Nutsss schreef:Hoe loop je in godsnaam tegen iets als 4-HO-MET aan als stel van die leeftijd ?
Nutsss schreef:Als 43 jarige kan ik alleen maar terugdenken aan de trips die ik met mijn vriendin maakte voordat ik weer single was bij het lezen van jullie verslag. Heerlijk.
progressive schreef:1. Klonk muziek extreem mooi en maakte het seksueel opgewonden? Op Bluelight las ik dat het in beide geen uitblinker is ten opzichte van de eerste drie hieronder, maar ik ben benieuwd naar jou ervaring.
progressive schreef:Welke zoutvorm heb je genomen? Ik vermoed de fumuraat gezien wat er nu op de markt beschikbaar is.
progressive schreef:3. Ik ben wel erg benieuwd naar het vale bruine goedje. Waarschijnlijk is dit nog even potent, dat heb ik vaker gelezen, maar is het toch teveel in contact gekomen met licht, lucht en/of vocht. Ik vermoed niet dat het verontreinigd is. Einstein stelde eerder dat alles wat verkleurd is altijd verontreinigd is, maar met name vocht kan substanties echt bruin maken zonder dat het verontreinigd is ben ik van mening.
progressive schreef:Zou je de eerste twee letters van de vendor willen opgeven? Dan kan ik wel opmaken wie deze in een bruin vale variant verkoopt. Ik zou namelijk liever de witte variant willen. Ik heb een paar adressen waar ik dit kan bestellen, ik heb dus geen vendor nodig.
progressive schreef:Sinds een tijdje test ik nu de 4-tryptamines en 4-ho-met staat op mijn lijstje. Naast 4-aco-dmt heb ik hier 4-ho-mipt en 4-ho-dipt liggen. Toevallig heb ik van de week de 4-ho-met laten liggen, maar ik denk hem spoedig te bestellen.
Ik heb nu viermaal een 4-ho-mipt (miprocin) trip gedaan. Telkens fantastisch. Ik kan je het absoluut aanraden. Ik had afgelopen nacht een fantastische CEV. Ik zag een gekleurde glanzende oppervlakte. Een soort van gigantische tegelvloer. En opeens viel die langzaam uit elkaar alsof er met duizenden vlijmscherpe messen kleine blokjes van werden gesneden. De blokjes dreven langzaam uit elkaar als een uitdijend universum. 4-ho-mipt vind ik goddelijk. Het maakt ook erg opwindend en muziek klinkt super mooi. Ik vermoed dat ik deze zelfs de beste ga vinden. Voorlopig heb ik de volgende volgorde van goed naar minder uitgeschreven:
4-ho-mipt > 4-ho-dipt > 4-aco-dipt > 4-ho-met > 4-aco-dpt > 4-aco-dmt > 4-meo-mipt > 4-aco-dalt
(De 4-ho-det, 4-aco-det en 4-meo-pcp heb ik nog niet uitgezocht)
Het voordeel van de aco's is dat ze wat langer bewaard kunnen worden. Het effect is echter wat minder sterk, je hebt er wat meer van nodig en het slaat wat later in. De aco's worden omgezet in de ho's.
De ho-dipt en aco-dipt zijn veelal van een hcl variant en daardoor wederom erg vatbaar voor degradatie ten opzichte van de fumaraat variant. De combinatie ho en hcl maakt het nog meer vatbaar.
De eerste 5 in de rij zijn vrij recreatief, met een lage kans op een bad trip. De dmt gaat mee met je emoties en kan daardoor wat moeilijker zijn. De eerste drie zijn seksueel opwindend en muziek klinkt fantastisch mooi. Een kraak heldere geest krijg je ermee. De laatste twee zijn het bestellen niet waard. De aco-dpt is niet erg veel gebruikt, maar wordt wel gewaardeerd.
progressive schreef:Einstein stelde eerder dat alles wat verkleurd is altijd verontreinigd is, maar met name vocht kan substanties echt bruin maken zonder dat het verontreinigd is ben ik van mening.
Einstein schreef:Ten eerste is vocht ook een verontreiniging, ten tweede is water van zichzelf nooit bruin en dus onmogelijk verantwoordelijk voor die bruine kleur - er moet dus het één of andere chemische proces hebben plaatsgevonden om die bruine kleur mogelijk te maken.
progressive schreef:Voorlopig heb ik de volgende volgorde van goed naar minder uitgeschreven:
4-ho-mipt > 4-ho-dipt > 4-aco-dipt > 4-ho-met > 4-aco-dpt > 4-aco-dmt > 4-meo-mipt > 4-aco-dalt
De eerste 5 in de rij zijn vrij recreatief, met een lage kans op een bad trip. De dmt gaat mee met je emoties en kan daardoor wat moeilijker zijn. De eerste drie zijn seksueel opwindend en muziek klinkt fantastisch mooi. Een kraak heldere geest krijg je ermee. De laatste twee zijn het bestellen niet waard. De aco-dpt is niet erg veel gebruikt, maar wordt wel gewaardeerd.
Sterling Archer schreef:Persoonlijk vond ik 4-ho-mipt en 4-aco-dmt wel redelijk op gelijke hoogte staan, misc dat ik de mipt iets leuker vond. 4-ho-dipt vond ik tryptamine onwaardig. Geen visuals en geen mentale aspecten. Ik merkte dat ik aan het trippen was maar dat was dan ook alles. 4-ho-met en 4-ho-det vond ik erg op elkaar lijken en leuk om een keer mee te maken, maar niet heel bijzonder. 4-aco-dipt was een grappige ervaring, maar ik weet niet heel goed wat ik daarvan moet denken. De rest moet ik nog mee aan de slag. De enige 2 chems uit dat rijtje die ik tot nu toe echt de moeite waard vind zijn de 4-ho-mipt en de 4-aco-dmt.
Sterling Archer schreef:ik vind het toch wel anders
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Keer terug naar Tripreports - Psychedelica
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast