Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Dragons Dynamite, hevige rit

Voor al je psychedelische avonturen.

Dragons Dynamite, hevige rit

Berichtdoor Triptune » wo maart 09, 2011 2:06 pm

Wie? Ik, P, To, Th, A, K
waar? Bij K thuis
wanneer? Dinsdag 9 maart 2011
Dosis? In totaal 50 gram, 35 gram Dragons dynamite en 15 gram Mushrocks.

Ik: 10 gram DD
P: 8 gram DD
To: 12 gram DD
K: 5 gram DD
A: 10 gram MR
Th: 5 gram MR

Achteraf gezien was het beter geweest om gewoon niet te trippen. We hadden het al een weekje afgesproken om dinsdag te trippen, gezellig allemaal samen. Maar de dag ervoor ging het thuis om wille van problemen mis. Noem het maar een big ass ruzie. Eigenlijk mocht ik niet weg, maar na veel aandringen bij moeder mocht ik toch even gaan. Van die tijd heb ik gebruik gemaakt om naar maastricht te gaan en voor iedereen de truffels te gaan halen, samen met To. Toen we uiteindelijk terugkwamen wachtte P aan de bushalte op ons, en Th stapte een paar haltes verder op, op de bus naar huis. Wachtend op die bus hadden P en To het geweldige idee om daar reeds de truffels in te nemen. Nog geen tien minuten later stonden ze daar. Het was To's tweede keer en hij begreep er nog niet zo heel veel van.

Eenmaal op de bus zei ik tegen Th dat ik hen drie een bushalte eerder zou afzetten, en dat K en zou komen halen om naar haar thuis te gaan. Ik zou een halte verder afstappen en moeder wijsmaken dat ik mijn camera was vergeten bij een vriend en dat ik pas laat thuis zou zijn, wat handig was, want om zes uur vertrokken zij richting een stoet in een paar kilometer verder.

Dus ging ik met de brommer naar K. Daar nam ik mijn truffels in, en ook Th en K hadden nu hun deel ingemaakt. Eerst voelde ik niet zoveel, voor drie kwartier. Maar het was leuk om de anderen zo te zien, het maakte me vrolijk. Wanneer mijn inslag is gebeurd weet ik niet meer precies.

Er waren al visuals en ik kon eigenlijk niet meer zo goed uit mijn woorden komen. Het was mijn moment (dat ik in elke trip heb) waarop ik zeg 'Ik snap er helemaal niets van', meestal omdat ik meestal trip in mijn hoofd en niet op wat ik zie. Plots ging mijn GSM, 1 oproep gemist. Niet lang daarna een sms 'we verwachten je thuis voordat we vertrekken'. Een ongelofelijke walm van paniek, onbeschrijfelijk. K, P en ik hebben ons samen gezet en alle drie samen tien minuten geprobeerd om nuchter te denken en een oplossing te vinden. Dat lukte uiteindelijk wonder boven wonder, want we konden niet eens meer recht lopen. Ik moest gelukkig niet naar huis, maar het had wel mijn trip beïnvloed en ik voelde me slecht. P merkte dit, en zei 'Kom, wij gaan ons in de zetel zetten', en hij nam zijn iPod mee.

Ongelofelijk vrolijke muziek. Onbeschrijfelijk. De kille blauw-groene kleuren verdwenen (want de kleuren waren zoals de kleuren in een slechte politietriller) en veranderde in zachtroze en gele tinten. Op een gegeven moment dacht ik dat er draden spanden door de kamer en dat er bloemen op de muur stonden die ronddraaide. Alles was mooi daar.

Plots kregen we een SMS van A 'hey joh, waar wonen jullie, dan kom ik'. Shit, helemaal vergeten. K is hem gaan halen en stond niet veel later weer binnen, terwijl wij gewoon in de zetel zaten, te lachen met de harige kat die echt superzacht voelde. To snapte niet wat we deden want hij zag de kat niet. Hij vond het maar onzin dat we iets onzichtbaar aaide en ging weg. Even later kwam hij terug met zijn fototoestel. 'KIJK WAT IK HEB GEMAAKT', en iedereen zag een ongeloelijk mooie foto, ik ben benieuwd hoe hij er straks uit gaat zien.

Al kwam uiteindelijk ook in de trip. Hij moet steeds kotsen van truffels, dus hadden we hem in de zetel gezet, een emmer naast hem, en een rustig muziekje opgezet.

Na een tijdje vroeg K 'Kom, we gaan op mijn kamer', toen ik me plots herinnerde hoe vet haa rkamer was. Ondertussen had ik me nog steeds zorgen gemaakt om mijn ouder, bad vibes, very bad. Maar eenmaal op haar kamer, was ik in de zevende hemel. Iedereen was zo 'WAUW KIJK DAT BEHANGPAPIER' 'KIJK HOEVEEL SPIEGELS' 'OH, EEN LAVA LAMP!' iedereen was gewoon in de zevende hemel, en toen P zijn iPod aansloot op de boxen was het compleet. Opnieuw kreeg ik de geel-roze bloemenvisuals. Ik had me onder een dekentje gelegd, mijn benen opgetrokken, want ik had het koud. To stond wat in de spiegel te kijken, waarna hij zich omdraaide en zei, 'Hey K, isd eze spiegel echt?' we hebben een hele tijd de slappe lach gehad hier om.

Uiteindelijk gingen we naar beneden, na een hele tijd, ik denk een half uurtje, want ik heb vaak op de klok gekeken, verbaasd dat het zó traag ging als ik nog nooit had meegemaakt. Beneden aangekomen zag ik dat To en P moesten vertrekken met de bus, nog steeds een beetje trippend. Uitendelijk waren we dus nog met vier, beneden in de zetel. In mijn hoofd werd het minder, de visuals waren wel nog mooi. Th had me een stuk kneedgom gegeven, dat ding was echt leuk. We hebben wat gelachen met tekenen, K, Th en Ik, terwijl Aleksei duidelijk ook in zijn hoofd tripte. Hij lag daar, en af en toe deed hij zijn ogen open en zei 'HOLY SHIT', keek verbaasd rond, en deed zijn ogen weer even vredig dicht.

Om acht uur besloot ik naar huis te gaan, tot ik me bedacht 'shit ik ben met de brommer'. Maar het moest, ik moest thuis zijn voor mijn ouders. Dus ging ik voorzichtig met de brommer naar huis. Het geronk van de brommer was onhoorbaar, ik hoorde elk blaadje rispelen en het leek alsof ik racete met de auto naast me, want hij haalde me maar niet in. Eenmaal thuis heb ik me voor de tv gelegd met een kopje thee, nog steeds niet in staat de tekst op tv te lezen.

Toen ik op de klok keek, en het negen uur was, heb ik me in bed gelegd; bang dat mijn ouders thuis kwamen en mijn doppen van ogen zagen (mijn ouders zijn nogal paranoia en het lijkt alsof ze iedere keer weten wanneer ik wat heb gepakt, en ik had geen zin om nu weer een excuus te zoeken. Misschien is het niet goed overgekomen in mijn uitleg, maar in mijn hoofd is er veel chaos, wanorde en angst geweest, depressieve gedachten, ik voelde me echt rotslecht). Ik heb nog tot 1uur wakker gelegen, in mijn eigen hoofd gekeerd.

Conclusie
Trip alleen als je weet dat je veilig bent, als je weet dat er geen verplichtingen zijn, en je de tijd van de wereld hebt.

Dit was eigenlijk echt bad, echt echt bad, maar achteraf, alles inbegrepen, boven op K haar kamer en beneden in de zetel met P zijn muziek, was het toch best mooi, vooral omdat ik bij de mensen was die ik het liefst heb.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Dragons Dynamite, hevige rit

Berichtdoor kotaku » wo maart 09, 2011 5:28 pm

Drugs gebruiken als je je niet optimaal voelt is inderdaad niet verstandig, maar van fouten leer je als het goed is. Je ouders zijn niet boos geworden ofzo? Daar zou je dan weer mazzel mee hebben.
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: Dragons Dynamite, hevige rit

Berichtdoor Triptune » wo maart 09, 2011 5:34 pm

kotaku schreef:Drugs gebruiken als je je niet optimaal voelt is inderdaad niet verstandig, maar van fouten leer je als het goed is. Je ouders zijn niet boos geworden ofzo? Daar zou je dan weer mazzel mee hebben.

Mijn ouders weten van niets. Ik heb me thuis in mijn bed gelegd het laatste uur en ik heb met een lichtje zitten spelen.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Dragons Dynamite, hevige rit

Berichtdoor °Thomas° » do maart 10, 2011 7:06 pm

hangt volgens mij ook wel van de tripervaring af in wat voor stemming je bent. ik heb al in slechte stemmingen truffels en lsd genomen en ben er toch goed op gegaan... maar je kan idd wel eens pech hebben en mss zo iet slecht triggeren in je trip.
10 000 years of expirience in a 15minute trip!
Avatar gebruiker
°Thomas°
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 288
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 5:58 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Dragons Dynamite, hevige rit

Berichtdoor Oppepper » do maart 10, 2011 7:30 pm

triptune schreef:Dus ging ik met de brommer naar K. Daar nam ik mijn truffels in,

'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: Dragons Dynamite, hevige rit

Berichtdoor Triptune » do maart 10, 2011 7:36 pm

The_Upsetter schreef:
triptune schreef:Dus ging ik met de brommer naar K. Daar nam ik mijn truffels in,



Hell yeah ik wil ook zo'n scherm, wth
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Dragons Dynamite, hevige rit

Berichtdoor Tripkonijn » do maart 10, 2011 9:19 pm

Dat suckt wel van da paniekerig gedoe :)

Maar je had inderdaad beter gewacht ik wacht altijd op een mooie dag dat niemand me teveel kan storen etc..

En zeg tegen men ouders ik ben weg tot morgen! En die zeggen dan ja je doet maar :D
'leer uit een slechte ervaring' zei grootvader konijn
Avatar gebruiker
Tripkonijn
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 362
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:02 pm
Woonplaats: in't Konijnenhol

Re: Dragons Dynamite, hevige rit

Berichtdoor GanjaMan » vr maart 11, 2011 12:53 am

wow man, best kut! Ik heb ook een keer beetje roekeloos truffels genomen, inderdaad niet de beste ervaring! Al is dragon's dynamite wel echt mijn favoriet :love:
GanjaMan
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di maart 08, 2011 9:15 pm

Re: Dragons Dynamite, hevige rit

Berichtdoor Triptune » vr maart 11, 2011 12:55 am

GanjaMan schreef:wow man, best kut! Ik heb ook een keer beetje roekeloos truffels genomen, inderdaad niet de beste ervaring! Al is dragon's dynamite wel echt mijn favoriet :love:


Dragons Dynamite is idd het beste gewoon. Dit was mijn derde keer, de eerste keer was vooral een visuele trip, de laatste twee keren waren echt mentaal. Bij mijn tweede keer bijvoorbeeld, heb ik zelfs iemand opgebeld en gezegd dat hij mij moest komen halen, omdat ik het te zwaar vond. Hij heeft me uiteindelijk thee gezet en heeft me uren bezig gehouden. Ben hem trouwens heel dankbaar.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Dragons Dynamite, hevige rit

Berichtdoor Kraak » vr maart 11, 2011 2:23 pm

Mooi report!

De situatie is inderdaad echt belangrijk, heb zelf ook een keer paddo's genomen in een slechte stemming/omstandigheden en daardoor sloeg mijn trip snel om naar een moeilijk, enge en inmezelf gekeerde trip.

Ik plan me trip altijd op een goede onbezorgde dag, en zeg tegen me ouders dat ze niet moeten storen omdat ik trip, maar ik zie jouwn ouders dan niet snel Ja is goed zeggen.. Maar buiten het laatste /paniek gedeelte klinkt het tog nog als een best leuke trip!
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Dragons Dynamite, hevige rit

Berichtdoor Triptune » vr maart 11, 2011 3:00 pm

Sjarel schreef:Mooi report!

De situatie is inderdaad echt belangrijk, heb zelf ook een keer paddo's genomen in een slechte stemming/omstandigheden en daardoor sloeg mijn trip snel om naar een moeilijk, enge en inmezelf gekeerde trip.

Ik plan me trip altijd op een goede onbezorgde dag, en zeg tegen me ouders dat ze niet moeten storen omdat ik trip, maar ik zie jouwn ouders dan niet snel Ja is goed zeggen.. Maar buiten het laatste /paniek gedeelte klinkt het tog nog als een best leuke trip!


Achteraf gezien was het inderdaad een toffe trip.
Vooral omdat ik me de bad vibes al niet meer herinner, ik weet alleen dat ik me ergens heel erg rot heb gevoeld. Nu hebben we besloten om nog eens allemaal samen, met dezelfde groep, in de zomer op ons gemak dit alles over te doen, zonder verplichtingen, bussen en ouders deze keer. Ik heb er al helemaal zin in (:
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Dragons Dynamite, hevige rit

Berichtdoor Kraak » vr maart 11, 2011 6:53 pm

dan kan het niet mis gaan :smokin: , ook enorm zin in zomers trippen :love:
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Dragons Dynamite, hevige rit

Berichtdoor XM77 » ma maart 14, 2011 2:09 am

triptune schreef:Er waren al visuals en ik kon eigenlijk niet meer zo goed uit mijn woorden komen. Het was mijn moment (dat ik in elke trip heb) waarop ik zeg 'Ik snap er helemaal niets van', meestal omdat ik meestal trip in mijn hoofd en niet op wat ik zie. Plots ging mijn GSM, 1 oproep gemist. Niet lang daarna een sms 'we verwachten je thuis voordat we vertrekken'. Een ongelofelijke walm van paniek, onbeschrijfelijk.


Zo herkenbaar, gadverdamme. Er is echt geen kutter gevoel ter wereld dan dat.

Hoe heb je het nu uiteindelijk opgelost dan? Heb je je ouders wijs kunnen maken dat je niet meer thuis kon komen?
XM77
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:41 pm

Re: Dragons Dynamite, hevige rit

Berichtdoor Triptune » ma maart 14, 2011 4:47 am

XM77 schreef:
triptune schreef:Er waren al visuals en ik kon eigenlijk niet meer zo goed uit mijn woorden komen. Het was mijn moment (dat ik in elke trip heb) waarop ik zeg 'Ik snap er helemaal niets van', meestal omdat ik meestal trip in mijn hoofd en niet op wat ik zie. Plots ging mijn GSM, 1 oproep gemist. Niet lang daarna een sms 'we verwachten je thuis voordat we vertrekken'. Een ongelofelijke walm van paniek, onbeschrijfelijk.


Zo herkenbaar, gadverdamme. Er is echt geen kutter gevoel ter wereld dan dat.

Hoe heb je het nu uiteindelijk opgelost dan? Heb je je ouders wijs kunnen maken dat je niet meer thuis kon komen?


We hebben tijd gerekt door te bedenken dat ik mijn gsm was verloren, daarna een sms gestuurd 'sorry ik was mijn GSM bij .. vergeten' en daarna nog een sms te sturen 'mag ik trouwens nog even blijven, ik heb het echt naar mijn zin', kreeg niet veel later een smsje 'ok, maar niet te zat, je bent met de brommer'
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron