Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2c-D: Kort maar krachig !

Voor al je psychedelische avonturen.

2c-D: Kort maar krachig !

Berichtdoor Sublimo » ma maart 14, 2011 2:33 pm

Originele post door Spor op 10 dec 2008.

Wie: Alleen ik
Wat: 85mg 2c-D, lijntje ketamine (~25mg), onbepaald aantal jointjes
Waar: Op mijn kamer
Wanneer: Op een overwachts vrije dinsdag

Toen ik dinsdag op school kwam om half 9, bleek dat ik geen les had die dag, en dat we “zelfstandig” moesten werken. In plaats van dat ik tot kwart over 4 naar school zou moeten, had ik dus opeens min of meer een vrije dag. Woendag hoefde ik pas om half 3 te beginnen dus ik had de tijd. Ik besloot wat dingetjes te doen op school, om vervolgens om 11 uur thuis te zijn. Ik had me op de weg terug al bedcht da tik wou gaan trippen, ik wist alleen nog niet waar op. Van de ene kant had ik lange tijd, van de andere kant wou ik ’s avonds ook nog gaan sporten. Ik bedacht me dat ik nog 2c-D had, en de beslissing was snel genomen.

Toen ik thuis kwam besloot ik om eerst al mijn werk af te maken, en zodra het af was de drugs te droppen. Dat deed ik dus en om precies half 2 dropte ik 85mg 2c-D. Ik had goede zin en was bezig met nieuwe muziek te downloaden. Hier was ik van het weekend ook al mee bezig geweest, dus ik had best veel nieuwe, vette muziek. Op een gegeven moment begon ik typische 2c visuals te krijgen, het golf effect, tracers en frutsels. Dit was ongeveer een half uur na inname. Het kwam redelijk snel op, en ik merkte dat dit aanzienlijk méér aanwezig was als een “strong” dose 2c-B. Het leek meer op 2c-E, de diversiteit van visuals. Ik vond het allemaal reuze interessant, en merkte dat ik meer genoot van de muziek als normaal. Met 2c-E had ik dit ook al vaker gemerkt, maar ik had nog nooit alleen thuis gezeten met als resultaat dat ik de muziek hard kon zetten, op een fatsoendelijk installatie. Normaal was er altijd iemand thuis waardoor de muziek zachter moest, of was ik onderweg waar ik geen goede installatie bij me had.

En toen kwam iets volledigs nieuws voor mij. Behalve dat ik de muziek veel mooier vond als normaal, kon ik de muziek in “lagen” horen. Ik hoorde dingen die ik nog nooit gehoord had, in nummers die ik heel vaak geluisterd had. Dit vond ik erg vet en ging allemaal bekende nummers luisteren, en in ieder nummer ontdekte ik wel geluidjes en patronen die ik nog nooit eerder gehoord had ! Tussendoor een paar jointjes gerookt, en paar keer van plaats veranderd in mijn kamer om tijdens het genot van de muziek ook te kunnen genieten van mijn visuals. Iets voor 5 begon ik te merken dat de effecten af begonnen te nemen (3,5 uur na inname) en ik besloot een lijntje R+S ketamine te nemen. Maar mijn neus zat dicht, en tegen de tijd dat die open was, waren de visuals al zo goed als weg. De ketamine heb ik toen nog even van genoten, en erna kreeg ik flinke honger. Toevallig belde mijn moeder me toen om te vragen wat voor pizza ik wou.

Ik voelde me nog wel een beetje space, maar dat maakte niet zo veel uit. Toen mijn moeder thuis kwam heb ik de pizza gebakken en lekker opgegeten. Ik vond het een erg leuke trip, denk dat van de middelen die tot mijn beschikking had dat absoluut de juiste was voor die dag. Het was weer eens iets nieuws, en ik vond het geweldig ! Geluid in lagen horen is ook weer eens wat anders he…


Het was zeker anders als mijn vorige 2c-D ervaring, waar ik een zeer milde dose had. Mede omdat het zo "zeldzaam" is vond ik het wel een goed plan om hier te beschrijven hoe het was.

Conclusie die ik trek is om te beginnen dat het veel korter werkt als andere tripmiddelen die je oraal neemt. Ik vond het ook zeker meer aanwezig als een strong dose 2c-B en vond het visueel net iets milder als een strong dose 2c-E. De veranderingen in de audio vond ik erg appart, maar heb wel eens gemerkt dat ik dat met 2c-E ook had, alleen aanzienlijk minder omdat ik niet thuis was en de muziek hard had staan, maar aan het lopen was met compacte boxjes. Al met al vind ik het een zeer geschikt middeltje voor bijvoorbeeld avonden dat je neit zo lang wil trippen. Jammer genoeg is de gramprijs gelijk aan die van andere 2c's, en dus is een dose aanzienlijk duurder.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 2c-D: Kort maar krachig !

Berichtdoor megatrippie » do sep 08, 2011 11:27 am

En wederom bedankt voor een leuk tripreport. Dat ik hem nu pas opmerk :grin: . Hoe dan ook zoals gewoonlijk weer op een hele fijne manier omschreven wat je hebt meegemaakt. Wel jammer dat je de keta wat laat hebt genomen. Ik heb al wel berichten gelezen van mensen waar deze combi een zeer indrukwekkende ervaring opleverde.
Mischien iets voor de volgende keer.... of nog beter..mischien iets voor mij om uit te proberen :P
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: 2c-D: Kort maar krachig !

Berichtdoor Einstein » vr sep 09, 2011 2:13 am

Hmm, nu ben ik ook wel benieuwd, ik heb weer wat om naar te zoeken. Kort maar krachtig report :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2c-D: Kort maar krachig !

Berichtdoor Sublimo » zo sep 11, 2011 4:21 am

Misschien toch nog ooit eens opnieuw proberen, misschien dat het dan een beetje op deze trip lijkt.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 2c-D: Kort maar krachig !

Berichtdoor megatrippie » wo okt 05, 2011 11:11 am

2C-D na een redelijk aantal eerdere teleurstellende pogingen verder getest. Waar ik eerder al mijn twijfels had wat betreft de Tofoe eigenschappen van dit stofje werden deze door recente pogingen onderschreven. De combo MDMA plus 2C-D bleek allesbehalve een succes.
Ik zal proberen de trip hier her te beleven.

Dosering: 90mg MDMA + 80mg 2C-D.

Sneller als normaal voelde ik dat ik me anders begon te voelen.
Zou het nu eindelijk een keer zorgen voor een decent trip?.
Het gevoel begin zich te intensiveren.
Een lichte bodyload maakte zich van mij meester.
Tevens voelde ik me onrustig.
Een beetje het gevoel dat je krijgt als je naar de piek van een hele zware dosis 2C-B gaat. (dat chaotische) Maar dan zonder de visuals en zonder alle andere prettige eigenschappen van deze 2C.
Nu zo'n drie kwartier na inname voel ik lichtjes de werking van de MDMA.
Zou het nu dan gaan beginnen?
Gelukkig is er afleiding genoeg en ben ik er niet al te veel mee bezig.
Ik geniet van de muziek en het gezelschap.
De avond verloopt en de trip als je dit nog zo kunt noemen neemt niet in heftigheid toe.
Het resultaat van de 2 stofjes is dat het en geen echte MDMA ervaring is en ook geen 2C ervaring Het is het beide niet maar hangt er slapjes tussenin en dat is geen prettige ervaring.

Eerder had ik al in lagere dosissen MDMA + 2C-D combo's geprobeerd tevens had ik het middel al met 2C-I, 2C-E en 4-FMP combo's geprobeerd. Ook had ik het middel al een een keer solo geprobeerd 80mg.

Als ik dus de balans opmaak kan ik stellen dat 2C-D gewooon niet mijn ding is. Het zal wel met mijn gestel te maken. Ik reageer namelijk wel vaker vreemd op dit soort dingen. Maar de geplande keta 2C-D combo anuleer ik bij deze. Ik ben uitgeexperimenteerd met 2C-D.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner