Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3 drips rec een klein LSD reportje

Voor al je psychedelische avonturen.

3 drips rec een klein LSD reportje

Berichtdoor 25tolife » vr feb 25, 2011 6:35 pm

28 sep 2010 14:05

Van tijdje terug maar ook hier nu±

Ik zou eerst die andere report goed oppoetsen maar dat gaat wat langer duren dus dacht ik zet deze erop van een tijdje terug alvast tot ik klaar ben met die andere grote puzzel :woeh:

Dosis 3 drips rectaal.

Dit reportje is al van een tijdje geleden. Hoop dat jullie dit beter waarderen! Ik denk dat het zoiezo een stuk beter te volgen valt, hoewel ik persoonlijk vind dat het niet zo diep gaat als het onverklaarbare maar ja, dat heet niet voor niets zo. Dus hier is dit wat oudere reportje dan.

Waar: Thuis en buiten
Met wie: Ik en eerste paar uur (hoewel misschien wel een uur of 4-5) T erbij(T is bijnaam van een vriend)
Mindset: Helemaal zin in en nog steeds opgeladen van vorige trip wou ik toch na circa 3 weken weer eens lekker uit me dak gaan,

Het was een vrijdag ergens in eind mei. Ik werd heerlijk uitgerust wakker, had geen afspraken de dagen erna. Eerst gewoon me normale dingetjes gedaan, wat opruimen eten koken alvast nog meer eten halen alvast bij de supermarkt(Vind dat trippend maar vervelend) En eenmaal na wat huishoudelijke dingen en even gewerkt te hebben, kwam T naar mij toe. Hij was aardig van de kaart door ghb wat hij neemt dagelijks. Desalniettemin wou hij na een paar uurtjes ineens een keertje trippen weer, aangezien dat hij al een lange tijd niet had gedaan, en ik er altijd wel zin in heb als het kan. En eten wiet en alles was er genoeg.

Dus nam T circa 200mics en bij mij was het zaadje geplant, wat er niet meer uit ging twijfelde nog een tijdje aan hoeveel ik zou nemen et cetera. Uiteindelijk besloot ik 3 druppels te nemen, even pakken en rectaal ingespoten. Heerlijk vind ik dat altijd als uit het niets ineens een perfect moment ervoor vrij komt. Ik zette gelijk mezelf aan het werk en draaide zo snel ik kon een joint of 10-12 en deed ze in een sigaretten pakje. Na circa 5-10 minuten voelde ik het al inslaan. Rillingen door me lijf die fijn aanvoelde altijd. Dit had ik grotendeels van de trip. Kwam af en langs een soort rilling van genot voelde het. Inmiddels begon het bij T ook te werken, maar die nam het uiteindelijk ook 30 minuten eerder dan ik. Hij was helemaal los en voelde zich zo vrij als en vogel lachtte erg veel, kwam met leuke logica,theorie aanzetten waar ik ook al in vorige trips aan dacht soms toevallig. Na gezellig wat muziek geluisterd te hebben en een jointje gerookt te hebben brak bij mij de hel los. Ik voelde me wegsmelten in me bank deed me ogen maar dicht en zo heeft de lsd mij eigenlijk min of meer gevloerd in de piek. Ik zag de meest mooie plaatjes/visuele dingen te zien, bracht me op erg veel idieen , oplossingen, voor wat kleine probleempjes die ik had op dat moment. Had het toen vooral erg zwaar om iedereen van me af te moeten laten vallen aangezien ik weggesmolten op de bank lag, gehypnotiseerd de muziek aan het luisteren waarin ik verdomd diep ging op de muziek eenmaal toen ik me kleine hoofdpijn ( van problemen denk ik) weg was. Langzaam probeerde ik weer wat hoger te komen om op te staan. T zei “tegen me gaat het? Je ligt nu al een halfuur ofzo out ongeveer haha” Ik zei iets van “Het gaat goed genoeg dank u!”

Tijd voor eten had ineens een gat in me maag en honger alsof ik dagen niet gegeten had. Alleen zag ik inmiddels nog geen 5 meter voor me zonder te ver op te gaan in alle levende/ademde dingen lijken door alle visuals. Het waren er erg veel maar ik slaagde erin om het eten goed warm te krijgen zonder te verbranden hehe. Pakte 2 borden en mikte het erop, was Bami met lekker veel groente peper sambal etc. smaakte goed alleen wat te pittig soms maar ja shit happends. Eenmaal 1 bord op pakte ik er gelijk nog een T was wel voldaan, en zat heerlijk genietend op de bank. Terwijl ik weer verdwaalde richting de keuken en nog wat eten pakte. Heb toen in een klein uurtje zeker 1 kilo gegeten ofzo stond op ontploffen ineens. Ging maar een jointje rooken in de hoop dat het wat sneller zou zakken of op een andere manier misschien helpt. En werkte goed genoeg ook. Inmiddels was het alweer een aantal uur later en had T weer G genomen en daar stond inmiddels de 4e lege fles wijn zag ik. Toen dacht ik al van hmm ziet er niet slim uit T.... (had zelf maar 2 of 3 glazen gedronken)Toen zijn we naar zijn huis gegaan en daar viel hij eigenlijk al na 20 minuutjes in slaap. Heb toen even bedacht wat nu te doen? Hij zag er verder niet uit alsof hij out was door de g en de vriendin van t was er al en die zei tegen me “doe maar lekker wat je wilt hoor hij slaapt wel lekker zo te zien”Ze had helaas ook hetzelfde pad als T gekozen maar was er nu vanaf dus wist ik dat het daar zoiezo wel goed zou gaan/komen met hem. Inmiddels stapte ik maar op de fiets richting het bos om daar lekker verder te genieten alleen. Had toch wat drinken mee en wat wiet en mp3 speler(vraag me niet hoe die in me zak waren gekomen maar was er erg blij mee) Het verkeer was nog niet echt op gang gekomen in de vroege ochtend uurtjes, maar vond het al lastig genoeg me hoofd bij het fietsen te houden het was een lange verre reis voor me gevoel (wat het niet is normaal) Eenmaal aangekomen gooide ik me fiets tegen de paal en deed het axa slotje vast ging vol verbazing het bos in. Het was een aangename temperatuur en ken het bos echt uit me hoofd kan er bijna niet verdwalen maar ja als het eens op de lsd doet is het bos toch wel een tikje anders, ik dacht een ree gezien te hebben of iets vergelijkbaars en een paar konijntjes tijdens het lopen.



Het schemerde en de zon kwam langzaam op dus ik ging maar snel proberen me eindpunt voor eventjes pauze te halen. Wat een grasveld/weide is met lekker hoog gras. Het was een beetje vochtig van de dauw en de mist die ik zag was echt te mooi om te verwoorden toen de zon daar achter de verte omhoogkwam om me alles te geven wat ik nodig heb op dat moment. Alle bomen kronkelden om elkaar heen het gras leek een levend tapijt. Ik maakte een stukje plat in het midden van het veld daar. En ging daar vervolgens heerlijk liggen op me jas die ik bij me had en zette wat lekkere rustige buddha bar op. En stak nog een jointje op. De zon die opkwam was eerst een kleine vuurbal in de verte, en na uhm geen idee tot een grote zon veranderde die me heerlijke warmte toe straalde. En hoorde alle vogeltjes fluiten overal als ik even de muziek uitzetten. Voelde me heerlijk vrij en kon heerlijk wegdromen in de wolken die ik zag boven de zon waar inmiddels al een paar vliegtuigen blijkbaar de lucht hadden vervuild met een paar vieze lijnen neppe wolken dacht ik toen. Maar kon me bij alle wolken die ik zag zo een heel verband verhaal ertussen verzinnen/zien als een wolk war je een draakachtig figuur in kan zien, die een kleine bange achterna zat kan zo wel even doorgaan maar dat laat ik zo even voor wat het is. Ik ging weer lekker languit liggen en muziek luisteren pakte drinken erbij, tot ik erachter kwam dat die waarschijnlijk nog bij me fiets stond. Again shit happends dacht. Vond het ergens al knap genoeg dat ik er was zonder problemen gekomen. Maar besloot het toch even op te halen na nog zo'n x aantal uur (voer me gevoel) weg ging uit me lekkere veilige plekje en naar de boze buitenwereld moest terugkeren. Toen ik eenmaal bij me fiets aangekomen was had ik geen zin meer in weer die toch nog steeds kleine doolhof blijkbaar;dus ging ik naar huis toe. Nu was het vele vele malen drukker op de weg. Ik ben maar hel langzaam gaan fietsen zonder muziek anders ben ik al helemaal er niet bij richting huis toe. Wat een langdurige tocht was, maar gelukkig wel goed ging overal wel met moeite soms moet ik erbij zeggen.. Eenmaal thuis aangekomen nog even met de buurman gepraat die ook in de lift stond.. Was een beetje bizar gesprek vond ik maar me buurman had niets door leek het. Eindelijk op de 10e verdieping na 2 trpajes lopen vanaf 9e. Deur op slot gedaan en op bed neergeploft. Vanaf hier werd het even wat te wazig voor me zat vast in een vicieuze cirkel. Kon er maar niet bij komen waarom bepaalde dingen zijn verzonnen/gemaakt terwijl het eigenlijk alleen maar een soort van mensen handboeien in hun hoofd doen. Na veel gemaal dacht ik het enige wat kan accepteren zoals het is , is nu niets aan te doen zo dacht ik. Toen heb ik nog heerlijk van het uitzicht genoten want kon inmiddels wel door alle ronde vierkante driehoekjes kijken. Heb toen nog meer eten wam gemaakt met een glaasje wijn erbij lekker zitten eten inmiddels op het balkon waar de zon was. En ben daar letterlijk na een aantal uren in slaap gevallen toen ik weg zakte in de verste dieptes van mezelf waar ik bij kon komen veel dingen uit me jeugd en eigenlijk was ik me van meer bewust dan ik besefte op dat moment. Maar werd nu toch wel erg moe ineens en ging vanuit het balkon wankelend van een “headrush”door de zon ofzo denk ik, naar bed ging en heb daar heerlijk geslapen.Toen ik een meditatie mp3'tje op zette en viel eigenlijk trippend en mediterend in een diepe slaap(maar niet lang). Werd nog wazig wakker maar niets bijzonders verder. De dag erna gewoon lekker wat opgeruimd weer en wat tv gekeken en daarna weer verder slapen en toen was me ritme weer goed werd om 9.00 wakker en had veel energie en erg vrolijk en T had al smsjes gestuurd dat het allemaal goed en leuk was geworden toen ie wakker werd (bleek een paar uur later te zijn achteraf maar ja dat wist ik ook niet en had geen telefoon bij me toen ik op pad was)


Wat ik ervan geleerd heb? Ik kan pas echt diep in mezelf kruipen als ik alleen ben, met vrienden is het super tof en top maar lijk ik meer aan de grond vast te zitten voor me gevoel. Moeilijk uit te leggen. En dat ik maar gewoon of iets echt moet doen of het moet accepteren wat het is. Ook al is het een ma die nooit hulp wil en suicidaal is dat was me grootste probleem nog steeds toen. Nu weer vooruit kijken en weg met geschiedenis die alleen maar duivels en hel naar boven brengen. En lsd in het verkeer is nooit veilig zal ik ook minder snel gaan doen voortaan :wink:

Ik hoop dat dit reportje een stuk beter te volgen is dan de vorige. De dosis is lager denk ik bij deze.. Misschien dat het daardoor komt. En dit reportje is eigenlijk al maaanden oud maar nooit gepost, maar wou hem een beetje oppoetsen en toch nog delen hoop dat jullie het kunnen waarderen. Anders snap ik het ook wel zal wel een rare snuiter zijn. Hoop dat het beter te begrijpen valt. Of dat in sommige mensen hun oren maar als een saaie trip klinkt sorry!.
Peace!
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner