Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Bad LSD trip?

Voor al je psychedelische avonturen.

Bad LSD trip?

Berichtdoor Theokoles » ma aug 10, 2015 3:37 pm

Dag iedereen

hier komt een nieuw tripreportje van een drug die ik al een hele tijd wilde proberen, namelijk LSD.
Zaterdag was er het City Flow DnB Event in Antwerpen en daar zijn we daar dan ook naartoe geweest. Dit viel jammergenoeg erg tegen na enkele uren dus zijn we terug vertrokken. Die dag had ik al enkele jointjes en 2 biertjes op.

Terug in bekende omgeving aangekomen nog even op stap geweest samen met een van mijn vrienden en nog een andere vriend tegengekomen. Mee naar zijn thuis, nog 2 jointjes gerookt en toen kwam uit dat hij nog anderhalve zegel had liggen. Het waren kleine vierkantjes met een eenhoorntje op. Rond 22u elk een halve zegel op de tong gelegd, op een speelplein vlakbij gaan zitten en na een kwartiertje de zegel ingeslikt. Na amper 20 minuten voelde ik al wat lichamelijke effecten en lichte veranderingen in m'n visueel waarnemingsvermogen.

Na nog een halfuur werd alles nog heftiger en hebben we een 20tal minuten gewandeld tot we bij m'n neef zijn studio aankwamen. Daar hebben we ons met z'n 3en in de zetel gezet en kwamen hun op het idee om de Disney film Finding Nemo op te zetten.

Tegen dat de film opkwam kreeg ik al aardig wat visuals, maar toen de film een kwartiertje bezig was god wat was me dat. Die kleuren, het verhaal, het was zo intens. Het was alsof de film mijn levensverhaal was. Het was prachtig, maar daar stopt het dan ook. Het enige wat ik me daarna kan herinneren is dat het was alsof ik gevangen zat in m'n lichaam, dit moet omstreeks 12u zijn geweest, en het volgende wat ik weet is dat ik thuis (stad verder), zondagmiddag omstreeks 11u ben wakker geworden.

Het was zo onwerkelijk, ik zag dat ik nog steeds het City Flow bandje om m'n pols had en m'n vader was thuis en die begon praten tegen me maar het was alsof het m'n eigen vader niet was, ik bekeek alles op een heel andere manier. Dan ben ik maar weer gaan slapen en zondagavond ben ik omstreeks 7u terug wakker geworden, de computer opgestart en beginnen rondvragen wat er nou precies gebeurd was.

Nou hoor ik dat iedereen een bad trip heeft gehad, maar dat ik toch het verst heen was van ons 3. Ik ben blijkbaar erg agressief uit de hoek gekomen, wat normaal nooit gebeurd, en ik dacht dat we januari waren en sloeg een hele hoop onzin uit.

Ik zit dus met een zwart gat van 12u, kan me amper iets herinneren en zo te horen was het enorm erg, heeft iemand hier een verklaring voor?

Het was enorm fijn zolang het goed ging maar ik ga het zeker niet nog eens proberen.

Alvast bedankt

Theokoles
Done: Wiet, Hasj, XTC, Speed, MDMA-kristallen, Ketamine, Cocaine, Truffels en LSD.

Favoriet: Wiet.
Theokoles
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: vr maart 15, 2013 1:25 am

Re: Bad LSD trip?

Berichtdoor Perry » ma aug 10, 2015 3:57 pm

Waren de zegels getest?
Verder heeft even googlen mij verteld dat blackouts van LSD vaker voorkomen, maar niet frequent.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Bad LSD trip?

Berichtdoor Theokoles » ma aug 10, 2015 4:18 pm

Deze waren niet getest aangezien ik tegen de Franse grens woon en het dichtste testcentrum in Brussel is. Dit heb ik ook gelezen maar een gat van 12u lijkt me wel heel erg groot in combinatie met het feit dat ik blijkbaar dacht dat het januari was.
Done: Wiet, Hasj, XTC, Speed, MDMA-kristallen, Ketamine, Cocaine, Truffels en LSD.

Favoriet: Wiet.
Theokoles
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: vr maart 15, 2013 1:25 am

Re: Bad LSD trip?

Berichtdoor Partypipo » ma aug 10, 2015 5:11 pm

Is de opkomst normaal niet langer bij LSD?

Smaakte de zegel vies chemisch en verdoofde het je tong een beetje? Dan was het mogelijk 25i-nbome of iets dergelijks.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Bad LSD trip?

Berichtdoor Perry » ma aug 10, 2015 5:16 pm

Valt mee hoor, 12 uur en wat betreft januari: Ik ken iemand die slecht ging op 2C-E terwijl het keihard onweerde. Hij dacht dat iedere donderslag een nieuwe dag was en hij al dagen vastzat in de trip. Hij zei aan de telefoon steeds dat ie het helemaal verneukt had en t nooit meer goed zou komen. Tot slot dacht ie, met z'n vriendin aan de telefoon, om m gerust te stellen, dat ze bij m was, maar als ie haar nergens zag klikte hij het gesprek weer weg.

Moraal van het verhaal: Don't underestimate Psychedelics.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Bad LSD trip?

Berichtdoor Maus » ma aug 10, 2015 5:40 pm

Psychosis :rock: :#:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Bad LSD trip?

Berichtdoor Miss E » ma aug 10, 2015 6:44 pm

Heftig!

Ik denk ook dat het iets anders was dan LSD, aangezien je na 20 minuten al effecten waarnam en LSD normaal gesproken pas na 1-2 uur opkomt.

Heb je nog een zegel over toevallig? Dan zou ik hem zeker laten testen.
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Bad LSD trip?

Berichtdoor Mirakel » ma aug 10, 2015 7:20 pm

Theokoles schreef:Het waren kleine vierkantjes met een eenhoorntje op.


Unicorns trip! Waren ze blauw? Die zijn zeer hoog gedoseerd en puur, vandaar de snelle opkomst, voor ervaren gebruikers.
Ken veel mensen die er slecht van zijn gegaan en anderen waarvan dit hun beste ervaring was.

Heb zelf eentje liggen maar hier in belgie zijn er helaas bijna geen testcentrums...
Open your mind!
Avatar gebruiker
Mirakel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: vr jan 17, 2014 4:59 pm

Re: Bad LSD trip?

Berichtdoor Perry » ma aug 10, 2015 7:49 pm

Niet alle zegels met dezelfde print hebben dezelfde substantie en dosis.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Bad LSD trip?

Berichtdoor Theokoles » ma aug 10, 2015 8:47 pm

Ik reageer op meerdere drugs heftig en snel, xtc voel ik bijv vaak na een kwartier al opzetten. En de opkomst duurde wel lang en kwam pas na anderhalf uur op een hoogtepunt maar ik merkte wel al wat effecten.

De zegels zelf waren compleet smakeloos en donker van kleur, verder niet echt op gelet. 1 zegel had m'n vriend -knip- euro gekost als dat iemand wat wijzer kan maken.
Laatst bijgewerkt door Druks op ma aug 10, 2015 9:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Prijs vermelden
Theokoles
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: vr maart 15, 2013 1:25 am

Re: Bad LSD trip?

Berichtdoor Partypipo » ma aug 10, 2015 10:34 pm

(Bijgewerkt door Druks? Heb je nou al geen groene jas meer nodig om andermans post te editen of wat is hier aan de hand?)
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Bad LSD trip?

Berichtdoor Partypipo » ma aug 10, 2015 11:41 pm

Druks schreef:
Partypipo schreef:(Bijgewerkt door Druks? Heb je nou al geen groene jas meer nodig om andermans post te editen of wat is hier aan de hand?)


Mod rechten in het tripreports gedeelte

Oh zo.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Bad LSD trip?

Berichtdoor Rudolph » ma aug 10, 2015 11:49 pm

Eindelijk kon Druks zn e-penis vrijelijk de rits uit zwieberen for all to see.
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron