Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

[TvdM-november 7] 2C-B De Doseerkoning neemt een rectale ...

Voor al je psychedelische avonturen.

[TvdM-november 7] 2C-B De Doseerkoning neemt een rectale ...

Berichtdoor Sublimo » di maart 01, 2011 4:43 am

Originele post door lysergine25 op 26 nov 2007.

2C-B De Doseerkoning neemt een rectale overdosis

Rectal OD nr 1 …..

Lokatie: Home
Drugssoorten: 2C-B
Dosering: 50 mg
State of mind: Craving for speed.
Maaginhoud: Bloemkoolschotel Knorr overtijd uit 2006
Tijd van inname: 0.30 Am
Datum: 22-11-2007
Aantal personen: 1
Sitters: 1 Virtuele MSN sitter Wacky



De beste trips zijn de onverwachte onvoorbereide of was dat nou een slecht teken van rampenspoed en drama’s ??

Het was al laat, eigenlijk te laat om bizarre dingen te ondernemen, opgestookt door Wacky die hevig trippend over zijn keyboard heen zoeft met die welbekende type fouten.
Ki dnke dat jiu nogal ergg tripot ….. Ik heb net een bloemkool schotel gegeten en de saus was overtijd kwam uit 2006. Dus oraal iets nemen heeft geen nut het moet anders.
Ok hij tript hard, ik wil ook maar ik mag niet op de LSD want mijn toekomstige vrouw wil dat niet. Dus moet ik de regels buigen omzeilen en manipuleren.
Ik mag niks slikken maar er stond niet in de A.T.V.=LEES= Algemene Trip Voorwaarden dat ik niets mag pluggen. Die newbee 3970 deed het, dus kan ik het ook, misschien wel in de overtreffende trap ook nog.
De weegschaal en de 2C-B zijn in 5 minuten afgewogen … 50 mg zuivere 2C-B

Check!!



De Spuit de vaseline en mijn kontgat.

De spuit komt uit een setje van een insecticidenmiddeltje voor in je achtertuin.




Hij gaat van 0 – 5 ml, ik trek 2,5 ml lauw water op en spuit dat uit in een glas daarin gooi ik de 50 mg 2C-B en ik roer en ik stamp en ik voel me net een Afrikaan die graan staat te stampen. Het spuit is ideaal, klein, glad en schoon, eigenlijk moet ik me zelf eerst reinigen had ik van een aantal pro’s te verstaan gekregen maar ik heb geen tijd. Wanneer ik voor het laatst mijn behoeftes heb gedaan kan ik me niet echt goed herinneren.
De apparatuur is al in huis maar ik doe het niet, ik kijk naar de pot vaseline en neem er een klein beetje uit en smeer mijn Ekstertje in. De spuit gaat erin das geen probleem maar ondertussen krijg ik wel flashbacks naar mijn jeugd. Toen mijn mamma die koude thermometer er zo diep indouwde. Ik heb geen medelijden en ram de spuit zo diep mogelijk en ejaculeer de vloeistof. Het is zo snel voorbij het stelde echt geen ‘reet’ voor.

De Impact van de 2C-B op je rectum.


De minimale hoeveelheid water stoort me meteen, er zit iets in me en ik voel het. Geestelijk irriteert het me, ik heb meteen het gevoel dat ik toch moet poepen. Maar dan verlies ik de kostbare 2C-B. Ik ga even zitten maar het laat me niet los, ik moet er vanaf, ik denk zelfs dat ik gewoon opnieuw 50 mg injecteer als ik mezelf nu alsnog goed zou legen. Het is echt een kwestie van minuten dat ik op de pot zit, maar ik heb niets in me om echt te kunnen poepen. Ik voel ook een zeurderig gevoel, soms eet je wel is iets met veel pepers …. Je krijgt dan na het poepen zon branderig poepgaatje, dat overkomt me. Het doet geen pijn maar het is ook niet iets om hard op te gaan. Ik krijg toch ook last van een serieuze drang om te poepen alsof de saus die over tijd is eruit moet. Binnen 7 minuten smelt de badkamer om heen. Mijn T-shirt moet uit, ik heb het snik heet, ondertussen blijf ik op de pot zitten. Ik trip in enkele minuten zo hard dat ik me acuut zorgen begin te maken. Zou ik mezelf wederom een overdosis toe hebben gediend ? waar gaat dit halt houden, ik ben wel wat gewent maar dit is te veel, i took too much …. Uiteindelijk neemt het gevoel af, na hoeveel minuten ik dan eindelijk rust heb weet ik niet het zou makkelijk 30 minuten geduurd kunnen hebben.

Het water, het geluid, de geur, en de patronen ….

Ik laat het bad vollopen en probeer de DVD speler te starten, het is niet makkelijk en al 01.15…. mijn buren slapen al ik kan niet gek gaan doen. Ik probeer alle lichtjes aan te steken en het is geen lichte opgave. Ondertussen steun en kreun en blaas ik alsof het allemaal te veel is, dat is het ook … heerlijk gewoon.
Als alles op orde is duik ik in het bad, alle sensoren slaan op tilt de hypergevoelige huid kan het niet aan, ik gooi er meer koud water in en ik trip volledig weg op het geluid van de harde straal die in het water spuit. Ik spuit in het rond dus de luchtbellen volgen de jet stream, patronen komen en gaan. Door het badspul slaat het water wit uit, de geur hypnotiseert me het hele bad neemt me mee in trancetrip. De kaarsjes flikkeren erop los en de geluiden van de Buddha Bar houdt me alive … intern ril ik, de bodyload is erg zwaar maar anders dan na een orale inname. Het bad lijkt me dieper weg te trekken in de trip, door de doorstroming van mijn bloed lijkt alles nog heviger in elkaar over te vloeien.
Ik weet dat mijn MSN sitter zit te wachten maar ik kan nu toch niet meer typen ik moet eerst over de piek heen zien te klimmen van deze Mount Everest.

De tripkamer in vol ornaat.

Als ik op mijn bed lig voel ik me voor het eerst weer goed en relaxed, het tripdoek doet precies wat ie moet doen, hevig golven en vloeien zodat het net lijkt of het in beweging is. De oude kerstverlichting doet wonderen de tientallen lampjes schitteren en verblinden me.



Ik heb trek in een jointje en neem er een paar trekjes van, man o man, meteen verzwaart alles in mijn hoofd en vallen mijn oogjes en beetje dicht.
De muziek is zo mooi zo rustig, zo vloeiend, alles vloeit deze avond, ik begrijp niet goed of dat in mijn hoofd zit of dat het echt zo is.
De hond ligt te ronken en als ik haar aai schieten er allerlei gedachtes en gevoelens door me heen. We gaan nu al 5 jaar samen de wereld in, onafscheidelijk, ze ruikt aan me maar alleen met de LSD wordt ze jaloers. Haar vacht ziet er totaal anders uit, de haren trillen allemaal met hoge frequenties tegen elkaar aan een beetje DMT-achtig.
De kamer verandert niet echt van grote, en na een half uurtje voel ik me sterk genoeg, denk ik om naar beneden te gaan. Op zoek naar Wacky de tripper ….

MSN, LSD, BHO, WEED WACKY en ik ……



Als ik achter mijn pc zit voel ik me ontheemd ontdaan van iedere functionaliteit van deze machine. Wat moet ik ermee…. Plots zie ik een blauw dingetje knipperen … hij roept me dus ik spring op van de bank en zie dat het Wacky is.
Ik probeer te typen maar je kent hwt wek het tyopen gaat nogfal lastigf ….\
Ik probeer aan hem uit te leggen dat de 50 mg iets te veel is. Koffie moet me bij trekken, misschien en boterhammetje …. Ik neem een goed trekje van de olie bho vaporizer en het voelt een beetje als een trekje opium zwaar stoned neervallende oogjes. Het is gewoon te veel, ik verontschuldig me en kruip weer naar boven, terug naar het paradijs van warmte en fijne vibes de tripkamer. Jammer dat mijn liefje er niet is met haar warme lijf …. Ik kan haar al ruiken, ik douw me gezicht diep in haar kussen.
De hond kijkt me aan alsof ik iets lekkers heb gevonden in het kussen iets eetbaars.
Langzaam bereik ik de top, de piek van de impact van de 2C-B.
Deze sessie ben ik toch weer onder de indruk van de power die de 2C-B afgeeft.

De rust keert terug tijd om te funcioneren.

Ondertussen probeer ik de rotzooi op te ruimen die ik achterliet voordat ik begon te trippen. Ik was olie aan het trekken en een slangenklem vergeten de chaos is groot.
Al trippend maak ik alles schoon en kij ik in de schaal ……





Over patronen gesproken het bubbelende en kokende gas dat hevig aan het verdampen is intrigeert me hevig. De kleuren en de bubbeltjes maken me hersenen overactief, ik zie miljoenen luchtbelletjes samensmelten in een oliedrap …
De geur is zo intens dat ik de wiet kan herkennen in de olie geur.
Deze olie is niet te koop dit is de ambacht van de sjeik …




Ondertussen maakt Wacky zich geen zorgen meer over me en hebben een nieuwe tripper erbij gehaald .. Lake kom er maar in !!
Lake is een echte snakkiejager tikt er gewoon 3 pillekkes in … niet mijn stijl maar goed de jongen heeft geen lsd weet niet beter.

wordt vervolgt
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner