Voor al je psychedelische avonturen.
Plaats een reactie

2C-B (15mg)

za aug 02, 2025 5:56 pm

Wat 2C-B
Hoeveel 15mg
Vorm Pil (1,5 pil)
Lichaamsgewicht + geslacht 61kg, man
Moment van inname 02-08-'25 10.58

Vandaag heb ik voor de 2e keer 2C-B gebruikt. Vorige keer had ik een dosis van 10mg genomen maar dit bleek te weinig. Dit keer heb ik daarom 1,5 pil (15mg) genomen. De dealer beweerde dat ze 20mg per pil waren maar ik heb ze (natuurlijk) laten testen en ze bleken 10mg 2C-B per pil te bevatten. Naast 2C-B zat er nog een kleine hoeveelheid onbekende NPS in. Het schijnt dat 2C-B heel vaak wat NPS bevat omdat het reststoffen van de productie zijn. Het blijft een gok om te nemen maar meestal kunnen deze onbekende stoffen niet veel kwaad.

Om 10.58 nam ik de 15mg in. Of het exact 15mg is weet ik niet zeker want met die kleine pilletjes is het doormidden breken nogal lastig. Het zou ook kunnen zijn dat het iets meer of minder is geweest (tussen de 14 en 18mg)

Om 11.20 begon ik koude handen en voeten te krijgen maar verder merkte ik nog helemaal niks.

Het duurde erg lang voordat ik er iets van merkte en ik dacht eerst nog (hoe naïef) 'misschien heb ik weer te weinig genomen'. Ik besloot het te laten rusten en gewoon lekker een serie te gaan kijken.

11.45 Naast dat ik het koud had merkte ik er nog niet veel van. Als ik naar de muur keek begon het wel een beetje te golven maar minimaal. Nog altijd dacht ik: dit zou wel het maximale effect zijn (net als de vorige keer) en straks werkt het weer uit.

12.20 (1 uur 20min na inname) Ik zat lekker een serie te kijken toen ik vanuit m'n ooghoek iets dacht te zien vliegen door de woonkamer. Ik keek op en merkte ineens dat mijn trip was begonnen. De muren begonnen te golven en te ademen. Ook werd ik misselijk, had ik honger en kreeg ik hoofdpijn.

13.00 De misselijkheid is wat afgenomen en de honger ook (had wat crackertjes en vla gegeten tussendoor) en de trip is nu echt op volle toeren. Lopen gaat niet echt en iets ondernemen al helemaal niet dus ik blijf zoveel mogelijk op de bank zitten. alles golft, ademend en beweegt om me heen en ook worden kleuren van voorwerpen sterker en zwakker. Soms denk ik ineens wat kleuren te zien die er niet zijn. Het is best intens en ik kan begrijpen hoe mensen hiervan in paniek kunnen raken. Gelukkig kan ik mezelf altijd heel koel houden. Mijn hoofdpijn bleef helaas wel aanwezig. Ik besloot om (tussen het staren naar m'n woonkamer door) wat kalme en rustgevende video's te kijken.

15.00 De effecten lijken wat af te nemen maar alles ademt nog wel, de hoofdpijn is weer verdwenen door het nemen van 1000mg paracetamol (veilig icm 2C-B). Nu had ik de laatste dagen sowieso soms hoofdpijn dus ik denk dat ik de hoofdpijn ook had gehad zonder de 2C-B. De misselijkheid is op dit punt allang verdwenen.

17.00 De effecten zijn eigenlijk volledig weg. ik voel me weer nuchter alleen nog wat traag en moe.

17.55 (nu) De vermoeidheid is nog altijd aanwezig maar alle effecten zijn verder helemaal weg. ik kan weer normaal lopen en dingen ondernemen en de muren bewegen niet meer. mijn focus is alleen wel een beetje weg dus deze reports typen is ook best lastig.

Of het voor herhaling vatbaar is weet ik nog niet aangezien het best wel intens was en het ook vrij lang duurde (zowel het opkomen als de trip zelf). Ook had ik een paar uur lang een raar gevoel in m'n buik (soort misselijkheid) wat behoorlijk irritant was. Achteraf had ik meer moeten eten voor de trip aan want ik denk dat de misselijkheid en misschien ook wel de hoofdpijn kwam omdat ik niet genoeg gegeten had vandaag. Soms wilde ik dat mijn trip zou stoppen en zeker toen hij op zijn sterkst was (rond 13.00) Ik wilde soms gewoon weer even helder kunnen denken of normaal kunnen lopen. Paniek had ik niet want ik wist dat de effecten tijdelijk waren maar echt fijn vond ik het ook niet.
Plaats een reactie