P en ik.
Wat?
22 gram hawaiians per persoon.
Waar?
Mooie plek in het bos.
Inleiding
Ik stap de deur van m'n huis binnen, gedachtes racen voorbij. Ik heb nauwelijks een idee van wat er is gebeurd, blijkbaar ben ik bad gegaan. Ik ben nat en alle kleedjes zijn helemaal doorweekt, hoe is het zo uit de hand gelopen?
De trip
Het begon 's ochtends rond half 10, we aten de truffels op met cup a soup. Het ging bij mij makkelijk naar binnen, bij P ging het wat moeilijker naar beneden. Hij heeft uiteindelijk niet alles opgegeten en een beetje uitgekotst. We voelden ons allebei al lekker terwijl we naar het bos fietsten. Eenmaal op ons plekje aangekomen legden we de kleedjes neer en begonnen we keihard te chillen.

Dit ging een tijdje zonder zorgen door, we luisterden naar wat muziek en kletsten soms een beetje. We hebben zelfs een stukje gelopen en continu genoten van de truffels. Hier is waar het stopt in mijn hoofd, alle herinneringen zijn weggevaagd behalve kleine fragmenten van helderheid. Deze fragmenten zijn stukjes waarin er niks mankeerde, ik voelde me goed en genoot (op een rare manier) van de muziek. Maar het word alweer snel afgebroken. Het lijkt alsof mijn hersenen alle ongelukkige herinneringen hebben geblokkeerd. Het begon te regenen en ik zei maar dat ik naar huis ging, P probeerde met me te praten maar het drong allemaal niet door. Ik begreep niet wat er was gebeurd en het was onmogelijk alle puzzelstukjes bij elkaar te zoeken als het af en toe leeg in je kop word. Zelfs de fietstocht naar huis herinner ik me in fragmenten, allemaal mooie herinneringen.
Afsluiting van de trip
En daar was ik dan, thuis, compleet gedesoriënteerd, nat, nog steeds met lichte visuals en steeds meer beseffend wat ik arme P heb aangedaan. Ik ben bad gegaan zonder het te weten, als ik niet beter wist zou ik denken dat het een geslaagde trip was. Het report is een beetje kort, maar dat komt vooral omdat het meeste uit mijn brein is verdwenen. Ik vond het alsnog fijn om deze rare ervaring te delen. Het schrikt me tijdelijk van de psychedelica af, maar je zal zeker meer van me lezen hier op het drugsforum.