Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

BK-2C-B, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT, 4-AcO-DET, Ketamine en DMT.

Voor al je psychedelische avonturen.

BK-2C-B, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT, 4-AcO-DET, Ketamine en DMT.

Berichtdoor Selem » ma apr 18, 2016 11:37 pm

Setting:
Mezelf, vrienden. Eerst in de kroeg, daarna bij mij thuis om rustig uit te chillen.
Wie neemt wat:
Ik ben de enige die BK-2C-B neemt, twee vrienden nemen uiteindelijk ook 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT en 4-AcO-DET.
Wat neem ik:
BK-2C-B, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT, 4-AcO-DET, Ketamine en DMT.
Over mezelf:
Jongen, 22 jaar. Veel ervaring met psychedelica. 64 kilo.

Afgelopen tijd gebruikt:
+- 107 uur geleden 2mg Etizolam
+- 75 uur geleden 8mg Flubromazopam
+- 66 uur geleden 0.5 mg Clomazolam
+- 38 uur geleden 2mg Pyrazolam
+- 24 uur geleden 75mg Methoxphenidine


Nog even vooraf:
Normaal ben ik niet zo kort en bondig in mijn verslagen. Zeker niet als het gaat om zulke combinaties aan stoffen. Helaas is mijn telefoon met aantekeningen kapot gegaan en kan ik niet te zeker zijn van bepaalde punten. Als ik niet zeker ben van effecten laat ik ze liever achter wegen, zo is er zeker met de BK-2C-B vast wel iets meer te melden dan golfjes, maar de duidelijke details kan ik mij helaas niet meer goed herinneren. Hoop hier toch wat mee te informeren :snort: .

Begintijd:
10.00

T+00.00
130mg BK-2C-B, oraal in capsule.
We zaten nog bij mij thuis maar vertrekken richting de kroeg. Ik heb nog 50mg BK-2C-B mee om eventueel bij te nemen.
T+01.00
Weinig effecten, lekker chillen in de kroeg, mijn tolerantie voor de 2C familie ligt hoog. Best zonde om deze RC nu te nemen bij nader inzien, maar goed, gewoon stevig bij drinken, dan worden de effecten groter.
T+02.00
50mg BK-2C-B gesnoven. Was weinig leuks los van wat lekker praten en lichte golfjes.
T+04.00
We zijn er klaar mee in de kroeg en gaan richting huis. Er is weinig effect. Wat golfjes, wat contrast verduidelijking en lekker praten en lachen.
T+05.00
4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT en 4-AcO-DET gemixt. Van elke stof ongeveer 10mg, verdeeld in drie lijnen. Een maatje neemt een kwart ervan. Ik en een andere verdelen de andere helft. Allemaal nasaal. Bij elkaar heb ik dus van elke stof ongeveer 4mg van elk van deze stoffen binnen hebben nu.

T+06.00
4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT en 4-AcO-DET werken nu goed. Alles heeft een mooie synergie maar wordt sowieso onderdrukt door de benzodiazepines die ik afgelopen week heb gebruikt en mijn huidige tolerantie voor psychedelica. Hoewel ik, dacht ik, in elk geval uit de halfwaardetijd zat van alle benzodiazepine die ik heb genomen. Alles ademde, en had neonranden. Geen gekke patronen. En de kleuren waren heel vel.

T+06.30
De effecten stapelen zich op. Maar er is een mooie synergie. Alle eerder genoemde effecten zijn nog heftiger

T+07.00
Ongeveer 15mg DMT gerookt.
Geen afwijkende dingen te merken aan de combinatie met DMT. De DMT trip was verder relaxt. De visuele effecten houden wel langer aan dan verwacht. Maar ja, dit was eigenlijk goed te voorspellen. Meestal is het zo dat ik na het roken van DMT en het nemen van andere psychedelica heftigere visuele effecten krijg voor een korte tijd. Een vriend gaat op huis aan.

T+08.00
10mg Oxazepam en 2mg Etizolam, oraal.
We zetten er wat klassieke muziek bij op. De effecten van de psychedelica lijken niet minder te worden en we chillen lekker door. De muziek klinkt heerlijk en we praten weinig en genieten van de kleuren intensiteit en contrast veranderingen. Golfjes in alles om ons heen versterken dit effect.

T+12.10
Totaal gat van wat er net is gebeurt, laatste vriend was blijkbaar al naar huis toe gegaan omdat ik in slaap was gevallen op de bank. Totaal hard getript van de psychedelica. Het moest allemaal even door een laag benzodiazepines heen prikken maar werkte daarna heerlijk in.
45mg Ketamine, nasaal.
Ik ben nog redelijk voor reden vatbaar. Dit heet nou een benzodiazepines tolerantie denk ik.
T+12.30
45mg Ketamine, nasaal.
En het wordt tijd om lekker te gaan slapen.

T+16.00
Ik word net wakker en heb een redelijke kater, beetje opruimen. Vanavond feestje. Behoorlijke tril handen, wel eetlust maar nog steeds erg lui.

T+17.00
Niet heel moe maar wel lichte dip in euforie, waarschijnlijk een wisselwerking aangezien Etizolam normaal gesproken niet zo'n effect op mij heeft. Ik zou zo weer in mijn bed kunnen gaan liggen, maar ik heb een afscheidsfeestje en moet nog even door. Dit wordt een warrig verslag straks. Bij nader inzien is het eerder de reden dat mijn verslag dit keer zo kort en bondig is. Mijn fijne motoriek is duidelijk verstoord. Typen op mijn telefoon gaat zwaar kut. Letters bewegen niet, maar ik tik gewoon de verkeerde dingen aan. Ik maak al een paar dagen vreemde uren wat betreft mijn slaap ritme en door het benzodiazepines gebruik van de afgelopen week heb ik een slecht besef van hoe de dagen precies lopen, hoewel ik mijzelf wel kan bedenken welke dag.Ik kan alleen niet met zekerheid zeggen op welke dag ik wat heb gedaan. Dagen waaien in elkaar over.

Conclusie:
De stoffen 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT en 4-AcO-DET hebben de potentie om een mooie synergie te vormen. Helaas was de BK-2C-B niet zo'n succes, maar dit heeft waarschijnlijk te maken met mijn tolerantie en het feit dat ik nog benzodiazepines in mijn bloed had. Ik heb nog genoeg van deze stof en ga hem nog eens testen als ik geen benzodiazepines in mijn bloed heb. Verder leek de DMT, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT en 4-AcO-DET ook een mooie synergie te hebben.
Laatst bijgewerkt door Selem op do apr 21, 2016 10:30 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: BK-2C-B, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT, 4-AcO-DET, Ketamine en

Berichtdoor Maus » di apr 19, 2016 4:45 pm

Had je nog veel benzo's in je bloed zitten?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: BK-2C-B, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT, 4-AcO-DET, Ketamine en

Berichtdoor Jmths » di apr 19, 2016 4:56 pm

Van 180mg Bk-2c-b ga ik echt volledig koekwaus, zelfs met een flinke tolerantie. Ben wel verrast dat je hier vrijwel niets van hebt gemerkt. :P
Zal wel door de benzodiazepines komen, nadat ik 800ug clonazepam op had kon ik ook ineens met gemak een (bijna) dubbele doses DOC (4mg) aan, voelde zelfs nog mild op dat moment.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: BK-2C-B, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT, 4-AcO-DET, Ketamine en

Berichtdoor Selem » di apr 19, 2016 6:53 pm

Jaa het was zonder twijfel de benzo's in mijn bloed die dit veroorzaakte. Eigenlijk best zonde gewoon, maar goed aldoende leert men (lees; ik).

Maurits; zal zo even opzoeken hoeveel ik ongeveer nog in mijn bloed had, staat ergens in verslagen van de dagen ervoor.
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: BK-2C-B, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT, 4-AcO-DET, Ketamine en

Berichtdoor Jmths » di apr 19, 2016 9:59 pm

Selem schreef:Jaa het was zonder twijfel de benzo's in mijn bloed die dit veroorzaakte. Eigenlijk best zonde gewoon, maar goed aldoende leert men (lees; ik).

Mja, heb het zelf ook op die manier moeten leren. :p
Psychedelische phenylethylamines (in tegenstelling tot tryptamines) bouwen naar mijn ervaring slechts vrij beperkt tolerantie op wanneer je ze de volgende dag weer gebruikt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: BK-2C-B, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT, 4-AcO-DET, Ketamine en

Berichtdoor Selem » di apr 19, 2016 10:48 pm

Na even teruglezen in mijn rapporten van de dagen ervoor had ik waarschijnlijk nog Flumbromazopam, Pyrazolam en Clomazolam in mijn bloed. Maar ik moet toegeven dat ik in deze periode een hele rits aan RC benzodiazepines heb gebruikt, er zijn vast dingen voor te zeggen dat er daarom meer in mijn bloed zat.

Een ander opvallend iets is dat ik de dag ervoor MXP had genomen en er erg depressief van was geweest. Dat rapport volgt trouwens spoedig, maar ik heb een hoop rapporten en dergelijke die ik nog even netjes moet maken. :#:
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: BK-2C-B, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT, 4-AcO-DET, Ketamine en

Berichtdoor omerobert » do apr 21, 2016 6:56 pm

BK-2C-B reageert dan ook tot een inactieve stof als het in aanraking komt het water. Voor het volledige effect moet je het inderdaad in een capsule doen op een lege maag (dus ook minstens 1-2 uur geen water meer hebben gedronken, zure dranken als sinaasappelsap kunnen wel meen ik). Snuiven schijnt dus ook geen effect te hebben gezien je snot ook uit water bestaat (goh). Beetje meer je huiswerk doen kan geen kwaad denk ik.

Ik snap ook nog steeds niet helemaal waarom je dit soort combinaties uitvoert eigenlijk, semi-willekeurige hoeveelheden van vrij exotische tryptamines door elkaar? Best zonde zou ik denken, zeker met het oog op al die benzo's in je bloed die het allemaal zwaar onderdrukken (evenals de DMT en ketamine). Wat betekent synergie hier dan ook? Het was wel te verwachten dat die stoffen samen ook wat deden.

Maar je weet hoe ik er over denk.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: BK-2C-B, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT, 4-AcO-DET, Ketamine en

Berichtdoor Selem » do apr 21, 2016 9:24 pm

Tjaa omerobert, je commentaar ken ik langzamerhand wel. We hoeven het ook niet eens te zijn over hoe ik het leven leef, dus dat scheelt. Ik wil het ook best wel nogmaals uitleggen waarom ik deze stoffen neem in dezelfde week (met betrekking tot de benzodiazepinen) neem. Dus; ik ben op het moment een nomade en verblijf tussendoor maar kort in Nederland, als ik er ben maak ik gebruik van de Nederlandse vrijheid en de stoffen die ik thuisgestuurd heb gekregen. Los van het feit dat ik wel weet dat dit de effecten kan onderdrukken, vind ik het alsnog leuk om zulke trips te maken.

Ik vind het verder knap, aangezien ik nog niet op dat niveau ben, dat je mij zo kan informeren over een aantal dingen. Hopelijk ben ik zelf binnen een jaar of wat ook op het niveau om aan een moleculaire structuur te zien hoe hij mij kan beïnvloeden en wat ik wel en er niet mee kan doen. Tot die tijd sleep ik de informatie van het internet en kijk hoe ver ik ermee kom. Mijn ervaring met de bekendere drugs (lees; alles wat je bij je huis tuin en keuken dealert kan halen) is groot. Net als, in het verleden, het misbruik hiervan.

Dan speelt bij mij toch de vraag; heb je zelf ooit zulke combinaties gebruikt? Het debat over of het zonde is zulke combinaties uit te voeren kunnen we denk ik lang aanhouden. Persoonlijk vind ik van niet, los van de BK-2C-B, ken ik al deze stoffen al op zichzelf. Waarom geen tripreports? Die bestaan al, en ik vind het leuker om ervaringen op te schrijven van dingen die minder gedaan worden door de meeste mensen. Synergie kan je, wat mij betref, in deze context letterlijk vertalen naar samenspel. En ik kan je aan de hand van mijn ervaring verzekeren dat die er was. Correct me if i'm wrong... Maar synergie hoefde niet te betekenen dat je hebt ontdekt dat er een samenspel tussen verschillende stoffen is, toch? Het een term die gebruikt wordt om aan te geven dat hij er is.

Verder zie ik je alleen maar commentaar leveren op mijn combinatie reports, maar onder de reports over bijvoorbeeld het "trippen" op je eigen levenservaringen zie ik je naam nooit verschijnen. :roll2: . Op het moment ben ik mijn report van 24 dagen benzodiazepinen misbruik (en de afkick daarna) aan het fatsoeneren en de grafieken aan het maken over wat er wanneer, ongeveer, in mijn bloed zal hebben gezeten. Ik hoop jouw commentaar weer tegen te komen ergens, altijd leuk om te sparren over waarom mensen dingen wel of niet zouden moeten doen. Laten we deze reactie dan maar afsluiten met; nogmaals ik ben geen chemicus, ik ben iemand die graag ervaringen opdoet in het leven. Dit was weer een nieuwe ervaring. Ik kijk uit naar je reactie!
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: BK-2C-B, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT, 4-AcO-DET, Ketamine en

Berichtdoor omerobert » do apr 21, 2016 9:45 pm

Selem schreef:Dan speelt bij mij toch de vraag; heb je zelf ooit zulke combinaties gebruikt? Het debat over of het zonde is zulke combinaties uit te voeren kunnen we denk ik lang aanhouden. Persoonlijk vind ik van niet, los van de BK-2C-B, ken ik al deze stoffen al op zichzelf. Waarom geen tripreports? Die bestaan al, en ik vind het leuker om ervaringen op te schrijven van dingen die minder gedaan worden door de meeste mensen. Synergie kan je, wat mij betref, in deze context letterlijk vertalen naar samenspel. En ik kan je aan de hand van mijn ervaring verzekeren dat die er was. Correct me if i'm wrong... Maar synergie hoefde niet te betekenen dat je hebt ontdekt dat er een samenspel tussen verschillende stoffen is, toch? Het een term die gebruikt wordt om aan te geven dat hij er is.


Ik ben zelf wel aardig een fan van het combineren van stoffen ja, alleen doe ik dit vaak pas als ik weet wat de stoffen op zichzelf doen in verschillende doses. Mijn kritiek is dan ook meer op je gelijktijdige benzogebruik eigenlijk, dat maakt de reports nagenoeg nutteloos qua combinatie-informatie, gezien er afvlakking optreedt etc. Daarbij zou ik graag reports lezen waarin slechts 4-AcO-DET of 5-MeO-2-DMT wordt gebruikt, sinds die toch echt wel vrij zeldzaam zijn, zeker op dit forum ;).

Selem schreef: Verder zie ik je alleen maar commentaar leveren op mijn combinatie reports, maar onder de reports over bijvoorbeeld het "trippen" op je eigen levenservaringen zie ik je naam nooit verschijnen. :roll2: .


Deze snap ik niet helemaal?

Enfin, sterkte met je benzo-afkick in ieder geval :blowkiss: . Again; mijn kritiek is nogal het vrij standaard harm-reduction praatje, gezien je combinaties nogal roekeloos lijken.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: BK-2C-B, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT, 4-AcO-DET, Ketamine en

Berichtdoor Maus » do apr 21, 2016 9:47 pm

Selem schreef:Na even teruglezen in mijn rapporten van de dagen ervoor had ik waarschijnlijk nog Flumbromazopam, Pyrazolam en Clomazolam in mijn bloed. Maar ik moet toegeven dat ik in deze periode een hele rits aan RC benzodiazepines heb gebruikt, er zijn vast dingen voor te zeggen dat er daarom meer in mijn bloed zat.

Een ander opvallend iets is dat ik de dag ervoor MXP had genomen en er erg depressief van was geweest. Dat rapport volgt trouwens spoedig, maar ik heb een hoop rapporten en dergelijke die ik nog even netjes moet maken. :#:

Een open deur intrappen natuurlijk, maar voor een volgende keer zou het idd beter en zuiverder zijn om geen andere rotzooi in je bloed te hebben dat toch een bepaalde (moeilijk te definiëren) invloed op je trip heeft...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: BK-2C-B, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT, 4-AcO-DET, Ketamine en

Berichtdoor Selem » do apr 21, 2016 10:08 pm

Omerobert, die je niet snapt betekend letterlijk dat ik graag je commentaar wil op een report dat ik heb geschreven in de Tripreports - Anders sectie van dit forum (Even anders dan anders). Hetzelfde geldt voor mij, ik gebruikt stoffen vaak pas in combinatie als ik weet wat stoffen op zichzelf met mij doen. Okay, uitzondering her en der daargelaten. Ik zal ook eens werken aan deze reports waarin ik slechts een stof gebruik, dat zal helaas wel even moeten wachten tot ik weer in Nederland bivakkeer. Al mijn reports zijn live genoteerd en later netjes gemaakt. Dit omdat ik dat eerlijker vind qua notatie van report. Single report van 4-AcO-DET is dus in elk geval on the way ;) . Dan nog even een vraagje, vanaf wanneer zouden stoffen te "verwaarlozen" zijn, met betrekking tot tripreports? Halfwaardetijd x 3? Dan zou het nog een 1/8ste waarde zijn? Graag je mening hierover!

En inderdaad toegeven, het is interessanter deze stoffen te gebruiken terwijl je niet midden in een benzo "onderzoek" zit. Maar goed, ik kan er nu in elk geval zeker van zijn dat er afvlakking is tijdens het combineren van deze stoffen. Iets met ik moet alles zelf ervaren voor ik het leer :#: .

Maurits! Ja het zou zeker zuiverder zijn, maar om de "zuiverheid" te bewaren zet ik het ook in mijn "wat heb ik deze week gebruik" sectie bij elk report. Maar eigenlijk zou ik eens eerlijker moeten kijken naar wat er nog echt in mijn bloed zit door middel van halfwaardetijd en dergelijke, en dit in mijn reports zetten. Hieraan zal ik werken in mijn aankomende reports. Lang leven mijn eeuwige drang naar notatie van welke stof ik wanneer heb ingenomen :grin: .
Laatst bijgewerkt door Selem op do apr 21, 2016 10:16 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: BK-2C-B, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT, 4-AcO-DET, Ketamine en

Berichtdoor Maus » do apr 21, 2016 10:13 pm

Selem schreef:Omerobert, die je niet snapt betekend letterlijk dat ik graag je commentaar wil op een report dat ik heb geschreven in de Tripreports - Anders sectie van dit forum (Even anders dan anders). Hetzelfde geldt voor mij, ik gebruikt stoffen vaak pas in combinatie als ik weet wat stoffen op zichzelf met mij doen. Okay, uitzondering her en der daargelaten. Ik zal ook eens werken aan deze reports waarin ik slechts een stof gebruik, dat zal helaas wel even moeten wachten tot ik weer in Nederland bivakkeer. Al mijn reports zijn live genoteerd en later netjes gemaakt. Dit omdat ik dat eerlijker vind qua notatie van report. Single report van 4-AcO-DET is dus in elk geval on the way ;) . Dan nog even een vraagje, vanaf wanneer zouden stoffen te "verwaarlozen" zijn, met betrekking tot tripreports? Halfwaardetijd x 3? Dan zou het nog een 1/8ste waarde zijn? Graag je mening hierover!

Maurits! Ja het zou zeker zuiverder zijn, maar om de "zuiverheid" te bewaren zet ik het ook in mijn "wat heb ik deze week gebruik" sectie bij elk report. Maar eigenlijk zou ik eens eerlijker moeten kijken naar wat er nog echt in mijn bloed zit door middel van halfwaardetijd en dergelijke, en dit in mijn reports zetten. Hieraan zal ik werken in mijn aankomende reports. Lang leven mijn eeuwige drang naar notatie van welke stof ik wanneer heb ingenomen :grin: .

Dat lijkt mij een hele goede en nuttige karaktereigenschap 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: BK-2C-B, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT, 4-AcO-DET, Ketamine en

Berichtdoor Selem » do apr 21, 2016 10:28 pm

Maurits, jouw mening over halfwaardes en dergelijke mag natuur ook ^^. En ik heb het report even aangepast voor wat meer verduidelijking. Zie; wat heb ik gebruikt de afgelopen tijd.
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: BK-2C-B, 4-Ho-MiPT, 5-Meo-2-TMT, 4-AcO-DET, Ketamine en

Berichtdoor omerobert » do apr 21, 2016 10:59 pm

Selem schreef:Omerobert, die je niet snapt betekend letterlijk dat ik graag je commentaar wil op een report dat ik heb geschreven in de Tripreports - Anders sectie van dit forum (Even anders dan anders). Hetzelfde geldt voor mij, ik gebruikt stoffen vaak pas in combinatie als ik weet wat stoffen op zichzelf met mij doen. Okay, uitzondering her en der daargelaten. Ik zal ook eens werken aan deze reports waarin ik slechts een stof gebruik, dat zal helaas wel even moeten wachten tot ik weer in Nederland bivakkeer. Al mijn reports zijn live genoteerd en later netjes gemaakt. Dit omdat ik dat eerlijker vind qua notatie van report. Single report van 4-AcO-DET is dus in elk geval on the way ;) . Dan nog even een vraagje, vanaf wanneer zouden stoffen te "verwaarlozen" zijn, met betrekking tot tripreports? Halfwaardetijd x 3? Dan zou het nog een 1/8ste waarde zijn? Graag je mening hierover!


Ah, op die manier. Dat report had ik niet gezien eerlijk gezegd, zoveel tijd spendeer ik nou ook weer niet op dit forum. Maar ik zet 'm op de agenda.

Tsja, het draait naar mijn idee niet alleen om de farmacologische eigenschappen van een stof, maar ook wat de invloed is/was op de 'geest'. Als in; ik kan best 3 keer per week aan een x-aantal verschillende stoffen, zowel zonder dat er (kruis)tolerantie optreedt als dat er geen overlap zit tussen stoffen die zich in mijn bloed bevinden. Maar dat betekent niet dat trips niet 'iets te verwerken' achterlaten, mentaal gezien. Maargoed, dat is hoe ik het zie, mede het resultaat van een tijd waarin mijn tripfrequentie een stuk hoger lag (nu 1-2 keer per maand maximaal, destijds wel het dubbele).

Ben benieuwd naar de 4-AcO-DET. Vooral hoe het zich dan verhoudt tot andere 4-subs-tryptamines waar jij dus ervaring mee hebt.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner