No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
afperser schreef:ik denk dat het kwam door die kameraad die me aan het denken zat over mijzelf en dat ik daar een beetje paniekerig van werd? kan dat?
daywalker schreef:afperser schreef:ik denk dat het kwam door die kameraad die me aan het denken zat over mijzelf en dat ik daar een beetje paniekerig van werd? kan dat?
Ja dat kan, de set en setting zijn ook bepalende factoren bij zulke middelen,ik bedoel hoe je je voelt en waar en met wie je je bevindt op het moment van de intoxicatie
heb het eens gehad, ging hard op de paddo's/psilocybine met een kameraad, na verloop van tijd kwam er elke 5 min. wel een paar kameraden bij, tot de kamer overvol zat en de anderen rookten wiet, maar hadden geen psiclocybine op en begonnen ook tegen mij vrij kut te doen, zo zeggen van: wo je ziet er niet uit en dit en dat en dat heeft de trip he-le-maal verneukt.
afperser schreef:ik had inderdaad gedronken van te voren.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:afperser schreef:ik had inderdaad gedronken van te voren.
Alcohol versterkt 2CB enorm. Tijdens de laatste meet heb ik ~25mg 2CB genomen en dat ging perfect terwijl Vode met de helft daarvan superhard ging omdat ze al wat gedronken had.
Radagast schreef:Ivo schreef:afperser schreef:ik had inderdaad gedronken van te voren.
Alcohol versterkt 2CB enorm. Tijdens de laatste meet heb ik ~25mg 2CB genomen en dat ging perfect terwijl Vode met de helft daarvan superhard ging omdat ze al wat gedronken had.
Geldt dat enkel voor 2cb na alcohol? Want op 2cb durf ik soms wel eens op café gaan en dan merk ik niet meteen iets, heb dan eerder de indruk dat de 2 los van elkaar staan. Ik kan als het ware zat worden op 2cb.
Ivo schreef:afperser schreef:ik had inderdaad gedronken van te voren.
Keer terug naar Tripreports - Psychedelica
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten