Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-E: Up up and down we go

Voor al je psychedelische avonturen.

2C-E: Up up and down we go

Berichtdoor Willie de Wietkameel » vr dec 07, 2012 11:57 am

Hallo drugsforum. Dit is mijn eerste tripreport en tevens ook mijn eerste post! Lees al een tijdje geboeid mee en vond het tijd om mijn meest intense drugservaring te delen.


Background info:

Wie: Me, meself and I.
Locatie: Klein huis met sfeerverlichting en space muziek.
Wat: 15 mg 2C-E.
Stemming: Beetje brak, maar vol nieuwsgierigheid en een beetje zenuwachtig.
Ervaring: MDMA, Ketamine, Truffels, Kratom.

Al een hele tijd op zoek naar een diepere of ander soort spirituele ervaring. Vandaar mijn zoektocht naar LSD, 2C's en mescaline. Ooit eens paar zegeltjes LSD bemachtigd, maar ik was flink genaaid aangezien er niets op zat.
Een half jaar later weer opzoek gegaan. Was nog erg nieuwsgierig. 2C-B was de eerste optie, maar ik kon veel makkelijker aan 2C-D,E en P komen. Flink wat ingelezen en toen 2C-E gekozen. Hoort het meest op LSD/mescaline te lijken en duurt niet zo gigantisch lang als 2C-P. Zo gezegd zo gedaan en een week later lag er een brief met 2C-E op de mat. Die dag 1mg afgewogen als allergietest. Een paar weken later had ik de kans om flink uit te pakken. Alleen thuis, geen verplichtingen en tijd zat. De avond ervoor wel een verjaardag gehad dus was een beetje brak, maar dacht niet dat dit kwaad kon.

Het was de bedoeling dat een maat van me ging tripsitten, maar die kon ik opeens niet bereiken. (Bleek zn mobiel in de gracht te hebben gegooid en is wezen tukken in een portiekje. Leuk alcohol.:#:)

Ik heb een klein ontbijt gehad, een paar jointjes voorgedraaid en 15mg 2C-E afgewogen en met water ingenomen. Weer lekker in mn nest gekropen. Het spektakel afwachten. (T=0)


Trip report:

(T+1)
Na een uurtje was er lift off. Heerlijke rustige vervormingen en nog totaal geen bodyload. Hoorde dat dit wel eens flink vervelend kan zijn bij 2C-E. De opbouw was erg subtiel en duurde zeker 2,5 uur. Ik was ondertussen gedoucht, aangekleed en zat achter mn laptop wat muziek te zoeken. Ik had hoge verwachtingen.

(T+2)
Rustige opbouw. Iets meer hallucinaties en beetje bodyload, maar absoluut niet storend. Het voelde alsof ik geestelijk veel rust had.

(T+3)
Ik piekte! Holy shit wat een bodyload. :keta: Dit klapte er gigantisch in. Terwijl ik 5 min geleden nog lekker zat te jammen was ik nu in paniek. Wat als..wat als… ging er door mijn hoofd. WAAR DE FUCK BEN JE MEE BEZIG! Het leek wel of mijn nuchtere ‘ik’ dit als een laatste wanhoop roep uitschreeuwde tegen een onbekende staat van bewustzijn.

(T=???)
Geen idee meer van tijd of ruimte. Normaal vind ik dit juist heerlijk, maar dit was anders. Ik was ziek.
Ik had een gesprek met mezelf op papier. Ik schreef:
Waar ben je mee bezig gozer. Je hebt een stofje ingenomen wat een of andere leipo je met de post heeft opgestuurd! Alleen omdat jij ervoor wilde betalen en nu zit je alleen!
Het gaat goed het is gewoon de bodyload niet panieken.
Zet snel je telefoon aan en bel 112! Voordat je niets meer kan.

Snel mn mobiel gezocht, maar hij was uit. Ik kreeg hem met geen mogelijkheid aan. FUCK!fuck fuck fu…
Dit is het moment waarop ik mijn ontbijtje kwijtraakte. Gelukkig wel boven de wc. Kon blijkbaar nog wel iets goed. Niet lang hierna voelde ik me wat beter. Ik was erg geschrokken en sprak met mezelf af dat ik dit nooit meer doe zonder tripsitter.

Na wat leek dagen gigantisch hard door verschillende dimensies te hebben gevlogen kwam er een chill space nummer. Ik weet alleen nog deze woorden:
“Take a rest. It’s time to take a rest. And let the World feel at its best. Take a breath and take a rest.”

Dit deed me erg goed en ik wist dat het allemaal goed ging komen. Wat absoluut absurd is want de situatie was nog compleet het zelfde. Maar het zat allemaal tussen mn oren. (wanneer niet?)

Pak mijn iPod en zie dat het 14.25 is. Ik schrijf dit op als link naar de realiteit.

(T+3.5)
14.25?? Bizar. Heeft deze nare reis maar een half uur geduurd? Niet meer naar de klok kijken daar raak je van in de war. Even wat water! Dit smaakt zeer vaag. Ik vraag me af waar mn tanden zijn gebleven en voel in mn mond. Huh? Ze zijn er nog. Wel strakke kaken. Op dit moment word ik bang dat ik mn tanden kapot ga bijten dus besluit ik op een washandje te gaan bijten. Dit blijf ik het grootste deel van de trip ook doen.

(T=???)
Weer geen besef van tijd. Dit is maar goed ook het doet er niet meer toe. Ik ga lekker tekenen en schrijven. Het gebeurd zonder na te denken en de patronen vloeien uit de pen. Ik test mezelf door simpele rekensommen te maken. Hier lijk ik eeuwen over te doen en geef het op. Een aantal dingen die ik opschrijf:

Trippen is voor de sterke geest.

Komt allemaal goed joh!

Only the sane know what the insane are like.

Kauw jij maar lekker.

Denk goed na over wat je doet, want dingen hebben hun eigen wil.

Hoe zou de echte ik dit vinden?

Tijd is slomer dan de ruimte die ik observeer.

Het lichaam laat zich afweten en de geest gaat verder.

En nog meer van dit semi-psychisch gezemel. Uiteindelijk heb ik 6 A4-tje’s vol geschreven.
De hallucinaties zijn en blijven overweldigend. “Wat een kleuren spektakel!”, roep ik. De muziek is goddelijk en het lijkt alsof ik sommige geluiden kan ruiken.

(T+8)
Het is donker buiten en de trip begint eindelijk af te nemen. Opeens had ik trek. Niet zo gek als het enige wat je die dag gegeten hebt en na 3 of 4 uur er weer uit was. Ik maak wat Cup-a-soup. Lekker makkelijk en het smaakt heerlijk. Ik kom tot rust, maar de trip laat een scherpe hoofdpijn achter. Dit viel wel te verwachten aangezien ik dit ook heb na een intense truffel trip. Mijn geest heeft ook wel erg veel te verwerken nu. Ik ga in bed liggen maar kan niet slapen. Tijdens de trip had ik de jointjes niet aangeraakt. Mooi! Even lekker stoned worden. Na een halve joint kruip ik weer mn bed in en word de volgende dag een beetje suf wakker. Dit houdt de rest van de dag aan en ik heb het gevoel dat ik een hoop moet verwerken.

Conclusie:
Het was zeer intens. Het wisselde tussen irritante bodyload en overweldigende euforie. Het ene moment voel is het fantastisch en het andere moment kan het overleven zijn. Ik heb niet het gevoel alsof ik een bad trip heb gehad hoewel ik nu wel weet dat die afgrond dichterbij is dan ik hiervoor dacht. Het zal wel een jaar of twee duren voordat ik hier weer behoefte aan heb. Ook vanwege het wisselende karakter van 2C-E. Dit heb ik ook met truffels maar in mindere mate. Is dit met LSD en mescaline ook het geval?

Btw. Hulde als je dit hele verhaal gelezen hebt! :rock:
Laatst bijgewerkt door Willie de Wietkameel op wo apr 10, 2013 4:17 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Willie de Wietkameel
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 10:20 am

Re: 2C-E: Up up and down we go

Berichtdoor Azy » vr dec 07, 2012 12:05 pm

Leuk report! Een paar leuke verwoordingen, en precies ook wel een stevige trip. Hulde voor je nickname trouwens!
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: 2C-E: Up up and down we go

Berichtdoor Einstein » vr dec 07, 2012 12:11 pm

Sterk report ja :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-E: Up up and down we go

Berichtdoor Oizo » vr dec 07, 2012 12:29 pm

Sterke eerste post op het forum!
Zeer mooi report :)
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: 2C-E: Up up and down we go

Berichtdoor Willie de Wietkameel » vr dec 07, 2012 1:16 pm

Danku danku :hulde:
Avatar gebruiker
Willie de Wietkameel
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 10:20 am

Re: 2C-E: Up up and down we go

Berichtdoor FranX » vr dec 07, 2012 1:35 pm

Mooi verhaal.
Wij hebben met 2C-E ook al eens een bodyload ervaren.
LSD geeft ons eigenlijk nooit een nare bodyload.
Mescaline staat (buiten een niet helemaal geslaagde poging) nog op de agenda.

2C-P heeft buiten de onvolprezen 2C-B onze voorkeur MAAR keep it low... boven de 8 mg ervaren we een toenemende bodyload. Voor ons is 6-8 mg een mooie dosis en zoals wij het hebben ervaren valt de duur wel mee... een beetje vergelijkbaar met LSD (minder visueel en minder 'druk in het hoofd')
2C-P neemt wel de tijd qua opkomst.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: 2C-E: Up up and down we go

Berichtdoor Fenomeen » vr dec 07, 2012 1:55 pm

Erg mooi report!
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: 2C-E: Up up and down we go

Berichtdoor Amnate83 » vr dec 07, 2012 2:53 pm

Leuke report om te lezen, en welkom op het forum! :hulde:
Amnate83
____________//
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 284
Geregistreerd: zo okt 28, 2012 8:01 pm

Re: 2C-E: Up up and down we go

Berichtdoor Hi-Hat » vr dec 07, 2012 4:27 pm

Tof report, inderdaad. Heb je ook echt een donkere kant van de 2C-E ervaren? Ik heb 't nog liggen, maar ik vind 2c-e toch wel een van de spannendste 2c'tjes vanwege de donkere kant die schijnbaar kan hebben.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: 2C-E: Up up and down we go

Berichtdoor Willie de Wietkameel » vr dec 07, 2012 5:10 pm

@FranX: Bedankt voor de tip, maar ik denk dat 2C-P mij iets te lang duurt. Misschien iets voor als ik weer wat meer ervaring heb.

@Matheson: Van die donkere kant heb ik zeker wat gemerkt. Vooral toen ik in paniek raakte vanwege de intensiteit die ik nog nooit zo beleefd had. De rest van de trip uitte zich dat soms in grauwe kleuren en donker sfeertje, maar dat wist ik toen prima te relativeren en het stoorde me niet. Relaxede muziek helpt veel.
Avatar gebruiker
Willie de Wietkameel
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 10:20 am

Re: 2C-E: Up up and down we go

Berichtdoor Taxi. » ma dec 10, 2012 12:24 pm

Mooi report! Heb zelf soortgelijke situatie beleefd onder invloed van truffels. Wist ook toen pas na die trip dat de afgrond soms akelig dichtbij kan komen, maar ik heb ook geleerd dat je zelf kunt bepalen of je de afgrond in duikt of dat je dat niet doet.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: 2C-E: Up up and down we go

Berichtdoor Dennenboom » ma dec 10, 2012 3:35 pm

Het leek wel of mijn nuchtere ‘ik’ dit als een laatste wanhoop roep uitschreeuwde tegen een onbekende staat van bewustzijn.

Leuk verwoord :beer:
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: 2C-E: Up up and down we go

Berichtdoor hmm-hmm » ma dec 10, 2012 10:17 pm

Mooi tripreport :) Ik ben benieuwd wat je dan van 2cb vind !
gapen is bijpakken
Avatar gebruiker
hmm-hmm
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: za jun 16, 2012 4:57 pm


Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner