Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

DMT, trough the portal

Voor al je psychedelische avonturen.

DMT, trough the portal

Berichtdoor Sublimo » ma maart 14, 2011 4:57 am

Originele post door Wile-E-Peyote op 16 okt 2008.

Lokatie: geheim
Wanneer: 15 oktober
Hoeveel: 100 mg
Hoe: gerookt
Hoelaat: 17:00


Deze keer onder begeleiding.
EEG-apparatuur
Harslag analyse
zuurstof meting (gehalte zuurstof in het bloed)


Dit verslag is ook een doorbraak in nieuwe inzichten, een ook namens door de verbazing van de uitslagen van het testrapport.

Vroeg in de ochtend waren de eerste voorbereidingen gemaakt. de apparatuur uitgetest om ook de "normale" situatie te kunnen vaststellen.



Het moment. Een rustig muziekje op de achtergrond, een of andere cd met regengeluiden tussendoor. Geweldig ook tijdens meditatie.

Lekker ontspannen liggen, op een superzachte bank, alsof die er voor gemaakt is. het pijpje met aansteker liggen al klaar, Gemakkelijke kleding aangedaan( trainingspak )

De "dokter" sluit alle plakkers aan, inclusief het vreemde haarnetje( heb geheel kaal hoofd, dus voelt niet vreemd aan. op de plekken waar de electroden van de EEG komen een soort vreemde pasta. dit om de signalen goed op te vangen.

De lokatie is een beetje apart, Je zou bijna denken dat t de perfecte plek is waar de meeste horrorfilms beginnen, het enige wat er anders was, dat het er schoon is, lekker fris ruikt. Geen kettingen aan de muur, geen tuingereedschap, ook geen kastjes met geheimzinnige vloeistoffen, en operatiewerktuigen. De indrukken die ik me nog kan herinneren en zijn bijgebleven, of die in elk geval te beschrijven zijn zet ik hier neer. (vage flitsen ,krieok, prrt zrk geluidjes weet ik niet in een zinnige contex te plaatsen)

Alleen door t kleine raampje schijnt nog wat licht, van de ondergaande zon. De tl balk knipperde een beetje.

Ik ga op mijn gemak liggen, voor de tweede keer worden de plakkers vast gemaakt, en ik krijg een vingerklemmetje. op mijn hoofd het "haarnetje" waar deze keer de pasta en electroden worden aangebracht. een stuk of 25 draden lopen naar een kastje, met een printer, die veel weg heeft van die dingen die aardbevingen enzo registreren.

Het piepje van de monitor is uitgezet.

Ik ga even zitten, pak de aansteker, en laat de vertrouwde gele kristalletjes smelten.

Me adem nog inhouden ga ik liggen. tijdens het uitademen, word ik nog vriendelijk aangekeken "fijne reis, tot zo". De omgeving vervaagt langzaam, de gehele ruimte lijkt een enkele lichtblauwe kleur. Een luid gebroem, brengt de nog vriendelijke kleur in beweging.

Paarse en gele ruitvormige patronen komen van uit een puntje, ze verspreiden zich over het gehele blikveld. tot ik niets anders meer zie dan dat. het zijn vierkantjes in een dambordpatroon, maar toch lijken ze in een rondje te draaien.

Ineens zag ik een soort van kruisvormig geval, met op alle 4 de wieken, capsulevormige dingetjes, die bewogen van elkaar af (net als bij de radio, de decibelmeter)

Ik hoor een soort hoge stemmetjes die zingen "com si, com si, com sa, com sa" wat het hier betekent, ik heb geen flauw idee.

Nu zie ik wezentjes het lijken pootloze hamsters die zich met een staart voortbewegen, ze springen allemaal om de beurt in een soort apparaat, met een flipperkastflipper, om dan afgeschoten te worden.

Op een of andere manier, had ik een gedachte die me meteen in het "kanon" verplaatste. Met een hevige dreun, voelde als een zware explosie, die je wel eens voelt aan het einde van een vuurwerkshow, maar dan nog intenser. erger dan de subwoofer van een houseparty, waar je dan in kan gaan zitten( als dat mogelijk is)

Nu letterlijk door het universum gechoten met warp 10 (startrek effect). Enkele seconden zag ik de gestalte van een man, maar dan net niet menselijk, had wel het lichaam, een soort van wetsuit aan. helemaal kleurloos, alsof t bijna doorzichtig was. deze drukte op mijn voorhoofd(zo voelde het) en kwam ik weer in de knipperende patronen terecht. met een "brrrrrrrrrrrm" geluid en het gevoel van snelheid, enorm veel gedachten, flitsen van uit het verleden, maar dan net te kort om er iets van te kunnen zien. Alleen een paar foute dingen en een paar goede dingen, werden me letterlijk voorgeschoteld. (alsof ik er met mijn hoofd keihard werd ingedrukt) Een onvermijdbare confrontatie met een aantal dingen waar ik al tijden niet over had nagedacht.

Een duw, geluid van brekend glas, en het gevoel dat ik van een kilometer afstand werd neergegooid, op een rubberen matras.

Een piepgeluidje, wat ineens op de ritme van mijn hart meepiept. Ik hoor mezelf ineens ademen.
Ik word weer aangekeken. "Je bent er weer, zie ik, blijf nog maar even liggen. ik haal wat water voor je"

Na een half uurtje ben ik er weer helemaal bij. De trip bleek maar een kwartier geduurd te hebben, maar het voelde aan alsof ik een uur onderweg was.


Het rapport.
Hartslag voor de test : 75
Hartslag tijdens de test: 110
Hartslag tijdens bijkomen: 80
Patroon hartslag: lichte vertraging tussen samentrekken grote en kleine boezem


Zuurstof gehalte is vlak na wegzakken 23% hoger dan normaal (komt vaak voor bij hoge fysyke inspanning, de ademhaling gaat ook omhoog, tot halverwege de trip waarna deze naar 35 keer per minuut afzakt)

De EEG
De EEG gaf enkele resultaten neer, die te vergelijken waren met iemand die in het begin van de remslaap zit. alleen de DELTA golven hadden een extreme uitslag, die weer niet zouden kloppen met "REM-slaap" Delta golven zijn meestal in een diepe slaap. Verder geven de "Bèta" golven en de "Gamma" golven een scherper patroon (hogere pieken, en meer ritmisch)

De Beta golven zijn dan kenmerkend voor mensen in hoge meditatie, of intoxicatie. in elk geval in deze combinatie, actieve hersenen, maar lage impulsen richting ledematen.

De EEG waren (anders dan verwacht) Geen duidelijke kenmerken aanwezig van een veranderend bewustzijn. Iemand die een hevige nachtmerrie heeft vertoont de zelfde patronen

Het onderzoekje kan wel wat aantonen, maar is niet wetenschappelijk geldig vanwege persoonlijke ervaring(waardoor je anders kan reageren, en weet hoe je je eigen bewustzijn kan sturen) Er zijn meer testen en proefpersonen nodig,

Dit is dan helaas verboden, vanwege de wet, en staan extreme sancties op!

Deze test was toegestaan, omdat ik hoe dan ook, toch ging roken, en ik toestemming gaf om mij te laten doormeten.

De "dokter" en de "lokatie" blijven geheim. De apparatuur is ooit geheel legaal gekocht, en mag gebruikt worden voor recreatiefe doeleinden(niet voor medische, omdat de keuring ervan al 5 jaar verlopen is.)

De "dokter" is een geleerd arts. Dus bij een geringe mogelijkheid, waarbij ik lichaamlijk letsel zou op kunnen lopen, zou direct een ambulance worden ingeschakeld.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner