Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Saikedellik schreef:Prachtig report! Lekker wazig, echt typerend voor truffels/paddo's!
Heb zelf ooit een keer met XTC op een hele nacht door het bos gelopen met een stok, dus ik snap je band ermee, dat had ik toen ook! Tnx for sharing!
MarkBeest schreef:Super tof report, kan er veel in herkennen. Een advies dat een maat van mij gaf toen ik te hard ging op truffels: "Je moet je gewoon laten verkrachten door de truffels, je kan er toch niks tegen doen en het gaat vanzelf weg. Ga lekker zitten en laat je gaan." Dat deed me heel goed toen. Heb in die trip ook een band gehad met een kussen en een plekje naast de speaker, dat was mijn plek, en het was de allerbeste plek in het huis en ik nodigde ook de hele tijd mensen uit om naast me te komen zitten, om het te delen
Youngster schreef:Haha, nu wil ik ook paddo's doen! Heb je nog een foto van je stok? Geweldig!
Matheson schreef:Lekker reportje, wordt er helemaal vrolijk van! Doet me denken aan mijn eerste keer truffels, waar Paultje Kalkbrenner ook een groot aandeel in had. Heb ook meteen weer zin om een keer truffels te doen.
Gman007 schreef:Mooi report. Na paddos of truffels voel ik mij ook geestelijk uitgeput en moe. Is best normaal. Probeer het de volgende keer eens icm lachgas en je zult net zo verbaasd/blown away zijn als nu met deze keer paddos!
Matheson schreef:Heb ook meteen weer zin om een keer truffels te doen.
Moraaltje schreef:http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=30&t=5820
Davinci schreef:Geen slecht report, niet echt mijn stijl, maar wel ok.
Vond je de groep niet te groot?
Azymuth schreef:Leuk report. Ik verbaas me er altijd wel over hoe mobiel mensen nog zijn op paddo's/truffels. Zeker als ik er bij blow verander ik zelf in een eeuwenoude sjamaan die versmolten met de zetel langzaam rookwolkjes de lucht in stuurt. Bij andere tripmiddelen heb ik dit niet, dus misschien ligt het aan mij persoonlijk.
Azymuth schreef:
Dat je na een trip geestelijk vermoeit bent, en zin hebt om te slapen kan zeker normaal zijn, niks om je zorgen over te maken. Je hebt veel ervaringen en indrukken gehad. Als je een weekje op vakantie bent geweest ofzo heb je dit nadien toch ook.
Knert schreef:Ja ik ook, maar dit keer wel met lachgas erbij dan:kleuter:
san am schreef:Erg leuk report, doet mij ook weer denken aan de eerste paar keer trippen. Het is inderdaad grappig hoe verknocht je kan raken met een voorwerp, en wat een gemis het is als het weg is. Zo heb ik een keer een hele avond met een vergiet op mijn hoofd gezeten, en voelde het koud en kaal wanneer ik hem afzette. De vermoeidheid van de geest is inderdaad vrij normaal. Veel prikkels sla je in het dagelijks leven over, waardoor je je hersenen niet echt vermoeid. Tijdens het trippen ben je echter heel bewust bezig met elke prikkel, en draaien je hersenen overtoeren. Denk dat het daardoor komt dat je geestelijk heel moe bent.
Binnenkort mag ik ook voor het eerst paddo's proberen, dus krijg er na dit report al helemaal zin in. De doos met lachgas patronen ligt ook al klaar dus beloofd een mooie avond te worden. Naar je vraag wat de combi precies doet, het vuurt je letterlijk naar een ander universum (in combinatie met andere tripmiddelen dan toch). Vrij heftig, maar heel vet, en zeker een aanrader als je je een keer André Kuijpers wilt voelen.
Knert schreef:san am schreef:Erg leuk report, doet mij ook weer denken aan de eerste paar keer trippen. Het is inderdaad grappig hoe verknocht je kan raken met een voorwerp, en wat een gemis het is als het weg is. Zo heb ik een keer een hele avond met een vergiet op mijn hoofd gezeten, en voelde het koud en kaal wanneer ik hem afzette. De vermoeidheid van de geest is inderdaad vrij normaal. Veel prikkels sla je in het dagelijks leven over, waardoor je je hersenen niet echt vermoeid. Tijdens het trippen ben je echter heel bewust bezig met elke prikkel, en draaien je hersenen overtoeren. Denk dat het daardoor komt dat je geestelijk heel moe bent.
Binnenkort mag ik ook voor het eerst paddo's proberen, dus krijg er na dit report al helemaal zin in. De doos met lachgas patronen ligt ook al klaar dus beloofd een mooie avond te worden. Naar je vraag wat de combi precies doet, het vuurt je letterlijk naar een ander universum (in combinatie met andere tripmiddelen dan toch). Vrij heftig, maar heel vet, en zeker een aanrader als je je een keer André Kuijpers wilt voelen.
Bedankt, als ik je bericht zo lees heb je nog geen paddo's gedaan, maar wel andere psychedelische drugs. Welke psychedelische drugs heb jij al uitgeprobeerd?
Ik moet inderdaad lachgas patronen gaan halen want ben ook weer snel van plan om te gaan trippen. Alleen even kijken of ik niet een grote lachgas fles kan regelen. Naar mijn mening is de werking van een grote fles veel sterker. Iig veel plezier
san am schreef:Heb zelf ervaring met LSD (ook geflipt), 2c-b, verschillende soorten truffels en LSA. Misschien dat ik er nog een vergeet maar daar kan ik nu niet zo snel opkomen. Paddo's heb ik inderdaad nog nooit gebruikt, omdat ik thuis woon en een kweeksetje dus niet ideaal is. Nu had een maat echter een setje en heb ik een paar porties gekregen. Binnenkort moeten deze paddestoeltjes er dus aan geloven, volgende week klaar met tentamens dus dan kan het feest ongeveer beginnen.
san am schreef:Grote fles zou ik zo niet weten, zou het persoonlijk niet handig vinden omdat het niet echt praktisch is om mee te nemen. Verder betwijfel ik ook of dit echt sterker is, omdat de lachgas uit patronen net zo puur is, en een ballon vol is als hij vol is. Tenzij je dus met een mondkapje zou gaan werken vraag ik me af of het verschil maakt, zeker als je gewoon een dubbele of een driedubbele zou doen. Heb zelf in ieder geval nog nooit gehoord dat iemand dit gebruikt, maar misschien dat het qua kosten voordelig is.
Keer terug naar Tripreports - Psychedelica
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten