Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Voor al je psychedelische avonturen.

2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » vr apr 01, 2011 9:17 pm

ALLEREERST, ik heb het er gister uitgebreid over gehad en ik ben me er heel erg van bewust dat als je eyeballend en gokkend een lijntje legt op de hoop dat het 15mg is, en het blijkt meer te zijn, dat je dan een ontzettende mongool bent. Dus please, zeg het me niet. Ik heb me lesje echt wel geleerd na 2,5 totale chaos en paniek. Maar ondanks dat vind ik het nu een dag later dus een van de vetste trips die ik heb gehad haha, omdat ik een keer "off guard" ben gepakt door de drugs, door een tripmiddel. Normaal gesproken kan ik van te voren al in grote lijnen vertellen wat er gaat gebeuren, zonder dat ik het ooit gebruikt heb. Nu heb ik iets nieuws meegemaakt. Maar het was ENORM zwaar. Ik heb sinds gisteravond 22:00 al continu hoofdpijn en lichtelijk hppd. Dit heb ik al een eerder gehad en ging na een paar dagen weg dus dat zal nu ook wel. Anyway het stoort me niet zo, vind het wel vet eigenlijk :lol:

Wie: Ik
Waar: Thuis, onder een dekentje
Waarom: Ik had eerder die dag gebeld met een vriend en bedacht me opeens dat ik nog 2c-b had liggen. Ik dacht damn, dat is waar! En kon het vanaf dat moment niet meer uit mn gedachte krijgen, en besloot een klein beetje te snuiven.

Dosis: Ik dacht een klein lijntje gelegd te hebben van 15mg, dit bleek later toen ik uit de trip kwam 50mg te zijn (ik had 100mg, en de helft was op). 50mg nasaal staat gelijk aan 100mg oraal geloof ik. Dus pittig ja. Helemaal aan het begin van de trip ook 1 patroon lachgas.

edit: nu ik nog eens goed kijk is het waarschijnlijk 80mg geweest, geen 50mg. tering.

De Overweging:
Ik had Salvia opgestuurd gekregen van Inhale (Thanks!) omdat hij het niet leuk vond en wilde het gratis opsturen, dus ja waarom niet naar mij. Ik had dus Salvia, 2C-B en lachgas in huis. Ik was aan het twijfelen dus ik besloot even op de chat te gaan om te overleggen met mn mede drugsverslaafden. Toen hoorde ik dus dat Salvia een omgekeerde tolerantie heeft. Dus ik voelde waarschijnlijk de eerste keer niet veel en dat werd steeds meer. Ik dacht ja kut, nu wil ik trippen ook. Dus koos ik uiteindelijk voor 2C-B, met de bedoeling om een lage dosis te nemen. Ik dacht 2 uur lekker een beetje visuals en een fijn gevoel, daar heb ik wel zin in. Zo gezegd zo gedaan, ik tik een klein hoopje uit de ponypack en maak er een lijntje van. Ik begin te snuiven en de stof van het goedje slaat op mn keel en ik begin te hoesten. TERING DIT BRAND! GODVERDOMMMEEE ik begon helemaal te tranen en te janken en kon nagenoeg niet meer mn ogen open houden, en ik was pas op de helft. Ik dacht ik heb nu toch al pijn in mn neus, dan maar de andere helft in mn andere neusgat. En hoppa erin, weer branden als een tierelier en tranen in mn ogen enzo.

De Trip:
Ik leg mn gladde oppervlakte neer en denk nu maar wachten. Ehm, golft de vloer al? De fuck? Het slaat METEEN in?!? En binnen een minuut golfde de vloer als een gek. Ik deed mn hand langs mn hoofd om een glas drinken te pakken en opeens zie ik voor het eerst tracers (dus dat er een spoor achter een bewegend object aangaat). DAMN!! DAT IS COOL!! Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Gelijk een tijdje met allemaal dingen voor mn hoofd gezeten en gelachen. Maar al snel sloeg de lol om in lichtelijke bangheid, want het was nog steeds flink aan het opbouwen allemaal en met een tempo wat ik nog niet eerder mee had gemaakt. Ik keek in het pakje en zag dat er een aanzienlijke hoeveelheid uit was, ik gokte toen op 30mg. Ik was me er van bewust dat dit wel eens een hele pittige trip zou kunnen worden. Vervolgens keek ik op en zag ik de TV vervormen in een patroon wat ik maar niet kan beschrijven. Ik ben bang dat ik nog eens zo een hoge dosis moet nemen om het dan ter plekke te tekenen. Ik heb het geprobeerd in paint maar het is niet zo als het was. Het was zo complex en intens, en het smolt in elkaar ipv dat het erin veranderde. Het leek af en toe kaarsvet dat heel snel aan het smelten was en in de volgende vorm droop.



Ik schrok hiervan want het was overal. Shit man wat nu? Ik dacht het enige wat ik kan doen is slapen. Als ik slaap dan slaap ik door de trip heen en heb ik nergens meer last van. Ik zette de muziek uit (wat ik overigens ENORM storend vond, ook voor het eerst) en pakte me deken van de bank en sprintte naar de slaapkamer. Daar gooide ik de deken op het bed en plofte erop. Hierdoor kwam er een soort Tsunami onder me vrij die de vloer een meter hoog liet golven. WTFFFFF DIT IS ZIEK! Damn. Ik zag ook opeens dat ik in een RONDE kamer was in plaats van een vierkante. 1 oplossing LT, ogen dicht en tukken. Het is zonde maar er zit niks anders op als je dit wil overleven. Ik ging onder de dekens liggen en deed mn ogen dicht. WOW. CEVs!! Ook een first! Holy shit dit is mooi. Voor een moment dacht ik dat ik hier wel een paar uur naar kon kijken. Totdat ik een zin in mn hoofd dacht, en deze begon te echo'en in mn hoofd, en de echo's begonnen te echo'en en die ook weer totdat het klonk als een gitaar die te dicht bij de versterker komt en begint te zingen. En ik kon het niet stop zetten. Ik ging me focussen op de CEV's maar ook die begonnen te echo'en. Alles echo'de! Geluidjes die ik hoorde, mn gedachtes, de visuals. FUCK. HET STOPT NIET! En het ergste was, normaal gesproken knipper ik met mn ogen en "begin ik overnieuw" (bijvoorbeeld op truffels of LSD ofzo) maar nu maakte het dat alleen maar erger. Want als ik knipperde voegde zich er nieuwe kleuren aan de wirwar van visuals en herhaalde zich dat ook weer tot in de oneindigheid.

Kutzooi, slapen word niks zo. Ik veer weer op uit bed en loop als een dronken droppie terug naar de woonkamer. Moet ik nu kotsen? KUT. Ik ren naar de wc en ga voorover bukken. Ik probeer te kotsen maar door het rennen zijn alle gevoelens bij het bewegen van mijn lichaam zich nu aan het herhalen tot in de oneindigheid, dus ik wist nu niet of ik nog misselijk was of niet. Ik keek in de wc en zag het ENORM ademen. Zeg maar een verschil van 20CM op en neer. En het schuim wat in het water stond kroop ook via de zijkant van de pot omhoog over de vloer en muren heen. Het deed me denken aan hoe kakkerlakken lopen als ze met meerdere zijn. Ongecontroleerd en alle kanten op. Nou, ik hoef gelukkig niet te kotsen. Ik sta op en loop de woonkamer in. Moet ik nu wel kotsen? wtf? Ik ga weer terug en er komt een klein beetje gal uit. Smerig. Ik loop langzaam naar de spiegel om mn gezicht en handen te wassen en zie mezelf opeens. Het allereerste wat ik zeg is: "Jij bent echt een kankermongool, dit is wat je verdiend als je niet voorzichtig bent!" En dat meen ik nog steeds. Ik had de hele dag een pet op gehad dus mn haar zat naar achter "gekamd" en een beetje opzij. Hierdoor leek ik voor mezelf opeens op een Duitser uit de tweede wereldoorlog. Met een veelste klein hoofd, dat dan weer wel. Hm, ik bedacht me niet te lang in de spiegel te kijken in deze staat (tijdens het trippen ben ik altijd bang voor spiegels, kleine issue met mezelf).

Ik ging weer zitten op de bank en pakte mn telefoon. Ik moet iemand hier hebben, dit word zo ongelooflijk zwaar. Ik raakte in paniek want het was zo overweldigend, gedachtes als ik ga dood en dit word me te veel schoten door mn hoofd terwijl de visuals letterlijk als een deken over me heen begonnen te vallen. Ik wist dat ik niks anders kon doen als het accepteren maar ik kon het gewoon niet aan. Het was te veel!!
Ik keek naast me en zag de bank niet meer ademen maar enorm snel op en neer gaan als de visual van de oude Windows Media Player.



Inmiddels smolt alles in elkaar over, de tv in de tv kast, de grote boxen in de muur en de deur in de vloer. Niks was meer onbetast en zelfs mn huid begon te smelten. Gelukkig kon ik mezelf kalm houden door steeds hardop te herhalen dat het de 2C-B is. HET IS DE 2C-B!!! Ik voelde niet meer of ik nu ademde ja of nee. Ik ging luisteren en naar mn borst kijken. Ja mn borst beweegt en ik HOOR mezelf ademen, dus dan zal ik wel ademen. Ik wilde eigenlijk mn tripmaatje bellen om langs te komen maar ik schaamde me voor de dosis en besloot dat het tot nu toe te overleven was en dus maar op de chat zou gaan om daar contact met de echte wereld te houden. Ik kwam online en gelukkig ging typen en lezen me -als het binnen de 5sec bleef- goed af. Na die 5sec smolt het weg in iets vaags. Ik begon te typen, "het word me teveel." Gelukkig was Xeloc online die de tijd nog wist van hoe laat ik de 2C-B in had genomen. 17:15, mooi het is nu 18:15. Ik had gelezen dat 2C-B nasaal ongeveer 4 tot 5 uur duurt dus ik dacht bij mezelf "nog 3 uur te gaan" en was hier best euforisch over, ik had het namelijk al zo ver gehaald. Toen zei "_Joel" opeens dat het ergste over een uur wel over zou zijn en dat de piek maar 2 uur zou duren. Wat een opluchting!!! Ik begon te typen over wat ik meemaakte. En het praten met echte mensen stelde me enorm gerust. Ik zag nog steeds vrij weinig door alle kleuren die overal waren en de patronen die nog steeds overal op zaten en alles vervormde en smolt nog steeds in elkaar. Ik besloot de TV aan te zetten om me af te leiden.

Klik, de tv aan. Het nieuws. Ja, dat ga ik even kijken. Wat is die man toch vaag, en ook zijn gezicht werd een zwart gat waar de outlines van zijn gezicht in wegzonk en dit herhaalde zich oneindig, totdat hij uit beeld verdween. Zo dan, das weer een andere manier van TV kijken. Er waren ernstige dingen op tv als Libië en Japan enzo maar ik kon me alleen maar afvragen waarom alles in neon was opgenomen en waarom het beeld klopte als een hart. De drugs LT, de drugs. Oh ja.

Nee TV kijken was geen goed plan. Misschien kan ik nu wel mn ogen dicht doen. Maar hetzelfde herhaalde zich, mn gedachtes begonnen te echo'en en mn beelden vibreerde daar vrolijk op mee. Ik pakte de laptop weer en voelde opeens mezelf trillen. Ik begon naar mezelf te kijken en zag dat ik naakt was (op een boxer na). wtf? Even aankleden dan maar. Inmiddels kon ik me al wat meer concentreren en deed mn joggingsbroek aan en een trui. Ik moest plassen dus ging weer naar de wc. Ik stond te plassen en zag opeens hoe mijn lichaam als een twister begon om te draaien zonder dat mn hoofd bewoog. Ik snapte dat het nep was want ik mikte nog gewoon in de pot, of draaide die ook mee?!? Knipper knipper, normaal. Gelukkig, ik kom weer terug op Aarde.

Inmiddels was het 18:45 (anderhalf uur na inname) en ik begon met een aardig tempo terug op het gewenste niveau te komen. Vanaf hier leek het op een LSD trip van 120mics die gewoontjes was. Een beetje kleuren en een beetje golven. Dit hield aan tot ongeveer 22:00 en daarna merkte ik niks meer. Toen ik om 23:30 ging slapen had ik nog een beetje CEV's maar verder niks. Ik was vooral HEEL erg moe.



Na Woord:
Het was dom, enorm ENORM zwaar en het voelt nu alsof ik een maand op vakantie ben geweest en alles probeer te verwerken in mn hoofd. 2C-B komt in vlagen en dat heeft me er doorheen geholpen. De dalen in deze vlagen of "waves" waren 10x heftiger dan mn heftigste trip tot nu toe. Laat staan hoe de pieken waren voor mij. Ik denk dat vooral het feit dat ik overvallen werd door dat het ZO snel insloeg en niet geleidelijk opkwam maar erin knalde, dat dat heel mn trip heeft overheerst. Daardoor kwam alles onverwachts. Ik liep steeds 1 zet achter op de trip zeg maar, waar ik normaal 1 stap voor loop op de trip. _Joel zei het mooi in de chat. 2C-B slaat zo in:

*snuif*
3..2..1..
BBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO....
*2 uur later*
...OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMM!!!!!!

En dat is ECHT waar, in elk geval op de dosis die ik nam.

Heel erg bedankt iedereen voor het lezen, ik ben waarschijnlijk meer als 99% vergeten en dat is heel zonde, want het meeste was super indrukwekkend. Ik ben me bewust van mn fout en juist daarom zet ik het hier neer zodat iedereen kan zien wat er gebeurt als je dosissen niet afweegt. Special thanks aan Xeloc, _Joel en Inhale die mij al pratend hier doorheen begeleid hebben. Special thanks aan Inhale die zelfs opperde om langs te komen maar dit was achteraf toch niet nodig.




PS: 2C-B is geweldig, ik vind de trip nu supervet, alleen voor de eerste keer te veel. Ik ga het zeker nog eens doen (ook deze dosis) en ben dan beter voor bereid.
Laatst bijgewerkt door LuchtiNgtoetje op vr apr 01, 2011 11:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt.




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor Karhu » vr apr 01, 2011 9:31 pm

LuchtiNgtoetje schreef:Ik ben bang dat ik nog eens zo een hoge dosis moet nemen

Lekker dan!!! :lol: :lol:

Goed van af gekomen dus :D! Vet verhaal man, klinkt inderdaad erg heftig!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » vr apr 01, 2011 9:36 pm

Xeloc schreef:
LuchtiNgtoetje schreef:Ik ben bang dat ik nog eens zo een hoge dosis moet nemen

Lekker dan!!! :lol: :lol:

Goed van af gekomen dus :D! Vet verhaal man, klinkt inderdaad erg heftig!


ja echt, die visuals zijn onbeschrijflijk.




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor TRAVOLTA » za apr 02, 2011 4:11 am

nu baal ik stiekem dat ik niet eens een vrijdag achter msn was blijven plakken. :wave:
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » za apr 02, 2011 4:18 am

ik heb ditn vanavonf gelezen en ik ben blij dat je er zs0 "gped" vanaf gekomenn bent. gelukkihg.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor peprick » za apr 02, 2011 4:21 am

ik wil ook een keer egt zo hard trippen
I use to do a little, but a little wouldn't do, so the little got more and more.
I just keep try to get a little better, just a little better then before.
~WAUS-PAUS~
Avatar gebruiker
peprick
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 198
Geregistreerd: do maart 31, 2011 2:26 am
Woonplaats: rotterdam

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor peprick » za apr 02, 2011 4:22 am

niet zo een dosis,
I use to do a little, but a little wouldn't do, so the little got more and more.
I just keep try to get a little better, just a little better then before.
~WAUS-PAUS~
Avatar gebruiker
peprick
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 198
Geregistreerd: do maart 31, 2011 2:26 am
Woonplaats: rotterdam

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor °Thomas° » za apr 02, 2011 9:59 am

Blij dat je het hebt gehaald;-) / zo goed bent van afgekomen. want zo een dosis is geen lachertje denk ik 8-)

Een unieke ervaring heb je er wel bij. Kan me wel inbeelden dat als je gedachten beginnen echo'en dat je echt volledig gek wordt er van!

het stukje dat je stond te plassen en je lichaam volledig "twiste" lijkt me wel cool! :grin:
10 000 years of expirience in a 15minute trip!
Avatar gebruiker
°Thomas°
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 288
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 5:58 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » za apr 02, 2011 12:36 pm

ik ben er zeker goed vanaf gekomen. Er waren zat momenten dat ik bang weg kroop in een hoekje omdat de visuals over me heen vielen, letterlijk, als een vloedgolf. Alleen dan van patronen en kleuren. Vooral veel groen btw..




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor Huggybear²³ » za apr 02, 2011 2:21 pm

Wat een report! :eek: Dan ga ik de eerste keer 2C-B toch maar geen 50mg nasaal nemen :P
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » za apr 02, 2011 4:40 pm

Lijkt me inderdaad geen goed plan ;)




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor endymion » za apr 02, 2011 5:08 pm

Heftige shit zeg. Zit ik een keer niet op die chat mis ik dit weer.
Ik ga misschien straks ff wat proberen maar ik hou het wel gewoon bij 20 mg slikken voor de eerste keer.

Thx for sharing
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor lolnoob » za apr 02, 2011 5:13 pm

Wow ziek. Is dit ook lichamelijk gevaarlijk of alleen geestelijk erg zwaar.

Ook goed omschreven trouwens, leest lekker weg :)
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » za apr 02, 2011 6:15 pm

@endymion: 20mg oraal lijkt me een goed plan ;)

@lolnoob: het is ook lichamelijk en dan vooral voor je hersenen geen goed idee. Ik heb al dagen last van hoofdpijn en hppd.




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor Dione » za apr 02, 2011 6:26 pm

Haha wat een prachtig report. Je beschrijft het echt zo grappig allemaal. :grin: Ik herken het ook wel van de keren dat ik te overmoedig was met tripmiddelen. Op dat moment is het té heftig, maar achteraf is het eigenlijk best wel vet.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Avatar gebruiker
Dione
Original DF Queen
Donateur
Offline
 
Posts: 1734
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:11 am

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » za apr 02, 2011 7:53 pm

Dione schreef:Haha wat een prachtig report. Je beschrijft het echt zo grappig allemaal. :grin: Ik herken het ook wel van de keren dat ik te overmoedig was met tripmiddelen. Op dat moment is het té heftig, maar achteraf is het eigenlijk best wel vet.


ja precies. alleen ik denk toch niet dat ik dit snel weer ga doen. Want ik heb nog is goed gekeken en het was 80mg ipv 50mg. dat is wel ECHT heel ver over de streep. Dat gaat mij toch te ver.




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor Intoxication » zo apr 03, 2011 9:59 pm

haha toetje zieke visuals :beer: wat ik me dan afvraagt als het heftig wordt , wrm snoot je van de eerste keer niet je neus?
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor BOOBS » zo apr 03, 2011 10:49 pm

wow klinkt ziek man!

ik wil ook graag binnekort 2 cb

weltrsuter
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor maniac » zo apr 03, 2011 11:15 pm

daaamn
klinkt echt heel heftig, maar ook weer als een uitdaging om dan de volgende wél echt alles aan te zien en ervan te genieten enzo.
mooi report;)
Quasi diepzinnige oosterse shit
Avatar gebruiker
maniac
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: ma maart 14, 2011 10:15 pm
Woonplaats: Noord-Nederland

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor Inhalicus » zo apr 03, 2011 11:23 pm

wow, wat een heftige visuals man! Lijkt me een hele ervaring. Ik kan niet wachten op mijn 2cb :grin:, al ga ik niet zo'n hoge dosis nemen.

Ook erg chill dat je de trip toch nog als vette ervaring ziet!
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » zo apr 03, 2011 11:37 pm

Intoxication schreef:haha toetje zieke visuals :beer: wat ik me dan afvraagt als het heftig wordt , wrm snoot je van de eerste keer niet je neus?


heb ik wel gedaan ;) ken je nagaan :lol:

@Fackell: ik zou rustig beginnen met 2cb :roll2:

@inhale: nu achteraf vond ik het supervet, maar in de trip zelf ervaarde ik het als een hel




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor BOOBS » ma apr 04, 2011 3:22 pm

Ja zeker, doe ik altijd wel. Trippen is ook niet fijm als je niet te hard wil en het wel gaat.

Komt goed, ik schrijf een reportje
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor Robin » ma apr 04, 2011 8:31 pm

Vet reportje leest lekker weg, welke dosis raadt jij aan om gewoon lekker te trippen? (wordt m'n eerste keer)
-I sorta feel like I'm on drugs when I'm with you. Not that I do drugs, unless you do drugs. In which case I do drugs all the time. Every drug.-
Robin
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 39
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 10:34 am

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » ma apr 04, 2011 10:25 pm

Robin schreef:Vet reportje leest lekker weg, welke dosis raadt jij aan om gewoon lekker te trippen? (wordt m'n eerste keer)


15-20mg lijkt me prima, afhankelijk van je gewicht. Is het je eerste keer trippen ooit?




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor Destiny » wo apr 06, 2011 12:22 am

Damn, volgens mij zijn dit juist de meest vette trips !
Alsof je aan het windsurfen bent en je hebt een goede flow te pakken en scheert en ketst over het water (jou gedachten en visuals).

Chaupeu !
Avatar gebruiker
Destiny
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:46 am

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor Sublimo » wo apr 06, 2011 12:47 am

Wow, heftig tripje ! :eek:

Als je er een tripsitter bij had gehad die je gerust kon stellen was het misschien wel leuk geweest.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor Inhalicus » wo apr 06, 2011 1:01 am

Destiny schreef:Damn, volgens mij zijn dit juist de meest vette trips !
Alsof je aan het windsurfen bent en je hebt een goede flow te pakken en scheert en ketst over het water (jou gedachten en visuals).

Chaupeu !


Haha, volgens mij is het meer alsof er een bizar grote golf komt die je zo hard onder water drukt en door de war klutst dat je niet meer weet van welke kant de zwaartekracht hoort te komen.
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » wo apr 06, 2011 7:47 pm

Sublimo schreef:Wow, heftig tripje ! :eek:

Als je er een tripsitter bij had gehad die je gerust kon stellen was het misschien wel leuk geweest.


het was vooral het probleem dat ik de eerste 30 minuten niet goed kon ademen omdat het zo erg branden in mn neus.. daar raakte ik van in paniek en daardoor overviel de rest mij ook enorm. Een tripsitter had heel fijn geweest dit keer ja.

@Inhale: jij zit idd dichter in de buurt




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor Einstein » wo apr 06, 2011 8:43 pm

Ziek verhaal man, lijkt me echt flink beangstigend :eek:
Hoofdpijn/HPPD al weg?
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-B - "Overdosis" / Totale Chaos En Destructie

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » do apr 07, 2011 11:56 am

Hoofdpijn wel, hppd niet, maar is te verwaarlozen. Ik heb wel sinds die trip dat ik in het donker bepaalde voorwerpen voor dieren aan zie.:lol:




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner