Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

1e keer truffels (dragons dynamite)

Voor al je psychedelische avonturen.

1e keer truffels (dragons dynamite)

Berichtdoor bredastoner » za nov 24, 2012 10:31 pm

Hoi ik ben bredastoner ik ben hier nieuw op het forum dus dat wil ik even inleiden met mijn eerste tripreport. Ik noem hier geen namen dus alleen voorletters.

Mijn vriend W had al 3x truffels gebruikt en ik was er heel benieuwd naar, dus toen ik hoorde dat mijn ouders weggingen naar Arsen voor een nachtje daar zag ik mn kans en zocht iemand om mee te gaan truffelen. Ik vroeg het aan mn vriend D en hij vond het wel chill. Ik vroeg ook even of W kwam komen kijken voor als er iets gebeurde.
Ik was vrijdag om 1u uit en had vanaf 11u al niks gegeten daarna gingen ik, D en W naa een paar jointjes naar de smartshop om truffels te halen. We haalden één portie van 15 gram, die we deelden . We gingen verder naar D's huis en rookten nog een jointje. Mn te belde T dat hij ook zo komen kijken. Toen het eenmaal 4u was gingen we naar mijn huis en begon W de thee te zetten. De thee was klaar, de truffels smaakten voor mij vrij smakeloos of notig, niet echt vies. We gingen daarna even naar buiten roken en toen voelde ik me licht worden al na 20 minuten.

Ik stelde na nog 20 minuten voor om naar de 'tripkamer' te gaan het was daar donker maar met een van kleur veranderd licht en meditatie muziek. Ik lag op de bank, deed mijn ogen dicht en voelde me net als of ik alleen in een zwart unversum lag. Ik zag weerzinwekkend grote psychedelische 3d poorten opengaan, en toen begon de zang, ik zag een zingend indianen hoofd bestaande uit licht in de wereld waar de poorten me naar toe leidden. D lag naast me op een matras en ik dook in zijn matras als het ware een nieuw wereld in, dit ging nog even door.

We gingen naar buiten om even wat te roken en toen zag ik een mooie gloed over het hek, ik wist het zeker ik wou naar die wereld. Eerst vroeg aan T om een L'tje te draaien als brug naar de wereld. toen we hebben daar bij mij achter nog wat gesmoked. Eenmaal thuis was het hoogtepunt, gedachtes flitsten door mn lichaam en alles was grappig.
Rond 9u nam het af en ging ik eten, en daarna nog even een jointje gerookt. Al met al was dit een mooie introductie naar de wereld van psychedelica. Volgende keer een hele portie!! :kleuter:
bredastoner
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: za nov 24, 2012 3:58 pm

Re: 1e keer truffels (dragons dynamite)

Berichtdoor supergabbur » zo nov 25, 2012 7:01 pm

Aight, klinkt vet ouwe!
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner