Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Voor al je psychedelische avonturen.

2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor joel » di maart 29, 2011 7:45 pm

Beste mensen, dit is mijn eerste trip report en kheb verder geen ervaring met het schrijven ervan op en aanmerkingen zijn welkom zodat ik volgende keer een duidelijker/beter beeld kan geven van mijn trips.

Genuttigde stoffen: over de dag verspreid zo'n 1500mg Dextro-Amfetamine, 6 uur voorafgaan gebruik een X aantal lachgas patronen, een paar hijsen van een joint met de lachgas, 30min voor de 2C-B 2x 10mg 2C-C nasaal, 55mg 2C-B oraal.

Het was een mooie zaterdag avond, na een rustig maar gezellige avond te hebben door gebracht met wat vrienden gingen zij vroeg naar huis, eenmaal thuis aangekomen kwam ik erachter dat die klote klok een uur vooruitging, slapen zat er dus ook niet meer in vannacht.
Toen ik rond 5:00 op de IRC chat van DF zat en nog een aantal mensen online waren besloot ik 2 lijntjes 2C-C neer te leggen van 10mg per stuk, nog geen paar minuten later kreeg ik een telefoon van een paar kenissen, de aardige en gulle jongen die ik ben besloot ik hun een trip aan te bieden, zo gezegt zo gedaan, we zijn naar een bos toe gereden en hebben de capsules afgewogen, R had 18mg, K 31 en ik 55mg.
K en R hadden samen al 17 Pillen genomen met een waarde van 168mg MDMA per stuk (Thanks Ivo :roll2: ), na ongeveer 50 minuten begon de trip te werken bij mij, heftiger en kleur rijker als ik met voorgaande trips heb gehad, het dak van de auto veranderede in schitterende patronen die in alle kleuren van de regenboog schitterden, de vuilheid op de ramen van de auto veranderden in een soort Maya-hiërogliefen die rond tolden alsof het een reuzenrad was, K & R hadden helaas nog geen effect. We besloten eventjes een sigaretje te gaan roken buiten de auto en de bladeren van het bos kleurden in de kleuren paars, geel, groen en zelfs kleuren die ik nog nooit eerder gezien had, toen we richting de hemel keken zagen we de zon opkomen, schitterend, zo indrukwekkend de kleuren die ons worden aangeleverd door deze prachtige ster. K en R besloten huiswaarts te keren, nog geen effect voor hun helaas. Eenmaal thuis aangekomen en nog midden in mijn trip heb ik wel 10-20 minuten in de badkamer gestaan naar de schitterende patronen kijken die zich uit mijn badkamer tegels ontstonden. Vervolgens ben ik op bed gaan liggen met mijn oordopjes in en heb genoten van de geweldige OEVs, Shpongle op gezet en heb de 2C-B en Shpongle het spectakel laten voortzetten wat op mijn netvlies geprint werd, zo schitterend en zoveel patronen heb ik maar weinig mee gemaakt met deze stof, op een gegeven moment ging mij oog pijn doen van alles wat ik zag en besloot ik maar te genieten van de CEVs, schitterende lichtgolven werden op mijn netvlies geprint, oranje, geel, groen, rood, heel warm alles en heel vrolijk. Met het liedje Botanical dimensions en Molecular superstructure werd ik meegenomen naar andere werelden, schitterende 4 dimensionale vormen die bleven vervormen vormden zich aan de binnenkant van mij ogen, een bioscoop van patroontjes, kleuren en mijn favoriete Maya-hiërogliefen hebben zich nog een tijd voortgezet totdat ik mijn ogen opende en de warme wereld van de 2C-B zich weer uit mijn netvlies liet verdwijnen...

Laatst bijgewerkt door joel op di maart 29, 2011 7:52 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
joel
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 27
Geregistreerd: di maart 15, 2011 2:30 pm

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo » di maart 29, 2011 7:48 pm

K en R hadden samen al 17 Pillen genomen met een waarde van 168mg per stuk, ..


lolwat :roll:
WINNING !
Avatar gebruiker
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:44 pm

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor joel » di maart 29, 2011 7:51 pm

plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:
K en R hadden samen al 17 Pillen genomen met een waarde van 168mg per stuk, ..


lolwat :roll:


Ivo schreef:168mg 2CB? The fuck? Ik vind 15 al genoeg :p


Ff gewijzigd om dit soort misverstanden te voorkomen :kleuter: Het waren MDMA pillen wat zij hadden genomen voorafgaand geen 2C-B :lol: Zou niet best wezen anders :woeh:
Laatst bijgewerkt door joel op di maart 29, 2011 7:56 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
joel
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 27
Geregistreerd: di maart 15, 2011 2:30 pm

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor spuky10 » di maart 29, 2011 7:52 pm

wow, das wel veel van alles zeg.. lol.
spuky10
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 5:57 am

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor Einstein » di maart 29, 2011 8:40 pm

joel schreef:Ff gewijzigd om dit soort misverstanden te voorkomen :kleuter: Het waren MDMA pillen wat zij hadden genomen voorafgaand geen 2C-B :lol: Zou niet best wezen anders :woeh:

Ik snap het nog steeds niet. Was dit echt de dag van tevoren? Zo ja, lekker bezig Freek.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo » di maart 29, 2011 8:43 pm

joel schreef: Het waren MDMA pillen wat zij hadden genomen voorafgaand geen 2C-B :lol: Zou niet best wezen anders :woeh:


17x168mg MDMA in je gezicht is anders ook niet iets om over naar huis te schrijven dunkt me.
WINNING !
Avatar gebruiker
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:44 pm

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor joel » di maart 29, 2011 8:47 pm

Einstein schreef:
joel schreef:Ff gewijzigd om dit soort misverstanden te voorkomen :kleuter: Het waren MDMA pillen wat zij hadden genomen voorafgaand geen 2C-B :lol: Zou niet best wezen anders :woeh:

Ik snap het nog steeds niet. Was dit echt de dag van tevoren? Zo ja, lekker bezig Freek.

Ze zijn Zaterdags om 9 uur begonnen met de MDMA en zijn door gegaan tot Zondags rond het avond uur :geek:
joel
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 27
Geregistreerd: di maart 15, 2011 2:30 pm

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor Einstein » di maart 29, 2011 8:48 pm

Lekker bezig, Freek.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor joel » di maart 29, 2011 8:48 pm

plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:
joel schreef: Het waren MDMA pillen wat zij hadden genomen voorafgaand geen 2C-B :lol: Zou niet best wezen anders :woeh:


17x168mg MDMA in je gezicht is anders ook niet iets om over naar huis te schrijven dunkt me.

Ach ja, het zijn niet mijn hersens.. op zulke hoeveelheden is de metabolisatie van MDMA > MDA stukken hoger dan de normale 10-15% en kan wel oplopen tot 50% wat dus betekend dat je hersens zwaar naar de kloten gaan door die neurotoxiciteit van MDA, en dan nog niet te spreken over hun lever :xtc:
joel
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 27
Geregistreerd: di maart 15, 2011 2:30 pm

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor Karhu » di maart 29, 2011 9:10 pm

Vet report, maar ik zou niet zo snel zo'n dosis nemen! En hoezo kon je niet meer slapen en nam je toen maar 2C-C :P!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor Tisjeboy » di maart 29, 2011 9:18 pm

17 pillen a 168 mg mdma = 2856 mg mdma : 2 = 1428 mg mdma per persoon :S

Wtf? Leven ze nog wel??

Leuk om te lezen over de 2-cb, zou het ook wel eens willen proberen. Pas wel op met de hoeveelheden die jullie gebruiken, vind je 1,5 gram dex niet veel??
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor joel » di maart 29, 2011 9:23 pm

Xeloc schreef:Vet report, maar ik zou niet zo snel zo'n dosis nemen! En hoezo kon je niet meer slapen en nam je toen maar 2C-C :P!

Ach ja, wat moet je anders doen he :grin:

Tisjeboy schreef:17 pillen a 168 mg mdma = 2856 mg mdma : 2 = 1428 mg mdma per persoon :S

Wtf? Leven ze nog wel??

Leuk om te lezen over de 2-cb, zou het ook wel eens willen proberen. Pas wel op met de hoeveelheden die jullie gebruiken, vind je 1,5 gram dex niet veel??

Ja uiterraad leven ze nog hehe. De hoeveelheden die ik persoonlijk gebruik zijn hoog omdat ik weet hoe ik ermee moet omgaan, 1,5gram dex komt door tolerantie :roll: , je zal in de toekomst wel zien aan mijn reports dat het regelmatig om hogere hoeveelheden gaat. Heb ook meer als 110 trips met 2C-B ervaring en meer als 400 trips totaal, het zijn ook geen hoeveelheden die geschikt zijn voor beginners, vooral niet in combinatie met 2C-C nasaal omdat het nog wat eigenschappen weg heeft van 2C-T7 waardoor het aardig krom kan gaan lopen allemaal voor onervaren trippers en nog weleens fout zou kunnen aflopen als je in paniek raakt :woeh:
joel
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 27
Geregistreerd: di maart 15, 2011 2:30 pm

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor Tisjeboy » di maart 29, 2011 9:43 pm

joel schreef:Ja uiterraad leven ze nog hehe. De hoeveelheden die ik persoonlijk gebruik zijn hoog omdat ik weet hoe ik ermee moet omgaan, 1,5gram dex komt door tolerantie :roll: , je zal in de toekomst wel zien aan mijn reports dat het regelmatig om hogere hoeveelheden gaat. Heb ook meer als 110 trips met 2C-B ervaring en meer als 400 trips totaal, het zijn ook geen hoeveelheden die geschikt zijn voor beginners, vooral niet in combinatie met 2C-C nasaal omdat het nog wat eigenschappen weg heeft van 2C-T7 waardoor het aardig krom kan gaan lopen allemaal voor onervaren trippers en nog weleens fout zou kunnen aflopen als je in paniek raakt :woeh:


Nou hopen dat je je net zo bewust van de risico's als dat je bent van je dosis :P. Maar dat zal vast, je noemt al aardig wat ervaring te hebben, dat zal ook wel hand in hand gaan met de nodige kennis. Je hebt in ieder geval de 2-cb leuk beschreven.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor joel » di maart 29, 2011 9:46 pm

Tisjeboy schreef:Nou hopen dat je je net zo bewust van de risico's als dat je bent van je dosis :P. Maar dat zal vast, je noemt al aardig wat ervaring te hebben, dat zal ook wel hand in hand gaan met de nodige kennis. Je hebt in ieder geval de 2-cb leuk beschreven.

Thanks, bewust van de risicos ben ik zeker :mrgreen: , bedankt, ik zal in de toekomst proberen wat beter beschrijven wat ik zie door notities te maken :grin:
joel
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 27
Geregistreerd: di maart 15, 2011 2:30 pm

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor endymion » wo maart 30, 2011 11:28 am

Lekker logje. Ik heb er nu ook gelijk zin in, gelukkig kan ik binnekort ook de 2c-b proberen :-)
Ik wil ook visuals zo schitterend dat je ogen er zeer van gaan doen :-)
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor joel » wo maart 30, 2011 11:53 am

endymion schreef:Lekker logje. Ik heb er nu ook gelijk zin in, gelukkig kan ik binnekort ook de 2c-b proberen :-)
Ik wil ook visuals zo schitterend dat je ogen er zeer van gaan doen :-)


De combinatie met 2C-C heeft het ook versterkt :love:

Wat ook aan te raden is de combinatie met R Ketamine :eek:
joel
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 27
Geregistreerd: di maart 15, 2011 2:30 pm

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor Figuur » wo maart 30, 2011 11:52 pm

Ik wil binnenkort voor het eerst 2c-b gaan gebruiken, ik vind visuals bij trips altijd het leukste wat er is en daarom lijkt 2c-b mij ook een ideale drug. Wat is een goede dosis om mee te beginnen?
Gedaan: Wiet, Hasj, Hasjchocomel, Speed, GHB, XTC, Ritalin, Temazepam, Salvia, Truffels, Hawaiiaanse paddo's, N2O, cocaïne.
To do: LSD, 2cb.
Avatar gebruiker
Figuur
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: za maart 26, 2011 2:53 pm

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor Einstein » do maart 31, 2011 12:06 pm

Minder dan 55mg in ieder geval. Normale dosis ligt rond de 20mg, dus om te beginnen kan je bijvoorbeeld ongeveer 15mg pakken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor joel » do maart 31, 2011 2:02 pm

Einstein schreef:Minder dan 55mg in ieder geval. Normale dosis ligt rond de 20mg, dus om te beginnen kan je bijvoorbeeld ongeveer 15mg pakken.

Nou, vaak hoor ik van mensen dat 16 of 14 mg NET niet genoeg is, en kijk 2CB gaat op 2mg verschil dan merk je pas verschillen, dus zeg maar 16,18,20,22.. want als je dan 15 neemt dan heb je hetzelfde effect als je 14 zou nemen ;) Maar een goede start dosis is 22-24mg, je wilt natuurlijk de effecten wel goed merken en 2C-B is goed te sturen op die dosis.
joel
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 27
Geregistreerd: di maart 15, 2011 2:30 pm

Re: 2C-B: Niet voor niets 1 van Shulgins favoriet.

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » vr apr 01, 2011 2:56 pm

De pijn in je ogen ken ik wel. Dat komt omdat je staart en dus je ogen uitdrogen.

Leuk report man!




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am


Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner