DaFunkstarr schreef:Wat dacht je ervan dat ie gewoon flink slecht ging? Als dat vaker gebeurd kan die misschien maar beter niet gebruiken inderdaad.
Echt gek worden zal waarschijnlijk niet gebeuren, maar als je 'm echt flink hard tript en je gaat bad dan geloof je echt dat je nooit meer de oude wordt.
Je moet het niet zien als een duistere kant, maar als jij zo ver heen bent als hij op dat moment is, geloof me dan weet je echt niet meer wat je doet of zegt. Je denkt dat je gek word, en dat raaskallen heb je zelf niet eens door. Je probeerd gewoon te praten maar alles wat je denkt flapt eruit.
mdrnlv schreef:Toen ik opschoof merkte ik dat mijn matras en enkele kussens wat nat waren. Toen ik eraan rook bleek hij dus toch geplast te hebben :/
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Lavalamp schreef:DaFunkstarr schreef:Wat dacht je ervan dat ie gewoon flink slecht ging? Als dat vaker gebeurd kan die misschien maar beter niet gebruiken inderdaad.
Echt gek worden zal waarschijnlijk niet gebeuren, maar als je 'm echt flink hard tript en je gaat bad dan geloof je echt dat je nooit meer de oude wordt.
Je moet het niet zien als een duistere kant, maar als jij zo ver heen bent als hij op dat moment is, geloof me dan weet je echt niet meer wat je doet of zegt. Je denkt dat je gek word, en dat raaskallen heb je zelf niet eens door. Je probeerd gewoon te praten maar alles wat je denkt flapt eruit.
+1
Je hebt een totaal fucked up denkwijze en wat je denkt komt er dan nog eens onbewust uit en alsof het 5 keer door google.translate is vertaald...
Elfquest schreef:Damn..
Hoe kom je erbij om bij iemand die fout gaat op zijn schoot te springen en te blijven vragen of hij uit je kamer weg wil gaan en muziek op te zetten die hij haat?
Als iemand zich zo voelt hoor je hem een veilig gevoel te geven en niet het nog erger te maken door je alleen maar bezig te houden met hoe vervelend het voor jou is. Sorry als ik wat te direct ben, maar vind dit echt triest om te lezen. Hoe zou jij dit gevonden hebben als jij je tegen alle verwachtingen in slecht had gevoeld van een trip en niet meer wist wat je deed en een ander zo had gereageerd?
Aaltje schreef:Elfquest schreef:Damn..
Hoe kom je erbij om bij iemand die fout gaat op zijn schoot te springen en te blijven vragen of hij uit je kamer weg wil gaan en muziek op te zetten die hij haat?
Als iemand zich zo voelt hoor je hem een veilig gevoel te geven en niet het nog erger te maken door je alleen maar bezig te houden met hoe vervelend het voor jou is. Sorry als ik wat te direct ben, maar vind dit echt triest om te lezen. Hoe zou jij dit gevonden hebben als jij je tegen alle verwachtingen in slecht had gevoeld van een trip en niet meer wist wat je deed en een ander zo had gereageerd?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Keer terug naar Tripreports - Psychedelica
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten