Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

AL-LAD, MDMA en Cocaïne - Een nieuwe LSD analoog liefde

Voor al je psychedelische avonturen.

AL-LAD, MDMA en Cocaïne - Een nieuwe LSD analoog liefde

Berichtdoor Selem » di mei 10, 2016 5:42 pm

Algemene informatie:
Spoiler! :
Setting:
Bij mij op mijn kamer, chille muziek. De omgeving waar ik eigenlijk elk report schrijf. Ik zal voor de grap eens een foto erbij doen. Dan is de setting wat duidelijker. Marieke is er ook bij.
Wie neemt wat:
Marieke neemt voor het eerst MDMA, voor de rest weinig bijzonders te melden.
Wat neem ik:
150 ug AL-LAD, 210mg MDMA, 100mg Cocaïne nasaal, 120mg Cocaïne gerookt, 20mg Oxazepam, 20mg Temazepam, cannabis en alcohol.
Over mezelf:
Jongen, 22 jaar. 64 kilo. Veel ervaring met psychedelica, gemiddelde tolerantie. Verleden van MDMA en speed misbruik.

Afgelopen tijd gebruikt:
+-12 uur geleden; 15mg DMT, 20mg Oxazepam
+-18 uur geleden; Ketamine, 5-MeO-2-TMT, DMT, Ephenidine
+- 24 uur geleden; 2C-B en Ephenidine
+- 40 uur geleden; Ketamine, 4-Ho-MiPT, 5-MeO-2-TMT, 4-AcO-DET, BK-2C-B, DMT, Oxazepam en Etizolam
+- 70 uur geleden; Methoxphenidine


De kamer drie kwart van mijn trips zich afspelen (sorry voor de rommel, dat is normaal niet zo erg :roll2: )

image-2016-05-10.jpg
image-2016-05-10.jpg (40.14 KiB) 1138 keer bekeken

DF 2.jpg
DF 2.jpg (40.01 KiB) 1138 keer bekeken

DF 3.jpg
DF 3.jpg (54.02 KiB) 1138 keer bekeken


Report:
Spoiler! :
Begin tijd
21.15

T+00.00
150 ug AL-LAD blotter onder tong. Smaakt nergens naar.

T+00.35
Eerste kleurtjes worden intenser, ook voel ik de eerste warme energie opkomen. Mijn gevoel zegt me dat Al-LAD iets leuks voor mij in de wacht heeft staan. Ik ben benieuwd. Klein beetje bewegende lettertjes. Muziekje aan en ik moet zo even de MDMA voor doseren. Nu al een lekkere moodlift en naar eigen gevoel neemt het zonder moeite de eventuele benzo restanten in mijn bloed over. Top. Denk dat het neon en redelijk LSD achtig gaat worden. Hele vriendelijke stof, voor zover ik dat nu mag waarnemen.

T+00.50
Lijkt nu een beetje op truffels, ook de gedachten gang. De gedachten stroom die AL-LAD tot nu toe aan de gang zet is erg filosofisch, doch veel minder verwarrend dan wat ik soms met LSD kan ervaren. AL-LAD lijkt op dit moment vergevensgezinder dan LSD. Aan de ene kant ben ik heel rustig maar toch is er ook een soort warme stimulatie, een prettig gevoel overheerst. Erg veel zin om al mijn lievelings- muziek nog even te luisteren.

T+01.05
Kleuren worden nog mooier en intenser, niet echt LSD achtig. De schaduw speling die ik gewend ben van LSD valt niet in het bijzonder op te merken met AL-LAD. Weinig beweging of golfjes die ik bij LSD wel gewend ben. Voor nu nijgt het eerder naar 4-Ho-MiPT toe, wat de vergelijking naar truffels ook mooi doortrekt. Een mooi voorbeeld is dat wit is echt duidelijk wit is. Extra randjes en contouren zijn wel duidelijk zichtbaar.

T+01.40
De kleuren intensiteit neemt steeds meer duidelijke proporties aan, geen patronen of Closed Eyes Visuals. Muziek wordt ik echt blij en vrolijk van. Tot nu toe ongelofelijk vriendelijk spul. Als dit aanhoudt, raad ik het aan boven LSD. De hoeveelheid waarmee de wereld golft valt mij wel een beetje tegen, maar misschien leent een hogere dosering zich hier beter voor. Biertje erbij. Jointje, altijd lekker. Ik kan nou niet met zekerheid zeggen of het extra verwarmde gevoel juist door mijn benzodiazepinen gebruik kom tof dat de AL-LAD er juist totaal overheen raast. Gevoelsmatig zou ik zeggen dat de AL-LAD de benzodiazepinen restanten in mijn bloed overspoelt. De volgende keer neem ik meer tolerantie periode en ga ik meer AL-LAD nemen, deze stof voelt heel fijn. Lichte patronen ontwikkeling zich nu, heel ligt waarneembare fractals. Over het algemeen valt mij op dat er een blauwe kleur overheerst.

T+02.10
Ik praat op het moment graag en veel over energie werken en op elkaars niveau zitten qua energie werk. Ter verduidelijking; ik ben op jonge leeftijd al geïnteresseerd geraakt in de spirituele levensloop en het werken met energie en bijvoorbeeld Reiki. Begrijp me aan de andere kant ook niet verkeerd, ik ben niet een of andere zwever. Met beide benen op de grond is een van de belangrijkste levenslessen die ik tot nu toe heb geleerd. Daarbij zijn we niet voor niks op deze aarde; als we totaal op energie niveau zouden moeten leven, zaten we niet vast in een lichaam. Zoals je hoort wordt mijn hele spirituele kant wordt geprikkeld door de AL-LAD. Nogmaals, tot nu toe de leukste LSD analoog die ik ken. Het voelt vriendelijker, meer verlichting en minder verwarring. De visuals doen nog steeds denken aan die van truffels. Ik vind het bijna zonde om dit te gaan verstoren met MDMA maar ja hé we moeten wel exotisch blijven. Ik zou het liefst een hippie kringetje maken.

T+02.20
Leuke, leuke, leuke kleurtjes en er is niks te overweldigend. Ik val in herhaling maar wat een vriendelijke trip is dit tot nu toe. We zijn in love met elkaar, ik en de AL-LAD that is. Ik ben benieuwd hoe de MDMA ring hierop past en daarna de huwelijksseks genaamd cocaïne. Mijn hoofd voelt wat zwaar aan. Het avontuur vervolgt met een biertje en een jointje. Genieten van muziek, totaal rustig en fijn. Ik kan wel eeuwig doorgaan hoe fijn dit is. Ondertussen wordt er lekker filosofisch nagedacht over de toekomst.

T+02.30
133mg capsule MDMA bijgenomen.

T+03.07
Eerste mama effecten komen op. Mooie synergie met de AL-LAD, kleuren worden gelijk intenser. Ondertussen ben ik bezig met mijn toekomst plannen en ben productief dingen aan het uitdenken en uitschrijven.

T+03.20
MDMA slaat verder heerlijk in, top synergie, absoluut niet te overweldigend. Nog steeds heel vriendelijk, had misschien wat hoger mogen doseren met de MDMA maar goed redose is ook zo wat. Maybe dat ik een beetje snuif. Zicht is redelijk troebel. Hartslag normaal.

T+03.40
84mg MDMA bijgenomen opgelost in wodka.
Synergie en love feeling plus de vriendelijke visuals zijn echt mooi. Ik en Marieke zitten zijn op een mooi niveau samen. Geen COV, wel OEV, neon achtig en wat wazig.

T+03.30
50mg MDMA bijgenomen in capsule.
Mooie dingen. Ik ben op dit soort momenten ook zo blij met mijn audiophilie. Alle muziek in de mooiste kwaliteit beschikbaar over mijn studio systeem en een platen speler.

T+05.10
Alles komt nu stevig aan, heerlijke muziek, moeite met focussen door de MDMA maar wel heel lekker.

T+05.40
100mg cocaïne gesnoven.
MDMA kickt aardig in, beetje zweterig. De avond rolt lekker door met muziek en een jointje. Lekker aan de praat. Lichte kaak krampen. Ik blijf toch een zwak hebben voor MDMA redose. Beetje wazig zicht. AL-LAD zorgt nog steeds voor heel mooie contrasten en behoudt zijn vriendelijkheid.

T+06.15
Coke jointje gedraaid, 40mg coke erin.
Rush is heeeeerlijk hiervan, wederom kom ik tot de conclusie dat je het beter kan roken dan snuiven. Er is veel discussie mogelijk omdat dit geen basecoke is. Gewone snuifcoke in een joint vinden vele maar niks, ik vind het echter een lekker gevoel en het laat me even met mijn hele lichaam in ontspanningsmodus gaan.

T+06.40
20mg Temazepam.
We moeten ooit gaan slapen. Visuals zijn heel mild. Geen COV. Kleuren nog wel intens. Nog wel overal golfjes. Nog 100mg cocaïne gesnoven.

T+07.15
Trip kakt behoorlijk in. Wel lekker uit chillen, wordt het voor de verandering geen 10.00 uur 's ochtends. De keuze om nog een coke jointje te draaien biedt zich aan in mijn hoofd. Dat vind ik zo jammer van coke, het is lekker, ook al weet ik niet helemaal waarom ik het nou echt lekker vind. Maar de craving naar meer is er altijd.

T+07.30
20mg Oxazepam bijgenomen.

T+08.00
Het effect van de upper en downer is weird, wijntje erbij, lichte hoofdpijn. Goed bij kennis.

T+09.20
Ik rook nog een coke jointje, en duik lekker mijn bed in. We houden het hierbij voor gezien. Tot morgen!

Om 14.00 wakker geworden. Geen kater, helemaal helder, groot verschil met Etizolam, Clonazolam of een Flu-. Halfwaardetijd lijkt aanzienlijk korter. Maar ik verwacht ook een wisselwerking tussen de Tema en de Oxa.


Conclusie:
Spoiler! :
Conclusie
Waarschijnlijk hoef ik weinig meer toe te voegen aan mijn report in de vorm van een conclusie. Zoals ik meerdere malen heb aangehaald is deze stof naar mijn ervaring ongelofelijk vriendelijk. Wel meegerekend dat ik maar 150ug had. Als ik weer in de gelegenheid ben ga ik een dosering van 300ug eens proberen. Het overal gevoel neigde meer naar een kruising tussen een truffel achtige of 4-Ho-MiPT achtige trip in combinatie met LSD. Het meest interessante vond ik waarschijnlijk dat het mij zoveel lekker liet nadenken over energie werk. Daarnaast leek het alsof AL-LAD en ik gelijk goede vrienden waren. Vergevingsgezind en niet zo verwarrend als LSD. De visuals waren verder ook heel vriendelijk, niks te geks of te overheersend. Gewoon een stof die goed in zijn vel zit, om dat zo maar te benoemen.

De combinatie met MDMA leek de visuals te versterken. Maar enigszins hoge dosering MDMA was niet helemaal geplant ook al pakte het uiteindelijk helemaal niet verkeerd uit. Het geluksgevoel leek niet echt super hoog te liggen met MDMA, maar hier moet ik aan toevoegen dat ik een verleden heb van heftig MDMA misbruik en ik waarschijnlijk wat blijvende schade heb met betrekking tot mijn serotonine receptoren. De 3 maanden regel handhaaf ik tegenwoordig wel braaf. Persoonlijk zit ik erover te denken om eens een wat verwardere dissociatief erbij te doen. Ephenidine lijkt me hier niet zo geschikt voor. Misschien dat de combinatie met MXE of Ketamine wel leuk is. Juist omdat AL-LAD mij totaal niet chaotisch maakte in mijn hoofd, ben ik wel benieuwd of dit bewerkstelligd kan worden door bijvoorbeeld MXE.

De cocaïne die ik erbij rookte en snoof gaf een lekkere body high richting het einde van de trip. Het had niet echt een synergie, wat ik ook niet had verwacht, maar het was wel een leuke afwisseling qua gevoel. Volgende keer laat ik de cocaïne en MDMA waarschijnlijk achterwegen en probeer ik eerst een wat hogere dosering om te kijken of het nog steeds zo vergevingsgezind is en vriendelijk. Mocht dit het geval zijn probeer ik er wat MXE bij, of Ketamine, kijken waar mijn voorkeur naar uitgaat op dat moment.

Tot slot kan ik wel zeggen dat ik, tot nu toe, AL-LAD prefereer over LSD. Het spirituele gevoel van AL-LAD ligt hoger dan bij LSD in mijn ervaring en is daarbij ook nog vriendelijker. LSD en AL-LAD zijn eigenlijk beide leuk in hun eigen gebied. Voor de stevige inzichten en levenslessen zou ik LSD nemen. Maar voor de heerlijke trip, fijne nadenken, filosoferen en spirituele gedachtegang die ook nog eens helder blijft, is AL-LAD voor nu mijn favoriet. Dit door de minder scherpe randjes van AL-LAD in vergelijking met LSD. En ja, ik heb ook weleens LSD genomen met ongeveer dezelfde hoeveelheden aan rest benzodiazepinen in mijn bloed, en ook dan had LSD meer scherpe randjes dan AL-LAD.


@Jmths, ik heb je opmaak door middel van spoilers gestolen, niet erg hoop ik? Vind het wel netjes en overzichtelijk staan zo.
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: AL-LAD, MDMA en Cocaïne - Een nieuwe LSD analoog liefde

Berichtdoor Poseidon » di mei 10, 2016 6:20 pm

Impressive report :para:

Verloor je verder compleet je aandacht voor Marieke? Geen geknuffel of zo?
Zonde van je coca. Die verbrand bijna helemaal in een joint. Kan je het nog beter oraal via capsule er bij nemen.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: AL-LAD, MDMA en Cocaïne - Een nieuwe LSD analoog liefde

Berichtdoor Selem » di mei 10, 2016 6:38 pm

Ik en Marieke zijn een beetje een apart verhaal wat dat aangaat. We zijn sowieso niet meer bij elkaar op dit moment. Was een kort maar krachtige periode samen, om dat zo maar te noemen :kleuter: . Verder heb ik door mijn MDMA misbruik, van een aantal jaar geleden, waarschijnlijk wat serotonine receptoren blijvend beschadigd. Iets met eigen schuld hele dikke bult -.-". Het komt nog maar heeeel zelden voor dat ik de love feeling echt heb terwijl ik MDMA gebruik.

Persoonlijk vind ik het snuiven van de coca niet echt interessant. Weet niet, effect is niet hard en duidelijk genoeg voor mijn smaak. Nou doe ik sowieso maar eens in het jaar coke ofzo. Dan prefereer ik het roken ervan, ja er gaat veel verloren, maar de high lijkt, voor wat erover blijft, wel directer aan te komen.
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: AL-LAD, MDMA en Cocaïne - Een nieuwe LSD analoog liefde

Berichtdoor Poseidon » wo mei 11, 2016 10:08 am

Haha, ik heb dat love feeling van mdma nog nooit gehad. Val van die shit altijd in slaap.
Als je toch maar 1x per jaar coca doet en roken prefereert kan je net zo goed basen. Dan krijg je waarschijnlijk een nog aangenamere dreun in je kop. :mellow:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: AL-LAD, MDMA en Cocaïne - Een nieuwe LSD analoog liefde

Berichtdoor Jmths » wo mei 11, 2016 10:16 am

Selem schreef:@Jmths, ik heb je opmaak door middel van spoilers gestolen, niet erg hoop ik? Vind het wel netjes en overzichtelijk staan zo.

Ik ben vereerd! ^^
Zelf heb ik dit idee destijds ook van iemand gejat, leef je uit. :p

Erg leuk rapportje, klinkt als een zeer euforische mengelmoes!
Leuk dat Marieke ook gezellig mee doet, haha.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: AL-LAD, MDMA en Cocaïne - Een nieuwe LSD analoog liefde

Berichtdoor Maus » wo mei 11, 2016 9:05 pm

Prachtig report en interessante combi's :hulde:

Je bent een echte aanwinst voor het forum, Selem. Ik verheug me nu al op je komende tripreports

8-) :)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: AL-LAD, MDMA en Cocaïne - Een nieuwe LSD analoog liefde

Berichtdoor Selem » wo mei 11, 2016 9:13 pm

Teveel lof Mau! Teveel lof! Maar met plezier gedaan en over een jaartje of wat hoop ik net zoveel van drugs te weten als bijvoorbeeld Einstein ^^.
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: AL-LAD, MDMA en Cocaïne - Een nieuwe LSD analoog liefde

Berichtdoor Maus » wo mei 11, 2016 9:22 pm

:)

Ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in micro-doseringen psychedelica. Ben benieuwd wat bijvoorbeeld 20 ug AL-LAD of bijvoorbeeld een lage dosering mescaline met een mens doet gedurende een normale dag. Zou je je er opgewekter, gevoeliger en spiritueler door voelen? Misschien is het effect wel heel subtiel, net als een lage dosering Tramadol meestal ook heel subtiel werkt.

Zal die AL-LAD binnenkort ook eens kopen 8-)

Tot slot: misschien is mescaline wel interessant voor je. Misschien ken je het al...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: AL-LAD, MDMA en Cocaïne - Een nieuwe LSD analoog liefde

Berichtdoor Selem » wo mei 11, 2016 10:01 pm

Mescaline wil ik inderdaad graag nog eens proberen. Maar ik heb nog niet de rust en tijd gevonden om een Peyote te kopen en te laten groeien. Heb ook veel gelezen over hele ceremonies rond het gebruik van Mescaline, lijkt me tof om een keertje mee te maken. Bekend met "the spirit walk"?

Microdosing vind ik ook erg interessant. Helaas heb ik het nog nooit een kans kunnen geven, maar er is redelijk steady data over te vinden. Albert Hoffman heeft het tijdens zijn laatste 30 jaar (dacht ik) van zijn leven gedaan. Verder zijn er ook verhalen (hoewel ik niets kan bevestigen) dat het ook veel wordt gedaan in Silicon Valley. Hoe AL-LAD zich hiervoor leent zou ik eigenlijk niet weten. Volgens mij wordt het vooral gedaan met LSD of paddo's. Ik dwaal af, maar een vriend van mij heeft wiet olie en DMT in e-cigarette gedaan. Lekker makkelijk mee te nemen, overal te gebruiken zonder gekke blikken van andere mensen en je kan makkelijk doseren. :lol: .
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: AL-LAD, MDMA en Cocaïne - Een nieuwe LSD analoog liefde

Berichtdoor Maus » wo mei 11, 2016 10:09 pm

:rock: :grin:

Persoonlijk heb ik nog geen ervaring met mescaline... En micro-doseringen op truffels vind ik lastig, de concentratie psylocibine lijkt per truffel te verschillen :#:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron