Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2-CC trip..

Voor al je psychedelische avonturen.

2-CC trip..

Berichtdoor Sublimo » ma maart 14, 2011 5:34 am

Originele post door spacewoman op 23 dec 2009.

Begin:zaterdagnacht 00:50 groene swirl gevonden geplet en ieder de helft genomen.

Een soort van inslag van de swirl was om 01:00 aanwezig heel loom en relaxt.

Om 01:32 de andere haelft van de siwrl was me allemaal niet heftig genoeg dus besloten mijn nieuwe capsules met 2cc erin te nemen.Maar niet eerst voordat ik nog wat restjes 2c-i had gesnoven voor het visuele beeld.
Ik ben meer van de psychedelica maar al dat gemaal in je hoofd is toch wel ernstig ahaha

Capsules inslikken duurt me te lang eer het effect aangezien het al laat in de nacht was en ik toch wat wilde beleven dus de 21mg cap opengeklikt en het poeder in 2hoopjes verdeelt dus rond de 10mg voor mijzelf in een vloetje en slikken maar.Dat was 02:20.
Aangezien ik zelf niet veel weeg 48kilo heb ik dus een hevig effect van dit goedje.

Ik dacht dat het alleen een 4uur durende space zal zijn spacen zonder de euforie..
Bleek me dus een behoorlijke mindfuck te wezen waarbij de intensiteit na 6uur sochtends pas aan het afnemen was.Nog niet eerder zo'n langdurende trip gehad maar hij kwam me wel me neus uit ondertussen.
Ik heb wel al me bad trips netjes uitgezeten en de enorme golf van energie over me heen laten gaan.
Enorm veel kleuren met me ogen dicht aangezien 2c-i daar wel bekend om staat moest het deze zijn.
Je moet je letterlijk en figuurlijk laten overnemen door dit goedje deze gebruikt jou en niet andersom maar de c c is ook best vriendelijk tis wat je er zelf van maakt.
Je kan je eigen omgeving bepalen in je gedachten en daar daadwerkelijk zijn,ik heb mezelf gezien en zag mezelf in een ander lichaam glijden apparte ervaring er weer bij.
Al met al een super trip visueel wel beeld maar kleurloos en abstracte figuren.
Moeilijk te omschrijven wat nu de precieze effecten zijn van de 2cc.het leek of de huiskamer van licht naar donker werd meubels werden groot en scherp en dan weer klein en krimpend en een enorme golf die je lichaam overneemt.Dus wil je helemaal van de wereld zijn en duizend en een verplichtingen in een seconde tijd door je hoofd laten gaan dan is deze daar perfect voor.
Hopelijk hiermee toch mijn ervaring beetje goed verteld.Want de gedachtenstroom die je hebt in die hele nacht is heel zwaar beetje effect van paddo's en dan lang.
De mindfuck kun je wel voorkomen door nergens een probleem van te maken en het belangrijkst je mede trip genoot..Want die kan wel je trip maken of verpesten.
Buiten lopen zal ook helpen je meer te focussen op de omgeving en niet in je hoofd maar zelfs met een lijn snelheid bleef ik er niet wakker van.Je kon ook niet slapen je bent gewoon een beetje lichamelijk verdooft en geregeerd door de cc.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner