Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

DMT (en cola)

Voor al je psychedelische avonturen.

DMT (en cola)

Berichtdoor Maddog » vr okt 07, 2011 3:37 am

DMT 50mg, in een glazen pijpje
1 glas cola (optioneel)


Ja, ik heb het er weer op gewaagd, helemaal alleen thuis, geen afspraken en niets ook de telefoon uit. lekker relaxed muziekje op. Deze keer voor klassiek gekozen, ik heb geen idee waarom, maar het schijnt dat de trip soms op de maat van de muziek gaat, en bij complexe muziek met veel tonen er meer ingewikkelde dingen gebeuren. http://www.youtube.com/watch?v=mJ0uvYgOz6Y


Deze keer gekozen voor een bovengemiddelde dosis, waarvan ik zeker weet dat die me door de tunnel heen blaast. Het verbaast me wel dat elke DMT trip ongeveer hetzelfde begint. Een soort van startscherm, zoals bij de computer als je die opstart. Maar bij mij is het een soort van vaag blokjespatroon, die met een scheur in de "kamer" ineens naar voren komt. vergezeld door "hoofdbeestjes" met een staart waarmee ze zich voortbewegen. (wezwntjes die een beetje plagend zijn en alleen een hoofd hebben met een staart waarmee ze zich voortbewegen. en dan in een soort flipperkast achtig ding gaan zitten, waarmee ze zich ineens met enorme snelheid kunnen verplaatsen.



En als dit blokjespatroon voorbij is komt er een rood-groen knipperende massa van lijnen en cirkels, die steeds sneller bewegen tot het verandet in een grote zoemende toon.




Dit lijkt het wel alsof alles te snel gaat om bij te houden. en ik word met een snelheid wat je je niet kan voorstellen. De geluiden op de achtergrond lijken wel in slowmotion te gaan, in combinatie van een beat, in de riitme van mijn hartslag die verandert in een vette techno sound


Dan knalt er ineens iets door een muur heen, en glas breekt. de scherven zag ik in closeup, en vliegen overal heen. dwars door de soort van tunnel waar ik in zit. wat dan ineens de keel van een beest is waar ik in zit, de scherven sneden er dwars door heen, en stukken huid vliegen alle kanten op, daar ontsnapt te zijn, kon ik ineens ademen(gevoel van je hoofd onder de dekens vandaan)

Nu heb ik het gevoel op de kop te staan. het gevoel dat ik aan het opzwellen ben, en kan me niet bewegen. en om me heen beginnen slierten of slingers van glimmend metaal zich langzaam sneller te bewegen, en beginnen te klinken als een grasmaaier die weer een gat in de muur slaan. en dan alles opslurpen wat er van dat beest over is.


Tot dat er niets meer dan een ring in de totale duisternis. een seconde doodse stilte. voordat de ring magnetisch word en alles weer begintn te draaien als een centrifuge.


Die zuigt me weer naar binnen, en hoor ik het geluid van een veer die aanspant, en net of ie bijna knapt, me helemaal terug slingerd. met een nog hogere snelheid.

En dwars door een dimensie waar ik volgens een wezentje niet mag inademen, anders zou ik er vast zitten. het is er donkergroen, vochtig, warm, mosachtig, en alleen maar doornstruiken, en rozen. de waterplassen lijken van bloed te zijn, de lucht is zo dik als stroop, er is maar heel weinig ruimte tussen de lucht en de grond.

Ik kan me niet beheersen en adem toch in, de drang is te groot. en ik zit meteen vast in de dikke massa, ineens val er doorheen op bed, terwijl ik niet eens in de gaten heb dat "ik" er weer ben, en wat een "bed" nu eigenlijk is.

Het vreemde is dat van mijn neus heb en aardbei ruik. ik lig op mijn zij, naar een glas cola te kijken op t nachtkastje . heel langzaam komt het besef terug wat het nu eigenlijk is. ik hoor geen muziek meer.

Alleen het knetterren van de belletjes koolzuur in het glas cola. Als ik langzaam opsta drink ik het glas leeg, en proef aardbeien. wtf. ik proef aardbeien met citroen. die smaak is me ineens zo bekend. cola smaakt naar aardbei met citroen.

--

Na de trip had ik echt een uur nodig om echt bij te komen. en ik vind cola nog steedssmaken naar aardbei met citroen. Hoe ik er ook op ben gekomen, mss is dit een "inzicht" wat je door een tripje krijgt?
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: DMT (en cola)

Berichtdoor Aaltje » vr okt 07, 2011 5:51 am

Gaaf!
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: DMT (en cola)

Berichtdoor °Thomas° » zo okt 09, 2011 2:51 pm

Mooi report! ook leuk dat je er enkele plaatjes hebt bijgezet van je visuals!!
10 000 years of expirience in a 15minute trip!
Avatar gebruiker
°Thomas°
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 288
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 5:58 pm
Woonplaats: Antwerpen


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner