Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

De eerste keer een kijkje in Truffelwonderland

Voor al je psychedelische avonturen.

De eerste keer een kijkje in Truffelwonderland

Berichtdoor Snater » za feb 01, 2014 7:00 pm

Eergisteren, zoals sommigen op het forum al wisten,
Voor het eerst truffels gebruikt.
Was een zeer leuke en bijzondere ervaring!

wie: mijn vriendin en ik + 1 van m'n beste vrienden 'A' als sitter
waar: bij mij thuis
wat: Psilocybe Atlantis 7,5 gram p.p

Ik stond al redelijk vroeg op, aangezien ik de truffels nog moest inslaan en we om 11 uur wilden beginnen, aangezien moeders rond een uurtje of 6 uit werk zou komen.
We wilden lekker onze tijd kunnen nemen en niet hoeven stressen over het feit dat mijn moeder elk moment zou kunnen binnen stappen.

Rond kwart over 11 begonnen we met het eten van de truffels, ik had al gelezen dat de meesten de smaak niet te harden vonden.
In een paar reportjes ook tegen gekomen dat sommigen het wel te doen vinden en aangezien ik over het algemeen alles lust, begon ik aan de truffels.
Helaas, voor mij ook 1 van de smerigste dingen die ik geproeft heb tot nu toe.
Mijn vriendin at ze met M&M's en dat was prima te doen zei ze, maar ik moest ze van mezelf los op eten :p

Toen de truffels 10 a 15 minuten later op waren ben ik met A Call of Duty gaan spelen en m'n vriendin zat wat op de computer.
Om 10 voor 12 begon ik me wat anders te voelen, ik kreeg een soort druk op m'n lichaam, zoals ik die ook heb bij 2cb, alleen voelde dit anders, wat subtieler.
Ik besloot maar te stoppen met Call of Duty, aangezien ik me totaal niet meer kon concentreren en m'n k/d eraan ging :p

Ik vroeg A wat muziek op te zetten en ging zelf even naar de wc. Ik keek naar de wc bril en die leek bijna te exploderen, zo bol leek hij te staan, als ik even knipperde was hij weer normaal.
Toen ik terug kwam in de huiskamer had A een soort 'New Age' muziek op gezet van Vangelis, wordt ook gebruikt in sommige films, wat gaf dat een machtig gevoel!

Mijn vriendin was voor het raam gaan zitten, dus ik besloot naast haar te gaan zitten. Ik woon op de derde etage en kijk uit op een grasveld met een speeltuin, toen ik daar naar keek, begon het pas écht. WAUW!
Als ik naar buiten staarde begon alles steeds heftiger te golven en werd alles paars/groen van kleur, de bomen begonnen mee te kronkelen als slangen en de molshopen dijnsden vrolijk op het grasveld op en neer.
Als ik me bleef focussen ging zelfs de lucht meedoen en leken daar afentoe patronen en gezichten vanaf te schieten richting mij, ik heb nog nooit zoiets intens gezien denk ik.
Achter het speeltuintje was de straat opgebroken en er reed een graafmachine heen en weer, het leek net een groot monster dat de wereld buiten mijn huis even speciaal voor mij had bewerkt. Op dit moment stond er een vrolijk en heel sprookjesachtig nummer op van Vangelis: Sirens Whispering (aanrader!!!)

http://youtu.be/RfAbl68WhhE

De bass line van dit nummer kwam heel erg op me over alsof er mensen waren die psychedelische cactus hebben gegeten en vervolgens gingen luisteren naar Aladin muziek :stoned:
M'n vriendin was constant aan het huilen omdat ze niet wou knipperen met haar ogen, dan verdween alles weer een beetje, ik had zelf lenzen in, dus als ik mijn ogen open hield werd alles 1 grote bewegende waas :woeh:
We hadden beiden wel, dat als je naar binnen in huis keek alles heel rustig en kalm was en als je naar buiten keek alles golfde en kleurde, heel apart, vandaar de titel ook :kleuter:
Ik moest me ook bestwel focussen om de visuals te houden. (heeft denk ik te maken met de halve portie?)

A besloot smoothies te maken voor ons, ik vond dat een top-idee, dus zo gezegd, zo gedaan.
Aangezien A onhandig kan zijn als hij stoned is en 2 joints achter z'n kiezen had, kwam hij er tijdens het blenden achter dat de blender niet goed in elkaar zat, dus het hele aanrecht zat onder de smoothie :#:
Ik probeerde te helpen met opruimen, maar dat ging voor geen meter, dus eindigde ik met de doos van de blender in m'n handen en een enorme lachkick, omdat ik een simpele taak zoala opruimen en schoonmaken zeer ingewikkeld vond.

Rond half 2 gingen we weer Call of Duty spelen (offline) en stond er liquid drum 'n bass op, ook zeer fijn tijdens het trippen, normaal ben ik van de rouwe techno, maar nu totaal geen behoefte aan gehad. Het nummer wat opstond was:

http://youtu.be/tzqw_Dqa0SU

Samen in combinatie met Call of Duty gaf dit echt een gevoel alsof ik super erg me best moest doen en absoluut niet dood mocht gaan :woeh:
Hierna zijn we wat family guy gaan kijken, sinds toen is het sterk af gaan nemen en rond half 3 / 3 uur voelde ik me alleen nog een beetje vreemd en nog een paar kleine visuele golfjes. Totaal ongeveer 3 uur echt getript, vrii kort lijkt me, aan gezien sommigen pas pieken na 2/3 uur. (Wellicht ook door de lage dosering?)

Ik besloot dat het tijd werd voor een joint, aangezien A net gedraaid had. Dit had ik beter niet kunnen doen, ik werd er zeer onrustig en had de hele tijd het gevoel dat ik iets moest doen en m'n trip kwam een beetje terug. Gelukkig ging het snel weer over na wat drinken te hebben gepakt en wat tv te kijken.

Rond een uurtje of half 5 hebben we het huis opgeruimd, zijn we naar de appie gegaan om eten en wat biertjes te halen en vervolgens naar de studentenkamer van m'n vriendin gegaan. Daar nog een chille avond gehad :)

Al met al een zeer leuke ervaring, ik kijk er erg naar uit om het nog een keer te doen met 10 a 12 gram.
Ik vond het aan de ene kant wel fijn dat A 'nuchter' was, maar aan de andere kant lichtelijk irritant aangezien hij heel anders doet en denkt op dat moment, ik kon ook telkens niet helemaal wegdrijven in gedachten en visuals, omdat er steeds wel iets gezegd of gerommeld werd.
Volgende keer koptelefoon op :rock:

Dank voor de tips en het lezen van dit report :wave:
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: De eerste keer een kijkje in Truffelwonderland

Berichtdoor kaasje » za feb 01, 2014 7:18 pm

Klinkt leuk!
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: De eerste keer een kijkje in Truffelwonderland

Berichtdoor Izzda » zo feb 02, 2014 4:38 am

Altijd spannend die eerste keer! De korte duur komt waarschijnlijk door de lichte portie... Bij ons in de smartshop kan je de truffels kopen per 20 gram, deze zijn voor 2 personen bedoeld. Normaal gezien eet ik 10 gram, en daar ga ik toch wel vrij lang van, zo'n 5 à 6 uur
Avatar gebruiker
Izzda
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 363
Geregistreerd: wo jan 22, 2014 9:40 pm

Re: De eerste keer een kijkje in Truffelwonderland

Berichtdoor lemonhaze » zo feb 02, 2014 11:30 am

Klinkt als een goede eerste keer! Ik heb zelf ook dat het in vlagen komt, soms heb je visuals en soms niet.

Ik word ook wel een beetje onhandig als ik truffels op heb haha. Dan gooi ik vanalles om, omdat ik totaal niet oplet..

Iig leuk dat he het zo hebt ervaren en het niet te mild was, ik had de eerste keer dus ook 7,5 van atlantis en heb het toch heel anders ervaren. :)
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: De eerste keer een kijkje in Truffelwonderland

Berichtdoor Perry » zo feb 02, 2014 1:57 pm

Wat ik me afvraag: Ben je blij niet meer gedaan te hebben deze eerste keer?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: De eerste keer een kijkje in Truffelwonderland

Berichtdoor Snater » zo feb 02, 2014 2:10 pm

@Izzda ja klopt, denk ook dat het daar aan lag, volgende keer 10 proberen :)

@Lemonhaze haha ja, alles is zo lekker chaotisch, vond het opzich wel relaxt, lekker mee laten voeren met de truffels ipv zelf echt je trip sturen.
Ja, we hadden nog best wel visuals enzo, het duurde alleen vrij kort. Misschien dat het mild was in de lengte van de trip.

@JG aan de ene kant wel, kom er goed kennis mee maken. Aan de andere kant niet, aangezien ik me wel echt moest focussen voor de visuals en ze in huis heel mild waren.
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: De eerste keer een kijkje in Truffelwonderland

Berichtdoor Izzda » zo feb 02, 2014 4:53 pm

Maar het hangt er ook een beetje van af, want ik trip niet altijd even hard van eenzelfde hoeveelheid...
Avatar gebruiker
Izzda
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 363
Geregistreerd: wo jan 22, 2014 9:40 pm

Re: De eerste keer een kijkje in Truffelwonderland

Berichtdoor psychotrance » zo feb 02, 2014 9:23 pm

klinkt als een fijne eerste kennismaking :)
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner