Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Voor al je psychedelische avonturen.

4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor FranX » do mei 24, 2012 11:31 am

Als we spreken over paddo's, of truffels dan bedoelen we meestal de psychoactieve stof 4-HO-DMT of psilocine. Vanuit de wereld van de zogenaamde research chemicals kennen we een synthetische tegenhanger die men aanduidt als 4-ACO-DMT. In essentie is het dezelfde stof maar dan heeft men het hydrogeen atoom vervangen door een acetyleen atoom. Dat is prettig want dat maakt de stof stabieler en langer houdbaar. Voor het effect zou het niet veel uitmaken want net als bij 4-HO-DMT zal ook 4-ACO-DMT in de maag omgezet worden tot psilocibine die de weg naar paddo-land voor je vrij maakt.

Wie wat meer over chemische achtergronden wil weten verwijs ik naar dit http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=6&t=705 draadje. Over psilocine en psilocibine kan zal de ons bekende Dr. Albert Hofmann je hier http://www.stainblue.com/ah.html meer vertellen.

Mijn verhaal begint met de postbode die op een goede dag, braaf onwetend als altijd, een envelop met 250 mg 4-ACO-DMT op mijn deurmat liet vallen. Nog geen tel later stond ik al keurig 30 mg voor mezelf af te wegen. Tja, als het om koffie en paddo's gaat dan prefereer ik sterk en 30 mg wordt door Erowid als sterk beoordeeld. Hier, kijk maar: http://www.erowid.org/chemicals/4_acetoxy_dmt/4_acetoxy_dmt_dose.shtml

TRIPREPORT

Het is 20:00 uur en ik ben alleen thuis. Voor me ligt een capsule met 30 mg 4-ACO-DMT. Het was een relaxte vrije dag voor me geweest en ik had zo rond een uur of 18:00 twee sneetjes brood met ei gegeten. De hond ligt tevreden te snurken als ik de capsule door slik met wat water. Ik loop nog wat rond, was mijn bordje en bestek af en ga nog even naar het toilet. Ik schenk nog wat te drinken voor mezelf in en draai alvast twee jointjes voor later. Daarna nestel ik mezelf lekker op de bank en kijk of ik niets ben vergeten. Dekentje onder handbereik, paar kaarsjes aan en asbak in de buurt. Perfect. Ik druk op play van de afstandsbediening en de muziek begint te spelen.



00:00 Gelijktijdig met het aanzwellen van de muziek voel ik de ACO opkomen. Het is inmiddels ook zo een twintigtal minuutjes geleden dat ik de capsule had ingenomen. Ik sluit mijn ogen. Het valt me op hoe rustig mijn geest is geworden. De ACO neemt steeds meer en meer de overhand en ik zink weg in een wereld die lijkt op die van de paddo.

01:00 Geen spoortje bodyload. Mijn geest is super ontspannen. Voor mijn gevoel raakt mijn lichaam nog maar amper de bank. Maar dat alles valt in het niet bij de OEV's (open eyed visuals) die mijn deel zijn. In mijn huiskamer hangen allerlei hele dunne en licht pulsernde 'kosmische draden' als fijn spinrag. Alles lijkt te gloeien in zachte tinten. Zo nu en dan vallen er 'schitterende diamantjes' schijnbaar uit niets vanaf het plafond op de grond uiteen in ontelbare spettertjes die nog even een geometrisch figuur vormen voordat ze ook weer in het niets verdwijnen. WTF? Ik heb redelijk wat trips achter de rug maar de schoonheid van deze visuals zijn echt ongelooflijk.

02:00 Ik voel me super. Ik ben nog steeds diep onder de indruk van de meest waanzinnige visuals die ik ooit zag. Mijn geest is nog steeds in staat van zen. Wat me opvalt is dat ik de 'duistere kantjes' en de introspecties die paddo's bij mij teweeg brengen mis. De ACO voelt gewoon vriendelijk en zet mij niet aan tot diepe gedachten of leerzame inzichten. Het lijkt wel alsof de ACO gewoon even alles mooi wil maken zonder lichaam of geest te belasten. Closed eyed visuals zijn mooi maar naar mijn smaak minder complex en uitdagender dan die veroorzaakt door echte paddo's. Geeft niets. Open eyed is meer dan genoeg te zien.

03:00 Ik kom in de afterglow terecht. Ik besluit om naar buiten te gaan. De buitenwereld voelt precies zo als bij een paddotrip. Onder een fluoriserende paarse hemel en tussen de bomen die krom gebogen een ere-haag lijken te vormen ruikt ik het vochtige gras. Hemels. Zonder dat mijn voeten echt de grond lijken te raken maak ik een lange wandeling. Halverwege steek ik mijn joint op.

04:00 De trip is wel over maar de glow is er nog steeds. De visuals zijn vertrokken. Ik voel me nog steeds relaxed en fysiek prima. Ik eet wat, luister nog wat muziek en geniet nog lang na van deze ervaring. Later zou ik prima slapen en de andere dag zonder kater of bijwerkingen wakker worden.
Conclusie: Voor mij bleek 4-ACO-DMT een zeer geest en lichaamsvriendelijke stof die sterk visueel is. Soepel, ontspannend, positef en effectief.

Nog een ervaring:

Ik heb een vriend die een hard-core paddo liefhebber is. De knaap kweekt en eet al jaren zijn eigen paddo's en zou je, bij wijze van spreken dan, net als een wijnkenner door te proeven aan een paddo alles over die vrucht kunnen vertellen. Het leek me wel intressant wat zijn mening over 4-ACO-DMT zou zijn en dus bood ik het hem aan.

Aanvankelijk wees hij mijn aanbod met opgetrokken neus af. Hij was toch zeker niet van plan om een “chemische paddo” te slikken. Het was alsof ik hem een oneerbaar voorstel deed. Na een rationele discussie over chemie wist ik hem toch over de streep te trekken. Ik liet hem achter met 30 mg 4-ACO-DMT en hij gaf mij, enigzins mokkend, de belofte het te proberen.
Enkele weken later ontving ik van hem een e-mail. Hij schreef:

“Ik ben zeer diep onder de indruk van jou chemopaddos (4-aco-dmt) en heb zelden zulke mooie visuals gehad. Ik vond de trip wel leeg in die zin dat het allemaal buitenkant is en vrijwel geen enkele binnenkant heeft. Noem het paddo-light of instappaddo. Mocht je nog wat over hebben dan hoor ik dat graag van je.”
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor -ArKady. » do mei 24, 2012 11:42 am

Bedankt voor het report! :hulde: mooi om te lezen en het klinkt als een leuke trip.
Zal zo gelijk zelf even wat bestellen. :lol:
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor Oizo » do mei 24, 2012 1:54 pm

Mooi report!
Leest zeer vlot, en het is ook allemaal heel duidelijk beschreven.

Ik heb zelf geen ervaring met paddo's, noch met 4-ACO-DMT, maar ze staan wel beiden op mijn lijstje :)

Wat verkies je zelf, Paddo's of 4-ACO-DMT?
Laatst bijgewerkt door Oizo op do mei 24, 2012 7:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor Davinci » do mei 24, 2012 2:07 pm

Bedankt om weer een report aan het DF-archief toe te voegen :)
Ik hou wel van je rationele schrijfstijl.

4-aco-dmt is inderdaad een boeiend stofje, je kan er veel kanten mee uit.
De duur is ook niet zo lang en bij een gematigde dosis kan je er een leuke inzichtvolle ervaring uithalen. Het heeft zeker zn voordelen tegenover paddo's en truffels.

Ik ben benieuwd of de werking verschilt van 4-ho-dmt. Vroeger heb ik nog vaag gelezen dat die acetoxy groep ook wat zou bijleveren aan het effect, maar dat ben ik niet zeker.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor FranX » do mei 24, 2012 7:38 pm

Oizo schreef:Wat verkies je zelf, Paddo's of 4-ACO-DMT?


Goeie vraag. Om de vraag correct te beantwoorden heb ik wat ruimte nodig:

Bij ons thuis neemt de paddo een belangrijke plek in. Buiten dat we van mening zijn dat de paddo waardevolle inzichten kunnen geven die de persoonlijke groei kan bevorderen gebruik ik het ook als medicijn. Toen ik rond mijn 38ste last begon te krijgen van zogenaamde clusterhoofdpijnen las ik ergens dat 'magic mushrooms' een prima remedie zouden zijn. Clusterhoofdpijnen zouden veroorzaakt worden door een verwijding van bloedvaten en de werkzame stoffen in de paddo zouden juist het tegenovergestelde doen.

Ik was toentertijd 'drugsnaief' en wist, net als de rest van het klootsjesvolk, niet beter dan dat je van paddo's gaat hallucineren om vervolgens uit het raam springen. Maar geloof me, wie ooit eens een aanval van clusterhoofdpijn heeft moeten doorstaan slikt, spuit en snuift alles om een herhaling te voorkomen. Zo kwam het dat ik als drugsnaïeve burgerman toch met een doosje van die enge paddo's onder de arm thuis kwam. Toen ik daags later weer een aanval voelde opkomen vrat ik snel de helft van het doosje leeg.

De clusterhoofdpijn verdween binnen een 15-tal minuten als sneeuw voor de zon en ik kwam, als bonus, in een prachtige wereld terecht die in niets leek op de wilde spookverhalen uit de media. Maar er was meer. De dagen die volgde na mijn eerste en eigenlijk onbedoelde trip ontdekte ik dat mijn immer sluimerende neerslachtigheid en gebruikelijke cynisme hadden plaats gemaakt voor een wat positievere kijk op mijzelf en het leven. Pas sinds kort weten we welke rol psylocibine speelt in de bestrijding van depressies. (zie b.v. hier http://www.jellinek.nl/nieuws/nieuwsartikel/398 )

Je begrijpt dat sindsdien de paddo niet meer uit huize Franx is weg te denken. De clusterhoofdpijnen zijn inmiddels al jaren weg en de diepe mentale dalen van weleer heb ik sinds ik regelmatig paddo's gebruik niet meer bereikt. Voor de overheid is de paddo een levensgevaarlijke harddrug maar voor mij is het een heilzame en gezonde vervanger van allerlei farmaceutische troep.... en natuurlijk een deur naar “een andere wereld”.

4-ACO-DMT mist, voor zover ik kan oordelen, de typische psychonautische eigenschappen. Het gevoel van inzicht en zelfreflectie dat een paddo kan geven heb ik bij ACO niet gehad. Ik heb te kort ACO gebruikt om iets zinnigs te zeggen over de effecten op mijn gemoedstoestand op langere termijn.

Ik heb inmiddels een paar keer ACO gebruikt en de trip was telkens min of meer gelijk. Dat in tegenstelling tot paddo's waarbij ik eigenlijk nooit twee maal dezelfde trip heb gehad en telkens weer verrast werd. ACO zal bij mij de paddo niet vervangen. Zeker niet. Maar ACO is wel een prettige toevoeging. Laat ik het zo zeggen: Als ACO op een fris pilsje lijkt dan hebben paddo's meer weg van een zware rode wijn. Althans in mijn beleving dan.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor Russ » do mei 24, 2012 8:48 pm

mooi report!

Geweldig hoe je psychedelica-gebruik tot stand is gekomen, heb in docu's al gehoord van paddo's die clusterhoofdpijnen genezen, toevallig dat er hier zo iemand op het forum zit.
Ook leuk dat iemand die niets weet van psychedelica en er eigenlijk negatief, bang of hoe je het ook noemt tegenover staat, bij de eerste ervaring overtuigd wordt van het tegendeel, dit pleit voor mij toch zeker voor de mogelijke kwaliteiten en voordelen van psychedelica.
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor FranX » vr mei 25, 2012 9:23 am

Russ schreef:mooi report!

Geweldig hoe je psychedelica-gebruik tot stand is gekomen, heb in docu's al gehoord van paddo's die clusterhoofdpijnen genezen, toevallig dat er hier zo iemand op het forum zit.
Ook leuk dat iemand die niets weet van psychedelica en er eigenlijk negatief, bang of hoe je het ook noemt tegenover staat, bij de eerste ervaring overtuigd wordt van het tegendeel, dit pleit voor mij toch zeker voor de mogelijke kwaliteiten en voordelen van psychedelica.


Dank je. Ja, ik ontdekte dat zelfs in sub-psychedelische dosis (thee getrokken van ongeveer een kwart tot halve gram droge knol of paddo) een clusterhoofdpijn afgebroken kan worden. LSD zou dezelfde werking hebben maar dat heb ik nooit getest.

Ik vraag me alleen af of paddo's ook heilzaam zijn in bestrijding van migraine... heeft iemand ervaring?
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor Ollie » vr mei 25, 2012 2:44 pm

Super report weer! :love:

Ik heb zelf ook een aantal keer clusterhoofdpijn gehad, het komt/kwam bij mij om de twee jaar terug en dan had ik er zo'n twee weken bijna elke dag een paar uur last van. Echt verschrikkelijk. Heb de builen op mijn hoofd gehad van het tegen de muur bonken van de gekte.. Sinds mijn eerste keer truffels heb ik er nog geen last van gehad, de tijd zal leren of het voor mij ook werkt.
Binnenkort maar weer eens een boswandeling maken :grin:
Opa: Jongen, vrouwen da ben net paddestoel'n. A j de verkeerde het geat oe d'r an kapot.
Avatar gebruiker
Ollie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 128
Geregistreerd: za jan 21, 2012 10:21 pm

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor Bonke » vr mei 25, 2012 6:19 pm

Mooi report, ook maar eens bestellen:)
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor Ollie » vr mei 25, 2012 6:35 pm

Wat de migraine betreft, ik las op erowid een report van iemand die er inderdaad veel baad bij heeft:
https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=57204
Opa: Jongen, vrouwen da ben net paddestoel'n. A j de verkeerde het geat oe d'r an kapot.
Avatar gebruiker
Ollie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 128
Geregistreerd: za jan 21, 2012 10:21 pm

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor Saikedellik » di mei 29, 2012 7:55 pm

Mooi geschreven, erg duidelijk en herkenbaar ook...

Vooral het "spinrag" draden gedeelte, ik heb nooit geweten hoe ik dit moest omschrijven, maar het klopt precies! Ook dat je mentaal gewoon heel helder bent, en toch de prachtigste dingen ziet... Leuk spulletje! Krijg er weer zin in dankzij je report!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor Hi-Hat » za jun 09, 2012 8:35 pm

Erg mooi en interessant report. Ik geniet ook erg van je schrijfstijl!
Voorlopig hou ik het even bij truffels, maar je hebt zeker mijn interesse voor 4-ACO-DMT goed aangewakkerd!
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor Afca_Remy » do jul 19, 2012 11:46 pm

Wauw wat een super report zeker!!
Je hebt mijn interesse voor deze stof zeker aangewakkerd!
Ik zou graag wat meer informatie in een PB'tje ontvangen als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor Speed » zo jul 22, 2012 6:34 pm

Leuk tripreport, ik heb interesse in dit stofje gekregen vooral omdat je vertelde dat je de meest prachtige visuals zag.
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Avatar gebruiker
Speed
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:16 pm

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor Taxi. » zo mei 19, 2013 4:50 pm

FranX, heb je de stof ondertussen al vaker gebruikt ? Gaf dit dezelfde ervaringen als je hierboven beschrijft ? Dus zonder het soms aanwezige 'duistere' randje van paddo's en intense visuals ?
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor FranX » zo mei 19, 2013 7:19 pm

MushRockker schreef:FranX, heb je de stof ondertussen al vaker gebruikt ? Gaf dit dezelfde ervaringen als je hierboven beschrijft ? Dus zonder het soms aanwezige 'duistere' randje van paddo's en intense visuals ?


Jazeker en telkens met hetzelfde visuele effect.
Dat laatste (het voorspelbare) haalt wel wat diepgang weg maar je krijgt er een mooie 'show' en fijne flow voor terug.

Laat ik het anders zeggen, ondanks de relatief hoge prijs vonden een maatje van me en ikzelf het de moeite waard om onlangs nog wat aan te schaffen.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor Trippie » ma mei 20, 2013 1:35 am

Klinkt als iets dat ik wil hebben!
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor hansvaak » vr mei 31, 2013 3:04 pm

Mooi geschreven report! Bij de aantal keren dat ik paddo's op heb vond ik het, ondanks dat ik er heel veel plezier van heb gehad, een beetje raar. Bij gebrek aan een betere omschrijving. Het duistere zoals jij omschrijft, sluit daar wel op aan. Daarom;
Trippie schreef:Klinkt als iets dat ik wil hebben!
Not to do list: Heroïne, cocaine/crack, nicotine, methadon, benzo's en je vader.
hansvaak
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 160
Geregistreerd: di apr 30, 2013 1:13 pm

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor Rups » zo nov 17, 2013 5:41 pm

*Dit word een stiekem schopje voor een oud topic, maar ik moest gewoon reageren*
Ik was op zoek naar reports naar 4-AcO-DMT omdat ik het heel graag volgende maand wil gaan proberen, zie het als sinterklaas cadeautje naar mezelf. Wat een geweldig report! De diamantjes.. shit, wat zou me dat geweldig lijken om te zien zeg, ik ben zeer jaloers!
Ik moet zeggen dat je trip me wel heeft doen twijfelen over de dosis, de trip die jij hebt meegemaakt zou ik ook wel gigantisch graag mee willen maken, en ik moet zeggen dat ik nu heel erg twijfel om ook niet 30 mg te nemen, of toch 20, omdat het de eerste keer word met dit stofje.
Jammer dat je hem niet langer hebt gemaakt, had graag meer willen lezen over dit avontuur, maar al met al klinkt het wel ontzettend mooi!
Prachtige muziek trouwens, die gaat in de playlist om te luisteren als ik het probeer volgende maand :D Lijkt me ook wel echt een perfect lied om een keer te draaien als ik weer 4-N,N-DMT rook, en rustig terug kom.
Bedankt voor het delen!
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor Partypipo » zo nov 17, 2013 10:22 pm

Rups schreef:*Dit word een stiekem schopje voor een oud topic, maar ik moest gewoon reageren*
Ik was op zoek naar reports naar 4-AcO-DMT omdat ik het heel graag volgende maand wil gaan proberen, zie het als sinterklaas cadeautje naar mezelf. Wat een geweldig report! De diamantjes.. shit, wat zou me dat geweldig lijken om te zien zeg, ik ben zeer jaloers!
Ik moet zeggen dat je trip me wel heeft doen twijfelen over de dosis, de trip die jij hebt meegemaakt zou ik ook wel gigantisch graag mee willen maken, en ik moet zeggen dat ik nu heel erg twijfel om ook niet 30 mg te nemen, of toch 20, omdat het de eerste keer word met dit stofje.
Jammer dat je hem niet langer hebt gemaakt, had graag meer willen lezen over dit avontuur, maar al met al klinkt het wel ontzettend mooi!
Prachtige muziek trouwens, die gaat in de playlist om te luisteren als ik het probeer volgende maand :D Lijkt me ook wel echt een perfect lied om een keer te draaien als ik weer 4-N,N-DMT rook, en rustig terug kom.
Bedankt voor het delen!

Ik heb ergens voordat ik dit voor de eerste keer ging doen op een Engelstalige site gelezen dat voor een spirituele ervaring met dit stofje je een dosis van 0,43mg tot 0,45mg per kg lichaamsgewicht moet nemen.
Het was mijn allergaafste trip ooit!
Met 0,26 mg tot 0,32 mg per kg lichaamsgewicht heb ik hele fijne trips. Lekker af en toe even hard gaan en dan weer veel kletsen enzo. En in je eentje in bed met muziek op is dan heerlijk.
Als ik 0,45 mg per kg lichaamsgewicht zou aanhouden in mn eentje zou ik veel en veel te hard gaan denk ik. Als je niemand hebt om tegen te praten ofzo word je oneindig diep in een trip gezogen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor FranX » ma nov 18, 2013 9:16 pm

Rups schreef: knip:
Ik moet zeggen dat je trip me wel heeft doen twijfelen over de dosis, de trip die jij hebt meegemaakt zou ik ook wel gigantisch graag mee willen maken, en ik moet zeggen dat ik nu heel erg twijfel om ook niet 30 mg te nemen, of toch 20, omdat het de eerste keer word met dit stofje.


30 mg is, weet ik uit eigen ervaring en die van mijn naasten, zeer goed hanteerbaar. En hoewel misschien een beetje kromme vergelijking is 30 mg 4-ACO-DMT "lichter" dan een standaard dosis truffeltjes. Als je een doorsnee dosis paddo goed kan hanteren dan is 30 mg zeker niet teveel maar 20 mg mogelijk net te weinig.

Rups schreef:Jammer dat je hem niet langer hebt gemaakt, had graag meer willen lezen over dit avontuur, maar al met al klinkt het wel ontzettend mooi!
Prachtige muziek trouwens, die gaat in de playlist om te luisteren als ik het probeer volgende maand :D Lijkt me ook wel echt een perfect lied om een keer te draaien als ik weer 4-N,N-DMT rook, en rustig terug kom.
Bedankt voor het delen!


Dank voor je complimenten en tja niet langer gemaakt.... iemand schreef eens met betrekking tot psychedelica; "wat je mee hebt gemaakt kan je niet vertellen en dat wat je verteld heb je niet meegemaakt". Onze taal is misschien wel ontoereikend om een psychedelische ervaring in woorden te vatten. Je moest eens weten hoeveel tripreports van mijn hand het daglicht niet hebben gezien omdat hoe ik ook bleef puzzelen het niet onder woorden kreeg.

Fijn dat je onze muziekkeuze bij het stuk kon waarderen... het is inderdaad een geweldig stuk om juist onder invloed te beluisteren.... en als je toch bezig bent.. probeer deze eens:
http://fp602.home.xs4all.nl/Asura%20Atlantis%20Child.mp3

Succes daar!
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: 4-ACO-DMT, een hyper-visuele ervaring

Berichtdoor Maus » do dec 25, 2014 9:49 pm

Meer mensen ervaring met dit interessante stofje?

Mooi report trouwens :hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron