Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-C & MXE; een onderschat juweel

Voor al je psychedelische avonturen.

2C-C & MXE; een onderschat juweel

Berichtdoor Piotr » ma jun 09, 2014 9:22 pm

Tijdens een gezellige avond met wat drank en wiet werd er besloten dat er wel behoefte was aan wat psychedelisch genot. Ik besloot een bommetje met 33mg 2C-C te nemen, een vrij lage dosering, maar de helft van het gezelschap zou dan ook geen drugs gaan gebruiken. Toen de effecten opkwamen merkte ik al vrij snel dat het een zeer milde trip ging worden. Ik nam dan ook weinig visuals waar. Ik besloot vervolgens samen met een maat (M.), die al 25mg 2C-C en 5mg 2C-B op had, een klein lijntje MXE te nemen. Mijn maat had toen al duidelijk veel meer visuals dan ik. Ik woog 55mg MXE af en verdeelde deze tussen ons twee. Binnen een half uur werd duidelijk dat dit zeker niet te weinig was.

Met de gehele tripgroep van vier jongens en een meisje liepen we wat rond in het dorp en de flitsen van het onweer waren overduidelijk te zien, met zo nu en dan een goed hoorbare blikseminslag. Het onweer gaf een bijzondere sfeer om in te trippen. Ik merkte al gauw dat ik totaal niet ongemakkelijk was bij vreemde mensen die we tegen kwamen, waar ik met 2c'tjes eigenlijk altijd wel last van heb. We liepen langs wat leeggelopen kroegen waar mensen aan het opruimen waren. We kwamen vermoedelijk een stelletje tegen die ruzie aan het maken waren, hier werd ik wel wat ongemakkelijk van, dus liepen we maar vrij snel door. Ik besloot met een maat die enkel mxe op had terug te lopen naar het huis. De rest liep verder.

Toen de rest na een half uur weer thuis was gekomen merkte ik samen met M. dat we beide veel moeite hadden met communiceren. Wanneer we gewend waren constant gesprekken te voeren lukte het wel, maar het lukte ons niet om na enkele minuten niet gepraat te hebben ineens volledige antwoorden te geven. Het werd ons allemaal wat te chaotisch en besloten om een klein blokje om te lopen. Het perspectief was zo nu en dan echt absurd. Lopend in een straat keken we plots naar het einde van de straat, dit leek kilometers ver weg en het vergrootte ook nog eens. We zigzagden wat over de straat om het verschil in perspectief waar te nemen. De bomen langs de straat bewogen ten opzichte van elkaar. Het klopte echt voor geen meter meer. We hebben ons kapot gelachen.

Toen we eenmaal weer thuiskwamen merkte ik al gauw dat de 2C-C sterk aan het afzwakken was. Ik besloot wat ketamine uit te delen aan de liefhebbers. Ik legde wat lijntjes klaar en binnen enkele minuten waren ze allemaal op. Enkele mensen die verder geen mxe ophadden konden er goed van genieten. Ik vond het echter allemaal wat te verwarrend, ik kon m'n gedachtes niet meer plaatsen en vond het eerder storend. Ik belde M. op die samen met enkele andere vrienden weer door het dorp aan het dwalen was. Er ontstond een vreemde band tussen ons. Het voelde alsof we tijdens het telefoongesprek zowel met elkaar in een ruimte waren als dat we afgezonderd waren. We hebben zo'n 20 minuten gepraat en het hele principe van telefoneren was voor absurd en moeilijk te bevatten, maar het was fantastisch.

Ik begon vervelende honger te krijgen en het begon te schemeren. Het eind van de dag was aangebroken en voor mij was het avontuur wel voorbij. Al met al een zeer leuke ervaring. Ik voelde me de hele trip erg op m'n gemak. 2C-C duurt jammer genoeg veel te kort. Ik ga dit zeker nog eens op een festival uitproberen!
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-C & MXE; een onderschat juweel

Berichtdoor snuifduif » ma jun 09, 2014 9:32 pm

Geldt denk ik voor alle 2c-tjes
Ik heb in ieder geval ook zeer goede ervaringen met 2c-b en mxe. (let wel op dat wanneer je al flink aan de 2c-b zit je opeens helemaal de weg kwijt kan zijn als je mxe bij neemt, voorzichtig doseren dus)
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 2C-C & MXE; een onderschat juweel

Berichtdoor Abysmal » wo jun 11, 2014 12:49 am

Leuk reportje, deze combo (of in ieder geval met een 2C) klinkt interessant om eens te doen. Weet niet of ik dit op een festival zou doen..
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: 2C-C & MXE; een onderschat juweel

Berichtdoor Piotr » wo jun 11, 2014 12:16 pm

Dankjewel. Misschien dat ik dit wel op de Defqon.1 preparty uitprobeer, met een wat hogere dosis 2C-C. Eigenlijk wil ik het zaterdags doen, alleen dan moet ik een vrouwke versieren! :beer:

Er volgt waarschijnlijk wel een nieuw report!
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-C & MXE; een onderschat juweel

Berichtdoor Monologic » wo jun 11, 2014 12:36 pm

“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: 2C-C & MXE; een onderschat juweel

Berichtdoor Jmths » wo mei 20, 2020 4:54 pm

:love:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner