T+2 - ongeveer 12mg ingenomen
T+9 - redelijk nuchter, sliep na een uur.
Thuis bij iemand begonnen, daarna naar een hardcore feestje gegaan.. eerst twijfelde ik even omdat de stof toch wel psychedelisch zou zijn, maar omdat ik gelezen heb in meerdere reports dat het "party-waardig" moest zijn, toch gedaan..
En daar heb ik geen spijt van gehad

Hele avond was top. Ik voelde me na een paar uur alsof ik mezelf zag van buitenaf zegmaar net als met paddo's, maar dan zonder mindfuck.
De laser en lichten waren niet normaal mooi, fascinerend. Erg trippy.
Vrij visueel verder, echt van dat warpen net als met een gemiddelde dosis paddo's. (wel alleen als ik er echt op lette, op de wc bv.)
Empatisch, ik had medelijden met mensen omdat sommigen er echt kapot uit zagen, echt way too much mdma gezichtjes

En als iemand zich naar mijn idee nog niet echt een feestvibe had probeerde ik dat te fixen wat ook nog eens lukte. Alsof ik echt kon zien wat er miste in iemands gedachtegang
Even was het een beetje freaky, als je alle scheve koppen op zo'n hardcore feestje te goed ziet, kan je onder invloed van psychedelica wel gekke gedachtes krijgen, maar dat was dus maar een minuutje of 2, daarna niet echt wat van die gedachtegang aangetrokken en lekker doorgefeest

Moet er wel bijzeggen dat ik erbij gedronken heb (biertje p/u ofzo), verder fris en weinig gerookt. Bijna niks geblowed.
Uurtje of 7 gaan pitten vanochtend, en nu voel ik me zwaar niet brak, behalve wat honger, spierpijn en een verzwikte enkel

Nou.. dat was het

Ik hoop dat het een beetje een samenhangend verhaal is.
Ik ga lekker koken en eten.