Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

DMT - De demonstratie van God.

Voor al je psychedelische avonturen.

DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Tripper » za maart 05, 2011 9:17 pm

26 apr 2008

Drugs: NN-DMT
Dosis: 80mg
Sitters: 0
Tripgenoot: Freakje


Mijn maat en ik nemen altijd samen DMT, dus nu ook. Altijd nemen we samen dezelfde hoeveelheid.
Ik lag op mijn vertrouwde plekje en had mijn twister pijp in mijn hand. Deze was gevuld met een laagje as, 80mg DMT en weer een laagje as. We keken elkaar aan.....en dat is dan ook meestal het startsein om te beginnen. Ik stak mijn twister aan en rookte de DMT. Ik wachtte tot mijn longen bijna gevuld waren, liet met mijn vinger het klapboem gat los en suckte hem leeg. Ik hield mijn adem in en voelde hem al flink opkomen. Ik blies uit en rookte nog een keer. Ik hield mijn adem weer in. Legde de twister op de tafel en ging achterover liggen op de bank. Ik blies het restant rook uit.....and then it hit me. Ik zag een tunnel met aan het einde een wit vierkant. Ik werd erin gezogen en kreeg een total breakthrough. Ik kwam in een grote oranje kamer waar ik al eerder in was geweest. Ik stond exact op dezelfde plaats met weer dezelfde houding als daarvoor. Ik zag alles vanuit een first person view en tegelijkertijd een overall perspective view. Ik keek naar mijn lijf en ik keek naar mijn handen en verbaasdde me net als de vorige keer hoe echt deze realiteit was. Het is net alsof je daar echt met je lichaam bent. Alleen stond ik daar met de wetenschap wat er zou gaan gebeuren en dat gebeurde ook net als in een trip eerder. Mijn handen vielen in platte stukjes uiteen. Dit waren platte rechthoekjes, ze zagen er digitaal-achtig uit en ze waren doorzichtig. Vanaf mijn vingertoppen naar de rest van mijn handen en zo weer door begonnen mijn armen uit elkaar te vallen. Ik zag de stukjes in de rondte door de oranje kamer vliegen. Mijn hele lichaam viel uit elkaar en ik zag niet langer meer een first person view. Ik had nu een overall perspective view en zag alle stukjes rond vliegen als een zwerm vliegen. Ik vloog naar een andere oranje kamer en weer door naar een andere oranje kamer. Daar vlogen alle stukjes rond en kwamen vervolgens terecht in een vierkante bak. Toen werd mij de vraag gesteld of ik door wilde of niet. Ik wilde door met gemengde gevoelens. De stem zei: “dus je wilt zien?”.

In eerdere ervaringen ben ik in de maling genomen door een mannelijke entiteit, met links van mij steeds een vrouwelijke gids die het voor me op nam en dingen zei zoals: "Ach, laat hem toch" en "Hij wil zo graag" Deze entiteit kreeg ik nu te zien.

Ineens was ik op een balkon in een andere realiteit. Ik zag een onaardse buitenlucht met de kleuren geel en weer het overheersende oranje. Ik stond daar gewoon ècht, net alsof ik op de aarde stond. Er stond een oudere man voor me met wit haar en een baard, een hogere levensvorm, een god. Deze god begon een voorstelling te geven. Hij maakte gebaren met zijn armen en ik zag verschillende lagen realiteit verschuiven, heen een weer. Alles zag ik met een overall perspective view. Ik zag een soort van blijdschap in de man, van wat hij allemaal kon. Het was alsof dit de control-room was van God. Een van de realiteiten schoof vlak langs me heen en ik voelde de materie, een soort plastic-achtige materie. Hij liet mij transporteren naar een andere dimensie en weer terug. Hij liet mij veranderen in een hoopje stof, en weer terug in normale vorm. Ik was vet onder de indruk van wat deze god allemaal met mij kon doen. Hij had er flink plezier in dat ik onder de indruk was. Ik was zo onder de indruk dat ik het bijna niet meer leuk vond. Hij had mij in zijn macht, hij kon alles met mij doen. Hij deed mij oplossen tot niets en weer terug. Toen vroeg hij mij wat ik wilde. Ik zei:”Ik wil terug naar huis”. ”Maar wat als er geen thuis meer is?”, zei hij op een laconieke manier. Hij liet alles verdwijnen, er was helemaal niets meer. Ik voelde me hopeloos.

Ineens zat ik weer terug in mijn lichaam. Ik was blij.. Ik keek naar mijn maat, die op de bank lag. Alles was nog flink aan het bewegen van de hallucinaties en deed mijn ogen weer dicht om te genieten van de after- effects van de DMT. Dit was echt bizar, ging er door me heen. Een mooi staaltje van dat realiteit maar relatief is. Echt bizar, echt bizar...
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor FuntCase » wo maart 09, 2011 7:48 pm

Mooi report:P

Welk gevoel had je toen je stof/niets werd? en duurde dat lang?(ik begrijp dat het niet uit te drukken in tijd)
Demons run when a good man goes to war
Night will fall and drown the sun
When a good man goes to war

Friendship dies and true love lies
Night will fall and the dark will rise
When a good man goes to war

Demons run, but count the cost
The battle's won, but the child is lost
Avatar gebruiker
FuntCase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 229
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 6:33 pm

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Sublimo » wo maart 09, 2011 8:37 pm

Dit vind ik toch nog steeds een van de beste over DMT ! :love:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Tripper » wo maart 09, 2011 8:38 pm

Entactogenesis schreef:Mooi report:P

Welk gevoel had je toen je stof/niets werd? en duurde dat lang?(ik begrijp dat het niet uit te drukken in tijd)


Het is heel gek, maar je zit dus wel in je lichaam, dus op het moment dat hij mij in een hoop stof deed veranderen keek ik naar beneden en zag ik alles naar beneden vallen tot een hoop met stof, zeg maar dat mijn ziel er nog wel boven hing. Ik voelde mezelf machteloos, dat iemand zo met me speelde, dat was niet leuk, de hele trip was best wel shockerend. Het duurde allemaal eindeloos lang. Er zijn een hele hoop zwarte gaten van besef, ik heb wel een soort van gevoel dat er een hele hoop is gebeurd en een soort van schimmen van waar ik geweest ben, maar niet erg duidelijk.
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Tripper » wo maart 09, 2011 8:40 pm

Sublimo schreef:Dit vind ik toch nog steeds een van de beste over DMT ! :love:


Tnx ! Ik ben vereerd! Ik ga binnenkort is al jou reports lezen, dat zijn er nog al niet wat he.. :wink:
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Sublimo » wo maart 09, 2011 8:42 pm

Tripper schreef:
Sublimo schreef:Dit vind ik toch nog steeds een van de beste over DMT ! :love:


Tnx ! Ik ben vereerd! Ik ga binnenkort is al jou reports lezen, dat zijn er nog al niet wat he.. :wink:


Het is en blijft gewoon een geweldige beschrijving ! :love:

Haha, yeah, i know... :oops: Toch al redelijk wat ondertussen. :P

Veel plezier ermee ! ;)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor trojan.exe » do maart 10, 2011 4:39 pm

nice report, en een bizarre ervaring....leuk om nog eens terug te lezen :)
trojan.exe
Newbie
Offline
 
Posts: 14
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:55 am

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor °Thomas° » do maart 10, 2011 7:01 pm

moet idd een zeeeeer leuke ervaring zijn om zoiets ooit mee temaken. ook 1van de mooiste DMT reports die ik al gelezen heb!
10 000 years of expirience in a 15minute trip!
Avatar gebruiker
°Thomas°
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 288
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 5:58 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Yung Dagobert » vr nov 18, 2011 2:40 pm

Wow man , goed report. moet wel een erg indrukwekkende ervaring geweest zijn.
Fok du maatschappij.
Avatar gebruiker
Yung Dagobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:13 pm

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Lµs. D » vr nov 18, 2011 3:08 pm

00000
Laatst bijgewerkt door Lµs. D op wo jun 11, 2014 12:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Lµs. D
Offline
 

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Taxi. » vr nov 18, 2011 3:17 pm

Vet tripreport !! Na dit gelezen te hebben toch meer interesse gekregen in DMT :kleuter:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Hakvlees » vr nov 18, 2011 5:29 pm

Wow, dat is wel een ultieme DMT ervaring, lijkt me. Erg indrukwekkend!
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Einstein » za nov 19, 2011 2:29 pm

DMT blijft toch akelig bizar spul :love: Sterk report :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Special K » za dec 03, 2011 3:51 pm

Zeer mooi :hulde: :rock:

Kkan haast niet wachten om ook eens DMT te proberen :D
Maakte de dosis een groot verschil in de duur van de trip? Of is het altijd even kortdurend?
("kortdurend" in gewone minuten bedoel ik dan , in je hoofd voelt het natuurlyk wel langer aan :D )


Grts :keta:
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Einstein » za dec 03, 2011 7:45 pm

Special K schreef:Kkan haast niet wachten om ook eens DMT te proberen :D

8-)

Special K schreef:Maakte de dosis een groot verschil in de duur van de trip? Of is het altijd even kortdurend?
("kortdurend" in gewone minuten bedoel ik dan , in je hoofd voelt het natuurlyk wel langer aan :D )

In mijn ervaring (weet niet of Tripper dit topic nog gaat lezen) scheelt het wel wat, maar niet heel veel. Echt lang (volgens de klok) duren die trips nooit.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Tripper » za dec 03, 2011 11:54 pm

Als je een grotere hoeveelheid DMT neemt, duurt het langer voordat de stof wordt afgebroken. Als je een breakthrough hebt, dan is het een ander verhaal, dan is er geen tijd meer.

Tripper is not dead, he multiplied.. :love:
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Special K » zo dec 04, 2011 12:47 am

Hoeveel DMT is genoeg voor een breakthrough? Direct voor de 50-60mg gaan of toch lager gaan doseren eerst?
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Tripper » zo dec 04, 2011 7:13 pm

Dat is per persoon verschillend. Het kan zijn dat je teveel neemt waardoor je helemaal niks voelt. Een training vooraf is absoluut een must..
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo dec 04, 2011 9:14 pm

Die tripper is echt een smiecht, echt net als die Bieber Andrew. Je ziet hem niet reageren maar als zijn topic of familielid wordt benaderd dan is hij er binnen 2 minuten bij. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor mr dmt » do feb 13, 2014 12:48 am

was dit allemaal met je ogen gesloten ?
mr dmt
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: do feb 13, 2014 12:26 am

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Perry » do feb 13, 2014 2:15 am

mr dmt? je bumpt een topic van 2011, volgende keer even kijken...
Tripper heeft al maanden niet gepost.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Fristiboi7 » do feb 13, 2014 2:16 am

Dat mag toch gewoon, wat doe je stoer dan JG?!
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Perry » do feb 13, 2014 2:25 am

Of het mag betwijfel ik überhaupt, maar 't is sowieso 'n beetje vervuiling om een oud tripreport naar boven te vissen, wat vervolgens weer andere mensen kan verwarren.
Het voegt niets toe aan 't forum, want een antwoord gaat hij niet krijgen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Basshoven » do feb 13, 2014 2:27 am

Hardgaan schreef:Dat mag toch gewoon, wat doe je stoer dan JG?!


Hahahaha :lol: Hilarische comment :grin:

Ik erger me ook soms aan de neiging van JG om regels en orde te handhaven, maar ik zie dat nu als zijn trademark en heb geleerd om dat bij hem, en enkel bij hem, te accepteren, want het is verder een beste kerel :grin:

Overigens bedankt voor het bumpen want ik had het nog niet gelezen en het was een leuk report :)
Basshoven
Offline
 

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Tripper » vr mei 25, 2018 10:02 pm

:keta:
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: DMT - De demonstratie van God.

Berichtdoor Drientje » ma jul 30, 2018 3:30 am

Tripper schreef::keta:


En dan 4 jaar na dato nog een keer reageren. Nice dude. How you doing?
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron