, en wilde gewoon slapen. Ik zette mijn laptop met moeite naast mijn bed, legde mijn telefoon op mijn bureau, plofte op m'n kussen, en was vrijwel meteen weg...

De volgende morgen werd ik wederom wakker door rare geluiden naast me, maar deze keer kon ik het plaatsen. Het was het gepingel van een Facebook bericht op mijn telefoon. Ik vreesde dat ik een kater zou hebben, maar toen ik overeind zat voelde ik me kiplekker. De Facebook berichtjes kwamen van de muzikant die ik eerder een bericht had gestuurd...

Dag W!
Dat is nog eens heerlijk om te horen ^^
En ik zal sws altijd blijven doen wat ik zelf vet vind. Wat natuurlijk continu blijft veranderen en evolueren

Zo begon mijn zondagje nagenieten met een dikke glimlach op mijn gezicht.

-------


Conclusie:

Man man wat was dit onverwacht genieten. Ik wist totaal niet wat ik kon verwachten, en ik ben alles behalve teleurgesteld. Zelfs de momenten die minder goed gingen, waren zodra ik eruit kwam alleen maar grappig of juist erg interessant. Ik ben van mezelf heel erg introvert en leef sowieso al een beetje in mijn eigen hoofd. En dit voelde eigenlijk alsof ik al mijn hele leven naar hetzelfde TV kanaal zat te kijken, maar die nacht werd er opeens gezapt naar een spannend nieuw kanaal waardoor ik alles opeens in perspectief zag, avontuur beleefde, dingen begreep over qualia en hoe mensen dingen ervaren en waarnemen, hoe waarnemingen geen feiten zijn, etc. Ik voelde me een verlicht mens de dag erop. Dat valt natuurlijk hartstikke mee, maar het gevoel was fijn dus ik ga niet klagen.

Verder heb ik nog meerdere keren zo'n leegloop moment gehad op de WC, en dat er ook echt superveel uitkwam. Het voelde alsof mijn lichaam zichzelf aan het schoonspoelen was die nacht, terwijl ik nieteens zo gek veel had gedronken. Alsof die truffels een soort detox effect hadden. Kan dat?

Ik vond dit in ieder geval absoluut voor herhaling vatbaar. De volgende truffels zijn alweer besteld, en ik zit aan settings en locaties voor de volgende trip te denken. Hier in de buurt is een mooi bos en heidegebied, en ik zit eraan te denken om daar lekker op een lagere dosis overdag op een mooie dag te zitten, beetje bomen klimmen, beetje tekenen, beetje muziek maken op de laptop, en gewoon lekker chillen.

Als iemand feedback, tips, etc heeft, hoor ik dat supergraag! En ik hoop dat de report ondanks de grootte alsnog een beetje leuk om te lezen was. :)

P.S. Ik heb niet de muzikanten genoemd en muziek niet gelinkt omdat ik niet wil spammen/reclame maken, maar als dat niet uitmaakt kan ik het wel bij m'n report zetten.
Laatst bijgewerkt door stuiterbal op wo apr 01, 2015 6:02 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: 1e keer trippen: 15g Hydra + >1g White Widow + vermoeidh

Berichtdoor stuiterbal » wo apr 01, 2015 6:04 pm

Edit: Probleem opgelost, nu staat de volledige TR gewoon in de opening post. :)

De reden dat ik al die errors kreeg en het niet kon posten was omdat er op de een of andere manier een Emoji tussen was geslopen. xD
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: 1e keer trippen: 15g Hydra + >1g White Widow + vermoeidh

Berichtdoor Naturelover » vr mei 08, 2015 1:19 am

:D

Tof, uitgebreid report. Ik ben overigens wel benieuwd naar de muziek, kun je die nog nemen of pm sturen?
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: 1e keer trippen: 15g Hydra + >1g White Widow + vermoeidh

Berichtdoor Zelfkweek » di jun 09, 2015 1:09 pm

Wacht even.. wiet oraal? Dus je eet het op? Zonder te verwarmen? :lol:
Wat dan?
Avatar gebruiker
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di mei 05, 2015 1:31 pm

Re: 1e keer trippen: 15g Hydra + >1g White Widow + vermoeidh

Berichtdoor stuiterbal » di jun 16, 2015 6:20 pm

Zelfkweek schreef:Wacht even.. wiet oraal? Dus je eet het op? Zonder te verwarmen? :lol:

Toen ik dat zei, bedoelde ik uiteraard wel dat ik het eerst verwarmd heb. ;) Ik heb geprobeerd hasj chocolademelk te maken met volle melk, cacao, slagroom, een klein sneetje roomboter (genoeg dierlijke vetten dus), en een klein beetje honing om de smaak minder kut te maken. Bereid door het twintig minuten op tachtig graden te verwarmen met initieel een halve gram hasj erin fijn gebrokkeld (later nog een poging met een hele gram gedaan). Ook heb ik een keer wietboter gemaakt door een gesloten pannetje met daarin roomboter gemengd met 5 gram haze gruis in een grotere pan te doen die anderhalf uur lang rond de tachtig graden bleef (nooit >90 graden geweest). Ik heb het pannetje voor ik de deksel eraf haalde eerst een half uur laten afkoelen, zodat er geen damp verloren zou gaan. Vervolgens heb ik er cake van gebakken die zelfs een beetje undercooked was, omdat ik bang was het te hard te bakken en daardoor de thc verloren zou gaan. Beide keren tot me genomen op een nuchtere maag.... Niets.

Volgens mij heb ik toen verder alles wel goed gedaan? :p Btw ook nooit iets gemerkt van gekochte edibles, dus ik ga er niet nog meer tijd en geld aan besteden. Heb er ook geen behoefte meer aan, want als ik wil trippen, dan staat er de volgende dag een PostNL mannetje voor mijn deur met een flinke dosis truffels. :grin:
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: 1e keer trippen: 15g Hydra + >1g White Widow + vermoeidh

Berichtdoor Bodybuildertje » di jun 16, 2015 9:02 pm

Super mooi report!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikzelf heb ook truffels gehad ongeveer 1½ portie en voelde niks :(. Paddo's heb ik ook meerdere malen gehad en had telkens een SUPER ervaring. Ik vond mijn truffels als een zure sloot smaken haha. Ben toch stiekem wel benieuwd naar een leuke truffel ervaring. Mooi dat je het met ons gedeeld hebt in zo een uitgebreid report.

Groetjes!
Bodybuildertje
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: di jun 16, 2015 6:08 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner