Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B Trip: Thunderbirds Are Go!

Voor al je psychedelische avonturen.

2C-B Trip: Thunderbirds Are Go!

Berichtdoor Knorr » zo aug 10, 2014 9:55 pm

Hallo allemaal!

Dit is mijn eerste post annex tripreport.

Gebruikers: B, man, 25 jaar & ikzelf, man, 23 jaar.
Drug: 2C-B, lachgas (6 patronen)
Dosis: Ieder 1 blauw hartje getest op ca. 14mg.
Setting: Mijn studentenkamer van 25 m2, waar ik sinds enkele weken woon.

Voorbereiding en inname

Ik had het een tijdje terug samen B, een goede vriend van mij, een gesprek over drugsgebruik. Ik had zelf geen enkel idee over zijn drugsgebruik en het bleek dus dat hij meerdere keren MDMA had gebruikt. Ik heb zelf naast MDMA ook ervaring met 2C-I en 2C-B. Het leek hem zeer interessant om samen met mij een keer te trippen (mede ook als een soort van ritueel, bro-bonding if you will), aangezien hij zelf nog nooit had getript.

Rond 13:00 hadden we afgesproken in mijn studentenkamer, dit werd alleen iets later. B had zelf nog niet geluncht dus hij at nog 2 boterhammen. Ik had zelf vrij uitgebreid ontbeten, ik zat niet helemaal vol maar ik had ook geen honger - perfect dus! Aangezien B net had gegeten besloten we om nog ongeveer een uurtje te wachten. Rond 14:15 namen we beiden een heel blauw hartje (14mg) in. We besloten om de eerste aflevering van seizoen 4 van Game of Thrones te kijken, aangezien B pas terug was van zijn 4 maanden durende reis door Azië, was hij nog niet helemaal up-to-date met Game of Thrones. Ik begon, echter, al na 20 minuten al iets te merken. We zaten op mijn bed en mijn dekbed leek wel een soort golvende zee te worden. B merkte nog niets en zat rustig Game of Thrones te kijken. Ik kon op een gegeven moment de aandacht er niet meer bijhouden, het voelde alsof het kijken een soort van verplichting begon te worden. We besloten de laptop weg te leggen en wat muziek op te zetten.

De trip

Na ongeveer 15 minuten begon B ook de effecten te merken; Voornamelijk het "holy shit, alles is écht super scherp"-effect. We zaten naar het laminaat te kijken, wat normaal een vrij subtiel patroon had, het was nu ineens een wereld op zichzelf. We besloten wat Mango-Sinaasappelsap te gaan drinken, damn dat smaakte ineens nog intenser! We begonnen vervolgens ook koekjes te eten, het gevoel van voedsel tussen onze kiezen was ineens zoiets nieuws - alsof ik nog nooit eerder een koekje had gegeten. Met een vrijwel eindeloze Spotify playlist aan begonnen we een beetje door m'n kamer lopen. B betrapte me erop dat ik al zo'n half uur m'n linker hand half in de lucht had hangen, dit had ik zelf niet door. The fuck?

Op een gegeven moment keek B op mijn wekkerradio. "Is het al zo laat?", we bleken inmiddels al zo'n 2 en een half uur bezig te zijn. We besloten om een doek over de wekker te leggen zodat het besef van tijd (nog) minder werd. Tussendoor werd B een beetje avontuurlijk, hij wilde de gang gaan bekijken. Gelukkig was er niemand, want we stonden als 2 idioten de gang aan te gapen. We konden aan het einde van de gang licht zien waardoor de gang wel eindeloos leek. De gang begon op een gegeven moment ook te "golven", alsof de muren bewogen. Vervolgens gingen we weer terug mijn kamer in om weer doelloos rond te lopen en koekjes en fruit te eten. B zei op een gegeven moment: "Gast, check eens hoe lang m'n arm is!" en inderdaad, z'n arm was ineens super lang. Ik keek naar m'n eigen arm en ik zag hetzelfde. Zo stonden we in verbijstering beiden naar onze armen te kijken. Yep.
We hadden ook enkele lachgas patronen, gelukkig maar 6 want ik ken mezelf inmiddels wel. We hebben binnen allebei 2 patronen genomen met misschien een uur ertussen. De trips waren te bizar, en om eerlijk te zijn kan ik er niet gek veel meer van herinneren!

Op een gegeven moment kreeg B weer te kriebels om op avontuur te gaan, ikzelf trouwens ook. We besloten naar een parkje in de buurt te gaan lopen. We hadden ons voorgenomen onze telefoons niet mee te nemen, vanwege het tijdsbesef. Toen we eenmaal door de straten liepen richting het park kreeg B het idee dat we een soort spectators waren, we zaten als het ware in een bubbel en niemand had het idee dat we daar rondliepen. B zei vervolgens: "Ik heb echt het idee dat jij de enige bent met wie ik écht kan praten, iedereen om ons heen spreekt vreemde onverstaanbare talen". Net op dat moment kwamen er mensen uit een winkel gelopen die een vreemde taal spraken. Mind. Was. Blown.

Stoffig jaren 60 modelbouw bos

Eenmaal aangekomen bij het parkje zagen we hoeveel random mensen er waren. Wat deden ze daar? Hadden ze niks anders om handen? We snapten er geen fuck van. We liepen maar op het pad, niet wetende waar we nou eigenlijk heen gingen. We namen op een gegeven moment een afslag waardoor we uitkwamen op een stuk waar een zeer vreemd bosje stond. Op één of andere manier deed het me denken aan zo'n stoffig jaren 60 modelbouw bos van de Thunderbirds. B zag er overigens iets anders in, hij zag zichzelf in de bomen van liaan naar liaan slingeren. Op een gegeven moment zijn we maar doorgelopen, het werd tè bizar.





Bubbel-bro's

We besloten op een gegeven moment in het grasveldje te gaan zitten, zoals een groot deel van de random mensen. We zagen een vrouw een soort van korte sprinten doen, het sloeg nergens op. B zag op een gegeven moment dat de bomen op draken of hydra's begonnen te lijken, alle takken smolten samen tot een entiteit met meerdere koppen. We besloten om maar weer terug te lopen, we moesten allebei eigenlijk al een tijdje nodig plassen maar we bleven het maar uitstellen.
Tijdens de weg terug liepen we aan de linkerkant van de straat, waardoor we alle fietsers direct tegemoet kwamen. Ik werd er zelf een beetje paranoïde van, ik had het idee dat alle fietsen ons aan zaten te staren. B had hetzelfde gevoel dus we besloten maar aan de andere kant van de weg te lopen. B was gefascineerd door een man met een 3-wiel fiets die over een hobbel heen probeerde te komen. Dit lukte hem niet voor zeker 40 seconden, maar het leek wel een eeuwigheid. Alsof die man al z'n hele leven over de hobbel heen probeerde te komen. B moest even zitten om mij dit bizarre verhaal uit te leggen, we keken nog even die kant op maar de man was inmiddels verdwenen. B vertelde mij dat hij in het openbaar toch nog best eng vond, hij was wel erg blij dat als hij naast zich keek mij ook zag lopen. We waren toch een soort van bubbel-bro’s.
Tijdens het lopen naar m’n studentenkamer viel mij ook op dat als we wind meehadden we het idee hadden alsof we één waren met de wind, ik voelde geen weerstand van de wind op m’n lichaam en m’n lichaam had blijkbaar dezelfde temperatuur als de wind. Ik verloor af en toe m’n lichaam in de wind.
Eenmaal aangekomen in m’n kamer besloten we, na het urineren, om een rakketje te pakken uit de vriezer. Dit was weer een bizarre zoetes maak/kou explosie. Ik zette de playlist weer aan en we begonnen weer een beetje door de ruimte te lopen of op het bed te liggen.

Ik zat inmiddels op de comedown van de trip, B zat er nog een stukje in. We besloten om de laatste 2 patronen op te maken. Dit was precies wat ik nodig had, m'n trip begon weer een beetje aan te wakkeren. Ik ben op een gegeven moment op m'n vensterbank gaan zitten en ben naar buiten gaan kijken. B vertelde me dat de bomen op de beat meebewogen, alsof ze allemaal in hun vingers knipte.
Het uur dat volgde besloten we Drunk History te gaan kijken, we waren allebei inmiddels vrijwel helemaal nuchter en waren vrij moe. Alsof we de hele dag gewerkt hadden. Hard werken, zo'n trip.

Conclusie

Al met al vond ik het een zeer geslaagde trip. B had de trip als zeer positief ervaren, ondanks zijn kleine paranoia momentje (die ik zelf dus ook even had). Zeker voor herhaling vatbaar! Voor mijn volgende trip wil ik een hogere dosis gaan proberen. Bij allebei mijn 2C-B ervaringen heb ik nu zo'n 14mg genomen en bij 2C-I ook. Ik ben zeer benieuwd naar de effecten op hogere dosis.

Ik hoop dat jullie mijn trip interessant/vermakelijk vonden. Zo niet: tips zijn altijd handig!
Avatar gebruiker
Knorr
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di jul 15, 2014 10:46 am
Woonplaats: Ergens in je keukenkast

Re: 2C-B Trip: Thunderbirds Are Go!

Berichtdoor Oblivion95 » ma aug 11, 2014 12:42 am

leuk report, leuke avontuurlijke trip!
Leuk dat je wat visuals beschrijft, altijd leuk om te lezen :grin:
Avatar gebruiker
Oblivion95
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: di dec 10, 2013 4:08 pm

Re: 2C-B Trip: Thunderbirds Are Go!

Berichtdoor Prototype » ma aug 11, 2014 3:04 am

Oblivion95 schreef:leuk report, leuke avontuurlijke trip!
Leuk dat je wat visuals beschrijft, altijd leuk om te lezen :grin:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2C-B Trip: Thunderbirds Are Go!

Berichtdoor Miss E » ma aug 11, 2014 12:03 pm

Leuk report! :grin:

Klinkt als een vrij heftige trip voor maar 14 mg 2C-B.
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron