Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Rareuniverse schreef:Mooi report!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Poseidon schreef:Bedankt dat je deze intense ervaring met ons hebt willen delen Kaasje. Idd kernachtig magnifiek verwoord
kaasje schreef:Ik zie mijn familie (zo voelt het toch) in mijn trip, een voor een begroeten de familieleden me en mijn hoofd vult zich met emoties: vreugde, liefde, ontroering… Het is duidelijk dat ik deze mensen lang niet heb gezien...
...Ik zou eventueel kunnen gaan geloven in de voorbije gebeurtenissen (alternatief leven in een alternatieve realiteit), maar vanaf dat ik nuchterder ben besef ik natuurlijk dat het allemaal door de DMT komt.
kaasje schreef:Ja, stel je voor dat je leven hier een droom is, dan bevond ik mij even in het leven van de 'dromer', alsof ik even wakker werd. Waarschijnlijk is het logischer andersom, en was de trip de droom.
yip yip schreef::hulde:kaasje schreef:Ik zie mijn familie (zo voelt het toch) in mijn trip, een voor een begroeten de familieleden me en mijn hoofd vult zich met emoties: vreugde, liefde, ontroering… Het is duidelijk dat ik deze mensen lang niet heb gezien...
...Ik zou eventueel kunnen gaan geloven in de voorbije gebeurtenissen (alternatief leven in een alternatieve realiteit), maar vanaf dat ik nuchterder ben besef ik natuurlijk dat het allemaal door de DMT komt.
Deze mensen zie je in het dagelijkse leven wel gewoon regelmatig?kaasje schreef:Ja, stel je voor dat je leven hier een droom is, dan bevond ik mij even in het leven van de 'dromer', alsof ik even wakker werd. Waarschijnlijk is het logischer andersom, en was de trip de droom.
![]()
Dit soort originele trips maken mij bijna jaloers, meestal kom ik door DMT in dat afgezaagde neon-fractalpark terecht.
Monologic schreef: Als je er nu aan terug denkt, doe je het dan weg als "verzonnen" en/of "nep", of is er nog een (lichte) twijfel?
Monologic schreef: Ach, wie weet komt er nog eens wat van. In elk geval vond ik het fijn om te lezen hoe je dit hebt ervaren. Bedankt.
djor schreef:Mooi geschreven kaasje.
Alleen staat er nog een vraag open bij mij, het lijkt alsof je droom heb ik al gelezen maar hoe maak je het mee?
Je "ziet" het als een CEV? Hoe kan ik mij dit voor stellen?
Ik hoop dat je mij kan helpen
Monologic schreef:Ben je nog eens teruggegaan?
Monologic schreef:Ik ken het gevoel. Dat het herkenbaarder wordt, maar toch niet volledig bekend. Beetje zoals het leven.
kaasje schreef:Monologic schreef:Ik ken het gevoel. Dat het herkenbaarder wordt, maar toch niet volledig bekend. Beetje zoals het leven.
Haha ja inderdaad, zo blijft het gelukkig ook interessant.
Was mij er vorige keer wel heel bewust van dat het allemaal gecreëerd wordt door je eigen (onder)bewustzijn, wat logisch is maar toch ook wel erg gestoord. Het valt moeilijk met woorden uit te leggen wat voor krankzinnige informatie je soms binnenkrijgt.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Keer terug naar Tripreports - Psychedelica
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten